Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

589 Locuri de Munca HR - Joburi HR

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

589 Locuri de Munca HR - Joburi HR

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Junior Hr Generalist


Candidatul ideal As a Junior HR Generalist you will play a key role in our team focused on growing the organization, and improving the work environment & HR support to all our crew. This role includes a blend of administrative, operational and strategical HR responsibilities with focus on People Support in a multi-cultural organization. Your Profile ∙ University degree preferably with focus on Human Resources or similar ∙ Min. 1 year of work experience in HR is mandatory, preferably in high paced and creative companies ∙ A genuine desire to help and support others ∙ Flexible and comfortable in a changing environment ∙ Previous BPO / contact center experience is an advantage ∙ SAP HR experience is an advantage ∙ Business fluent in English mandatory Descrierea jobului Main Responsibilities ∙ Managing administration of on-boarding / off-boarding processes ∙ Preparation and update of employment contracts and employee requests ∙ Ensuring HR data accuracy and up to date maintenance ∙ Coverag
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Asistent Hr Admin & Training


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a Diviziei de Constructii a Grupului Monnoyeur, caută un nou coleg/ă pentru locatia din Mogosoaia.Dacă sunteți o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, vă încurajăm să aplicați pentru postul de Asistent HR Admin & Training. Aceasta poziție vă va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Asistent HR Admin & TrainingAceastă poziție vă va oferi o experiență valoroasă în domeniul resurselor umane, permițându-vă să dezvoltați abilități și cunoștințe esențiale care vă vor aduce beneficii in cariera din domeniul HR.Profil:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Cunoștințe limba engleză la nivel mediu - avansat;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Foarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Hr Generalist - Fagaras


Candidatul ideal Ești o persoană empatică, atentă la detalii, cu abilități de comunicare excepționale și iți dorești să te dezvolți in domeniul Resurselor Umane?If so, we might be a match made in heaven! Aplică la anunțul nostru si hai să ne cunoaștem!Cerințe: Studii superioare – de preferat cu focus pe Resurse Umane / Comunicare Abilități de operare a pachetului MS Office Nivel de limba engleză – conversațional Capacitate de analiză si sinteză, spirit de echipă Abilități de comunicare dezvoltate Proactivitate, determinare, orientare către rezultatDescrierea jobului Responsabilități Întocmirea și gestionarea dosarelor de personal Gestionarea concediilor medicale și a altor tipuri de concedii Pregătirea și distribuirea contractelor de muncă și a altor documente aferente Monitorizarea și actualizarea bazelor de date ale angajaților Promovarea unei culturi organizaționale pozitive și a valorilor companiei Monitorizarea satisfacției și angajamentului angajaților Postarea si promovarea post
SC MOVEOS SRL

Hr Specialist - Salarizare


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania recruteaza pentru pozitia de HR Specialist - Salarizare, pentru clientul sau, un important producător de motoare și ansambluri mecanice.Locatie: BucurestiCerinte:Studii superioare finalizate (profil economic, tehnic, umanist)Experienta in recrutare – minim 3 ani;Experienta in administrare personal;Cunostinte solide privind legislatia muncii;Limba engleza la nivel avansat;Certificat Inspector Resurse Umane;Certificare Formator – avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Derularea proceselor care asigură resursele umane necesare realizării obiectivelor strategice ale companiei;Identificarea și recrutarea potențialilor candidați, conceperea si postarea anunţurile de recrutare;Colectarea documentelor necesare la angajare si realizarea dosarului de personal;Intocmirea deciziilor necesare, ca urmare a miscarilor angajatilor companiei (angajare, modificare post, modificare loc de munca, incetare a activitatii, etc.);Calculeaza lunar indicatorii de perf
MANPOWER

Recrutor Personal - Responsabil Hr


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare.Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Descrierea jobului Domiciliu PREFERABIL SA FIE IN DIN GIURGIU ORAS , TELEORMAN - ALEXANDRIA - SAU ZONA APROPIATA , DAMBOVITA -TARGOVISTE- TITU -GAIESTI , zona ARGES , COSTESTI , MOZACENI ETCResponsabilitati:- Preluarea apelurilor telefonice si pre-selectia candidatilor.- Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului;- Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante;- Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente;- Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;- Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie în paralel;- Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interv
LAUR EURO DREAM S.​R.​L.​

