Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

533 Locuri de Munca Relatii Clienti - Joburi Relatii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

533 Locuri de Munca Relatii Clienti - Joburi Relatii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Imm & Micro – Work From Your Home Office


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine?Cerinte OBLIGATORII: Experienta in vanzari directe B2B sau B2C; Capacitate de a intelege nevoile clientului si de a oferi solutii; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Autoturism propriu pe care esti dispus sa il folosesti in interes de serviciu; Experienta in creditare persoane juridice (IMM & Micro) intr-o Institutie Financiara Nebancara (IFN) si portofoliul de clienti reprezinta un avantaj.Ne astepam sa fii: O persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Auto-motivat in atingerea obiectivelor de vanzari si in dezvoltarea bazei de clienti; Atent la detalii si organizat; Disponibilitate de a-ti desfasura activitatea pe teren in zonele alocate, in functie de localitatea de domiciliu.Te invitam sa aplici daca ai rezidenta intr-unul din urmatoar
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal - Excelente abilitati dе comunicare orala si scrisa in limba romana- Bune abilitati dе comunicare orala si scrisa in limba engleza- Abilitati excelente dе operare PC;- Capacitatea dе a efectua conexiuni logice;- Abilitatea dе a-si insusi si aplica rapid cunostinte;Descrierea jobului - Preiа comеnzi prin telеfon/е-mail/fаx dе la cliеntii companiei- Gestionеаza si аctuаlizeаzа preturilе in sistem conform cerintеlor;- Consiliaza clientii, ascultand cu atentie solicitarile acestora, identifica nevoia si propune/adopta solutiile necesare;- Monitorizеazа, urmаreste, prioritizeаzа comenzile in productie;- Introduce comenzile in soft-ul de gestiune al productiei;- Optimizeaza comenzile de productie in functie de specificatia fiecarui client;- Disponibilitate la lucrul in 2 schimburi de zi : sch I 09:00-17:30, sch II 11:00-19:30 si sambata 09:00 - 13:00 - Locul jobului este la sediul firmei in Ploiesti West Park;Prime si alte facilitati:- transport asigurat din Ploiesti- tichet
RHEIN VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 961 de salarii introduse în Salario: 3297 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Pf Migrator,​ Sucursala Pitesti


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice. Contractul Individual de Munca, intr-o prima etapa, va fi pe o perioada determinata de 12 luni, cu posibilitatea reala de o colaborare pe o perioada nedeterminata.Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pa
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti


Candidatul ideal Calitatile candidatului ideal:1. Atentie distributiva si atentia la detalii- cerinta obligatorie2. Incredere de sine- apreciem si incurajam persoanele cu idei noi3. Calitati de lider4. Ordonat4. Cunostinte in domeniul DDD ( nu sunt obligatorii dar pot constitui un avantaj)5. Abilitati de comunicare6. Cunostinte PC, Web, Microsoft Office- obligatorii7. Aspect profesional8. FlexibilitateDescrierea jobului - Contactarea clientilor, efectuarea programarilor si gestionarea intregului flux de la preluarea comenzii pana la finalizarea interventiilor;- Redactarea documentelor ( Facturi, Procese Verbale, Contracte, etc.)- Intocmirea diferitelor rapoarte- Diferite sarcini specifice activitatilor de birou ( indosariere documente, etc)
COTINCO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1122 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretara - Relatii Clienti Capital Imobiliare


Candidatul ideal Persoană responsabilă, sociabilă, echilibrată și deschisă spre relaționare cu clienții agenției.Cerințe:- Atitudine pozitivă, dinamică și orientată către client- Studii finalizate- Abilități de organizare, planificare și sinteză- Abilități de monitorizare și follow-up- Capacitate de mutitasking- Dicție bună- Cunoștințe PC- Cunoașterea limbii engleze la nivel convesaționalDescrierea jobului Responsabilități generale:- Preluarea apelurilor, e-mailurilor și mesajelor- Interfața agenției în relația cu clienții și furnizorii- Activități administrative și de secretariatBeneficii:- Salariu negociat în urma interviului- Mediu de lucru atractiv, alături de o echipă organizată.
CAPITAL IMOWORK S.​R.​L.​

Manager RelaȚii ClienȚi - PiteȘti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager Relatii Clienti - Pitesti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

