Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2382 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2382 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Livrator Glovo/​tazz By Emag/​bolt Food


Candidatul ideal - Persoana dinamica, bine organizata, rezistenta la stres- Carnet categoria B, nu este necesara experienta (pentru cei cu auto)- Sa dispuna de mijloc de deplasare propriu (autoturism, motocicleta, scuter, trotineta, bicicleta)Descrierea jobului Societate comerciala partener Tazz by Emag si BOLT Food cautam curieri pentru delivery cu program full time sau part time, cu mijloc de deplasare propriu (autoturism, motocicleta, scuter, trotineta electrica, bicicleta)-Venituri competitive, variabile in functie de numarul de ore lucrate/comenzi efectuate-Bonusuri saptamanele, care variaza in functie de performante-Training si Asistenta 7 zile din 7-Program dinamic.-Contract de munca in functie de necesitatile dvs.-Ne dorim o relatie transparenta si de lunga durata cu livratorii nostri
B2B INVESTSOLUTIONS S.​R.​L.​

Lucrator Comercial /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Candidatul IdealIn prezent cautam o persoana dinamica, iubitor dе animale, dornic sa munceasca in pet shop pentru postul de:Lucrator comercial-consilier vanzariCerinte:Minim absolvent de liceuAfectiune fata de animaleExperienta in vanzari directe cu clientii, preferabil in magazine de retailCunostinte despre hrana si accesorii pentru animale de companie reprezinta un avantajSimt dezvoltat pentru respectarea standardelor de calitateCunostinte utilizare calculatorDescrierea jobului Descrierea jobuluiServirea si consilierea clientilorAsigurarea unor servicii de calitateMunca la casa de marcatComunicarea directa cu clientiiAsigurarea si mentinerea ordinii si curateniei in magazinBeneficii:Pachet motivant format din salariu fix+bonus+bonuri de masa.Posibilitate de dezvoltare profesionalaMediu de lucru profesionist, competitivMajorari salariale periodice pe masura confirmarilor
PET PRODUCT SRL

Contabil Primar


Candidatul ideal - cunostinte elementare in domeniul financiar- contabil- cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC (MS Office, internet), SAGA- persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor- persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa- bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionalDescrierea jobului - introducerea documentelor contabile lunare pentru societatile din portofoliu- lucrari de contabilitate primara- efectuarea listelor dupa inchiderile lunare si activitati de arhivare
CDF FINANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2564 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sales Manager - Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Sales Manager - DEZVOLTATOR imobiliarReprezentant Vanzari / Agent Vanzari la DEZVOLTATOR imobiliarCerințe: Experienta in domeniul imobiliar minim 3 ani; Bune aptitudini de comunicare si vanzare; Cunostinte despre piata imobiliara a ansamblurilor rezidentiale din apropierea proiectului Dimri si locatii corespondente;KPI (indicatori de performanta): Respectarea programului de munca; Buna conduita morala si etica; Indeplinirea target-ului alocat pentru vanzarile lunare.Descrierea jobului Dimri Construction, companie lideră în domeniul dezvoltării imobiliare din Israel, prezenta pe piata din Romania cu proiectul Dimri Residence Prelungirea Ghencea, caută un coleg/a nou/a pentru functia de Sales Project Manager care să se alăture echipei din București, in locatia din Prelungirea Ghencea 350B, sector 6.Fisa postului Desfasoara intregul proces de vanzare ale apartamentelor din cadrul proiectului Dimri Residence, respectiv: Contacteaza potentialii clienti (lead-uri) si program
DIMRI CONSTRUCTION DEVELOPMENT SRL

Responsabil Back Office Administrativ


Candidatul ideal Cerințe: studii postuniversitare și/sau masterul reprezintă un avantaj experiență relevantă - minim 3 ani buna cunoastere a Pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). experiență în sectorul logistic reprezintă un avantaj prezinți o bună mobilitate și flexibilitate a provocărilor cunoștințe bune de operare PC capacitate de asumare a responsabilității și de luare a deciziilor, având capacitatea de analiză și sinteză disponibilitate către învățare și adaptare lucru independent și autonom, dar și lucru în echipă dorința de a învăța și crea lucruri noi Descrierea jobului Responsabilități ale postului: Gestionează relația cu clienții și asigură un nivel înalt de satisfacție a acestora prin comunicare eficientă și soluționarea promptă a solicitarilor. Responsabil pentru recuperarea creanțelor clienților și gestionarea acestora conform politicilor și procedurilor stabilite. Procesează comenzile primite de pe site-ul companiei, asigurându-se că sunt complet
STORM MEDIA TECHNOLOGY SRL

