Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

250 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

250 Locuri de Munca HR Specialist - Joburi HR Specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR Specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Contact Center Associate - French And English (remote) -12-months (fixed-term) Contract


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Very good proficiency in written and verbal in French (B2 CEFR) and English (B2 CEFR).- High school diploma- Computer skills (Windows, Microsoft Office, Outlook)PREFERRED QUALIFICATIONS- Relevant work experience in administration, customer service/ call center or HR environment.- Very good proficiency in additional European languages- Ability to work in international teams where team members are in different locations and belong to different cultures- Ability to work with confidential information- Flexibility to work in a fast-paced environment- Good interpersonal, communication, time management, and problem-solving skills.Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Referent Resurse Umane


Candidatul ideal Te asteptam in echipa nostra daca ai:Studii medii sau superioare – profil juridic, economic, psihologic - constituie avantaj;Curs inspector resurse umane constituie avantajCunostinte de operare MS Office (Word, Excel);Promptitudine, atentie la detalii;Orientat spre actiune si flexibilitate;Rigurozitate în realizarea sarcinilor;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Capacitatea de a lucra eficient in echipa;Discretie, initiativa, corectitudine si punctualitate;Atitudine pozitiva si fire comunicativa.Descrierea jobului Cu ce se va ocupa viitorul nostru/noastra coleg/a:Asigură procesul de recrutare și selecție pentru posturile vacante;Gestionează dosarele de personal;Întocmește documente specifice departamentului HR (contracte de muncă, acte adiţionale, decizii de încetare, note de lichidare, decizii de suspendare,etc);Realizează diverse rapoarte specifice administrării de personal;Întocmește adeverinţe şi alte documente solicitate de salariaţi;Asigură respectarea proce
RIKKO STEEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 76 de salarii introduse în Salario: 3075 RON/Luna

Hr Generalist With Spanish


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, your curiosity and your best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things. In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work from Monday, to Friday, 09:00-18:00, in a hybrid way, in Bucharest.Skills that make your work successful: You have a B2 level of Spanish and English; You have great communication skills; You are a team-player; You are reliable and proactive.Descrierea jobului How you wil
ACCENTURE SERVICES SRL

Specialist Contabilitate Primara/​resurse Umane


Candidatul ideal Un persoana poztiva cu mentalitate productiva.O buna reputatie de la angajatorii precedenti.Experienta in colectarea documentelor si inregistrarea lor in programul SMART Bill.Capacitatea de a analiza datele financiare.Un bun cunoașterea a software-urilor contabile, cum ar fi Excel, ERP-uri (Enterprise Resource Planning) și alte programe specifice contabilității este esențială. Descrierea jobului Financiar Contabil:Face intrările de marfă în sistemul Smart Bill la toate cele 4 magazinele, in maxim 2 zile de cand a primit marfa.Ia legătura cu furnizorii cu privire la neregulile constatate (diferențe între facturi și marfa primită) / solduri / plăți.Face platile catre furnizori.Transfera marfă între gestiuni și facturare între magazine.Incarca facturi în RO E-Factura si generareaza cod UIT.Verificare facturi primite in SPV de la frunizori (semi automatizat).Completare ordine de deplasare (pentru decontare bon combustibil și diurnă)Centralizeaza actele pentru contabilitate
6AM REVENUE SRL

Referent Resurse Umane (oradea)


Candidatul ideal studii superioare constituie avantaj (domeniul socio-uman); cunoștințe operare PC (pachetul Ms Office); experiență de muncă anterioară în domeniu constituie un avantaj; abilități de comunicare și relaționare; simț organizatoric și atenție la detaliu.Descrierea jobului Responsabilități: gestionarea pontajului lunar; inserarea și actualizarea datelor de personal în evidențele specifice; integrarea și orientarea în organizație a nou-angajaților (asigurarea materialelor și documentațiilor administrative necesare integrării nou-angajaților); gestionarea registrelor intrare – ieșire; arhivarea și păstrarea în condiții optime a documentațiilor necesare întocmirii pontajului lunar; colaborarea cu furnizorii de servicii și asigurarea unei bune gestionări ale serviciilor (servicii de curățenie, de reparații și întreținere ale sistemelor electrice/tehnice instalate); colaborarea cu medicul de medicina muncii; colaborarea cu lucrătorul desemnat pe domeniul de securitate și sănătat
FINPROM S.​R.​L.​

Personal Departament Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta in Resurse Umane – salarizare si administrare personal, minim 3 aniExperienta de lucru relevanta cu programe de gestionare HR si calcul salarial – de preferat CharismaCunostinte avansate a programelor Microsoft OfficeFoarte bune abilitati de relationare, comunicare si lucru in echipaBune abilitati de organizare si atentie la detaliiEficienta in gestionarea timpului si a obiectivelor Descrierea jobului Administrare personal: intocmirea/suspendarea/incetarea contractelor de munca, intocmirea actelor aditionale, actualizarea contractelor individuale de munca si a actelor aditionale, raportarea in REVISAL, gestionarea fiselor de post, generarea adeverintelor pentru angajati, actualizarea documentelor de personal din punct de vedere legislativeGestionarea aplicatiilor pentru beneficiile angajatilorRealizarea de diverse inscrieri si prelucrari in programul de salarizareValidarea pontajului angajatilor pentru calcul salarialIntocmirea de analize, situatii statistic
RELOC SA

