Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

252 Locuri de Munca Resurse Umane - Joburi Resurse Umane

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

252 Locuri de Munca Resurse Umane - Joburi Resurse Umane

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Resurse Umane


Candidatul ideal Profilul candidatului: - studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta; constituie avantaj detinerea unei diplome de licenta in domeniul economic sau juridic;- experienta profesionala - vechime minima: cel putin 5 ani in domeniul consultantei resurselor umane;- este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei; aceasta conditie se dovedeste cu certificat medical eliberat in conditiile legii;- nu se afla in vreunul dintre cazurile de nedemnitate prevazute de prezenta lege;- bune cunostinte de engleza;- capacitate de lucru in echipa, onestitate si sociabilitate.Aptitudini:- inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);- capacitate de organizare si conducere a activitatii;- capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine pri
MONETARIA STATULUI RA

Media netă estimată pe baza celor 144 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Resurse Umane- Recrutare Si Selectie Personal


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Resurse Umane entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre efervescente din Cluj Napoca. Dacă ești o persoană orientată către detaliu, cu abilități excelente de comunicare și o pasiune pentru gestionarea resurselor umane, te invităm să aplici. Recrutarea se face pentru domeniul imobiliar, un domeniu dinamic și prestigios, ce te poate dezvolta pe mai multe planuri.Dacă bifezi următoarele cerințe, chiar TU ai putea fi perechea potrivită pentru noi:Studii superioare în domeniul Psihologie/Resurse Umane/Sociologie.Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.Experiența anterioară în domeniul resurselor umane este un avantaj.Motivaţie și determinare în dezvoltarea unei cariere în domeniu.Abilități organizatorice și atenție la detalii.Perseverență, deschidere înspre oameni, proactivitate.Orientarea spre câștiguri în conformitate cu rezultatele obținute.Abilități bune de organizare și time management.Descrierea jobului Respo
Confidenţial

Specialist Resurse Umane Cu Limba Germana In Medias


Candidatul ideal Hai in echipa noastra!Vorbesti limba germana? Esti in cautarea unui loc de munca? Hai sa facem Echipa!Suntem in cautarea unui super coleg pentru locatia din Medias.Candidatul ideal: Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului Abilități de comunicare si lucru in echipa Atent la detalii și abilități de rezolvare a problemelor Cunoștințe de operare Microsoft Office Studii superioare Limba germana nivel conversational Experienta profesionala minim 1 anDescrierea jobului Colaboreaza si sprijina angajatii pentru a asigura buna desfasurare a activitatii din locatie Gestioneaza documentele si dosarele de angajare (semnare contracte de munca, acte aditionale, declaratii, etc) Acorda asistența la procesele de onboarding, recrutare interna si exit interviuri Utilizeaza software-ul de resurse umane si monitorizeaza pontajul lunar Coordoneaza si organizeaza diverse intalniri si evenimente Reprezinta compania la evenimentele de recrutare si Employer Branding Redacteaz
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Scurta descriere a companiei Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges. Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria. Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals. Cerinte • Cunoaş
CONNECTIONS ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 1488 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Asistent Manager/​resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic;- Experienta in domeniu minim 1 an;- Atestat Inspector Resurse Umane;- Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office- Cunostinte de limba italiana – prezinta avantaj- Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane- Cunostinte de PSI, SSM, Mediu – prezinta avantaj.Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia / Inspectia Muncii;- Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date;- Mentinerea relatiei cu autoritatile statului;- Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza/ actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie);- Organizeaza si desfasoar
ROCOMES SRL

Asistent (junior) Resurse Umane


Candidatul ideal Absolvent studii superioare sau in curs de finalizareExperienta in activitati de administrare de personal, salarizare si lucru cu REVISAL;Foarte bune cunostinte de operare PC: Excel, Word, Powerpoint, Internet etc;Capacitate de planificare a muncii si organizare;Abilitati de exprimare coerenta orala si scrisa;Capacitatea de a respecta termenele de finalizare;Limba engleza – nivel mediu (conversational).Descrierea jobului Intocmire documente care tin de dosare de personal (contracte, acte aditionale, adeverinte, etc); Transmitere Revisal; Operare program Saga.
PKF FINCONTA SRL

