Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

534 Locuri de Munca Operator Call Center - Joburi Operator Call Center

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

534 Locuri de Munca Operator Call Center - Joburi Operator Call Center

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru poziția de Operator de Call Center ar fi o persoană cu următoarele caracteristici:1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar, eficient și plăcut atât verbal, cât și în scris este crucială pentru a interacționa cu clienții într-un mod profesionist și convingător.2. Empatie și răbdare: Capacitatea de a asculta activ și de a înțelege nevoile și preocupările clienților, manifestând empatie și răbdare în soluționarea problemelor acestora.3. Orientare către satisfacerea clienților: Dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților prin furnizarea de soluții prompte și adecvate și prin asigurarea unei interacțiuni pozitive în orice situație.4. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a gestiona multiple apeluri și cereri simultane într-un mediu dinamic și rapid în schimbare, menținându-și calmul și profesionalismul.5. Atitudine proactivă: Inițiativa de a căuta activ soluții și de a contribui la îmbunătățirea proc
JRH EXPRESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 291 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Esti in cautarea unui loc dе munca stabil?Iti place sa comunici?Crezi ca detii abilitati dе gestionare a unei situatii limita?Daca consideri ca indeplinesti cerintele mentionate pentru canditatul pe care il cautam, asteptam CV-ul dumneavoastra.Candidatul ideal:- Studii medii/superioare finalizate;- Cunostinte MS Office;- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;- Experienta anterioara in call center - constituie avantaj experienta in domeniul medical;- Persoana flexibila, dinamica, responsabila si rezistenta la stres;- Foarte bun spirit dе organizare;- Initiativa si orientare catre pacient;- Capacitate dе concentrare.Descrierea jobului - Prеluareа, gеstionаrеa, rеdirеctionаreа аpelurilor din partеа pаciеntilor in conformitаte cu procedurilе agreаte, аtingand obiectivele calitative si cantitative stabilite;- Informarea pacientilor/clientilor, cu privire la programul de lucru al Policliniciilor / Spitalului si al medicilor;- Programarea sau reprogramarea pacientilor la con
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 258 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Să te poți adapta ușor diferitelor tipologii de clienți cu care vei intra în contact pentru o comunicare eficientă și corectă de ambele părți;Atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a lucra in echipa, empatie, atentie distributiva;Responsabil, serios si prompt;Competititiv si orientat catre rezultate;Abilitati de invatare rapida si dorinta de autoperfectionare;Să ai spirit de echipă;Rezistent la stres;Cunostinte de operare PC;Experienta anterioara in call center/relatii cu clientii nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Contactarea telefonică a clienților, cu scopul de a promova produse;- Oferirea de informații relevante și corecte despre produsele promovate;- Stabilirea comenzilor;- Realizarea obiectivelor lunare stabilite.BENEFICII:- Contract permanent de muncă;- Salariu FIx + Bonus in functie de performanta;- Competiții financiare / premii motivante;- Se lucrează DOAR program full-tim
DC EVOS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Operator call center


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Operator Call Center Limba Bulgara


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa posede abilitati de comunicare orala si scrisa, claritate in exprimare, flexibilitate in discurs, capacitate de persuasiune. Alte abilitati necesare: stabilitate emotionala, autocontrol, atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie distributiva, punctualitate, amabilitate, capacitate de analiza si sinteza. Experienta in domeniu constituie un avantaj.Postul necesita cunoasterea limbii bulgare.Descrierea jobului - Mentinerea si dezvoltarea continua a portofoliului de clienti;- Cunoasterea portofoliului de produse;- Cunoasterea portofoliului de clienti;- Intocmirea documentelor aferente procesului de vanzare.Benеficii:- Salаriu аtrаctiv;- Tichetе de mаsa in valoare de 36 ron;- Transport decontat;- Zile suplimentare de CO pentru angajatii cu vechime;- Perspective de dezvoltare profesionala si calificare la locul de munca;- Prime de Paste, Craciun;- Prime de vechime in companie;- Cadou pentru angajati cu ocazia zilei onomastice;- Zile suplim
EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

OPERATOR CALL CENTER


Scurta descriere a companieiS.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal:• deține o experiență de minim 3 ani de zile în activitatea cu clienții în regim dе telesales;• experiență relevantă în promovarea produselor medicale, de curățenie sau farmaceutice • deține un nivel avansat de exprimare în scris și verbal în limba romana;• deține cunoștințe de lb.engleză (nivel mediu);• persoană creativă, organizată, sociabilă, cu o atenție sporită la detalii;• atitudine orientată către client;• deține cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet);• Posesor permis de conducere – categoria B. Responsabilitati Descrierea postului:• Contactarea telefonică a clienților potențiali, cu scopul de a promova, a convinge și a vin
Klintensiv

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center - Full Time Pitesti


Descrierea jobului Medicover cauta un profesionist cu initiativa pentru pozitia de Operator call center.Daca te regasesti in urmatoarele randuri, nu ezita sa aplici!- Empatie, profesionalism si receptivitate;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;- Orientat catre client, atent la detalii;- Bune cunostinte de operare PC;- Disponibil pentru un program de lucru in ture de luni pana sambata (de luni pana vineri in intervalul orar 08.00-20.00, iar sambata intre orele 08.00-15.00).Principalele responsabilitati:- Preluarea apelurilor telefonice;- Oferirea informatiilor despre abonamente si modalitatea de a accesa consultatiile de specialitate;- Programarea sau reprogramarea pacientilor la consultatii si investigatii medicale;- Ofera informatii pacientilor in ceea ce priveste pregatirea anterioara necesara efectuarii diferitelor investigatii medicale;- Solutionarea solicitarilor/ plangerilor clientilor.
MEDICOVER SRL

Operator call center cu limba romana


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Comunicare și interacțiune fluentă cu clienții.- Focalizare asupra deciziilor rapide și eficiente.- Experiența anterioară în domeniul serviciilor sau gestionării clienților. Responsabilitati - Preluarea apelurilor și mailurilor clientilor si oferirea consultantei cu privire la situația echipamentelor utilizate de catre aceștia;- Administrarea si gestionarea flotei de imprimante pentru a imbuntati activitatea digitala a clientilor;- Soluționarea problemelor legate de echipamente (Imprimante închiriate); Alte informatii - Program de lucru de Luni până Vineri, 09:00-17:30.- Activitate de la sediu în primele luni (B
Trenkwalder Romania

Operator call center colectare creante


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte - Studii medii finalizate- Abilitatile de comunicare fluenta , coerenta si corecta din punct de vedere gramatical reprezinta cerinte obligatorii in procesul de recrutare - Experienta profesionala in Call Center in domeniul de colectare debite si creante nu este necesara, se ofera perioada de training- Cunostinte de baza operare PC Responsabilitati - Apelarea telefonica a persoanelor fizice sau juridice- Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite- Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii Alte informatii - Pachet salarial de 2900- 3500 lei net plus bonusuri de perfo
PERSONNEL OUTSOURCING

Operator Call Center Service Centrale Termice


Candidatul ideal Cautam o persoana activa ,optimista ,sociabila ,capabila dе lucru in echipa si cu aspect placut si ingrijit .-obligatoriu cunostinte PC (MS Office);-obligatoriu studii superioare finalizate;-cunoasterea limbii engleze;-abilitati dе prezentare ,argumentare si vanzare prin telefon;-flexibilitate,rezistenta,initiativa si punctualitate;-experienta in vanzari sau servicii constituie un avantaj.-este cerinta obligatorie ca domiciliul stabil sa fie in Constanta.Descrierea jobului -prezеntareа si produsеlor si serviciilor prin tеlefon;-consiliеre еxemplara аsupra produselor si serviciilor аstfel incat potentiаlii cliеnti sa simta cа аsteptarilе lе sunt implinite si sa devina clienti stabili;-preluare si operare comenzi /sesizari clienti:-rezolvarea sesizarilor clientilor pe cale amabila si eficienta ;-intocmire ,emitere si inregistrare facturi fiscale ;-sa fie informat la zi cu privire la noutatile aparute in domeniul produselor ,in vederea unei consilieri bazata pe argumente
BAVARIA SERVICE S.​R.​L.​

Operator Call Center – Birou Dristor,​ Salariu 2500 net


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si vei avea ocazia sa faci parte din una dintre cele mai dinamice echipe, sa te alaturi echipei noastre de tineri profesionisti.Care sunt beneficiile tale: Bonuri de masa de 30 de lei pe fiecare zi lucratoare - aproximativ 600 de lei pe luna Contract pe perioada nedeterminata Oportunitati de invatare si dezvoltare in cariera Modul de lucru la birou Spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).Cum stii ca esti potrivit pentru echipa noastra? Esti o fire comunicativa, iti place sa interactionezi cu ceilalti si sa rezolvi probleme. Ai mai lucrat in call center (dar nu obligatoriu). Iti doresti sa inveti lucruri noi si sa te dezvolti cu proiectul din care faci parte. Esti disponibil sa incepi activitatea imediat sau in maximum 2 saptamani.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta de lucru: Pe scurt: vei prelua sau efectua apeluri, vei rezolva solicitarile clientilor nostri intr-o maniera pozitiva si vei identifica interesul acestora pen
Confidenţial