Burger King Universitate Angajeaza Lucrator Comercial


Candidatul ideal Burger King Univrsitate angajează Lucrător Comercial / Lucrator bucatarie Salut! Ce faci? Avem un job care te caută!Mai exact, un job de lucrător comercial/bucătărie, într-o companie cool, unde poți evolua și unde vei întâlni o echipă faină și plină de entuziasm.Ce trebuie să faci tu pentru acest job?- Să ai o energie pozitivă și să vii cu entuziasm la locul de muncă- Să fii proactiv(ă) în găsirea soluțiilor- Să îți placă munca în echipă- Să ai abilitatea de a stabili priorități și a te concentra asupra obiectivelor tale- Experiența în domneniul servicii clienți constituie un avantajDescrierea jobului Lucrător Comercial / Lucrator bucatarieCe face acest job pentru tine?- Îți oferă un salariu de inceput de 3300 lei brut- Cresteri salariale periodice, in functie de vechime (prima creștere, după perioada de probă)- Tichete de masă în fiecare lună, de până la 460 de lei- Asigurare medicală la Regina Maria- Formare profesională- Prime/bonusuri periodice conform politicilor
AMREST FOOD S.​R.​L.​

Controlor Financiar Asigurari


Candidatul ideal Experienta:-experienta in domeniul financiar >3 ani-experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantajCunostinte:-Studii superioare finalizate in domeniul economic/financiar-Cunostinte avansate in utilizarea functiilor din Excel: VLOOKUP si PIVOT,-Cunostinte in utilizarea aplicatilor IT de genul ERP-Cunostinte avansate de utilizare Word, internet browsing, e-mail-Limba engleza nivel mediuCompetente:-Atentie la detalii, analitic, meticulos, spirit de observatie-Abilitatea de a munci in echipa-Ablilitati de comunicare eficienta, oral si in scris-Prioritizarea activitatilor si de gestionarea eficienta a timpului-Capacitatea de a respecta termene limitaCapacitatea de a fi proactiv, flexibil, open-mindedDescrierea jobului Saptamanal:Verifica politele emise si politele anulate confruntand informatiile primite (sau extrase) de la asiguratori cu cele din evidentele proprii ale Trust BrokersSe informeaza referitor la noutatile legislative si informeaza toti angajatii ref
TRUST BROKERS - BROKER DE ASIGURARE SRL

Secretara /​ Office Manager


Candidatul ideal Secretara / OFFICE MANAGERAtitudine pozitiva, abilitati de comunicare si lucru in echipa, adaptabilitate la schimbari , perseverenta,Absolventi studii medii sau superioare,Buna cunoastere si folosire a limbii romane,Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze,Cunostinte avansate : MS Office, Google, Google Drive,Abilitati de organizare si gasirea de solutii la diverse provocari,Dorinta de dezvoltare personala si profesionala Descrierea jobului Primirea vizitatorilor si indrumarea lor.Suport logistic pentru celelalte departamente ( contabilitate, casting, productie, dezvoltare film.etc),Primirea , distribuirea si arhivarea corespondentei fizice si electronice ,Redactarea si traducerea de documente.Ocazional asigurarea protocolului.Realizarea anumitor evidente.
SAGA FILM SRL

Junior Accountant/​ Contabil Junior


Candidatul ideal Ne extindem echipa! Deschidem un post de Contabil Junior, pentru cineva entuziast si dedicat.Esti in cautarea unei oportunitati de a-ti dezvolta cariera intr-un mediu dinamic si colaborativ? Te invitam sa aplici.Pentru noi esti candidatul ideal daca: Ai absolvit o facultate de profil (preferabil Contabilitate) Ai cunostinte de baza in contabilitate si intelegi principiile contabile Ai experienta anterioara in contabilitatea primara de 1-3 ani Ai cunostinte de operare PC - MS Office - nivel avansatDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Realizezi activitati de contabilitate primara (emiti si inregistrezi documente financiar-contabile si de gestiune, verifici facturile de discount, de combustibil,reparatii auto si facturile de la furnizori diversi) + procesare primara in sistem ERP; Realizezi si transmiti partenerilor distribuitori confirmarile de sold; Colectezi datele din sistem ERP in vederea realizarii calcului lunar pe departamente a realizarii bugetelor si tran
BIOCROP SRL

Tehnician Laborator (junior,​ Fara Experienta)


