Asistent Manager
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
BEST ACHIZITII SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități principale:
- Gestionarea agendei și programărilor directorului general;
- Asigurarea suportului logistic pentru deplasări (rezervări bilete de avion, hotel, transport etc.);
- Întocmirea și gestionarea documentelor administrative și corespondenței interne/externe;
- Participarea la activitățile administrative și de secretariat ale companiei;
- Asistență în derularea proiectelor de achiziții publice și implementare;
- Reprezentarea companiei cu profesionalism în relația cu partenerii și instituțiile colaboratoare.
Ce oferim:
- Mediu de lucru profesionist, dinamic și orientat spre performanță;
- Oportunitatea de a colabora direct cu echipa de conducere;
- Salariu net: 5.000 lei, corelat cu responsabilitățile postului;
- Stabilitate și posibilități reale de dezvoltare profesională.
Dacă ești o persoană proactivă, atentă la detalii și îți place să faci lucrurile bine, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa:[email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.