Specialist Resurse Umane @ Targul Cartii


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Căutăm un specialist în resurse umane, cu spirit organizatoric și care se pricepe să descopere oameni iscusiți. Dacă ești o persoană empatică, iubești interacțiunea cu cei din jurul tău și îți place să construiești și să crești o echipă, avem nevoie de tine pentru a menține „starea de bine” la Târgul Cărții. Ne-ar plăcea să fii la curent cu dinamica pieței muncii și să poți găsi soluții pentru problemele spontane.Activitatea se va desfășura la sediul nostru din zona Faur, sector 3, București.Vrem să faci parte din echipa noastră pentru că: Ai recrutarea în sânge: știi cum să identifici, să selectezi și să oferi feedback potențialilor candidați, indiferent de postul pentru care aplică; Te simți în elementul tău când ții interviurile de angajare; Planificarea activităților ce țin de bunăstarea echipei este partea ta preferată; Ești foarte bine organizat/ă și poți îndeplini cu succes sarcinile administrative; Ai atenție distributivă și nu-ți scapă niciun
TARGUL CARTII SRL

Inspector Resurse Umane – Branesti,​ Ilfov


Candidatul ideal - absolvent al unei unitati de invatamant superior cu profil juridic, economic sau administrativ- certificat de calificare ca Inspector resurse umane eliberat de o unitate acreditata, obligatoriu- cunostinte temeinice de legislatia muncii- experienta in domeniu, minim 1 an- persoana organizata si atenta la detalii, cu capacitate de sinteza, implicata, cu orientare spre rezultate- abilitati de comunicare, sociabil- capacitate de a lucra cu informatii confidentiale capacitate de planificare, gestionarea unor sarcini multiple in acelasi timpDescrierea jobului Responsabilitatile postului :- asigura respectarea legislatiei muncii si a politicilor interne in ceea ce priveste angajarea,dezvoltarea si gestionarea personalului- intocmeste contractele individuale de munca, actele aditionale, precum si documentele privind incetarea contractelor- gestioneaza dosarele de personal, completarea acestora cu actele prevazute de legislatie pentru fiecare angajat- tine evidenta concediil
SC MICROFRUITS SA

STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE


Esti student si cauti un mod prin care sa capeti experienta profesionala, in timp ce te concentrezi pe studii?Alege un stagiu de practica!Daca aspiri la o cariera in domeniul resurselor umane, te consideri o persoana comunicativa, iar prietenii iti spun des ca esti ”master of people skills”, aceasta oportunitate este pentru tine!De ce credem ca practica este o ocazie excelenta sa dai startul carierei tale? Uite aici cateva motive: Acumulezi experienta la CV, care te va diferentia de ceilalti candidati atunci cand vei aplica la joburi! Networking. Networking. Networking. Conexiunile in domeniul in care iti doresti sa profesezi sunt esentiale nu numai la inceput de drum, ci pe tot parcursul evolutiei tale in cariera! Te poti face remarcat in compania la care faci practica! Ambitia, potentialul, soft skill-urile si implicarea nu trec neobservate! Alege cu grija stagiul de practica, arata ca vrei sa excelezi, iar colegii si managerii te vor observa si te vor considera un candidat potrivit
Entry Level Jobs in TOP Companies - Hipo.​ro

Asistent - Companie Resurse Umane


Candidatul ideal - absolvent de studii universitare sau in an terminal, de preferat relatii publice, marketing, financiar, matematica.- bun utilizator al pachetului Microsoft Office- fara "frica de telefon"- o persoana sociabila, prietenoasa si zambitoare, pentru care lucrul in echipa este un mod de viata.Descrierea jobului - suport pentru proiectele de recrutare de personal- suport pentru colegii din departamentul salarizare- suport pentru departamentul de administrare de personal- dupa primul an de activitate, in functie de abilitatile dezvoltate si demonstrate, noul coleg se va alatura unuia dintre departamentele: administrare de personal, salarizare sau recrutare.
MORGAN SOL SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Cautam coleg cu atitudine pozitiva, responsabila, process-owner, cu viteza de reactie, obinuita cu un mediu de lucru ritm alert, organizata si cu abilitati de comunicare excelente;Experienta 2 - 4 ani in zona de administrare personal & pregatire pontaje ( obligatoriu)Cunoasterea prevederilor Codului Muncii si a legislatiei in vigoare;- Abilitati de comunicare excelente pe toate nivelele- Cunoştinţe bune de legislaţia muncii şi legislaţia privind salarizarea;- Cunoştinţe bune de operare în Word, Excel, Outlook- Atestat de inspector resurse umane- Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;- Capacitate de organizare si planificare.- Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, responsabilaDescrierea jobului Responsabilitati:- Ofera suport catre departamentul operational- Intocmeste documentele in legatura cu angajarea, modificarea si incetarea contractului individual de munca conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii si a l
BN INTEGRATED FACILITY SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 1516 de salarii introduse în Salario: 4462 RON/Luna

