Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2528 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2528 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

ASISTENT DIRECTOR


Scurta descriere a companiei Cine suntem noi?Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respectApa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare. Cerinte • Studii: superioare (Facult
Apa Nova Bucuresti

Media netă estimată pe baza celor 1644 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Vânzător Chitila (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Sumar Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine
LIDL DISCOUNT SRL

Tehnician Telecomunicatii


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Ce ne dorim: - O persoana comuncativa - O persoana motivata sa invete si sa dezvolte abilitati in domeniul repararii electronicelor - Abilitati tehnice - Om de echipa Responsabilitati Responsabilitati: - Repararea (inlocuirea pieselor) telefoanelor mobile/tablete/GPS - Asigurarea unui serviciu de calitate - Comunicarea eficienta cu colegii pentru a asigura fluxul de lucru si impartasirea cunostiintelor Alte informatii Ce oferim: - Oportunitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru prietenos - Posibilitatea de avansare - Pachet salarial: 2600-3000 lei NET+ 35 lei / tichetul de masa pe zi + sporuri+ 270 de le
Trenkwalder Romania

Media netă estimată pe baza celor 55 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Gestionar Depozit - Chiajna


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte - Studii medii/superioare, de preferință economice, cu vechime în domeniu.- Cunoștințe de operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET EXPLORER, OUTLOOK EXPRESS și alte programe informatice specifice.- Seriozitate, calm, corectitudine, punctualitate, receptivitate, abilități de comunicare și relationare, tinuta și comportament echilibrat. Responsabilitati - Asigurarea gestiunii fizice și scriptice a stocului de marfă( piese, echipamente, consumabile).- Operarea în fisele de magazie a mișcărilor de marfă.- Păstrarea documentelor justificative legate de stocuri.- Înregistrarea operațiunilor în platforma internă de lucru
Trenkwalder Romania

DISPECER ELECTRIC


Scurta descriere a companiei Cine suntem noi?Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respectApa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare. Cerinte Studii: medii;Specializare:
APA NOVA BUCURESTI

Receptioner Hotel


Candidatul ideal HOTEL RECEPTIONIST- Pleasant presence, resistance to work in stressful conditions and to working in shifts.- The experience of working on the night shift is an advantage;- Knowledge of Windows operation, Microsoft Office, knowledge of OPERA is an advantage;- Knowledge of English compulsory (writing, reading, speaking).Descrierea jobului - Welcome and receive thehotel guests- Adequately make accommodation to each guest,- Hand over the key to the room in accordance with the security procedures.- Check the list of arrivals and follow the special requirements.- Answer the questions and requests of the guests both personally and on the phone. It also takes reservations.- Issues the invoice in accordance with the cashier's policies, upon the guest's departure.- Promote the hotel and maintain an atmosphere of understanding and mutual help among the employees and work in a team.- Operates foreign exchange transactions in accordance with the hotel's policies.We offe
ACCOR HOTELS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 637 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Programator


Candidatul ideal Societatea Saga Software, angajeaza programator pentru dezvoltarea de aplicatii folosind limbajul C#. Candidatul ideal trebuie sa fie absolvent al unei facultati de profil, sa fie comunicativ, motivat si pasionat de IT, sa detina cunostinte solide legate de arhitectura si logica bazelor de date. Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.Cerinte:• Experiență cu Visual Studio si C#; • Lucrul cu Windows Forms, MAUI sau ASP.Net Core reprezinta un avantaj; • Cel putin 2 ani de experiență în domeniu; • Cunostinte solide legate de arhitectura si logica bazelor de date.Descrierea jobului Descrierea jobului• Dezvoltarea solutiilor pentru aplicatii Windows Forms si integrarea lor cu programele existente; • Analiza, design, dezvoltare si implementare de functionalitati noi; • Analiza si corectarea erorilor cat si optimizarea continua a codului.Ce oferim:• Pachet salarial atractiv; • Activitati de tip Team-building si evenimente sociale menite sa consolideze echipa.
SAGA SOFTWARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 4355 de salarii introduse în Salario: 6300 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal capacitate bună de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor bună organizare a muncii proprii, independență și inițiativă interes pentru managementul și vânzarea produselor, cunoașterea tendințelor pieței gândire analitică deschidere către schimbări orința de dezvoltare proprie și perfecționare profesionalăDescrierea jobului crearea de modele de afaceri și analiza competiției monitorizarea și folosirea datelor analiticeș raportare creșterea vizibilității produselor, dezvoltarea lor pe piața locală elaborarea de strategii detaliate pentru mărcile atribuite planificare anuală/trimestrială, strategii de prețuri gestionarea conturilor cheie colaborarea cu echipa de management al produselor din sediul central menținerea relațiilor cu partenerii existenți dezvoltarea continuă a rețelei de parteneri
ROBERT BÅÄDOWSKI

