Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3263 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3263 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Accounting Specialist


Candidatul ideal What will make you successful? 🚀* Bachelor's/College Degree in Economics, Finance, or Accountancy preferred.* 2-3 years of general accounting or accounts payable experience.* Proficiency with ERP Systems, preferably Oracle.* Strong Excel skills and attention to detail.* Previous experience in an international and culturally diverse organization.* Demonstrated integrity and ethical behavior.* Advanced/native level English proficiency.* Organized, communicative, analytical and customer order orientated.Descrierea jobului We are looking for a new Accounting Specialist to join our team in Cluj-Napoca, on-site at our central office!As Accounting Specialist in our Financial Shared Service, you will be delivering first class accounting services to our internal clients, and you will work in a dynamic team with high focus on personal development with challenging, varied tasks and responsibility from the outset.What kind of work will you be doing? 📊* Prepare monthly schedu
VERTIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3296 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Inginer Instalatii


Candidatul ideal Inginer instalatii pentru constructiiCandidatul ideal trebuie sa aiba:• Studii superioare In domeniu (inginer instalatii in construcţii)• Cunostiinte de baza a programelor de proiectare 3D (Revit)• Cunoasterea programelor MS OFFICE• Utilizarea limbii engleze la nivel mediu• Cunoasterea limbii germane consituie un avantaj.Descrierea jobului Viitorul coleg va trebui sa ne ajute la :• Proiectarea instalatiilor termice/ventilari /sanitare conform standardelor europene• Elaborare de solutii tehnice• Implementarea in proiect a eventualelor modificari cerute de catre beneficiarsi va avea parte de urmatoarele beneficii:• Conditii de lucru intr-un mediu dinamic si echipa tanara• Pachet salarial atractiv• Posibilitati de dezvoltare continua din punct de vedere profesional prin proiecte de anvergura si specializari in diferite softuri de proiectare.
SUESS CONSULTING ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 759 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Sef Depozit


Candidatul ideal Cerinţe:–Studii medii/facultate–Bune abilități de operare PC (Word, Excel; Navision/alte sisteme de gestiune);–Cazier judiciar.Competenţele pe care am dori să le dețineți:- Bune abilități de comunicare și coordonare;- Abilitati puternice de organizare si management eficient al timpului;- Personalitate proactiva cu gandire pozitiva. Descrierea jobului Scopul: În calitate de Sef depozit, veți coordona activitatea din depozit, aprovizionarea acestuia cu produse, pregătirea mărfii şi livrarea ei.Nivel dorit de experienţă specifică: cel puţin 2 ani experienţă pe un post similar;Locatie: Sediul companiei Farmec-Depozit produse cosmetice și produse de curățenie;Program de lucru: de luni până vineri.Veți avea responsabilitatea să: Coordonarea și supervizarea personalului din depozit; Gestionarea și aranjarea produselor în rafturi în funcţie de cod şi de natura produsului; Pregătirea comenzilor eficient şi într-un timp cât mai scurt ţinând seama de cerinţele impuse; Reducerea p
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 652 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Coordonator Regional Vanzari Retail - Cluj


Candidatul ideal Absolvent/a de studii superioare si/sau absolvent/a de cursuri de pregatire post-universitara, preferabil in domeniul bancar, financiar, economic, juridic;Experienta in domeniul financiar-bancar si specific in activitatea de vanzare;Experienta de management al unei unitati bancare;Cunostinte de limba engleza cel putin la un nivel intermediar;Cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, Power Point);Cunostinte privind legislatia specifica de baza emisa de autoritatea de reglementare in sistemul bancar.Descrierea jobului Coordoneaza si participa in stransa colaborare cu Directorul Regional la alocarea obiectivelor de vanzare pe unitatile din Regiune (segment persoane fizice);Implementeaza, impreuna cu managementul unitatilor din regiune si Directorul Regional, actiuni de promovare in scopul indeplinirii obiectivelor cantitative si calitative stabilite pentru unitatile din regiune;Identifica oportunitati de dezvoltarea a unitatilor din regiune;Realizeaza obiectivel
ALPHA BANK ROMANIA SA