1.​ Ospatar /​2.​ Specialist Rezervari Si Relatii Clienti


Candidatul ideal 1. Ospatar /Ospatarita: Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii Experienta in industria ospitalitatii de min. 2 ani Calificare ospatar – reprezinta un avantaj Carnet de conducere si masina personala (se deconteaza combustibilul)2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Experienta anterioara intr-un rol similar in industria ospitalitatii este un mare plus Orientare catre client si determinare de a depasi asteptarile acestora Abilitati excelente de comunicare, amabilitate, atentie la detaliiDescrierea jobului 1. Ospatar /Ospatarita: Servirea clientilor cu profesionalism si amabilitate Preluarea comenzilor si asigurarea unui serviciu rapid si precis Colaborarea cu echipa pentru a asigura o experienta placuta pentru clienti2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Primirea si gestionarea rezervarilor preluate de la clienti (telefonic, online) Comunicare activa cu clientii, oferind asistenta si raspunzand prompt la solicitarile acestora (informatii l
PETRESCU ADINA-MIHAELA-CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Consilier Vanzari/​relatii Clienti - Full Time De La Birou


Candidatul ideal Postul disponibil este cel de Consilier Vanzari/Relatii Clienti.Nu necesita experienta acest post (dar este intotdeauna binevenita), ci dorinta de a invata!Cum ar trebui sa fie aceasta persoana pentru a-i garanta ca vom fi multumiti de ambele parti de aceasta colaborare:1. Sa stie sa zambeasca, sa fie sociabila si sa ii placa sa vorbeasca, mult, de preferat la telefon;2. Sa fie dispusa sa invete. Avem o multime de lucruri sa ii aratam pentru a o ajuta sa avanseze si oameni mereu pregatiti sa ii sara in ajutor atunci cand intampina probleme in acest proces;3. Sa aiba abilitatea a intelege unele notiuni tehnice si matematice, intrucat domeniul nostru de activitate solicita asemenea informatii.4. Sa fie bine organizata;5. Sa fie harnicaRezultatele vor aparea mai repede decat se asteapta.Descrierea jobului Compania Usi365, cu o experienta de peste 14 de ani pe piata usilor din Romania, importator direct de la fabrici din Europa, stocheaza cantitati mari de usi dedicate cla
UI365 PRODUCTION S.​R.​L.​

Consultant vânzări /​ Relații clienți - Full-Time


Noi echipa My Next Job reprezentăm mai mult decât un site de joburi, avem o viziune prin care să revoluționăm industria creatoare de conexiuni între vise, vieți și nevoi ale oamenilor care vor reprezenta clientela noastră, candidat sau companie fară granițe sau bariere. Diversitatea echipei este punctul nostru forte și ceea ce ne face să fim inovativi, inspiraționali și uniți. Dacă ne impartășești viziunea și gândești îndrăzneț, te așteptăm să ni te alături și împreună să ducem My Next Job la nivel internațional unde vom schimba sute de milioane de vieți în bine. Cum arată viitorul nostru coleg? are experiență în vânzări, mai ales pe partea de cold calling experiența în HR prezintă un avantaj este dornic să învețe lucruri noi și să evolueze odată cu echipa are spirit de echipă și potențial de team/ operational leader, pentru că există posibilitatea de a avansa în funcție; este sociabil și zâmbește în fiecare zi abilități medii-avansate de lucru cu PC-ul (familiar cu operarea suitei Mic
INTERNATIONAL MANPOWER SOLUTIONS

Agent call center vanzari in limba italiana


Companie verificată
Aplica rapid
Vorbești limba italiană? Cauți job? Citește aici! Noi nu îți oferim, îți iei singur: lucrând și câștigând! Dacă nu ai înțeles pană acum că în viața nu este nimic gratis sau că Moș Crăciun nu exista, nu mai aplica! Salariul nu este atractiv, nu este nevoie să fie, pentru că nu îl ducem la concurs de Misss. El trebuie să ne acorde relaxarea și libertatea de care avem nevoie ca să ne concentram pe alte aspecte din viața noastră, mult mai importante. Nu avem echipa, că nu suntem pe stadion nici la colhoz, ci lucram cu un grup de oameni cu diferite pasiuni personalitati și caractere care, posibil sa aibă aceleași preocupari și interese ca și noi. Nu ne așteptăm să alegi compania noastră pentru ca de mic visul tău era sa vorbești cu clientii la telefon. Dar nici nu vrem să auzim că ne-ai ales doar că nu ai găsit altceva mai bun și te-ai gândit să vii la noi cât sa nu mori de foame. Ne interesează: sa fii comunicativ dar să știi să și asculți;sa fii curios și receptiv;sa fii punctual și deter
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Agent call center vanzari in limba romana Iasi


