Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

312 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

312 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager Moto Honda


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm? Ești atent(ă) la cele mai mici detalii și îți place să faci lucrurile cât mai bine; Ai cunoștințe foarte bune de operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); Îți place să comunici și să rezolvi încurcături; Poți respecta termenele limită, regulile și procedurile Honda by Asko Group; Dacă ai un minimum de experiență în departamentul de administrativ/ logistică, ai deja avantajDescrierea jobului Ce trebuie să faci? Gestionezi actele motocicletelor vândute; Te ocupi de emiterea facturilor proforme și fiscale; Actualizezi zilnic evidența motocicletelor rezervate; Trimiți către departamentul financiar-contabil informații/ situații cu privire la fluxul de vânzări; Încasezi în numerar/ card avansurile pentru motociclete; Te vei ocupa de necesarul de consumabile și birotică; Vei întocmi situații specifice departamentului (foi de parcurs, alimentări cu combustibil etc); Te vei ocupa de buna funcționare a showroom-ului și vei întâmpina vizitatorii.
ASKO INTERNATIONAL SRL

Asistent Manager De Department (m/​f)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal experienta intr-o functie similara studii superioare abilitati in domeniul vanzarilor - reprezinta un avantaj comunicare si capacitati de relationare atitudine pozitivă, entuziastă, deschisă, jovială persoana creativa, dinamica, organizata multi-tasking adaptabilitate autonomie si initiativa cunostinte bune Word, Excel, Outlook make & manage social media content dorinta de promovare abilitati in domeniul vanzarilorDescrierea jobului contabilitate primara facturare indosariere documente postare articole de blog,social media, newsletter analiza mediului concurential documentarea produselor si serviciilor comercializate de companie preluare email-uri/solicitari oferte redactarea ofertelor/devize pachet salarial atractiv bonuri de masa bonus de performanta mediu de lucru profesionist, organizat specializare la locul de munca propunere/implementare proiecte individuale oportunitate in dezvoltarea profesionala opurtunitate de participare la traning-uri
BUILDING SERVICE S.​R.​L.​

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat profil economic);Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;Cunostinte avansate de operare MS Office suite;Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan (in mod eficient, corect si complet);Persoana organizata, cu o buna capacitate de analiza si sinteza;Bune abilitati de relationare si comunicare;Persoana orientata catre detalii, amabila, multitasking, cu atitudine proactive;Bune abilitati de lucru atat individual cat si in echipa.Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor zilnice administrative.Preluarea si directionarea apelurilor telefonice.Primirea vizitatorilor și anuntarea persoanelor de contact.Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele.Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea documentelor.Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfasurarii activitatii zilnice.Asigurare
SYNERGY CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal seriozitate si responsabilitateabilitati si experienta organizatoricacapacitate foarte buna de prioritizare si planificareatentie distributivaabilitati dezvoltate de comunicare si de a dezvolta relatii interpersonalecapacitate de luare a deciziilorcunostinte foarte bune Microsoft Officeaspect placutDescrierea jobului se ocupa de relatia cu clientii intrati in magazin sau care solicita informatii telefonic sau pe emailse ocupa de intocmirea de documente specifice activitatiipastreaza curatenia la locul de muncaasigura legatura dintre persoanele cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteiase ocupa de apeluri telefonice sau diferite rapoarte si cereripoate reprezenta managerul la intalniri atunci cand acesta nu este prezentpastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces
VLAROX FISCAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3811 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager - Vaslui


Candidatul ideal - esti o persoana serioasa si punctuala;- ai abilitati dе comunicare;- ai o atentie distributiva;- ai domiciliul stabil in Vaslui;- ai studii superioare;- ai cunostinte Windows si Office.Descrierea jobului Responsаbilitati:- еsti in relаtiе permanеntа cu аutoritаtile pеntru а duce lа bun sfarsit sarcinile conform procedurilor de lucru;- stаbilesti si pastrеzi relatia cu clientii si cu pаrtеnerii de afaceri;- jobul presupune deplasari la celelalte puncte de lucru ale companiei (Bacau, Roman, Suceava, Iasi).Iti oferim:- salariu motivant,- mediu de lucru atractiv si profesional.
BEST AUTO LEO SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal de preferat experienta 2 ani in domeniu, cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office,Internet); avantaj cunostinte minime de contabilitate primara persoana organizata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila; evidenta personal - centralizare si trimitere catre departamentul de contabilitateDescrierea jobului receptionare si inregistrare documente; preluare si transmitere apeluri telefonice si corespondenta; creerea de documente in Word sau Excel; activitati de secretariat pentru managementul firmei; organizare, gestionare si arhivare documente companie; gestionare corespondenta, activitati de birotica si secretariat; alte responsabilitati necesare pentru buna desfasurare a activitatii firmeiBeneficii: se asigura transport la locul de munca pachet salarial atractivDetalii suplimentare la telefon - 0747123962
GENERAL MANAGEMENT CONSTRUCTION GROUP SRL