Hr Generalist With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup.Skills that make your work successful: You have minimum B2 French& English language skills; You have 1-2 years experience in HR area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professional; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive.De
ACCENTURE SERVICES SRL

Referent Resurse Umane


Candidatul ideal REFERENT RESURSE UMANEFull timeLocatia: București, Sector 1, Sos.Nordului, 62DActivitatea se desfasoara exclusiv la sediul firmei.Candidatul Ideal Experienta minim 3 ani pe un post similar; Cunostinte solide de legislatia muncii; Atestat Inspector Salarizare/ Inspector Resurse Umane; Bune cunostinte privind operarea in Registrul General de Evidenta al Salariatilor; Experienta relevanta intr-un soft de salarizare; Cunostinte foarte bune MS Office; Aptitudini de planificare şi organizare; Foarte bune abilitaţi de comunicare;Descrierea jobului Activitatea se va desfasura exclusiv la sediul firmei. Centralizarea și gestionarea concediilor si a pontajelor; Calcularea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de muncă, a politicii firmei şi legislaţiei în vigoare; Mentinerea relatiei cu serviciile externalizate si institutiile statului; Intocmirea si verificarea listelor de plati pentru salarii; Calculeaza popririle si le inregistreaza Intocmeste si transmite de
MARISTAR COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 82 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Hr Benefits Specialist


Candidatul ideal For our client, a multinational company, we are looking for a motivated senior HR Benefits Specialist- based in Bucharest- a hybrid role.Descrierea jobului The role:You will be a part of EURASIA Benefits team, supporting the management and implementation of the company's benefits strategy.One key area of focus will be to ensure any benefit vendor services are progressed in compliance with the organisations process requirements.You will be responsible for maintaining a range of benefit programmes in designated countries or a specific group of benefits for the region.Activities include benchmarking, researching, renewal and communication of benefit programmes This role also involves supplier management and influencing administration processes to promote positive employee experience.What you'll need to succeed: University degree required (i.e. Bachelors degree) or equivalent relevant work experience. Experience in HR a similar role in a Shared Service Center or a
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Hr Associate With French And English (remote In Romania)


Candidatul ideal Good knowledge of English and French (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Associate with French and English is responsible for: Providing support to employees, via email, telephone or chat and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or importing fi
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Hr Manager /​ Recruiter Germana (recrutare Internationala)


Candidatul ideal Suntem o companie dinamică, multinațională, în plină ascensiune, dornică să-și mărească echipa.Ne ocupăm de recrutarea candidaților pentru locuri de muncă în Europa!Pentru a completa echipele noastre din Romania cautamProject Manager recrutare cu germană (m/f)Locatie: Timisoara sau Craiova.Ce așteptări avem de la tine?- cunoștințe de limba germană si engleză cel puțin la nivel mediu (de la B1)- organizare si perseverenta- studii superioare (în curs sau finalizate) - de preferat în domeniul resurse umane, psihologie sau marketing- experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj- cunoașterea pachetului MS Office- persoană dinamică, cu aspirații, dornică să învețe și să progreseze- spirit entuziast, motivat- capacitate de lucru în echipăDescrierea jobului Ce presupune postul de project manager de recrutare în cadrul companiei noastre?- contactarea posibililor candidați și a partenerilor din străinătate- intervievarea telefonică a candidaților care îndeplinesc cr
SILVERHAND.​RO SRL

Recruiter&hr Admin


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?-Experinta in recrutare-Experienta in lucrul cu documentele si administrare personal-Cunoasterea legislatiei Muncii-Bune abilitati de comunicare-Atentie la detalii-Limba engleza nivel mediuDescrierea jobului Ce vei face?-Te vei ocupa de partea de recrutare cat si de partea administrativa si legislativa-Vei promova compania pe retelele de socializare-Vei tine legatura cu clientii
VERITEC WERK S.​R.​L.​

Economist Pentru Departamentul De Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent de studii superioare în domeniul economic. Entuziasm pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Abilitatea de a aborda provocările cu o mentalitate deschisă și proactivă. Orientare către atingerea obiectivelor și perfecționarea profesională..Descrierea jobului Descrierea Postului: Ne extindem echipa de Resurse Umane și căutăm un Economist pasionat și dedicat, specializat în domeniul salarizării. Candidatul ideal este un absolvent de studii superioare economice, dornic să își aprofundeze cunoștințele și să se dezvolte profesional într-un mediu dinamic și provocator.Responsabilități: Învățarea și aplicarea practicilor de salarizare conform legislației muncii în vigoare. Colaborarea strânsă cu echipa de HR pentru implementarea și gestionarea proceselor de salarizare. Participarea la elaborarea și optimizarea politicilor de salarizare.Oferim: Oportunitatea de a te forma și specializa în domeniul resurselor umane și salarizării. Cursuri de speci
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Area Sales Manager (cv,​ Hr,​ Ms,​ Bv)


Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică care să se ocupe de partea de vânzări pe teriotriul județelor Covasna, Harghita, Mureș, Brașov și să îndeplinească următoarele cerințe:- Experienta minima de 2 ani pe o pozitie similara;- Capacitatea de corelare a activitatilor curente de birou cu deplasarile in teren;- Capacitatea de aplicare a tehnicilor de negociere;- Cunostinte bune de operare PC;- Abilitati tehnice;- Permis de conducere categoria B;- Cunoașterea limbi maghiare la un nivel avansat reprezintă un avantaj;- Constituie avantaj experienta in domeniul tamplariei PVC.Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti aferent zonei- Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei;- Negocierea conditiilor si a termenelor de livrare si plata;- Crearea unei relatii comerciale durabile utilizand toate informatiile si materialele pe care le vei avea la dispozitie;- Analiza cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselo
PM ALUMINIUM LINE S.​R.​L.​

Hr Business Partener


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experiență în organizarea și livrarea de training si administrare de personal Nivel avansat: Excel si limba engleză. Permis conducere categ. BDescrierea jobului Gestionează procesele de HR alocate la nivelul organizației Propune si gestionează proiecte de HR Planifică, organizează și livrează instruiri și programe de dezvoltare interne și externe Livrează rapoarte cu matricele stabilite in cadrul departamentuluiBeneficii: Salariu negociabil, corelat cu performanța Tichete de masa, tichete cadou și/sau tichete de cultură Asigurare de viață /risc și accidente Asigurare private de sănătate Participare la instruiri și evenimente interne ale companieiStabilitate într-o companie românească cu peste 125 de ani de tradiție.Detalii pe [email protected] sau telefon 0752.101 595.
TERAPLAST SA

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Hr Generalist (on Site)


Candidatul ideal What do you need to be successful? Experience in the field of human resources - ideally as an HR generalist, minimum 1 year. Knowledge of Romanian labor law - orientation in the labor code and related regulations. Very good knowledge of English (at least B2 level) which is necessary for communication with headquarters. Nice to have experience in the payroll process and using the specific applications (DP Payroll) or willingness to learn the payroll process. Common sense and practical approach Responsability, reliability, confidentiality. Independence and desire to learn things quickly are also very important. If you do not know anything at the beginning, we will be happy to show you everything. However, we expect you to be able to do similar tasks by yourself next time. Organizational skills - you should be able to identify the main priorities and organize your work as efficiently as possible. Very good communication skills. The desire to improve things and the willing
WAREHOUSELY ROMANIA SRL

Inspector Resurse Umane Jilava


Candidatul ideal Atestat inspector resurse umane (OBLIGATORIU)Experienta in domeniul administrarii de personal minim 3 ani;Cunostinte de legislatia muncii, administrarea resurselor umane, abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita;Experienta de lucru cu un numar de minim 250 de salariati,( constituie avantaj)Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point)Cunostinte bugetare-contituie avantajAbilitati foarte bune de comunicare si relationare cu oamenii;Abilitati de lucru in echipa, atitudine proactiva;Descrierea jobului Administreaza si gestioneaza activitatea de Resurse Umane (intocmire / actualizare dosare de personal);Intocmeste si inregistreaza contractelor de munca, modificarile aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;Centralizare orelor de munca (ore lucrate / concedii /absente etc), alocarea lor pe centre de cost.Intocmeste documentele necesare in
E.​M.​ PRIME CONSTRUCT SRL

Hr Opportunities With English


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity, and best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.Skills that make your work successful: Good communication, written and oral, proficient in English ( B2-C1); Experience in the HR field, Customer Service, or any other area; Good Client handling skills; Problem-solving and analysis skills, well organized and attentive to details; Proactive, positive attitude and approach; Accepts responsibility as an individual and works well within a team.Descrierea jobului How you'll make an impact:HR Admin Manage and update HR databases with different information such as
ACCENTURE SERVICES SRL

HR Recruitment Assistant with French


This role is based in the Michelin Corporate Business Services in Bucharest, where more than 800 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Order to Cash, Personnel and Service Management. What we’re looking for: Bachelor’s Degree; Fluency in English and French (at least B2 level); Recruitment and administrative experience would be a plus; Communication skills; Strong organizational skills; Time management abilities.The Recruitment Assistant will:Working together with local recruitment team (from France), supporting the following activities: Schedule First and Second rounds of interviews with candidates; Manage the exchanges with all the participants in the recruitment panel (recruiters, hiring managers, HR BPs and others). Manage the candidate expenses reimbursements related to travel for recruitment purposes;Manage the employment contract preparation and the hiring process within Workday: Prepare the contract for all types of collaboration (CDD, CDI, blue and wh
Michelin Romania

HR Support with German


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 250 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.