Companie verificată
Aplica rapid
Când ai avut timp, în ultima perioada, să te gândești la tine?Oprește-te și bifează urmatoarele calități: Sunt o persoană:perseverentă;determinată;organizată;corectă;am răbdare cu oamenii;îmi pasă de ceilalți. Comunic excelent, interacționez foarte bine cu toată lumea!Am cunoștințe bune despre pachetul Office și despre utilizarea computerului. Fie că ai bifat toate calitățile și ești un vânzător pasionat, cu experiență , SAU nu le-ai bifat pe toate dar ești totuși o persoană hotărâtă, care vede problemele ca pe niște "provocări” de depășit și vrei să înveți meseria asta, noi te invitam să-ți testezi limitele, abilitățile, caracterul, lucrând pe unul dintre proiectele noastre: serviciul de vanzari call center, în limba romană . Open Mind Romania te așteptă în călătoria către noua ta versiune, dacă nu mai bună, cel puțin mai informată! Suna la numarul de telefon afisat și stabilim toate detaliile!
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteAplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati / RealizariCe anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienții din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatiiProgram de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1 - 10:00 - 18:00Schimbul 2 -12:00 - 20:00 Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitivTichete de masăAbonament medical privat7Card pentru beneficii de sănătate și wellness BeneficiiBonus de performantaAbonament medicalAbonament la sala sportTraining-uriTichete de masaTichete de vacanta
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteObligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureatPersoana cu bune abilitati de comunicare.Abilitati de organizare. Responsabilitati / RealizariContactarea telefonica a clientilorPregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzareIntroducerea comenzilor in sistem Alte informatiiPachet salarial net 3000 LEiBonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie)Contract pe nedeterminat;Tichete de masa in valoare de 30 RON/ZIAsigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate)Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-enduri libere
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Operator call-center cu germana si engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și germană la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:-Raspunde la apelurile clientilor;-Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;-Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;-Ofera supot tehnic;-Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Operator call center cu franceza/​engleza si germana/​engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5500 LEI pe lună
Cerințe:Limba engleză și germană sau engleză și franceză la nivel avansat - obligatoriu;Abilitati de comunicare, de ascultareCapacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilorSpirit de echipa si initiativa Beneficii:Program de lucru full-time, remote;Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Concedii conform legislației;Asigurare medicală:Tichete de masă;Sporuri de weekend;Salariu motivant fix. Responsabilități:Raspunde la apelurile clientilor;Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;Ofera supot tehnic;Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent call-center cu limba spaniola


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba spaniola - nivel avansat. Cerinte- cunostinte foarte bune de limba spaniola- abilitati de comunicare, de ascultare- capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor- spirit de echipa si initiativa Beneficii:- salariu fix- tichete de masa- sporuri- asigurare medicala SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Customer Service Representative


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, companie europeana care ofera servicii de tip customer support, suntem in cautarea unui Customer Service Representative. Cerințe:Studii medii absolvite;Minimum 1 an experienta in Sales support sau Customer Service;Orientare catre client si atentie la detalii;Limba engleza - nivel conversational;Abilitati de operare PC. Responsabilități:Preluarea apelurilor telefonice/mail-urilor din partea clientilor;Solutionarea solicitarilor venite din partea clientilor;Crearea de rapoarte privind sesizarile/apelurile inregistrate, comenzi samd.;Realizarea de chestionare pentru verificarea nivelului de satisfactie al clientilor pentru serviciile oferite de companie. Daca esti interesat, ne poti contacta la numarul 0756 414141 sau scrie-ne un mesaj in privat si te sunam noi. No: PR/023664
Lugera - The People Republic

Media netă estimată pe baza celor 855 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agenti servicii clienti inbound - Italiana (Brasov)


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealEsti o persoana amabila si descurcareata?Vrei sa inveti lucruri noi si esti la curent cu tehnologia?Accepta provocarea si vino in echipa noastra! Angajăm în Brașov vorbitori de limba italiana - full time. Activitatea presupune preluarea de apeluri in inbound, acordarea de suport clientilor, oferirea de informatii corecte, conform modului de lucru prestabilit.Identifici nevoile clientilor si propui solutii personalizate Cerințe: - nivel de limbă italiana avansat;- cunoștințe medii de utilizare PC;- orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții;- abilități foarte bune de comunicare;- atentie la detalii si spirit de observatie. Beneficii: - training și formare continuă la locul de muncă;- contract de muncă pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile;- tichete de masă;- bonusuri lunare; Se lucreaza din sediu, job-ul nu este remote!
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Customer Support Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4800 până la 5000 LEI pe lună
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA o persoana inteligenta, energica, care sa se alature colegilor din departamentul Customer Support. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare Ai experienta in elaborarea documentelor pentru contracte imobiliare Ai experienta anterioara in domeniul imobiliar sau intr-un rol similar de back office Ai abilitati de organizare, planificare, management al timpuluiAi bune cunostinte de operare PC ( pachetul Microsoft Office)Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizareAi capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor  Contributia ta in companie:Procesarea documentelor pentru contracte imobiliare in conformitate cu reglementarile si politicile interne Relatia cu biroul notarialRelatia cu societatil
Chrom Constructii Civile si Edilitare SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 533 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.