contabil șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
contabil șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica ,,I. L. Caragiale", Bucuresti Expira in 2025-12-19
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractualaAnunt
UNATC ,, I L Caragiale" organizeaza concurs conform H.G. nr. 1336/2022 pentru ocuparea functiei contractuale vacante de Contabil Sef, norma intreaga, 8 ore/zi, un post, perioada nedeterminata, cu perioada de proba 120 zile.
Pentru participarea la concurs o persoana trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Conditii specifice :
* Licentiat in domeniul economic - de o institutie de invatamant superior acreditata in conditiile legii;
* Vechime in specialitatea studiilor minim 10 ani;
* Prezinta avantaj: - vechime in specialitate intr-o institutie de stat,
- experienta intr-o functie de conducere.
* Competente de operare PC - MS Office (Excel, Word, etc.), navigare internet si utilizarea programelor specific contabilitatii bugetare (SICAP, FOREXEBUG, EDUSAL, etc.)
Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
- disponibilitate pentru program flexibil;
- abilitati de lucru in echipa;
- abilitati de comunicare si relationare;
- capacitate de a lua decizii rapide si eficiente;
Concursul va avea loc in sediul din Str. Matei Voievod, nr. 75 - 77 si consta in selectia dosarelor de concurs, proba scrisa si interviu.
Inscrierea si depunerea dosarului se va face la Serviciul Managementul Resurselor Umane incepand cu data de: 08.12.2025 pana in data de 19.12.2025 ora 16.
- selectia dosarelor de inscriere:
- desfasurare in data de 22.12.2025;
- comunicarea rezultatelor 22.12.2025 dupa ora 16.30;
- depunerea contestatiilor 23.12.2025 pana la ora 14.00;
- comunicarea rezultatelor in urma solutionarii contestatiilor 24.12.2025 dupa ora 1630
- proba scrisa:
- desfasurare in data de 12.01.2026, ora 09.00;
- comunicarea rezultatelor 12.01.2026, dupa ora 16.30;
- depunerea contestatiilor 13.01.2026, pana la ora 14.00;
- comunicarea rezultatelor in urma solutionarii contestatiilor 14.01.2026, dupa ora 16.30.
- proba interviu:
- desfasurare in data de 15.01.2026, ora 11.00;
- comunicarea rezultatelor 15.01.2026, dupa ora 16.30;
- depunerea contestatiilor 16.01.2026, pana la ora 12.00;
- comunicarea rezultatelor finale 19.01.2026, dupa ora 16.30.
BIBLIOGRAFIE
* Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr.500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr.227/2015- Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr.1917/2005 privind planul de conturi al institutiilor publice, cu modificarile, cu completarile ulterioare si instructiuni de aplicare (OMFP nr.2021/2013, OMFP nr.845/2014, OMFP nr.720/2014, OMFP nr.465/2015);
* H.G. nr. 841 din 23 octombrie 1995 privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice;
* Ordinul nr.2005/2013 pentru aprobarea Instructiunilor privind completarea formularului ,,Cerere pentru deschiderea de credite bugetare", aprobat prin Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.801/1995;
* Ordinul nr.1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice;
* Ordinul nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
* Ordinul nr.517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare-Forexebug;
* Legea invatamantului superior nr.199/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
* H.G. nr.714/2018, privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului;
* Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice;
* Ordinul nr.923/2014 (*republicat*) pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu.
B. TEMATICA
1. Modul de formare, administrare, angajare si utilizare a fondurilor publice in procesul bugetar;
2. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice;
3. Principiile contabile, principiile executiei bugetare;
4. Norme generale privind documentele justificative si financiar-contabile;
5. Organizarea si conducerea contabilitatiii institutiilor publice; Planul de conturi si instructiunile de aplicare a acestuia;
6. Documente justificative si registre de contabilitate;
7. Forma de inregistrare in contabilitate si Balanta de verificare;
8. Arhivarea, pastrarea si reconstituirea documentelor;
9. Sistemul informatic si raspunderea inregistrarii cronologice si sistematice a operatiunilor financiar-contabile;
10. Exercitiul financiar si bugetar;
11. Finantarea si patrimonial universitatilor;
12. Inventarierea patrimoniului;
13. Raportari in sistemul national de raportare Forexebug;
14. Detasarea, delegarea si alte drepturi;
15. Acordarea de avansuri si decontarea lor;
16. Acordarea vizei Controlului Financiar Preventiv Propriu (CFPP).
Pentru inscriere dosarul va contine
a) formular tip de inscriere la concurs, se va completa la sediul universitatii;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificat medical eliberat de catre medicul specialist de medicina muncii in baza avizului medical emis de catre medicul specialist psihiatru si a adeverintei medicale eliberate de catre medicul de familie conform art. 1 din Ordinul nr. 4060 din 27 martie 2024 privind aprobarea modului de acordare a avizelor medicale pentru exercitarea functiilor didactice de predare sau didactice auxiliare si a modelului de certificat medical pentru incadrarea intr-o functie didactica de predare sau didactica auxiliara din invatamantul superior;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare
j) curriculum vitae, model comun european.
Documentele se vor prezenta si in original.
Infomatii suplimentare se pot obtine la sediul din str. Matei Voievod nr. 75-77, sector 2, Bucuresti, Serviciul Managementul Resurselor Umane, sau la telefon 0733400943.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.