Media netă estimată pe baza celor 273 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Reprezentant Comercial


Candidatul ideal Căutăm un Reprezentant Comercial dedicat pentru a promova şi vinde produsele noastre de băcănie şi vinurile din portofoliu Abilități excelente de comunicare şi negociere Orientarea către rezultate și determinarea în atingerea obiectivelorDescrierea jobului Îndeplinirea şi depăşirea obiectivelor de vânzări stabilite Dezvoltarea relațiilor cu clienții din segmentul B2B Identificarea şi explorarea unor noi oportunități de vânzareCe îţi oferim: Salariu fix 3000 net + tichete de masa + comision din vanzari.Dacă eşti pasionat de vânzări și ai un simț fin pentru produsele propuse spre vânzare, atunci te vrem în echipa noastră!CV-ul tău pe [email protected] 0723.177.865
MENATWORK SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2417 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Burger King Universitate Angajeaza Lucrator Comercial


Candidatul ideal Burger King Univrsitate angajează Lucrător Comercial / Lucrator bucatarie Salut! Ce faci? Avem un job care te caută!Mai exact, un job de lucrător comercial/bucătărie, într-o companie cool, unde poți evolua și unde vei întâlni o echipă faină și plină de entuziasm.Ce trebuie să faci tu pentru acest job?- Să ai o energie pozitivă și să vii cu entuziasm la locul de muncă- Să fii proactiv(ă) în găsirea soluțiilor- Să îți placă munca în echipă- Să ai abilitatea de a stabili priorități și a te concentra asupra obiectivelor tale- Experiența în domneniul servicii clienți constituie un avantajDescrierea jobului Lucrător Comercial / Lucrator bucatarieCe face acest job pentru tine?- Îți oferă un salariu de inceput de 3300 lei brut- Cresteri salariale periodice, in functie de vechime (prima creștere, după perioada de probă)- Tichete de masă în fiecare lună, de până la 460 de lei- Asigurare medicală la Regina Maria- Formare profesională- Prime/bonusuri periodice conform politicilor
AMREST FOOD S.​R.​L.​

Asistent De Farmacie Bucuresti Si Ilfov


Candidatul ideal Asistent de farmacie Bucuresti si IlfovCATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și res
CATENA MANAGEMENT SRL

Tehnician Laborator (junior,​ Fara Experienta)


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Dacă ești ambițios, îți plac provocările, iar profesionalismul te definește, tevrem în echipa noastră!Conditii:Absolvent al Facultatii de Chimie, Biochimie.Descrierea jobului • Respectă procedurile și tehnicile de lucru recomandate de către farmacistul coordonator;• Respectă secretul profesional, codul de etică şi deontologie;• Participă la anumite etape ale proceselor din laboratorul farmaceutic;• Gestionează stocul de substanțe şi de preparate ale laboratorului, fiind responsabil decompletarea acestora atunci când este necesar;• Menține și aplică sistemul de management din laboratorul farmaceutic.BENEFICII:• Pachet salarial motivant;• Instruire de specialitate;• Mediu de lucru atractiv, alături de o echipă tânără și motivată;• Prime de Sarbatori: Craciun/Paste/ 8 Martie• Posibilitatea de evoluție și avansare în carieră.
PERLA WAREHOUSE SRL

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL

Post Sales Application Engineer /​ Inginer Aplicatii Rf


Candidatul ideal Your qualificationsBachelors or Master Degree in Electrical Engineering, Computer Science or equivalentPreferably more than 2 years of knowledge and professional experience in the field of power electronics or RF technologyProgramming skills e.g. Python preferableProven ability interfacing with multiple teams with multiple priorities and to work independentlyAbility to communicate effectively with both internal and external customers in a multinational environmentAbility to travel regularly ~ 10% of the time to European locationsExperienced in customer facing and sales situations to present alternate solutions and carefully manage customer expectationsAvailability to travel in the country and abroad.Descrierea jobului As a test and measurement expert for RF and/or power applications in Europe, you are the key-player for our post-sales support.On that position, you are working closely with the Global Channel Sales teams on following tasks: provide an excellent support t
ROHDE SCHWARZ ROMANIA SRL

