278 - Locuri de Muncă (joburi) Asistent manager în România
278 - Locuri de Muncă (joburi) Asistent manager în România

Candidatul ideal PERSOANA SERIOASA, RESPONSABILA, DISCIPLINATA;
RESISTENTA LA STRES;
REZISTENTA LA EFORT INTELECTUAL;
ADAPTABILITATE; PERSEVERENTA;
COMUNICARE; INITIATIVA;
CONFIDENTIALITATE;
PUNCTUALITATE REALA;
CUNOSTINTE PC;
CUNOSTINTE TEHNICE.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:
MENTINEREA SI ACTUALIZAREA CONTACTELOR SI PROIECTELOR IN CARE MANAGERUL GENERAL ESTE IMPLICAT;
COORDONAREA INFORMATIONALA A PROIECTELOR SI DEPARTAMENTELOR FIRMEI;
ACTIVITATI DE OFFICE MANAGEMENT SI MARKETING (CORESPONDENTA, SECRETARIAT, ADMINISTRATIV)
BENEFICII:
SALARIU NET INTRE 2.500-3.000 RON+IMPOZ

Candidatul ideal Asteptam CV-ul tau daca:
Comunici excellent si ai putere de convingere
Esti organizat, ambitios, perseverant si de incredere;
Vrei sa inveti lucruri noi intr-o maniera accesibila;
Iti place munca de teren;Descrierea jobului Responsabilitati:
Promovarea si vanzarea sistemelor si serviciilor
Respectare procedurilor cu privire la organizarea activitatii de teren.
Oferim:
Contract individual de munca;
Salariu fix si comisioane atractive din vanzari;
Mediu de lucru placut;

Descrierea societății:Suntem o societate activă în domeniul consultanței fiscale și de business, al contabilității și auditului, oferind și alte servicii integrate corelate acestora. Pentru noi, profesionalismul se află pe primul loc, în dorința de a oferi întotdeauna servicii adaptate nevoilor individuale ale fiecărui clientIntegrarea în echipa noastră presupune dedicare, muncă de echipă, profesionalism şi promptitudine în relaţia cu clienţii. Este vital ca aspiranţii la o carieră în acest domeniu să înţeleagă modul de lucru şi exigenţele specifice domeniului, să demonstreze abilităţi practic
Angajam asistent manager cu experienta in domeniul financiar / contabilitate pentru o firma de constructii instalatii sanitare , termice si electrice . Experienta in acest domeniu reprezinta un avantaj .
cautam asistent managercei interesati sa sune la 745753982
Cautam o colega cu abilitati de comunicare, cu atitudine pozitiva, spirit de echipa pentru pozitia de Asistent manager - receptie salon pentru saloanul GETT'S localizat in Floreasca:Ce vei face:- vei intampina clientii si mentii activa grija fata de client, de la sosire si dupa prestarea serviciilor in salon;- preiei apelurile si vei programa clientii;- participi la seminariile si cursurile de pregatire in vederea dezvoltarii personale in domeniul vanzarilor, grijei fata de client, staff meeting si sa ajuti la dezvoltarea altora;- monitorizezi corectitudinea documentelor, conform cu politica c

Candidatul idealPrezenta agreabila si comunicativa;Personalitate flexibila si usor adaptabila;Punctualitate si seriozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu;Spirit sociabil si deschis spre a invata; cunostinte Word, Excel obligatoriu;Abilitati foarte bune de redactare si tehnoredactare;Putere de concentrare la lucru sub presiune;Capacitatea de a se organiza si planifica;Capacitatea de a lucra cu deadline-uri;Abilitati excelente de comunicare si munca in echipa, ;Notiuni de contabilitate primara: facturi, op-uri, extrase, borderouri - constituie avantaj;Atentie distributiva pentru rezolvar

Candidatul ideal Optimist, comunicativ, atent, punctual. Cautam coleg/a disponibila sa lucreze program full time.Descrierea jobului Activitati de receptie și costumer care

Candidatul ideal
Candidatul ideal
Experienta relevanta in lucrul direct cu clientul;
Carnet de conducere categoria B;
Studiile superioare constituie un avantaj.Competente personale si profesionale
Adaptabilitate , disponibilitate de a invata lucruri noi;
Abilitati de comunicare si negociere;
Corectitudine, punctualitate, seriozitate;
Prezenta agreabila, voce placuta;
Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a spatiului de munca;
Entuziasm si spirit de echipa;
Orientare spre rezultate;
Spirit de observatie si atentie la detalii;
Atitudine pozitiva, amabil
Asistent Manager numai certificat dizabilitatiWell Romania isi cauta un coleg/colega sa faca parte din echipa noastra, ne dorim tare mult sa stie sau daca nu sa fie dornic/dornica sa invete: Sa preia apelurile telefonice si cu o voce draguta sa rapunda la telefon; Sa traimita email-uri catre beneficiari/clienti/parteneri Sa preia si sa trimita corespondenta interna/externa; Sa pregatateasca sala de sedinte si sa organizeze minuta sedintelor; Sa ne intampine dragut/a si zambitor/e vizitatorii nostri de la Well Romania; Sa intre in contact cu beneficiarii nostri si sa predea WellCard cat
Candidatul ideal
Our offer:
Working in an international footwear company
Development opportunities
Meal tickets
Bonus for performance/sales
Employee discount
We would like you to be:
Highly enthusiastic person
Willing to grow and develop in a fast paced environment
Knowledged about retail would be nice to have
Able to motivate and coordinate sales teams
Focused on results
Strategic thinking
Descrierea jobului
Complete store operational requirements by scheduling and assigning employees; following up on work results; in absence of the Store Manager
Mai
Firma de turism Recreation angajeaza pentru biroul din Sibiu asistenta manager.Activitatea este de suport pentru echipa de management. Cunostinte minime de Word si Excel .Nu este necesara experienta.Activitatea consta in urmarirea, arhivarea si introducerea in bazele de date folosite a actelor, supravegherea personalului din teren, mentinerea la zi a inventarului de echipamente si de materiale ale societatii, relatia cu autoritatile si cu furnizorii de servicii.Program part time sau full time.Salar deosebit.Pentru mai multe informatii asteptam cu interes un mesaj, urmand a va contacta
Compania L Teo Engineering isi mareste echipa cu un asistent manager (M/F). Daca esti o pe persoana dinamica, cu intiativa si ai un nivel de limba engleza preferabil C1 minim B2 care doreste un job part time (2 ore pe zi) hai in echipa noastra.Obiectivele generale ale postului sunt:1.Intocmire si administrare corespondenta.2.Intocmire documente.3.Comunicarea la locul de munca4.Utilizare aparatura birotica ( copiator, fax).5.Efectueaza necesar de papetarie, consumabile si apa 6.Utilizare PC, pachet Ms office si Autocad .7.Gestionare si arhivare documente.8.Organizarea locului de munca.9.Planifi

