Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2502 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2502 Locuri de Munca Office Manager - Joburi Office Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Calculator /​ Office Manager


Candidatul ideal Persoana ordonata, rabdatoare, cu abilitati bune de operare in world si excel.Necesar: min. studii liceale.Descrierea jobului Operare in programele proprii ale companiei, relatii cu clientii.Beneficii:Oferim scolarizare.
CAPITAL SRL

Office Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui office manager organizat și meticulos, cu o atenție deosebită pentru detalii. Dacă ești entuziast, orientat către munca în echipă și dornic să te dezvolți profesional, te invităm să faci parte din echipa noastră iSmartHome.👩🏻‍💼🧑🏻‍💼 Candidatul Ideal:Studii medii / superioare.Cunoștințe solide de operare pe calculator: MS Office, Internet.Demonstrează un simț al responsabilității bine dezvoltat și este sociabil, având o puternică aptitudine pentru munca în echipă.Experiența sau cunoștințele în domeniul contabilității primare constituie un avantaj.Descrierea jobului 📌 Responsabilități:Redactarea emailurilor și a diferitelor documente solicitate de management.Gestionarea necesarului de consumabile și menținerea unei bune legături cu furnizorii.Asigurarea expedierii documentelor prin intermediul serviciilor de curierat.Desfășurarea altor activități specifice funcției de Office Manager.
THE LOCK SRL

Media netă estimată pe baza celor 303 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Office Manager Loc De Joaca Pengtru Copii


Candidatul ideal Locație: Aeva PlaygroundAeva Playground, un loc de joacă inedit dedicat copiilor și familiilor, caută o persoană entuziastă și dedicată pentru a se alătura echipei noastre creative si plina de entuziam, în calitate de Office manager Playgound .Candidatul ideal va fi o persoană punctuală, dinamică și dornică să creeze o experiență memorabilă pentru copii și familie.Cerințe:Experiență anterioară în lucrul cu copiii, în servicii pentru clienți sau în domeniul ospitalității este un avantaj;Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și clienții de toate vârstele;Atitudine pozitivă, energie și entuziasm pentru munca cu copiii și servirea clienților;Capacitatea de a lucra în echipă și de a rezolva eficient problemele care pot apărea în timpul activităților de joacă sau în servirea clienților;Absolvent/ă studii superioare;Persoană punctuală și muncitoare;Persoană dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă;Atentă la detalii și capabilă de a rămâne cal
ALEGRIA KIDS S.​R.​L.​

Marketing Office Manager


Candidatul ideal - Persoana dinamica, perseverenta, onesta si cu dorinta de afirmare- Abilitati de comunicare, prezentare- Persoana sociabila, adaptabila, deschisa catre tehnologie si noutati- Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor la locul de munca- Concentrare si orientare spre rezultate, flexibilitate- Cunostinte bune operare PC – MS Office- Cunostinte medii de limba engleza, scris si vorbit constituie avantaj Descrierea jobului - Experienta in implementarea strategiilor de marketing online;- Experienta in utilizarea Facebook Ads, Google Ads, Newsletter Marketing, Content Marketing;- Experienta in derularea campanii PPC in Google Adwords si Facebook;- Experienta minima de lucru cu platformele de email marketing/news letter;- Cunostinte despre SEO si SEM;- Cunostinte nivel mediu de design reprezinta un avantaj;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- receptionarea produselor si materialelor din depozit cat si emiterea de comenzi catre acesta- mentinerea legatur
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Junior Account /​ Office Manager - Part Time