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Experiență și Expertiză: Candidatul ideal ar trebui să aibă cel puțin 2 ani de experiență în domeniul resurselor umane sau într-o poziție similară. O înțelegere profundă a politicilor și procedurilor de resurse umane, precum și a legislației relevante, este esențială.Abilități de Comunicare: Un bun inspector de resurse umane trebuie să fie un comunicator excelent, capabil să interacționeze eficient cu angajații și să ofere suport în rezolvarea problemelor. Capacitatea de a comunica clar și empatic, atât verbal cât și în scris, este crucială pentru această poziție.Orientat către Detalii: Candidatul ideal ar trebui să fie atent la detalii și să fie capabil să gestioneze cu precizie documentele și datele sensibile ale angajaților. Capacitatea de a lucra cu precizie și confidențialitate este esențială pentru succesul în această poziție.Capacitatea de a Lucra în Echipă: Este important ca inspectorul nostru de resurse umane să fie un membru colaborativ al echipei, capabil să
SPARTA GUARD SECURITY SRL

Media netă estimată pe baza celor 325 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Salarizare /​ Referent Resurse Umane


Candidatul ideal Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Experiență anterioară relevantă în domeniul salarizării și resurselor umane. Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa;Descrierea jobului Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi!PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Administrarea completă a procesului de salarizare, inclusiv colectarea și verificarea pontajelor pentru calcularea salariilor, Răspunderea pentru întocmirea și actualizarea politicilor și procedurilor de salarizare și resurse umane, în conformitate cu practicile recomandate și cerințele legislative. Furnizarea de asistență și consultanță angajaților în probleme legate de salarizare, b
VERBITA SRL

Responsabil Resurse Umane Si Salarizare-hypermarket Drobeta


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități: Aplicarea, la nivel de magazin, a politicii și procedurilor de resurse umane ale companiei;Realizarea înregistrărilor în softul SAP(angajări, modificări și încetări CIM);Să redactezi sau să completezi adeverințe și documente (de sănătate, salariat, credit, șomaj etc.), asigurându-te de respectarea termenelor stabilite;Participarea la organizarea evenimentelor speciale din magazin (organizare Tombole, aniversări, mese rotunde, etc.).Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Aplicarea, la nivel de magazin, a politicii și procedurilor de resurse umane ale companiei;Realizarea înregistrărilor în softul SAP(angajări, modificări și încetări CIM);Să redactezi sau să completezi adeverințe și documente (de sănătate, salariat, credit, șomaj etc.), asigurându-te de respectarea termenelor stabilite;Participarea la organizarea evenimentelor speciale din magazin (organizare Tombole, aniversări, mese rotunde, etc.).
CARREFOUR ROMANIA SA

Programe de internship,​ trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane


Esti in cautarea unei oportunitati in HR? Companii de top au disponibile programe de internship, trainee, graduates, stagii de practica, sau joburi entry-level in cadrul proiectului Internship & Trainee Marathon. Alege programul sau jobul potrivit tie si aplica pe link-ul din denumire.Vezi cateva din oportunitatile disponibile si aplica prin click pe numele programului: /> Companii la nivel national Denumirea programului HR Admin Internship @ING Hubs Romania Vezi toate programele si joburile ING Hubs Romania » Responsabil People&Culture Magazine - METRO Convenience - perioada determinata de 12 luni Vezi toate programele si joburile METRO Romania » Global HR Systems Operations Internship (TM) Vezi toate programele si joburile Continental» Junior Recruiter - Constanta Vezi toate programele si joburile Computer Generated Solutions Romania » HR Opportunities with English Vezi toate programele si joburile Accenture » Junior IT Recruiter Vezi toate programele si joburile ALTEN Rom
Internship and Trainee Marathon

