Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

287 Locuri de Munca in Popesti-Leordeni - Joburi in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

287 Locuri de Munca in Popesti-Leordeni - Joburi in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Mentenanta Si Automatizare


Candidatul ideal Educație și experiență: absolvent studii superioare tehnice; experiență anterioară în domeniul tehnic – minimum 5 ani; experiență în funcții de conducere – minimum 3 ani.Competențe principale: cunoștințe tehnice și de specialitate temeinice (mentenanța echipamentelor industriale și a sistemelor automatizate); fire dinamică, analitică, proactivă și organizată; leadership; abilități de comunicare şi interrelaționare, atenţie la detalii şi un simţ acut al responsabilităţii; dorință permanentă de dezvoltare profesională; abilitate de a analiza și a da soluții tehnice rapide în situații limită.Constituie avantaj: studii superioare, profil inginer automatist; cunoștinte metodologia WCM.Limbi străine: Limba Engleză - competență profesională de lucru.Descrierea jobului Postul este localizat în Popeşti-Leordeni şi este deschis în cadrul Departamentului Mentenanță din Duraziv, parte din Grupul Saint-Gobain. Poziția este subordonată Directorului de Fabrică.Scopul general al postu
DURAZIV SRL

Planificator Producție


Candidatul ideal Ce căutam:Studii superioare finalizate.Experiență minim 2 ani în producție. Experiență pe un post similar reprezintă avantaj.Abilități dezvoltate de sinteză și transmitere clară a informațiilor.Abilități de a planifica într-un sistem de planificare integrat cu producție.Atenție la detalii, planificare și organizare a activității.Abilități analitice și de anticipare a devierilor de producție.Persoană calmă, cu capacitatea de a se adapta la schimbări rapide și frecvente.Cunoștințe avansate de utilizare Excel (tabele pivot, interogări, macrocomenzi).Abilități de comunicare în limba Engleza, cel puțin la un nivel mediu.Descrierea jobului Poziție: Planificator producție Departament: Planificare producțieRaportează către: Manager Planificare producțieObiectivele postului: Gestionează comenzile lansate în sistem astfel încât să fie disponibile conform datelor de livrare. Realizează programul de producție, ținând cont de gradul de încărcare al utilajelor și optimizările posibi
ROMCARTON S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 359 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Laborant Chimist (studii Medii)


Candidatul ideal Educație și experiență:- studii medii (liceu profil chimie constituie un avantaj);- experiență de lucru într-un laborator de min. 1 an;- cunoștinte operare PC.Competențe principale:- dexteritate în folosirea echipamentelor de laborator specific;- controlul instrumentelor, coordonare ochi-mana;- spirit de observație și capacitate de adaptare;- orientarea către rezultat;- bune abilitați de comunicare;- atenție la detalii.Descrierea jobului Postul este localizat în Popeşti-Leordeni şi este deschis în cadrul Departamentului Cercetare și Dezvoltare Vopsele.Poziția este subordonată Managerului de departament.Responsabilități principale:- execută încercări de laborator respectând instrucțiuni, proceduri, normative și standarde în vigoare;- monitorizează calitatea produselor;- colectează și interpretează rezultatele la teste;- prepara produsele în laborator conform fișelor din laborator și efectuează analizele specifice produsului respectiv.
DURAZIV SRL

Responsabil Administrativ /​ Achizitii


Candidatul ideal Spirit intreprinzator, atent la detalii, simt practic si pragmaticPersoana energica, organizata, riguroasaBune abilitati de comunicare cu diferite categorii de angajati si furnizoriCunostinte de management al proiectelorExperienta in managementul echipei de minim 3 aniExperienta in gestionarea resurselor si a contractelor (administrarea unei cladiri reprezinta un avantaj)Cunoasterea limbii englezeCalculator – Word, Excel, transfer de dateStudii superioare reprezinta un avantajPermis de conducere categoria BDescrierea jobului Atributii specifice:Aloca eficient resursele prin:- Coordonarea departamentului administrativ (curatenie, reparatii, securitate, IT)- Negocierea contractelor si stabilirea politicilor de achizitii- Asigurarea standardelor de protectie a muncii, prevenirea si stingerea incendiilorResponsabilitati ADMINISTRATIVE:Gestioneaza efficient bugetul operational al cladirii – mentenanta, reparatiiGestioneaza efficient bugetul de operare si intretinere al echi
FABRICA GRIVIŢA SRL