Candidatul ideal Să fi o persoana motivată cu abilități excelente de multitasking, comunicare și gestionare a timpului.Să oferi ajutor departamentului de contabilitate și managerului general în introducerea datelor, procesarea și înregistrarea tranzacțiilor, actualizarea registrului și pregătirea bugetelor și rapoartelor.În acest rol, ar trebui să fii atent, precis și sincer, având abilități bune de contabilitate primară.Descrierea jobului Descrierea unei zile de lucru:Gestionezi conturile bancare de plată și încasare, facturezi proformele venite din sistemul CRM (Microsoft Dynamics), introduci date in SAGA sub supravegherea departamentului de contabilitate.Realizezi task-uri specifice unui Office Manager.Pregătești rapoarte de performanță financiară din datele existente in CRM, previziuni de cheltuieli administrative, P&L, Cashflow.Colaborezi cu departamentul de contabilitate si gestionezi închiderea lunii.Urmărești si îmbunătățești procesele interne ale procesului de facturare si col
LOGICNET SOLUTION SRL

Office Manager


: MiddleCarioca Studio angajeza de urgenta office manager cu experienta in zona publicitatii, industriei de film/foto sau nu neaparat.Lucru la distanta - work from home sau hibridCunoscator de power excel, programul SAGA, familiar cu AR/AP, bugete, salarizare personal, urmarire costuriCunoscator limba englezaSpirit pozitiv, buna organizare in toate si spirit de echipaAplica la acest job
Carioca Studio

Media netă estimată pe baza celor 256 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Asistent(a) de vanzari in magazin de lux din mall Baneasa


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4500 LEI pe lună
Candidatul IdealCerințe:-Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului; Descrierea jobuluiCondiții:-Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture sau 1full+1L-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional; -Contract pe perioada nedeterminata; Responsabilități:-Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat; Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari. Descrierea companieiBALIZZA este un nume binecunoscut în moda internaţională, cu creaţii care se distribuie în magazine din î
OFY GRUP SRL

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 2000 LEI pe lună
Candidatul IdealSecretara in Cluj-Napoca cu optiune Remote. Job part-time (4 ore)Studii superioare absolvite limbi straine: limba engleza sau germana reprezinta un atu. experienta profesionala minima cunoasterea in detaliu a pachetului Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilitati de comunicare, atentie la detalii capacitate de multi-tasking bune abilitati de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca Descrierea jobuluiJob part-time 50 (4 ore) organizarea activitatii de secretariat a societatii conceperea si transmiterea corespondentei, stabilirea agendei, pregatirea intalnirilor organizarea bazei de date concrete si veridice a colaboratorilor si institutiilor cu care societatea are relatii inregistrarea intrarilor si iesirilor de documente, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea email-urilor, repartizarea lor pregatirea facturilor redac
TITAN DATA HUB VALLEY S.R.L.

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Gestionar - Autorizatie ISCIR


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3500 LEI pe lună
Workforce recrutează gestionar cu autorizatie ISCIR pentru o companie din Prejmer. Programul este în 3 schimburi. Cerinte:Responsabilitatea munciiStudii medii finalizateExperienta operarea stivuitorului sau / si a transpaletilor electriciExperienta gestionarea stocurilor Responsabilitati:Utilizare stivuitorManipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produseGestionarea stocului si furnizarea materialelor catre productie Beneficii:Salariul motivantBonuri de masa 35 lei / ziPrima de Craciun / PasteAbonament medical MedlifeAbonament stomatologic cu discount Program de recomandare internaTransport asigurat: Brasov, Sanpetru, Bod, Harman, Sfantu Gheorghe, Chichis, Bacel, Lunca Calnicului, Prejmer, Teliu, Sacele, Tarlungeni, Carpinis, Dobarlau, Marcus, Cimernic, Barcani, Floroaia Mare, Intorsura Buzaului, Bradet, Buzaiel, Acris.
G & C TEMP SRL