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Minim 1 an experienta pe post similar constituie avantaj Atentie la detalii, orientare către rezultat Abilitati bune de comunicare scrisa si orala, responsabilitate si integritate Cunostinte limba engleza - nivel intermediar-avansat Cunostinte de baza operare PC si MS Office – nivel intermediar-avansatDescrierea jobului În rolul de Asistent Resurse Umane vei: fi implicat in procesele de recrutare și selectare a personalului în conformitate cu procedurile și politica de Resurse Umane a băncii; furniza suport managerilor în chestiuni legate de resurse umane cum ar fi : legislație în domeniul muncii, politici și proceduri de personal, recrutare, facilitarea și suportul în sistemul de management al performanței contribui la actualizarea fișelor de post și la crearea fișelor de post pentru poziții noi; asigura suport pentru implementarea și funcționarea sistemului de evaluare al performanței pentru angajații băncii; menține legătura cu organizaț
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 194 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Experiență anterioara administrare personal, minim 10 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;- Gestioneaza dosarele de personal;- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor, învoirilor şi absențelor nemotivate;- Se ocupa de re
OK CREDO CONS SRL

Inspector Resurse Umane Jilava


Candidatul ideal Atestat inspector resurse umane (OBLIGATORIU)Experienta in domeniul administrarii de personal minim 3 ani;Cunostinte de legislatia muncii, administrarea resurselor umane, abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita;Experienta de lucru cu un numar de minim 250 de salariati,( constituie avantaj)Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point)Cunostinte bugetare-contituie avantajAbilitati foarte bune de comunicare si relationare cu oamenii;Abilitati de lucru in echipa, atitudine proactiva;Descrierea jobului Administreaza si gestioneaza activitatea de Resurse Umane (intocmire / actualizare dosare de personal);Intocmeste si inregistreaza contractelor de munca, modificarile aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;Centralizare orelor de munca (ore lucrate / concedii /absente etc), alocarea lor pe centre de cost.Intocmeste documentele necesare in
E.​M.​ PRIME CONSTRUCT SRL

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Compania GEALAN Romania , producator de profile PVC cu sediul in Bucuresti, angajeaza HR Admin intern, cu cel putin 1-2 ani experienta in domeniu, pentru sediul nostru din sector 6Te potrivesti acestui rol daca:CERINȚE:Experienta de cel putin 1 an in domeniul administrarii de personal;Ai experienta de lucru in REVISAL; (experienta in salarizare reprezinta avantaj);Ai cunostinte solide de legislatie;Orientare către oameni, atenție la detalii;Capacitatea de a transmite informații cu acuratețe, clare și precise;Cunoașterea limbii engleze la nivel conversational;Descrierea jobului CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN?Vei intocmi contracte, acte aditionale, decizii si alte documente pentru angajare, modificare sau incetare contract individual de muncaVei opera in REVISAL miscarile de personal, cu respectarea intocmai a termenelor legaleCE ÎȚI OFERIM?Mediu de lucru modern si dinamic, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu program de 8 ore (Luni - Joi 07:30- 16:30, Vineri 07
GEALAN ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 538 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Specialist Resurse Umane - Medlife Medici`s Timisoara


Candidatul ideal Cautam un nou coleg pasionat de recrutare. Daca ai minimum 2 ani de experienta in recrutare, esti curios, organizat si atent la detalii, cu spirit de echipa si know how in zona de medical atunci e foarte probabil ca locul tau e in echipa noastra.Ce skill-uri ne-ar placea sa ai:Absolvent studii superioare specializate (psihologie/socio-umane);Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii;Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală;Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel;Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;Abilităţi de lucru în echipă.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci:Sa identifici si sa administrezi canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;Sa concepi si postezi anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu managerii de departamente;Sa selectezi candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele
MED LIFE SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 252 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.