Consultant Vanzari Optica Medicala - Vivo Cluj


Candidatul ideal Consultant vanzari optica medicala - CLUJDescrierea jobului Consultant vanzari optica medicala - CLUJ
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Operator Aparatura Remodelare Corporala & Epilare Definitiva


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post este o persoana vesela si amabila,prietenoasa, comunicativa, dorinica de lucra intr-un mediu dinamic si frumos, curat si tanar, de preferat stundeta in cadrul unei facultati precum cosmetica, kinetoterapie, asistenta medicala etc.(constituie un avantaj).Ne dorim o persoana dispusa la colaborari stabile si pe termen lung, care sa inteleaga importanta reala a serviciilor superioare pe piata de estetica si infrumusetare din Romania. De asemenea, ne dorim o persoana cu inteligenta emotionala si dorinta de evolutie personala si profesionala, deoarece pe langa pachetul salarial, compania noastra investeste in dezvoltarea colegilor performanti, in vederea avansarii acestora in continuare.Descrierea jobului Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte la inceput de training si educatie cu privire la serviciile pe care le oferim, astfel incat sa manevrezi aparatura corect si cu incredere, dar sa si discuti fara niciun fel de proble
MODEL 8 CENTER S.​R.​L.​

Casier Cluj Sigma


Candidatul ideal Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prietenoase Responsabilități: • servirea amabilă și rapidă a clienților • operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar • recepționarea livrărilor de marfă • expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei Cerințe: • studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj) • amabilitate în relația cu clienții • punctualitate și dorința de a lucra în echipăDescrierea jobului Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prieten
PEPCO RETAIL SRL

Consilier Vanzari Showroom Atria Cluj-napoca


Candidatul ideal Ne dorim sa cunoastem persoane:*Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica, vor sa invete si sa evolueze;*Pasionate de ceea ce fac, care dau tot timpul ce e mai bun;*Cu orientare catre client;*Cu simt estetic;*Organizate, structurate, cu bune abilitati de comunicare;*Care au cunostinte tehnice despre o categorie de produse dintre urmatoarele: usi, parchet, mocheta, gresie, faianta, obiecte sanitare, tapet, textile (constiutie avantaj);*Cu minim studii medii ( preferabil liceu cu profil real, tehnic);*Cu experienta in vanzari, preferabil intr-un showroom sau in vanzari de produse pe baza de comanda;*Care detin cunostinte bune de operare PC -MS Office.Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:*Sa identifici nevoile clientilor, sa-i consiliezi intr-o maniera profesionista si amabila, oferindu-le informatii de specialitate/tehnice despre produsele comercializate: Usi, parchet, gresie, faianta, obiecte sanitare etc.;*Sa realizezi vanzari pe baza de comanda;*Sa intreti showr
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Consilier Juridic Operational


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou pentru echipa Juridic - Operațional. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Consilier Juridic Operațional cu: ​studii juridice – obligatoriu; experiență într-un post similar – minim 1 an; specializare în domeniul financiar-bancar/asigurări; bune abilitați de comunicare, relaționare și ascultare activă; orientare către client și orientare colaborativă; eficiență și îmbunatățire continuă; agilitate și livrare de rezultate.Descrierea jobului Ce face Consilierul Juridic Operațional? verifică legalitatea documentelor depuse la dosarul de daună și avizează dosarele de daună din punct de vedere juridic; identifică dosarele de daună în vederea exercitării dreptului de regres, instrumentează dosare de regres și urmărește recuperarea regreselor; reprezintă, prin delegare din partea superiorului direct,
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Tehnician Mentenanta Si Intretinere