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii;-Cunostinte operare caculator: Microsoft Excel, Word;SAP-Experienta intr-o pozitie similara-Cunostinte tehnice-Bune cunostinte de gestiune a stocurilor;-Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;-Bune aptitudini de planificare si organizare Beneficii:-pachet salarial motivant-tichete de masa-asigurare medicala Responsabilități:- Intocmeste toate documentele intrare/iesire a marfii in/din depozit- Verifica primirea si expedierea bunurilor pentru a asigura exactitatea cantitatilor,-Asigura depozitarea adecvata a bunurilor- Asigura manipularea adecvata a bunurilor in timpul transportarii pentru a elimina deterioarea acestora;-Intocmeste documentele de transport (CMR) pentru bunurile receptionate;-Verifica inventarul fizic in baza receptiei efectuate si il compara cu cel scriptic, conform documentelor care insotesc marfa;-Participa la inventarierea stocului de produse SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand po
Clarismart Consulting SRL

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană, sau engleză și rusă, sau engleză și spaniolă, sau engleză și germană, sau germană și italiană. Este un plus daca se dețin 3 limbi internaționale. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Gestionar depozit


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul Ideal: Studii medii;Experienta minim 1 an într-o funcţie similară;Atentie la detalii,bune abilitati organizatorice;Cunostinte de operare PC la nivel mediu; Cerințele postului: Recepţionează corect marfa primită de la celelalte depozite sau furnizori si sesizează orice neconformitate persoanelor implicate;Urmăreste concordanţa între documentele de iesire a mărfurilor (avize, facturi) cu cantităţile livrate;Solicită livrare pentru comenzile de client cu transport, sau, după caz, emite comandă la curier;Urmăreste în mod permanent stocurile faptice din depozit si le confruntă cu stocurile scriptice;Este responsabil de marfa aflată în gestiunea punctului de lucru în care îsi desfăsoară activitatea; Verifică modul de aranjare si asezare a mărfurilor in depozit;
REGATA SRL

Asistent receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiSuntem în căutarea unei persoane dinamice și orientata către clienți pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent(ă) de Recepție. Acest rol este esențial pentru asigurarea unei experiențe de cazare de înaltă calitate pentru oaspeții noștri. Cerințele postuluiExperiență anterioară reprezinta un avantaj în domeniul ospitalității sau al serviciilor cu cliențiiAbilități excelente de comunicare verbală și scrisă în (limba romana, limba engleza nivel mediu)Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamicCapacitatea de a rezolva probleme și de a lucra sub presiuneCunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de rezervare Responsabilitățile postuluiPrimirea oaspeților cu profesionalism și căldurăEfectuarea check-in și check-out-ului oaspețilorOferirea informațiilor necesare despre serviciile hotelului, atracțiile locale și alte întrebări legate de cazareGestionarea rezervărilor și a plățilorSoluționarea eficientă a plâ
EURO VIAL RESIDENCE SRL

Asistent Medical Generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2700 LEI pe lună
Descrierea postului: Asigura suport medicului in cabinetul de consultatii, asigura inregistrarea informatiilor medicale in sistemul informatic, participa la actul chirurgical in sala de mici interventii, etc.. Cerințele postului: Experienta minima in administrare iv/im, recoltare produse biologice. Competente minime in pachetul Microsoft Office. Responsabilitățile postului: Munca in cabinetele de specialitate, sala de mici interventii, sterilizare
Vitasana City Med SRL

Asistent Medical Bloc Operator


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Contract individual de munca pe durata nedeterminata;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Clinica MEDSCAN angajeaza asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Clinica Medscan angajeza asistenta medicala .Cerinte: Aviz de liberara practicaResponsabilitate, empatie și răbdare; Condiții: Program de lucru full-time;Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Salariu motivant.
sc plusdent estet art

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Asistent medical stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Cabinet stomatologic caută asistent medical cu/ fără experiență, program de lucru L-V, 7 ore în 2 schimburi. Permisul de conducere este obligatoriu pentru deplasarea la locul de muncă, iar cunoașterea unei limbi străine constituie un avantaj important. Salariu motivant, în funcție de experiență. CV-urile trebuie să conțină o fotografie recentă!
LUNCULESCU DENTAL CARE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2502 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.