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Dacă ești ambițios, îți plac provocările, iar profesionalismul te definește, tevrem în echipa noastră!Conditii:Absolvent al Facultatii de Chimie, Biochimie.Descrierea jobului • Respectă procedurile și tehnicile de lucru recomandate de către farmacistul coordonator;• Respectă secretul profesional, codul de etică şi deontologie;• Participă la anumite etape ale proceselor din laboratorul farmaceutic;• Gestionează stocul de substanțe şi de preparate ale laboratorului, fiind responsabil decompletarea acestora atunci când este necesar;• Menține și aplică sistemul de management din laboratorul farmaceutic.BENEFICII:• Pachet salarial motivant;• Instruire de specialitate;• Mediu de lucru atractiv, alături de o echipă tânără și motivată;• Prime de Sarbatori: Craciun/Paste/ 8 Martie• Posibilitatea de evoluție și avansare în carieră.
PERLA WAREHOUSE SRL

GESTIONAR


Scurta descriere a companiei Cine suntem noi?Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respectApa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare. Cerinte • Studii: medii (profil logi
Apa Nova Bucuresti

Media netă estimată pe baza celor 1899 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

ASISTENT DIRECTOR


Scurta descriere a companiei Cine suntem noi?Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respectApa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare. Cerinte • Studii: superioare (Facult
Apa Nova Bucuresti

Media netă estimată pe baza celor 1644 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Senior Regional Securitate (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa coordonezi proiectele de securitate la nivel regional; Colegii nostri conteaza pe tine sa asiguri securitatea fizica in obiective si sa gestionezi toate incidentele aparute; Vei contribui activ alaturi de colegii din celelalte departamente la prevenirea pierderilor; Colegii nostri conteaza pe tine sa contribui la dezvoltarea si implementarea de strategii, politici si proceduri de securitate prin efectuarea de evaluari de risc si de vulnerabilitate; Colegii nostri conteaza pe tine sa oferi consultanta pentru asigurarea de conformitate legala cu privire la serviciile de securitate, precum si sa realizezi ana
Lidl Romania

ANALIST CONTROLUL CALITATII


Scurta descriere a companieiS.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal:- Este absolvent al facultatii de profil chimic, biologie, farmacie sau inginerie;- Experienta in domeniul calitatii ( un avantaj);- Detine cunostinte de operare PC, pachet Office;- Permis auto categoria B. Responsabilitati Descrierea postului:- Verifică conformitatea echipamentelor și spațiilor de lucru din cadrul laboratorului pentru controlul calității (CC), din punct de vedere al curățării, periodic.- Să respecte fluxurile de produs, personal și materiale, după caz, așa cum au fost comunicate.- Să comunice superiorului ierarhic, dar și personalului responsabil cu activitatea de producție orice situație considerată neclară referitor la c
Klintensiv

Farmacist - Bucuresti


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lant farmaceutic din Romania, angajeaza Farmacisti!Super echipa noastră este in continua crestere si are nevoie de Farmacisti. Speram ca tu sa fii unul dintre viitorii nostri colegi!❤Ce ne dorim? Absolvent studii superioare: Facultatea de farmacie; Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul 2024; Sa detii bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de Microsoft Office; Sa ai empatie, receptivitate, atentie si energie; Sa oferi ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect;Descrierea jobului Ce responsabilitati ai? Identifici nevoile pacientilor, formulezi recomandari, consiliezi si fidelizezi pacientii; Informezi pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberezi medicamentele cu prescriptie medicala /OTC-uri. Administrezi stocurile si urmaresti termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;Ce iti oferim? pachet salarial motivant (salariu de baza, tiche
CATENA MANAGEMENT SRL

Inginer Proiectant Instalatii Hvac


Candidatul ideal Inginer proiectant instalatii HVAC• Studii superioare tehnice finalizate;• Cunoștințe de AutoCad, MagiCad și Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams etc);• Abilități de comunicare și lucru în echipă;• Atenție la detalii, adaptabilitate;• Experiență minim 3 ani pe o poziție similară.Pot constitui un avantaj:• Cunoștințe Revit;• Autorizație proiectare a sistemelor și instalațiilor de ventilare pentru evacuarea fumului ;• Cunoștințe engleză - nivel mediu/avansat;• Carnet de conducere categoria B;Descrierea jobului Inginer proiectant instalatii HVAC• Proiectează soluții complexe pentru sisteme de instalații HVAC (termice, climatizare și ventilare) aferente clădirilor civile și industriale;• Realizează și coordonează proiectele de instalații HVAC la toate fazele de proiectare (concept, studii de fezabilitate, autorizație de construire, proiect tehnic, detalii de execuție și as built);• Realizează soluția tehnica de proiectare împreună cu managerul de proiect;• Realize
SKILLD BY EJOBS