Hr Generalist - Făgăraș


Candidatul ideal Ești o persoană empatică, atentă la detalii, cu abilități de comunicare excepționale și iți dorești să te dezvolți in domeniul Resurselor Umane?If so, we might be a match made in heaven! Aplică la anunțul nostru si hai să ne cunoaștem!Descrierea jobului Responsabilități Întocmirea și gestionarea dosarelor de personal Gestionarea concediilor medicale și a altor tipuri de concedii Pregătirea și distribuirea contractelor de muncă și a altor documente aferente Monitorizarea și actualizarea bazelor de date ale angajaților Promovarea unei culturi organizaționale pozitive și a valorilor companiei Monitorizarea satisfacției și angajamentului angajaților Postarea si promovarea posturilor disponibile Selectarea candidaților potriviți Intervievarea si evaluarea candidaților Organizarea procesului de onboardingCerințe: Studii superioare – de preferat cu focus pe Resurse Umane / Comunicare Abilități de operare a pachetului MS Office Nivel de limba engleză – conversațional Capacitat
SC MOVEOS SRL

Hr Logistic Coordinator


Descrierea jobului Currently we are looking for an HR LOGISTIC Coordinator with experience in onshore-offshore mobilizations (tax, immigration, crew change).Project based role: 1 year with possibility to extend as per project needWorking Location: main will be in Aricestii Rahtivani, Prahova Romania, possible businesstrips as well in Romania (Constanta), Italia (Fano, Milano)MAIN TASK: Ensure administrative and contractual management, planning, scheduling, and all HR requirements for local and seconded personnel (expatriates and inpatriates) according to the law, to the national and international labour agreements, trade union agreements as well as company guidelines and procedures. Plan, supervise, calculate, and control labor cost and propose any corrective actions necessary as resulting from the analysis. Global mobility activities coordination (tax, immigration: visa & work permits) necessary to comply with local legislation within the Project scope of work.PROJECT TASKS: Supervise
SAIPEM ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Hr/​achizitii


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business ManagementProven HR partner experienceExperience in leading, managing or coaching a team and collaborating with executive partnersFluency in Italian, plus one other European language is advantageousDescrierea jobului As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalized relationships to help our people and business thrive.Provide personalized employee support, serving as a contact to connect people to projects, mentoring people on “best fit” roles, balancing career goals and business priorities.Manage and lead key HR processes for practice – for example, performance management.Provide employees coaching and mentorship on career development and learning opportunities based on a proven understanding of a person’s interests and aspirations and knowledge of Accenture’s strategic bu
ACCENTURE

Hr Job Opportunities With English


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity, and best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.As we are recruiting for multiple projects, depending on the role you may work from Monday to Friday, 9:00-18:00, 10:00-19:00 in a hybrid setup or full from the office.Skills that make your work successful: Good communication, written and oral, proficient in English ( B2-C1); Experience in the HR field, Customer Service, or any other area; Good Client handling skills; Problem-solving and analysis skills, well organized and attentive to details; Proactive, positive attitude and approach; Accepts responsibility a
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Administrator


Descrierea jobului Cautam coleg care sa se alature echipei, in rolul de HR Administrator Prin acest rol, vei contribui important la implementarea moderna si eficienta a proceselor de business, la imbunatatirea experientei clientilor nostri interni si externi.Ne dorim alaturi un coleg foarte priceput in organizare si planificare, in comunicare si inter-relationare, determinat sa obtina rezultate performante in mod constructiv, dispus sa invete si sa creasca,E important sa stii - daca valorile si principiile tale de viata si munca se manifesta prin: etica impecabila, grija si dorinta de a ajuta oameni, auto-disciplina, disponibilitate manifestata de a lucra impreuna cu altii pentru un bine comun, mai mare - atunci e foarte posibil ca te potrivesti in Echipa.Despre rol: In Medicover, HR Administrator are in raspundere 4 arii principale: administrare (de date si documente), control (de date si documente, nivelul I si nivelul II), raportare si comunicare (interna si externa). In mod specifi
MEDICOVER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Manager


Candidatul ideal Oversee Human Resources programs, including recruiting/employment, compensation, employee relations,, develop and implement training programs, to ensure policy compliance for hotel team members.Descrierea jobului Ensure company hiring standards; conduct recruitments processEducate and train managers on progressive discipline processes in accordance with hotel or company policies, performance management process, recruitment, staff evaluationCreate programs to foster a positive work environment for all employees.Conduct for new team members together with Direct Managers onboarding programs on hotel or company standards, policies, procedures, rules and othert employees programs.Conduct Performance ManagementOversee accuracy and up-to-date personnel files and records for all employees as per the local legislation
GRAND HOTEL BUCHAREST S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 740 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Team Leader Payroll&hr Admin