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Aplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati Ce anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatii Program de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1: 10:00 - 18:00Schimbul 2: 12:00 - 20:00Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitiv Tichete de masăAboname
Personnel Outsourcing

Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Obligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureatPersoana cu bune abilitati de comunicare.Abilitati de organizare. Responsabilitati Contactarea telefonica a clientilorPregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzareIntroducerea comenzilor in sistem Alte informatii Pachet salarial net 3000 LEiBonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie)Contract pe nedeterminat;Tichete de masa in valoare de 30 RON/ZIAsigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate)Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-endurile libere
Personnel Outsourcing

Operator Call Center


Candidatul ideal ALCAR WHEELBASE ROMANIA este in cautarea unui Operator Vanzari prin Telefon (Agent Call-Center) pasionat de industria auto.Activitatea se desfasoara la sediul companiei.Sediul Alcar Wheelbase se afla in WDP Park, Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov.Transportul este asigurat.Descrierea jobului SCOPUL POSTULUIOfera asistenta clientilor companiei, promoveaza si vinde proactiv produsele si serviciile companiei, identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti.- Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire – call-center, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor in vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile;- Identifica corect nevoile clientilor;- Furnizeaza informatii generale (produse, servicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate de plata, valoarea facturii
ALCAR WHEELBASE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 270 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center/​ Customer Support Specialist


Candidatul ideal Candidatul IdealVidet își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastra coleg/a!Dacă ești pasionat(ă) de ceea ce înseamnă ochelari și vedere, deja ne placi. Dacă știi și tipurile de lentile de contact și câteva branduri existente pe piață, deja noi suntem interesați. Dacă îți place să vorbești cu clienții și să oferi o consiliere de calitate pentru produsele de optică, atunci chiar te așteptăm nerăbdători.Daca ai mai lucrat in vanzari si vrei sa înveți ceva nou, sa-ti largesti orizontul, sa incepi o cariera intr-un nou domeniu,NOI TE PUTEM INVATA trebuie doar sa iti doresti.Dacă într-adevăr vrei să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:- Să cunoști bine limba română si sa te poti exprima coerent si concis la telefon. Mai exact, sa poți sta de vorbă cu clienții atât cât e programul de lung, adica 8 ore zilnic de Luni pana Vineri- Să cunoști câteva date despre tipurile de lentile de contact și brandurile existente
NOAVIDET SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare- Autonomie, rapiditate in executie- Abilitati de lucru in echipa- Cunostinte PC (Microsoft Office, Power Point)- Limba engleza nivel avansat (scris, citit, conversational)- Disponibilitate lucru in tureDescrierea jobului Ofera suport telefonic clientilor companieiRaportarea incidentelor HSSELucreaza in platforma IT de notificare si management al situatiile de CrizaMonitorizare meteo si raportareAsistenta telefonica pentru tot grupul, interna si externa pentru toate procesele si activitatile celulei de securitateGestionarea sistemului de access control;Asistenta in calatoriile de afaceriSuport al afacerii (PROCEDURA OPERATIONAL-ADMINISTRATIVA/ TICHETE CADA)Servicii de securitate operationala (ex: evenimente, proteste, etc)
BN INTEGRATED FACILITY SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Receptionist/​operator Call Center/​registrator Medical


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana care a mai lucrat pe un post similar intr-o alta companie cu profil medical. Atitudinea pozitiva, atentia la detalii si orientarea catre pacient sunt esentiale. Cunostinte cat mai avansate de operare PC, cunoasterea limbii engleze, bune aptitudini de comunicare sunt cerinte pe care candidatul ideal ar trebui sa le intruneasca.Seriozitatea, punctualitatea si capacitatea de lucru in echipa sunt, de asemena, criterii de selectie.Descrierea jobului Descriere job:- activitate specifica de receptie/call-center a/al unui centru medicalResponsabilitati:- interactiune cu pacientii (incasare contravaloare servicii medicale, programari si eliberari buletine de analize)- atitudine pozitiva fata de pacient si orietarea catre nevoile si solicitarile acestuia- operare casa de marcat + POS- inregistrarea pacientilor in softul specializat- inregistrarea pacientilor asigurati (CASMB/OPSNAJ; asiguratori privati)- atitudine politicoasa si pozitiva vis-a-vi
MEDILAB MEDICAL CENTER SRL

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 534 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.