Sef Schimb - Locatie Popesti-leordeni


Candidatul ideal Sef Schimb - locatie Popesti-Leordeni Studii tehnice; Experienta relevanta in productie; Experienta in coordonarea echipelor; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Abilitati dezvoltate de comunicare, de coordonare si de motivare a echipei.Descrierea jobului Realizarea obiectivelor de calitate si productie; Planificarea si coordonarea activitatilor personalului din subordine; Instruirea noilor angajati si aplicarea instruirii continue pentru intreg personalul din productie; Participarea la sedintele de lucru din productie; Asistenta operatorilor in cazul in care acestia întampina dificultati; Intocmirea de rapoarte pentru managerul de productie.Oferim: Transport asigurat pe anumite rute agreate cu salariatii; Tichete de masa 40 lei/zi lucrata; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu de baza motivant la care se adauga si bonusuri de performanta.
Confidenţial

Reprezentant Vanzari Climatizare /​ Ventilatii - Hvac


Candidatul ideal Experiență anterioară în vânzări, în domeniul HVAC - minim 2 ani. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultatelor. Permis de conducere categoria B. Flexibilitate și capacitate de adaptare la cerințele pieței.Descrierea jobului Responsabilitati: Prospectarea pieței și identificarea proiectelor și nevoilor clienților. Implementarea strategiei de vânzare în raport cu planul de acțiune. Promovare soluțiilor tehnice în raport cu nevoile de business. Dezvoltarea portofoliului de clienți. Întocmirea și negocierea ofertelor și semnarea contractelor. Monitorizarea concurenței în vederea aplicării unei strategii optime de vânzări. Identificarea de noi oportunități de promovare a imaginii companiei, participarea la târguri, conferințe de profil.Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă. Training și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților de vânzare. Pachet salarial motivant, format di
VOLLMAX HVAC S.​R.​L.​

Buyer


Candidatul ideal Căutăm o persoană motivată și organizată pentru a se alătura echipei noastreConsideram ca aceasta persoana are nevoie de urmatoarele abilitati:Studii superioare cu diploma de licenta;Experiența relevanta in domeniul achizițiilor;Abilitati de comunicare, spirit de organizare, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat;Disponibilitate de a lucra in echipa;Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru;Cunostinte utilizare MS Office – Excel : nivel avansat, Word;Limba engleza nivel avansat (vorbit /scris)Descrierea jobului Responsabilitati:Tine legatura cu partenerii interni si externi, estimeaza costurile de marfa in anumite situatii.Verifica necesarul de aprovizionat;Intocmeste, analizeaza si centralizeaza ofertele de pret;Caută in mod activ tehnologii si furnizori alternativi pentru optimizarea costurilor;Se implica direct asupra modului de rezolvare al operatiunilor de achizitii;Intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de managerul d
RIVIERA BIKE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Medical /​ Asistenta Medicala Stomatologie (chirurgie) Bucuresti


Candidatul ideal Pentru a putea candida la acest post, candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Diploma de bacalaureat Diploma de asistent medical generalist Experienta in cabinet stomatologic de minimum 2 ani, pe diverse specialitati (protetica, chirurgie-implantologie, ortodontie etc.) Empatie si rabdare fata de pacienti, Atentie la detalii si la nevoile pacientilor, flexibilitate Capacitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa echipa Alte cursuri in domeniul medical nu sunt obligatorii, dar constituie un avantaj. Cunostinte informatice de baza Disponibilitatea de a lucra in schimburi.Descrierea jobului Asigura suport pentru activitatea medicala si realizeaza toate procedurile necesare sustinerii investigatiilor initiale in vederea stabilirii planului de tratament cat si a monoperolor la scaun impreuna cu medicul, in functie de specificul fiecarui pacient in parte.Pregateste cabinetul si instrumentarul si se asigura ca stocul de materiale este complet, in f
DENTAL DISTRICT PG S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant Vanzari• Ai un nivel de ambiție care poate inspira pe oricine.• Ești atent la detalii și ești determinat să obții rezultate.• Ești o persoană persuasivă într-un mod plăcut și nu ai nicio problema în a vinde un produs în care crezi 100%.• Ești o persoană empatică și atentă la nevoile celor din jur.• Ești perspicace și ai încredere în abilitățile tale.• Ești deschis la împărtășirea de opinii și perspective diverse în ceea ce privești modul de lucru.• Ai abilități de relaționare și comunicare cu clientul.• Nu dorim candidați care se mulțumesc doar cu salariul fix - dorim candidați care sunt dedicați muncii și care își doresc venituri cu mult peste mediu.• Cunoașterea limbii engleze va fi considerată un avantaj.• Experiența în domeniul vânzării de materiale de construcții va fi considerată un avantaj.Descrierea jobului Reprezentant Vanzari• Responsabilitatea principală: prospectează piață în vederea identificării de clienți noi și a creșterii cotei de piață. N
TOP PROFIL SISTEM SRL

Media netă estimată pe baza celor 3231 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Contabil /​ Lucrator Inregistrari Contabile