Candidatul ideal Ești persoana pe care o căutăm dacă ai: Studii medii/școală profesională, profil tehnic (Electrică, Electronică, Electromecanică); Autorizare ANRE (reprezintă un avantaj); Experiență de minimum 1 an în activități de mentenanță, electrică și mecanică, în producție; Cunoștințe echipamente, acționări electrice (citire, interpretare și execuție scheme electrice) și automatizări; Capacitatea de a reacționa rapid și de a lua decizii corecte, asumându-ți responsabilitatea; Capacitatea de organizare și planificare individuală a activității; Flexibilitate, abilități bune de comunicare și spirit de echipă; Cunoștințe de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel).Descrierea jobului Locație: Cluj-NapocaCăutăm o persoană cu inițiativă și bune competențe tehnice, care să se alăture echipei SFC Cluj pe poziția de Tehnician Mentenanță și Întreținere. Rolul tău va fi acela de a sprijini activitatea din cadrul sediului, prin participarea activă la operațiunile de mentenanță și întreține
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Hr Team Senior Analyst With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential;Excellent customer and interpersonal skills;Positive and proactive attitude, with resilience under pressure;Good customer service or HR knowledge;Language: German – Advanced; English – medium/advanced;Education: Degree level qualification. Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 74,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst with Ge
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Material Planner With English


Candidatul ideal All about you:We value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role: Degree level qualification; Good knowledge of procurement and supply chain; 1-3 years’ experience in a relevant position; Experience with ERP systems, preferably SAP; Fluency in English ; Good communication, collaboration and analytical skills, initiative and autonomy; Ability to work in a multicultural and multidisciplinary environment; Ability to manage and prioritize own workload.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting citie
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a new colleague in our Cluj-Napoca team, to help us guarantee a positive customer experience, through quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing. Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will by able to assist customers at any stage of their orders, as well as to pro-actively solve any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland). If you are ready to grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us! In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed; * Provide a daily follow up of the order book and takes actions in order to anticipate issues / satisfy the request of the custome
EMERSON SRL

Project Manager Inchirieri Cluj - Perioada Determinata (f/​m)


Candidatul ideal Ești responsabil de relația cu chiriașii din cadrul galeriei Planifici și negociezi în mod independent contractele noi sau cele de reînchiriere Aduci inovații/optimizări/sugestii de optimizare pentru branșa de închirieri Ești în continuă căutare de noi chiriași și de concepte inovatoare Planifici bugetele și veniturile din închirieri precum și investițiile necesare modernizării spațiilor închiriate Vizitezi regulat magazinele în vederea verificării partenerilorDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată determinată cu un salariu atractiv și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster și 7Card Asigurare voluntară de sănătate în clinici private partenere Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăProfilul tău Studii supe
KAUFLAND ROMANIA SCS

Bucatar/​ Sous Chef


Candidatul ideal Cautam colegi noi pasionati de bucatarie, gusturi si arome.Iti vei evidentia talentul intr-o bucatarie de top ca dotari si ca asteptari culinare, alaturi de oameni care sa te inspire.Candidatul ideal:* Foarte bune abilitati de organizare si viteza in realizarea preparatelor;* Angajament ferm fata de calitatea preparatelor livrate;* Atentie la detalii, creativitate si precizie;* Modul de lucru curat si ordonat;* Respect fata de munca prestata;* Experienta in bucataria internationala si romaneasca.Descrierea jobului Responsabilitati:* Coordonarea tuturor activitatiilor din bucataria restaurantului, pentru asigurarea pregatirii produselor alimentare la standarde inalte in conformitate cu politicile restaurantului;* Intocmirea listelor cu ingriedente si materie prima pentru aprovizionare;* Ține cont de perisabilitatea și termenul de valabilitate ale produselor alimentare;* Asigurarea respectarii standardelor restaurantului in ceea ce priveste retetele, prezentarea produsel
PUFFY PUMPKIN SRL

It Helpdesk /​ System Administrator


Candidatul ideal You will be responsible for directly supporting the clients, while working closely with your colleagues to offer the best IT support for the issues that will arise.You have soft skills for communicating with callers (e.g. being polite and calm, asking questions to understand the nature of the call)You are interested in learning new technologies and constantly improving your knowledge in this domain.High level of customer orientation as well as organizational, communication and team skills.Professional experience in the IT helpdesk area or system administrator is desirable.Minimum power user knowledge of IT hardware and software. And being open to learn the rest from us.Descrierea jobului Responds to client’s requests via various incoming channels chat, email and phone;● Manages multiple conversations and responds to all client’s inquiries in a timely fashion according to the department guidelines;● Tests and informs clients of implemented solutions;● 1st and 2nd level
IT ECOSERV S.​R.​L.​

