Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

263 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

263 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Business Partner - Oradea


Candidatul ideal Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.Candidatul Ideal:• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;• MS Office avansat;• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;• Abilități de comunicare avansate;• Excelente abilități analitice;• Bune abilități de planificare și organizare;• Atenție la detalii;Descrierea jobului Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salaria
CEMACON - S.​A.​

Hr Business Partner Romania


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 160,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 157 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactThe Human Resources Business Partner will execute and deliver moderately complex people processes focused on people and culture strategy, implementation of solutions to improve performance and engagement, workforce plans, learning programs and talent activities. In this role, you will provide support to key stakeholders and analyze metrics for our animal nutrition plants in Craiova and Sibiu, our silos and laboratories as well as for our Bucharest Office Team totaling to a team of 270 Cargill Romania employees.QualificationsMinimum Qualifications Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience Minimum of two years of
CARGILL AGRICULTURA SRL

Hr Senior Recruiter


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (avantaj stiinte umaniste si sociale / Psihologie / Sociologie)Cunostinte de operare MS Office si program ERP de resurse umaneExperienta in recrutareAbilitati de comunicare si lucru in echipa, integritate, discretieCapacitate de a analiza si corela informatiiAtentie la detalii, foarte buna organizarePersoana dinamica, cu aspiratii, dornica sa invete si sa progresezeDescrierea jobului -Posibilitate de avansare in cadrul companiei-Pachet salarial motivant-Training intern-Mediu de lucru placut-Bonusuri in functie de performante-Laptop, telefon de serviciu-Locatia poate fi oriunde in tara , nu ne limitam doar la orasele ce apar in anunt
REGATA SRL

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE

Junior Hr Generalist


Candidatul ideal As a Junior HR Generalist you will play a key role in our team focused on growing the organization, and improving the work environment & HR support to all our crew. This role includes a blend of administrative, operational and strategical HR responsibilities with focus on People Support in a multi-cultural organization. Your Profile ∙ University degree preferably with focus on Human Resources or similar ∙ Min. 1 year of work experience in HR is mandatory, preferably in high paced and creative companies ∙ A genuine desire to help and support others ∙ Flexible and comfortable in a changing environment ∙ Previous BPO / contact center experience is an advantage ∙ SAP HR experience is an advantage ∙ Business fluent in English mandatory Descrierea jobului Main Responsibilities ∙ Managing administration of on-boarding / off-boarding processes ∙ Preparation and update of employment contracts and employee requests ∙ Ensuring HR data accuracy and up to date maintenance ∙ Coverag
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Hr Payroll & Admin Specialist @flip.​ro


Candidatul ideal Daca ai ajuns la acest anunt avem o pasiune comuna. Ne plac oamenii pasionati, vino sa lucram impreuna si sa dam un nou inteles cuvantului SMART.Flip este primul marketplace din Romania ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate.Avem obiective extrem de mari si stim ca pot fi atinse doar cu ajutorul unei echipe de “A+ players”: oameni priceputi in domeniul lor, curiosi, ambitiosi peste masura si dornici de provocari, dar si de a contribui la imbunatatirea obiceiurilor de consum a milioane de oameni din Europa!Suntem o echipa dinamica (cu 230 de colegi), ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa extinda Flip in toata Europa.Daca esti priceput in domeniul tau si dornic de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international, te asteptam in echipa noastra!Te vrem in echipa noastra pentru ca: Ai studii superioare; Ai minimum 3 ani experiență pe un rol similar; Esti o persoana constiinciosa si responsabila; Ai ab
EMAG

Hr Business Partner (benefits & Compensation)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui HR Business Partner dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru gestionarea eficientă a tuturor aspectelor administrative și a procesului de salarizare, asigurând conformitatea cu reglementările locale și internaționale și oferind suport angajaților în problemele legate de beneficii și compensații.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane, cu accent pe administrare și salarizare. Cunoștințe solide despre legislația și reglementările privind salarizarea și administrarea personalului. Abilități excelente de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu cu termene limită strânse și de a gestiona multiple sarcini simultan. Abilități excelente de comunicare și abilități interpersonale puternice. Experiență în utilizarea sistemelor informatice de salarizare;Descrierea jobului Responsabilități: Supervizarea și coordonarea întregului proces de ad
NOBLEPIAGIO SRL

My Hr Advisor With Polish – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and Polish. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Asistent Hr Admin & Training


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a Diviziei de Constructii a Grupului Monnoyeur, caută un nou coleg/ă pentru locatia din Mogosoaia.Dacă sunteți o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, vă încurajăm să aplicați pentru postul de Asistent HR Admin & Training. Aceasta poziție vă va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Asistent HR Admin & TrainingAceastă poziție vă va oferi o experiență valoroasă în domeniul resurselor umane, permițându-vă să dezvoltați abilități și cunoștințe esențiale care vă vor aduce beneficii in cariera din domeniul HR.Profil:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Cunoștințe limba engleză la nivel mediu - avansat;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Foarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Otopeni - Specialist Salarizare & Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Experiență relevantă în recrutare și selecție, administrarea personalului și dezvoltarea organizațională; Cunoștințe în legislația muncii și înțelegerea proceselor de HR; Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații de încredere cu angajații și managerii; Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, cu termene limită strânse și multiple sarcini; Atenție la detalii și abilități bune de organizare și prioritizare; Cunoștințe avansate de operare pe calculator (Microsoft Office, baze de date etc.)Descrierea jobului Specialist Salarizare & Resurse Umane - OtopeniSuntem în căutarea unui Specialist Salarizare & Resurse Umane, dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre din Otopeni.Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și orientată către rezultate, aceasta este o oportunitate excelentă de a-ți dezvolta cariera în domeniul HR.[*] Salarizarea necesita acuratete, confidentialitate, capacitate de proc
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Hr Manager Primark Timisoara