Candidatul ideal Cerinte:Minimum 2 ani experienta relevanta;Experienta in programul de contabilitate SAGA;Seriozitate, perseverenta, dedicatie si bun simt.abilitati de comunicare ( telefon si e-mail )cunostinte legislatie - reglementari privind activitatea financiar-contabilaabilitati de operare, word, excelabilitati planificare si organizareProgram:Luni- vineri: 9:00 -17:00;Descrierea jobului Responsabilitati:Desfasurarea activitatatii in compartimentul financiar- contabil si acoperirea partial sau total a activitatii acestuia;sa intocmesti evidenta contabila, rapoarte si analize financiar-contabilesa asiguri si sa menti relatia cu clientii si institutiile statuluisa grupezi, clasezi si arhivezi documentele rezultate din activitatea economica pe care o desfasuramPreluarea documentelor primare si inregistrarea lor in sistemul contabil;Verificarea corectitudinii inregistrarilor aplicand legislatia in vigoare;Informarea conducerii in legatura orice neconcordante aparute, documente lipsa
TONNY MAD S.​R.​L.​

Consultant Fonduri - Europene Si Guvernamentale


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana atenta la detalii, ce poseda abilitati foarte bune de organizare şi planificare. De asemenea persoana trebuie sa aiba disponibilitate de a lucra in echipa sau individual si de a lucra organizat.Abilitatile de comunicare trebuie sa fie excelente - atat scris cat si verbal - intrucat se va tine legatura cu fiecare client in parte.Descrierea jobului Responsabilitati: o buna cunoastere a programelor de finantare - atat europene cat si guvernalemtale; stabilirea eligibilitatii clientului si incadrarea acestuia pe programul ce i se potriveste; mentinerea legaturii cu clientul; elaborare cerere de finanţare, anexe, plan de afaceri, memoriu justificativ, studii de piaţă in cadrul programelor de finanţare - in special pe POR si Start UP. elaborare rapoarte periodice către finanţator; elaborare răspuns la clarificări; participare la vizită de teren de către finanțator și la ședințe cu clientul – dacă este cazul întocmire buget; elaborare cerere pre
MBV TAX EXPERT CONSULTING S.​R.​L.​

Operator Introducere/​prelucrare Date


Candidatul ideal - cunostinte in domeniul pescuitului;- cunostinte avansate operare PC (MS Office: Excel, Word);- cunostinte bune navigare internet (cautare informatii, imagini, caracteristici);- cunostinte limba engleza;- viteza in tehnoredactare: crearea si adaugarea texte, descrieri, imagini pentru magazinul online;- claritate in exprimare, vocabular;- atentie sporita la detalii;- experienta in platforma Magento;Descrierea jobului - adaugare produse noi in magazinul online;- prelucrare informatii, texte, imagini;- actualizare specificatii la produsele existente in magazinul online;- pregatirea ofertelor pentru a fi adugate in magazinul online;- participa activ la dezvoltarea magazinului online;Activitatea se va desfasura in Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de masa);Negociere la 6 luni in functie de evolutie si performante.
MARELE PESCAR TRADE SRL

INGINER PROIECTANT


Scurta descriere a companiei EUROFIT este o companie de renume, parte a grupului VOYATZOGLOU S.A. – lider de piață în domeniul său de activitate – cu o expertiză bogată în domeniul soluțiilor pentru depozitare și automatizare a fluxurilor logistice, ce beneficiază de standarde internaționale de calitate precum ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 și Coface – Exellent SME (după raportul Coface din 2023, 9.5% din firmele din România îndeplinesc criteriile necesare pentru a beneficia de această certificare).Experiența de peste 24 de ani în România (și peste 55 de ani în Grecia) vă asigură că orice echipament proiectat și implementat de EUROFIT are o durată foarte lungă de viață, nefiind nevoie de mentenanță periodică.De asemenea, compania oferă soluții pentru utilarea oricărui tip de spațiu comercial, dar și soluții de After-Sales Support prin sistemul de service inteligent EUROFIT SIGMA (Service - Instalare - Garanție - Mentenanță - After-sales Support). Cerinte CANDIDATUL IDEAL• Studii superio
EUROFIT - Voyatzoglou Romania SRL

Media netă estimată pe baza celor 2922 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