Candidatul ideal Căutăm pe cineva cu 5-10 ani de experiență în gestionarea activităților de administrare personal și salarizare, pasionat de domeniu și dornic de dezvoltare continuă.Foarte bun cunoscător al metricilor și indicatorilor în aria de HR și a metodelor de măsurare.Abilități de leadership, bun planificator și organizator pentru el și pentru echipă, capabil să facă față mai multor priorități și să acopere cât mai multe domenii ale rolului (administrare, salarizare, relații de muncă).Capabil de comunicare cu impact și de a dezvolta relații de colaborare cu ceilalți, orientat către oameni și soluții.Gândire în perspectivă, dorință de învățare și îmbunătățire continuă pentru sine și cu inițiative în eficientizarea proceselor de administrare și salarizare utilizând instrumente și tehnologii moderne.Sunt necesare cunoștințe solide de salarizare și legislaţia muncii, la curent cu bunele practici și metode de măsurare în domeniu, experiență de lucru cu aplicații/software de resurse u
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Hr Generalist With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup.Skills that make your work successful: You have minimum B2 French& English language skills; You have 1-2 years experience in HR area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professional; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive.De
ACCENTURE SERVICES SRL

Specialist Resurse Umane /​ Hr Admin


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui profesionist in domeniul resurselor umane care sa intregeasca echipa noastra. Ne dorim alaturi o persoana pasionata, care sa aiba capacitatea de a indeplini atributiile mentionate in acest anunt. Oferim pachet salarial atractiv, beneficii motivante, un mediu de lucru placut si dinamic unde se pot acumula cunostinte si dobandi o bogata experientaAbsolvent de studii superioare;Curs de Inspector Resurse Umane;Experiență minimă în domeniul resurselor umane;Atitudine proactivă și capacitatea de a lua decizii;Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă;Cunoștințe bune de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);Cunoștințe de operarea soft-urilor de specialitate, constituie avantaj cunoașterea soft-ului Colorful;Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, organizatorice, de prioritizare a timpului și de analiză;Gestionarea procesului de recrutare și selecție pentru posturile alocate.Descrierea jobului Administrare personal:Ge
AMANET GOLD SERVICES S.​R.​L.​

Inspector Resurse Umane /​ Specialist Hr


Candidatul ideal - cunostinte solide legislatia muncii;- atestat inspector /specialist resurse umane;- cunostinte solide Excel si limba engleza;- abilitati de comunicare si relationare;- experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;- Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii;- Atitudine proactiva, lucru in echipa.Descrierea jobului - Intocmeste si administreaza dosarele de angajare, contractele de munca, actele aditionale si documentele specifice departamentului de resurse umane;- Inregistreaza informatii in REVISAL;- Intocmeste adeverinte de vechime in munca pentru toti salariatii companiei;- Intocmeste corect, complet si la timp deciziile de incetare a raporturilor de munca;- Raspunde de intocmirea dosarelor de pensionare pentru salariatii companiei;- Raspunde de evidenta suspendarilor temporare a contractelor individuale de muncă;- Raspunde de efectuarea procesulu
PALMEX CM SRL

HR Specialist


Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Cerinte Bună,Bine ai venit pe pagina noastră.Colegii noștri din departamentul HR te așteaptă dacă ai:- Studii superioare finalizate- Experiența pe poziții similare – minim 3 ani- Cunoștințe solide privind legislația muncii- Cunoașterea sistemului de operare Charisma HCM constituie un avantajDe asemenea, abilități de comunicare, de a rezolva probleme și de a veni cu soluții constructive, atitudinea proactivă, abilitatea de la lucra în echipă, orientarea spre rezultate și încadrarea în termene limită sunt alte calități pe care colegii noștri le apreciaza. Responsabilitati Ce vei face la noi?- Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;- Întocmirea contractelor de muncă pentru angajați, a actelor adiționale privi
Electromontaj

Media netă estimată pe baza celor 316 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

HR Intern


Scurta descriere a companiei British American Tobacco is a leading tobacco group, with brands sold in more than 200 markets. We employ more than 57,000 people and, with over 200 brands in our portfolio, we make the cigarette chosen by one in eight of the world’s one billion adult smokers. We hold robust market positions in each of our four regions – Americas; Asia-Pacific; Eastern Europe, Middle East and Africa; and Western Europe – and we are leaders in more than 60 markets. CerinteFUNCTION: HRSUB FUNCTION: Marketing - HRLOCATION: Bucharest, RomaniaJOB TYPE: Fix term – 6 monthsESSENTIAL EXPERIENCE, SKILLS AND KNOWLEDGE:Bachelor Degree in HR, Foreign Languages, or SNSPA; Proficiency in English: written, spoken and interpersonal; Solid knowledge of Excel, Power Point; Strong organization and ability to prioritize, multi-task, and meet or beat deadlines; Outstanding interpersonal skills, alongside energy and creativity are key characteristics that describe you and the projects you lead;
BAT Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 589 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.