Inginer /​ Tehnician Service Echipamente It


Candidatul ideal Echipă de profesionişti suntem în căutarea unui coleg de echipă în Cluj-Napoca, care să ne ajute în munca noastră de service pentru echipamente IT( calculatoare, copiatoare, imprimante, laptopuri, configurare şi întreţinere reţele, etc.), care să fie atent la cerinţele clienţilor şi să le onoreze și care să dorească să ne fie coleg de cursă lungă.De aceea cerem: Experienţă minimă în depanarea, configurarea hardware şi software a sistemelor şi echipamentelor IT și de birou(copiatoare, imprimante, faxuri, etc.) Permis de conducere categoria B. Cunoaşterea limbii engleze.Descrierea jobului Pentru asta oferim: Autoturism de serviciu utilizabil si in interes personal Telefon de serviciu. Salariu motivant funcţie de performanţă. Mediu de lucru modern şi plăcut într-o echipa tânără şi dinamică.Aşteptăm CV cu poză la adresa [email protected], la sediul firmei, Str. Arany Janos nr 21, ap.2 , Cluj-Napoca, până în 20 aprilie și te aşteptăm în echipa noastră.
COPY TEAM 2000 SRL

Customer Advisor With Polish - Cluj-napoca


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience Excellent written and verbal communication skills in Polish Good English skills Good MS Office skills Excellent customer service skills Pleasant, friendly voice/understandability High motivation and enthusiastic approach Self-organized Planning and prioritization skills Effective decision making Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty across broad functional areas and diverse geographies Familiarity with ticketing systems Life experience to apply to managing situations Early adopter of technology Makes the customers feel confident that their needs are being met Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues related to the products Giving information about the client to existing customers and prospects via email, handling ticket
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Dms Customer Care Specialist


Candidatul ideal We are looking for a Customer Care Specialist to join our DMS Operations team, who will manage customer contacts throughout the customer life cycle in a proactive and efficient fashion.What you will need to succeed: Direct experience in dealing with customers is essential. Strong performance working in teams. Telephone handling and complaint handling skills. Direct experience with learning in a dynamic organisation and open to change and ambiguity when dealing with problems on the fly. Time management/prioritisation skills. Excellent communication and social skills for the purpose. Outstanding customer focus – both internal and external. Able to build informal networks across functions, service lines and countries. Capacity to lead projects.Descrierea jobului Your main responsibilities will include: Ensure timely delivery of services based on SLAs, SOPs and locally agreed KPIs across DMS service line. Resolve customer issues through established processes and systems in
IRON MOUNTAIN SRL

Customer Care Representative (call Center) - Cluj-napoca


Candidatul ideal Pe cine căutăm?Suntem în căutarea unui nou coleg care să fie legătura noastră directă cu clienții noștri, prima voce a companiei, să ne ajute să oferim clienților cea mai bună experiență prin oferirea sprijinului necesar și să reprezinte companie cu cinste.Ne dorim să ai: experiență în Customer Support (call center) bună capacitate de comunicare și ascultare studii tehnice - reprezintă un avantaj (de exemplu, Construcții de Mașini sau Mecanică) orientare spre clienți și spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Gestionarea interacțiunilor cu clienții, răspuns la întrebările și preocupările clienților prin telefon, e-mail sau chat. Oferirea de informații despre produse, servicii și asistență pentru problemele pe care le întâmpină clienții. Înregistrarea și urmărirea solicitărilor clienților pentru asigurarea rezolvării eficiente și în timp util. Colaborarea cu echipele tehnice și de vânzări pentru soluționarea cu succes a solicitărilor. Promovarea produ
UTILBEN SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Cluj-Napoca?

Salariul mediu net in Cluj-Napoca este de 4 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 8 400 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Cluj-Napoca?

In prezent avem disponibille 3 263 locuri de munca in Cluj-Napoca.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.