INGINER VANZARI


Scurta descriere a companiei EUROFIT este o companie de renume, parte a grupului VOYATZOGLOU S.A. – lider de piață în domeniul său de activitate – cu o expertiză bogată în domeniul soluțiilor pentru depozitare și automatizare a fluxurilor logistice, ce beneficiază de standarde internaționale de calitate precum ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 și Coface – Exellent SME (după raportul Coface din 2023, 9.5% din firmele din România îndeplinesc criteriile necesare pentru a beneficia de această certificare).Experiența de peste 24 de ani în România (și peste 55 de ani în Grecia) vă asigură că orice echipament proiectat și implementat de EUROFIT are o durată foarte lungă de viață, nefiind nevoie de mentenanță periodică.De asemenea, compania oferă soluții pentru utilarea oricărui tip de spațiu comercial, dar și soluții de After-Sales Support prin sistemul de service inteligent EUROFIT SIGMA (Service - Instalare - Garanție - Mentenanță - After-sales Support). Cerinte • Minim 5 ani de experienta în v
EUROFIT - Voyatzoglou Romania SRL

Media netă estimată pe baza celor 211 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Interior Designer (Spatiile Comerciale) - Proiectant 3D


Scurta descriere a companiei EUROFIT este o companie de renume, parte a grupului VOYATZOGLOU S.A. – lider de piață în domeniul său de activitate – cu o expertiză bogată în domeniul soluțiilor pentru depozitare și automatizare a fluxurilor logistice, ce beneficiază de standarde internaționale de calitate precum ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 și Coface – Exellent SME (după raportul Coface din 2023, 9.5% din firmele din România îndeplinesc criteriile necesare pentru a beneficia de această certificare).Experiența de peste 24 de ani în România (și peste 55 de ani în Grecia) vă asigură că orice echipament proiectat și implementat de EUROFIT are o durată foarte lungă de viață, nefiind nevoie de mentenanță periodică.De asemenea, compania oferă soluții pentru utilarea oricărui tip de spațiu comercial, dar și soluții de After-Sales Support prin sistemul de service inteligent EUROFIT SIGMA (Service - Instalare - Garanție - Mentenanță - After-sales Support). Cerinte Candidatul Ideal • obligatoriu c
EUROFIT - Voyatzoglou Romania SRL

Director Agentie Turism


Candidatul ideal Cautam Director dedicat și talentat pentru a conduce sucursala de Online Bookings in Romania.Este necesara cunoasterea avansata a limbii engleze. Avand in vedere ca activitatea este online, cunostintele si rapiditatea in utilizarea calculatorului sunt obligatorii. Exista posibilitatea de a evolua in cadrul companiei la nivel international, platforma se va lansa in toate tarile emergente plus Egipt , Middle East, Irak.Activitatea se desfasoara la birou, cu sediul in Calea Victoriei, la 100 m de Metrou.- Experiență anterioară în domeniul turismului online, cu o minimă de experiență necesară.- Atestat pentru licența de agentie de turism, conform legislației din România.- Cunoștințe solide despre piața turismului din România și tendințele în domeniu.- Abilități excelente de leadership și de gestionare a echipei.- Experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzări în mediul online.- Capacitatea de a identifica și de a exploata oportunități de cr
CIS CAPITAL HOLDING S.​R.​L.​

Agent Vanzari /​ Manager Vanzari


Candidatul ideal -cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;-limba engleza scris/vorbit, utilizată la nivel conversațional și în comunicarea scrisă, pe e-mail;-capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;-capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;-atenție către detalii;-amabilitate și plăcere de a învăța lucruri noi și de a comunica cu oamenii;-responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;-experiență de lucru în vânzări de minim un an constituie avantaj;-abilități de vânzare;-atitudine pozitivă și plăcere de a vorbi la telefon.Activitatea are loc pe Bulevardul Constantin Brâncoveanu, București. Descrierea jobului -cunoștințe de operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet-identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a prezenta produsele noastre (condimente, plante medicinale, legume uscate, etc.) prin intermediul e-mailului și telefonic, fără deplasare la aceștia-intr
ISACOV ADVERTISING SERVICES S.​R.​L.​

Sef De Tura Sinsay Afi Cotroceni Si Drumul Taberelor


Candidatul ideal Personalitate placuta cu abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei.
LPP ROMANIA FASHION SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal - Abilitati personale dе comunicare, spirit energetic si punctualitate;- Abilitati de organizare;- Efort fizic minim solicitat in cadrul zilei dе lucru pentru receptie marfa si picking;- Bun spirit organizational;- Cunostinte solide al pachetului Microsoft Office - in special Excel- Seriozitate si initiativa;- Atentie la detalii;Descrierea jobului - Receptie marfа;- Inventariere importuri si stocuri folosind un program de gestiune intern;- Aranjarea produselor conform categoriei in gestiune;- Operare soft de gestiune (se va asigura training dupa angajare);- Pregatirea comenzilor pentru livrare, verificare cantitativa si calitativa- Posibilitatea avansare pe diferite posturi in cadrul firmei;Oferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in strada Leordeni 153, Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de mas
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.