Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Clientul nostru este o firmă de arhitectură. Sunt o echipă de oameni veseli, cu focus pe auto-dezvoltare și învățarea de lucruri noi și găsirea de proiecte interesante. Le place să lucreze împreună și îi găsești mai mereu lângă bolul cu ciocolată, în biroul de pe str. C.A. Rosetti.
Responsabilități:
- redactare și/sau formatare de documente, introducere date, arhivare documente
- asigurare sprijin logistic şi administrativ managementului societății
- achiziționarea tuturor materialelor necesare pentru funcționarea administrativă a biroului
- asigurarea activităților de protocol în cadrul sedințelor cu partenerii
- întocmirea și gestionarea documentelor de contabilitate primară (avansuri și deconturi, dispoziții de plată, etc.)
Beneficii:
- pentru noi cel mai mare beneficiu sunt colegii din echipă, așa că te invităm să ne cunoști
- loc de muncă cu autonomie mare
- mediu de lucru flexibil și modern
- nici o zi fără ciocolată este deviza noastră
- tot ce poți învăța atât la nivel profesional cât și personal
- oportunități de dezvoltare pe activități de office management, contabilitate primară și/sau întocmire documentație pentru achiziții publice, etc.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.