Asistent Manager /​ Dispecerat


Candidatul ideal Cautam un coleg / o colega care sa ne completeze echipa.Persoana dinamica, organizata, deschisa, profesionista.Cunostinte limba ENGLEZA si MAGHIARA, la nivel conversational.Cunostinte de baza de operare in Word, Excel, Mail.Experienta in munca de birou, intocmirea de facturi, adrese, corespondenta.Experienta minima in domeniul transportului constituie avantaj.Descrierea jobului Verificare documente de transport, primire/ trimitere corespondenta.Emitere facturi, trimiterea acestora pe mail/ curierat.Mentinere si completare baza de date.Urmarire scadente, facturi si comenzi deschise.Pregatire plati.Mentine relatia cu clientii existenti si cei noi.Asistarea colegilor din dispecerat.
RENACRIS TRANS SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Locație:Santandrei, Jud. BihorTipul Jobului:Full-timeProgram de lucru: Luni-Joi: 09:00-16:00Descriere Job:Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă între diferitele departamente.Responsabilități:Suport în activitățile zilnice ale manageruluiPregătirea documentelor și rapoartelor necesareGestionarea corespondenței și a agendelorAsigurarea suportului pentru echipa de vânzări, inclusiv utilizarea platformei SICAPCerințe Minime:Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet)Seriozitate, hărnicie și punctualitateAbilități de comunicare și organizareConstituie Avantaj:Experiența în vânzările B2BExperiența în utilizarea platformei SICAPOferta Noastră:Salariu atractiv, în funcție de expe
MIVINIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager (limba Greaca)


Candidatul ideal Locatie punct de lucru: Bucuresti / Sema ParcCandidatul Ideal Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscator/Cunoscatoare de limba GREACA - obligatoriu; Dornic/a de dezvoltare personala; Bune cunoștinței de operare PC (Excel, Word, Powerpoint,etc); Bune abilitați de comunicare, negociere, prezentare profesionala, atitudine pro-activaDescrierea jobului Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrulorganizaţiei sau din afara acesteia; mentine comunicarea si relatia cu furnizorii externi si le ofera suport cand este cazul;  organizează şi coordonează întâlniri şi conferinţe; concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte; primeşte, înregistrează, scanează si arhiveaza documente contabile şi juridice si ledistribuie conform procedurilor interne; pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces; coordoneaza activitatea anumitor departamente confor
EXTRAMALL INTERNATIONAL GROUP S.​R.​L.​

Asistent Manager - Bucuresti


Candidatul ideal Las Vegas isi mareste echipa administrativa si cauta coleg/a la sediul de birouri din Bucuresti.Daca te regaesti in urmatoarea descriere, te asteptam sa aplici: Persoana comunicativa, diplomata cu atitudine pozitiva; Persoana proactiva, organizata si cu capacitate ridicata pentru planificare si prioritizare a sarcinilor; Persoana orientata catre comunicarea cu oamenii; Capacitate de rezolvare independenta a situatiilor aparute; Cunoasterea pachetului Micosoft Office, Outlook la un nivel avansat; Reprezinta un plus, experienta in colaborarea cu firmelor de curierat Reprezinta un plus, experienta pe un rol similar.Descrierea jobului Responsabilitatile pricipale vor fi: ​ Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor catre sediile din tara; Mentinerea comunicarii cu colegii din Brasov ce fac parte din acelasi departament; Întocmirea Awb-urilor pentru corespondenta din cadrul Companiei; Intocmirea diverselor rapoarte si tabele; Gestionarea relatiei cu diversi furni
NOBLEPIAGIO SRL

Asistent Manager Si Logistica


Candidatul ideal Caracteristicile necesare postului de team leader:-experienta anterioara de coordonare angajati de minim 2-3 ani-mentinerea unitatii echipei prin promovarea intereselor companiei-capacitate de implicare organizare si coordonarea unei zile de lucru-abilitati digitale , lingvistice si culturale-capacitate de a conlucra intr un mediu dinamic dar totodata a care implica un nivel de stres accentuatDescrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:Titularul postului are rolul de a asigura executarea in cele mai bune conditii a comenzilor contractate de la clienti, precum si de luare a deciziilor in negocierea preturilor si conditiilor de transport cu clientii / parteneri straini in derularea comenzii de transport intern / international;- Executa comenzile de transport transmise de clienti, fax/ email.- Pastreaza legatura cu clientii telefonic/ email.- Prospecteaza permanent piata transporturilor in vederea identificarii clientilor- Intocmeste dosarele cu toate documentele nece
PIANO LOG IMPEX SRL

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Asistent Manager De Transport


Candidatul ideal limba engleza nivel mediu- avansat capacitate de a intelege si realiza toate sarcinile capacitatea de a lucra cu oamenii , rabdare , corectitudine , atentie sporita ,punctualitate , disciplina si seriozitate spirit de echipa si dorinta de a promova initiezi si dezvolti relatii interumane cu usurinta, comunici cu tact si diplomatie si iti place sa negociezi; utilizezi la un nivel mediu – avansat aplicatiile standard din MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook);Descrierea jobului pastrarea unei legaturi stranse cu clientii telefonic / prin mesaje / mail solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
RALEX TRANSOIL SRL

Asistent Manager Candyland Romania


Candidatul ideal Studii superioare.- Competente lingvistice OBLIGATORII: Engleza – nivel mediu atat vorbit cat si scris ;- Bune cunostinte de operare PC MS Office (Excel, Word, Outlook);- Experienta in domenii care au implicat comunicare si relationare, constituie un avantaj;- Atitudine orientata catre Client, precizie, atentie la detalii, gandire structurata, spirit de analiza si sinteza;- Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor;- Excelente abilitati de comunicare si relationare, curiozitate intelectuala, creativitate, initiativa si autonomie, flexibilitate si rezistenta la stres.Descrierea jobului Atributii:- preia apelurile telefonice si rezolva prompt solicitarile clientilor si directorului general;- ofera suport administrativ si tehnic departamentelor,- intocmeste / tehnoredacteaza diverse documente, oferte, rapoarte la cererea top managementului,- mentine legatura cu Directorul General si ii ofera suport pe partea administrativa si in relatia cu clientii,- mentine
CANDY LAND BUSINESS S.​R.​L.​

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.