Candidatul ideal manager de resurse umaneHR ManagerPeople and Culturedirector resurse umaneHuman Resource ManagerDescrierea jobului manager de resurse umaneHR ManagerPeople and Culturedirector resurse umaneHuman Resource Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

My Hr Advisor With French – Junior Role


Candidatul ideal Requirements: •Fluency in English and French. •Attention to detail & high level of prioritization skills. •Can Do attitude with focus on solving problems. •Team player that can build long lasting positive relations with direct team, colleagues & stakeholders. •Willingness to learn new things and Ready to Grow.Descrierea jobului Key Responsibilities: •Provide general information to target audience on policies and procedures, and answer questions based on FAQs; ensure all requests are fully understood by answering inbound calls/email/chat. •Work within the SLA and keep the customer informed of expected completion date, including when the item is escalated for action. •Liaise with other support teams to solve more complex queries or work on requests. •Maintain an up-to-date knowledge of Payroll and HR processes and regulations. •Record and track cases in the case management system, assign severity and follow through to ensure each case is resolved and SLAs can be measured
MONDELEZ

Specialist Resurse Umane


Scurta descriere a companiei Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges. Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria. Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals. Cerinte • Cunoaş
CONNECTIONS ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 1488 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Generalist


Candidatul ideal Ce căutăm ca profil profesional dar și uman? Să ai cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea de resurse umane. Cheia unei relații de succes este comunicarea, astfel, dacă îți place să comunici asertiv cu siguranță vom avea o colaborare fructuoasă. De asemenea comunicarea în scris este esențială, deci, cu cât ești mai creativ/ă și ști să alegi cuvintele potrivite care fac magie și aduc un plus de energie pozitivă, cu siguranță te vom îndrăgi. Ne place să facem lucrurile bine, spre foarte bine, să lucrăm în echipă, uneori individual, deci e necesar să știi să te adaptezi precum un cameleon. Astfel că, atenția la detalii și o organizare excelentă, te vor ajuta să excelezi. Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul. Să ai
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Generalist


Candidatul ideal Qualifications Bachelor’s degree in Human Resources or related field, or equivalent work experience. Proven experience as an HR Generalist. Understanding of general human resources policies and procedures. Good knowledge of employment/labor laws. Excellent communication and people skills. Aptitude in problem-solving. Desire to work as a team with a result-driven approach. Excellent proficiency in English; Italian and/or German is an added value.Descrierea jobului Task: In this role, you will take care of our employees in Romania, reporting directly to the Executive Director HR at the headquarters in Italy, and cooperating with the different HR teams in Italy in the following areas: Recruitment and Selection: Assist in the recruitment process by posting job ads, organizing resumes and job applications, and scheduling job interviews. Onboarding: Facilitate the onboarding process for new hires. Training and Development: Identify training needs, organize training intervent
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Hr Generalist - Fagaras


Candidatul ideal Ești o persoană empatică, atentă la detalii, cu abilități de comunicare excepționale și iți dorești să te dezvolți in domeniul Resurselor Umane?If so, we might be a match made in heaven! Aplică la anunțul nostru si hai să ne cunoaștem!Cerințe: Studii superioare – de preferat cu focus pe Resurse Umane / Comunicare Abilități de operare a pachetului MS Office Nivel de limba engleză – conversațional Capacitate de analiză si sinteză, spirit de echipă Abilități de comunicare dezvoltate Proactivitate, determinare, orientare către rezultatDescrierea jobului Responsabilități Întocmirea și gestionarea dosarelor de personal Gestionarea concediilor medicale și a altor tipuri de concedii Pregătirea și distribuirea contractelor de muncă și a altor documente aferente Monitorizarea și actualizarea bazelor de date ale angajaților Promovarea unei culturi organizaționale pozitive și a valorilor companiei Monitorizarea satisfacției și angajamentului angajaților Postarea si promovarea post
SC MOVEOS SRL

Hr Logistic Coordinator


Descrierea jobului Currently we are looking for an HR LOGISTIC Coordinator with experience in onshore-offshore mobilizations (tax, immigration, crew change).Project based role: 1 year with possibility to extend as per project needWorking Location: main will be in Aricestii Rahtivani, Prahova Romania, possible businesstrips as well in Romania (Constanta), Italia (Fano, Milano)MAIN TASK: Ensure administrative and contractual management, planning, scheduling, and all HR requirements for local and seconded personnel (expatriates and inpatriates) according to the law, to the national and international labour agreements, trade union agreements as well as company guidelines and procedures. Plan, supervise, calculate, and control labor cost and propose any corrective actions necessary as resulting from the analysis. Global mobility activities coordination (tax, immigration: visa & work permits) necessary to comply with local legislation within the Project scope of work.PROJECT TASKS: Supervise
SAIPEM ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 263 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.