Junior Accountant/​ Contabil Junior


Candidatul ideal Ne extindem echipa! Deschidem un post de Contabil Junior, pentru cineva entuziast si dedicat.Esti in cautarea unei oportunitati de a-ti dezvolta cariera intr-un mediu dinamic si colaborativ? Te invitam sa aplici.Pentru noi esti candidatul ideal daca: Ai absolvit o facultate de profil (preferabil Contabilitate) Ai cunostinte de baza in contabilitate si intelegi principiile contabile Ai experienta anterioara in contabilitatea primara de 1-3 ani Ai cunostinte de operare PC - MS Office - nivel avansatDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Realizezi activitati de contabilitate primara (emiti si inregistrezi documente financiar-contabile si de gestiune, verifici facturile de discount, de combustibil,reparatii auto si facturile de la furnizori diversi) + procesare primara in sistem ERP; Realizezi si transmiti partenerilor distribuitori confirmarile de sold; Colectezi datele din sistem ERP in vederea realizarii calcului lunar pe departamente a realizarii bugetelor si tran
BIOCROP SRL

Sales Manager - Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Sales Manager - DEZVOLTATOR imobiliarReprezentant Vanzari / Agent Vanzari la DEZVOLTATOR imobiliarCerințe: Experienta in domeniul imobiliar minim 3 ani; Bune aptitudini de comunicare si vanzare; Cunostinte despre piata imobiliara a ansamblurilor rezidentiale din apropierea proiectului Dimri si locatii corespondente;KPI (indicatori de performanta): Respectarea programului de munca; Buna conduita morala si etica; Indeplinirea target-ului alocat pentru vanzarile lunare.Descrierea jobului Dimri Construction, companie lideră în domeniul dezvoltării imobiliare din Israel, prezenta pe piata din Romania cu proiectul Dimri Residence Prelungirea Ghencea, caută un coleg/a nou/a pentru functia de Sales Project Manager care să se alăture echipei din București, in locatia din Prelungirea Ghencea 350B, sector 6.Fisa postului Desfasoara intregul proces de vanzare ale apartamentelor din cadrul proiectului Dimri Residence, respectiv: Contacteaza potentialii clienti (lead-uri) si program
DIMRI CONSTRUCTION DEVELOPMENT SRL

Asistent Manager /​ Ofertare


Candidatul ideal Asistent Manager / OfertareCapacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionaleCapacitate foarte buna de comunicare si relationare-atat cu clientii, cat si cu colegiiCapacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luateRapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simtStudii superioare reprezinta un avantajExperienta pe o pozitie similara reprezinta un avantajDescrierea jobului Asistent Manager / OfertarePreluare comenzi, verificare stocuri, facturare, urmarire livrari;Monitorizarea si fidelizarea clientilorGestionare bugete interne;Intocmirea de oferte tehnice si economiceAlte activitati pentru atingerea obiectivelor firmei.Mediu de lucru excelent, intr-o companie in crestere accentuata, conditii de lucru foarte bunePerioada de proba 1 saptamanaPachet salarial atractiv cu acordare de bonusuri
LAMAR CORPORATION SRL

Gestionar /​ Magazin Online Made By Society (vagabond Studio)


Candidatul ideal Experiență profesională de minim 1 an; Persoană integră, serioasă și punctuală; Abilități de comunicare și interacțiune; Cunoștințe de limbă engleză la nivel conversațional (avantaj); Responsabil pentru toate acțiunile intreprinse. DISPONIBILITATE DEPLASARE LA LOCUL DE MUNCA SITUAT IN str. DRUMUL INTRE TARLALE sector 3, zona Anghel SalignyDescrierea jobului - Mentinerea si respectarea politicii de merchandising trasate de companie ;- Expunerea marfii intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibila clientilor, aseaza marfa spre vanzare ordonand rafturile pe categorii si tipuri de produse respectand indicatiile directorului de magazin si a departamentului de merchandising;- Participarea la receptiile de marfa, la receptionarea produselor venite de la furnizori sau alte puncte de lucru si expunerea produselor nou venite;- Organizarea depozitului pentru a facilita accesul la produsele din gestiune;- Verifica produsele din punct de vedere calitativ , transmite super
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Schimb Valutar Si Amanet


Candidatul ideal Operator schimb valutar si Amanet Absolvent de studii medii/universitare; Cunostinte operare/ utilizare PC; Experienta pe un post similar;Descrierea jobului Nu ai nevoie de experienta, se asigura Training Remunerat si Cursuri Personalizate – costuri suportate integral de companie. Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.BENEFICII Salariu fix + comision/ bonuri de masa, se pot atinge venituri de peste 4 000 NET (in mana) Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; Siguranta si conditii de munca civilizate.
OK CREDO CONS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2528 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.