Area Sales Manager – Echipamente Si Consumabile Medicale


Candidatul ideal experiență în vânzări, de preferință în domeniul medical; cunoașterea procedurii de achiziții publice; cunoașterea limbii engleze scris/vorbit – constituie un avantaj excelente abilități de comunicare si lucru în echipă; permis de conducere auto categoria B; disponibilitate pentru deplasări frecvente; studii superioare; cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point).Descrierea jobului Principalele responsabilități reprezintă imaginea companiei și implementează strategia de vânzări a companiei în domeniul în care activează; participă împreună cu echipa de sales support la întocmirea documentației pentru licitațiile publice; se deplasează de la sediul firmei cu oferta si documentația, pentru a promova si prezenta produsele din portofoliul firmei; realizează oferte, încheie contracte cu clienții și urmărește derularea acestora; se preocupă permanent de familiarizarea cu caracteristicile tehnice specifice echipamentelor din portofoliul companiei; participă la evenimen
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Inginer Proiectant Instalatii Hvac


Candidatul ideal Inginer proiectant instalatii HVAC• Absolvent de studii superioare tehnice;• 2 – 4 ani experiență în domeniul proiectării instalațiilor HVAC;• Bune cunoștințe de operare a programelor AutoCAD, MS Office 365, MagiCAD, Revit;• Cunoașterea normativelor și standardelor de proiectare în vigoare;• Capacitatea de analiză și sinteză, de luare a deciziilor, persoană autodidactă;• Disponibilitatea pentru deplasări în țară ( șantier/ clienți/ furnizori);• Permis conducere cat.B (prezintă un avantaj).Descrierea jobului Inginer proiectant instalatii HVAC• Cunoști și aplici prevederile standardelor, normativelor, prescripțiilor tehnice și ale legislatiei aplicabile în cadrul proiectelor repartizate;• Proiectezi soluții complexe pentru sisteme de instalații HVAC aferente cladirilor rezidențiale, civile și industriale, respectând termenele propuse;• Participi, atunci când ești solicitat, la întâlnirile cu clienții, furnizorii și reprezentanții instituțiilor statului;• Elaborarea soluț
SKILLD BY EJOBS

Inginer Instalatii - Departament Ofertare


Candidatul ideal Cunostinte solide privind utilizarea SEAP-ului, Softeh-ului, MS Office - Excel, Word, AutoCAD;Buna cunoastere a legislatiei in constructii;Persoana cu bune abilitati de analiza si sinteza a datelor, atenta la detalii, capabila sa lucreze corect cu cifrele si cu spirit de echipa.Descrierea jobului Studiaza documentatia de atribuire: caiete de sarcini, piese scrise si piese desenate -dupa caz, informatii pentru ofertanti, etc;Verifica si coreleaza cerintele documentatiei de atribuire cu oferta tehnica;Semnaleaza in timp util orice necorelare, cerinta excesiva identificata in documentatia de atribuire, raspunsuri la clarificari si/sau in anuntul de participare ;Elaboreaza solicitari de clarificari in ceea ce priveste documentatia de atribuire ;Verifica si gestioneaza documentele necesare demonstrarii indeplinirii cerintelor;Realizeaza situatii de lucrari pe stadii fizice;Verifica incadrarea costurilor executiei lucrarilor in valorile stabilite;Realizeaza activitatilor de
TERRA GAZ CONSTRUCT SRL

Supervisor Product Merch Flow - Victoria's Secret Baneasa


Candidatul ideal Requirements:- High school diploma;- Proven experience in sales and customer service;- Proficient in all Microsoft Office applications;- The ability to work in a fast-paced environment;- Excellent problem-solving skills;- Strong management and leadership skills.Descrierea jobului Responsibilities:- Ensure communication is effective throughout store and back to brand team;- Implement and review all stock loss prevention controls; Implement processes specific to store product/size/ location;- Manage a team including; in store training, recruitment (where applicable), motivation, coaching, development, disciplinary and performance appraisals;- Implement store layout, visual merchandising, stock and fixture positioning according to brand guidelines. Manage stock replenishment, product launches and promotions;- Ensure store is fully compliant administratively and procedurally according to company guidelines and deadlines;- Maximize sales and ensure customer focus is priorit
ALSHAYA ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2382 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.