Candidatul ideal Candidatul ideal răspunde următoarelor cerinţe:
Persoană capabilă de a se organiza singură;
Aptitudini importante: seriozitate, curiozitate, creativitate, perseverenţă, atenţie la detalii, disciplină, optimism, spirit practic, atitudine pozitivă;
Excelente abilitaţi de comunicare;
Capacitatea de a respecta termene limită;
Capacitate de a lua iniţiativa;
Studii superioare;
Utilizarea limbii engleze la un nivel avansat (scris, vorbit, citit);
Experienţă în ERP;
Nivel avansat de utilizare a aplicaţiilor Microsoft Office.
Experienţa profesională anterioară

Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana energica si organizata, cu spirit de echipa, sociabila, proactiva. Evidentiaza probleme si prezinta posibile solutii. Pune accentul pe corectitudine. Este dornica de a progresa si de a imbunatati echipa din care face parte.
Cerinte:
Studii superioare;
Limba engleza - nivel mediu/avansat;
Experienta in domeniu minim 2 ani in activitati administrative/secretariat/asistent manager departament financiar-contabil;
Abilitati de lucru cu PC si cunostinte MS Office(cunostinte in Excel si Word la nivel mediu/avansat);
Cunostinte de editare foto;
Responsabilitati: Realizarea de traduceri din si in limba engleza, la dispoziția managementului, pe teme profesionale; Pregătirea de contracte; Realizarea de rapoarte, proiecte și diverse prezentări în Excel si PowerPoint; Distribuirea, preluarea, întocmirea si expedierea corespondentei către/de la departamente; Servicii de recepție si protocol clienți si vizitatori; Gestionarea agendei Directorului General; Asigura activitatea cu furnizorii agreați pentru asigurarea necesarului de produse de protocol, precum si de birotica si papetărie, conform reglementarilor interne; Participa la organizare
Societate comercială angajează asistent manager.Abilitați:- vorbitor limba engleză-cunoștințe avansate P.C-cunoștințe utilizare sistem achiziții publice-cunoștințe contabilitate primara.Contact :

Vesti bune: Ne marim echipa! Daca ești în pas cu ultimele tendințe din beauty sau ești pasionat/a de produsele din aceasta industrie, te așteptăm in echipa zenifique! Suntem o echipa tânără, cu experienta de 10 ani in online si cu planuri mari. Candidatul idealEste absolvent de studii superioare;Are abilități excelente de comunicare (scrisă și verbală);Cunoaste pachetul Microsoft Office (Word, Excel)Are capacitatea de a prioritiza sarcinile, gandire logica;Are spirit de observatie si atentie la detalii;Detine cunoştinţe de contabilitate primară;Experiența în online copywriting reprezintă un av

Scopul general al postului:Angajam asistent manager cu experienta, cunoscatoare a limbii italiene sau engleza avansat; cunostinte avansate PC; abilitati de comunicare, sociabila si foarte organizata. Oferim conditii avantajoase si contract pe termen lung. Descrierea jobului - secretariat-comenzi-transport international-asistent managerResponsabilitati si sarciniPreia si directioneaza apelurile telefonice. Transmite personalului firmei mesajele daca nu este posibila preluarea legaturii telefonice. Asigura fluxul corespondentei interdepartamentale; preia si transmite: deconturi, cereri, referate

Cu ce trebuie sa viicu zambetul pe buze si energie molipsitoaredornica sa interactionezi cu oamenii si sa iti ajuti colegiiatitudine perseverenta, nu te dai batuta cu una cu douacapacitatea de a mentiune legatura cu partenerii din alte birouri, intr-o maniera care sa respecte valorile companieipentru 8 ore, cat timp petrecem impreuna, sa iti organizezi timpul cat mai eficient, astfel incat sa putem obtine impreuna rezultate cat mai bunesa pleci cu zambetul pe buzeCe vei primiun birou care te asteapta cu muzica si energie bunavacante trimestriale in tara si in afara tariisalariu competitivbonus
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: