Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

533 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti - Joburi Manager Relatii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

533 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti - Joburi Manager Relatii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 2925 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Ești în căutarea unei oportunități profesionale, unde poți să te integrezi într-o echipă dinamică, tânără și profesionistă?Dacă răspunsul este afirmativ, te invităm să faci parte din echipa noastră!Căutăm persoane dinamice pentru poziția de operator Call Center. Nu cerem experiență anterioară, ci doar entuziasm, o atitudine pozitivă și abilități solide de comunicare și lucru în echipă!Descrierea jobului Ce căutăm: Persoană comunicativă, proactivă și dornică să învețe lucruri noi; Atitudine pozitivă și abilități excelente de comunicare și relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii; Capacitate de atenție și ascultare activă; Orientare către soluționarea problemelor clienților; Empatie; Cunoștințe minime de calculator.Ce oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată și condiții stabile de muncă; Salariu fix, plus bonusuri în funcție de performanțe, plus premii; Traininguri specializate; Program full-time (L-J- 09:00 - 17:00/ V- 09.00-16:00), și nu, NU este rem
ARO INTER CAPITAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Experienta anterioara de minim un an in vanzari prin telefon sau call center Abilitati excelente de comunicare si negociere Orientare catre atingerea obiectivelor si rezultate Atentie la detalii si capacitate de organizare Flexibilitate si adaptabilitate la schimbariDescrierea jobului Raspunzi la solicitarile de programare ale pacientilor Identifici nevoile si cerintele pacientilor si oferi solutii personalizate Inregistrezi si actualizezi informatiile despre pacienti in sistemul nostru de vanzari Colaborezi cu echipa pentru a atinge si depasi obiectivele lunare
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 187 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Operator Call Center/​receptie


Candidatul ideal Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Receptionist/Operator Call-Center. Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pa
LOTUS - MED SRL

Agent Servicii Client/​customer Support Representative


Candidatul ideal Ai experiență pe CUSTOMER SUPPORT? Iti dorești să fii parte a unei echipe extraordinare? Atunci, te invităm sa te alaturi echipei cat mai curand.Ce trebuie sa ai?- Bune abilitați de comunicare;- Capacitate de empatizare, relaționare;- Atitudine pozitiva, orientata spre client, proactiv cu spirit de inițitiva;- Abilitatea de a trata clientii dificili într-o maniera politicoasa si profesionala;- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);- Cunoștințe de limba Engleza la nivel mediu/avansat;- Minim studii medii absolvite;- Experienta în domeniul jocurilor de noroc și/sau pariuri sportive constituie un avantaj;- Disponibilitate de a lucra în ture (weekend, sarbatori, ture de seara pana la maxim 24:00).Descrierea jobului Responsabilitatile unui Customer Support sunt?- Acordarea de asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);- Identificarea n
MEGABET INTERNAŢIONAL S.​R.​L.​

Customer Service Representative - Italian - Cluj Napoca


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing ITALIAN Customer Service RepresentativesIF You are / You have:Fluent in ITALIAN - written and spoken as well as good comprehension skillsAble to listen, connect and solve problems of our customers (screening plans, technical issues, payment, streaming devices, content, etc)Curious about how streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) worksEnsures compliance with company regulations with regards to Data Security and Protection StandardsA basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc)The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitudeThe drive to be successful and contribute to the success of othersPreferably have experience with working in a customer service environmentDescrierea jobului IF You Love:Providing great customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chatGetting to the right resoluti
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Service Representative-english- Hibryd- Sibiu Only


Candidatul ideal Language: English language - C1 levelCounselor: Friendly attitude and proactively involved in assuring the happiness of the customers. Fast thinker and ability to resolve situations as they come on the spot with focus on attention to detailsTeam player: Being comfortable collaborating with the team. Being proactive is a big plus (people skills is also a nice touch)IT skills: Knowledge of IT programs as well as fast fingers for typingVeteran: Previous experiences in customer support is a big plusDescrierea jobului Personal Aid: Helping customers on chat/ticketing system; assisting them with solutions, counselling and information about the company’s policy and services providedStatistician: The ability to gather data and add data from both the customer and the companyLaw-abiding citizen: To respect the company`s rules and regulations regarding the handling of dataPlease take into consideration that this position requires working from the office in Sibiu as well - hybrid
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Service Representative With Dutch (tourism Project)


Candidatul ideal Your Profile Excellent speaking and writing skills in Dutch (C1 level) and English – fluency in speaking and writing correctly and at ease - mandatory Previous work experience in an international hospitality environment is a valuable advantage, but not mandatory Good Communication and Customer Service skills, any experience in BPO / Contact center will be an added advantage Graduate in any discipline / Under graduates Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving clients requests Proficient in Microsoft Office, Outlook, Social Media Willing to work in a contact center environment with rotational shiftsDescrierea jobului Key Responsibilities Deliver exemplary customer service via phone calls / email / social media As part of the Contact Center team, manage phone calls /email / social media messaging from world leading hotel group’ customers and handle queries about new reservations, changes to existing bookings and other asp
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Service Representative


Candidatul ideal 247 Airport Transfer, a fast-growing minicab company, is hiring operators: PROFILE OF THE CANDIDATE The successful candidate is a self-confident good English speaker, with high adaptability and meticulosity, structured and organized with a keen eye on details and pleasant to talk to especially over the phone.Must have requirements: EXPERIENCE: previous experience in customer service and/or taxi industrySKILLS: medium spoken and written English attention to detail proficiency in MS Office good digital skills (including typing with accuracy able to prioritize tasks and work well under pressure excellent time management skills able to self-organiseATTITUDES: persuasive, organized, adaptable under stress, reliable, flexible, solution orientedNice to have requirements: EXPERIENCE: other experiences in working with customers and/or in taxi industrySKILLS: customer service communication techniquesATTITUDES: patient, friendly, inquisitive, driven to learnOTHER: Willing to work
ROEN CONNECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 921 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative Usa


Candidatul ideal Strong SAP knowledge and open to new tools Good English language skills (written and spoken) Ability to build and maintain strong relationships across the cluster and with customers as well Self-motivated, creative and dedicated A proactive and ‘can do’ problem solving approach Capable of working in a competitive, demanding and time-critical environment Proven ability to follow up thoroughly and in detail Commercial sense and strong customer orientation Available for afternoon work (3pm-11pm)Desirable Understanding Coats operations and wider business Knowledge and skills in online tools (CDMS/CCMS, NPI) Experience in sales or customer service Analytical skills Knowledge of textileDescrierea jobului Accounts/Customer Understand the ERP (SAP) system and operation procedures. Receive and process customer orders accurately and promptly, along with checking all details associated with the order and the system. Follow up with customers and communicate customers’ needs to the
COATS ROMANIA SRL

Customer Service Representative


Candidatul ideal Our company has been in the freight forwarding business for +25 years and has established a strong reputation for providing reliable and efficient services to our clients. We have business activities in 6 countries: Bulgaria, Romania, Poland, Greece, Spain and Turkey.GOPET Group offers a wide range of services including road, air and sea freight forwarding, intermodal, warehousing and distribution.We are growing our team and seeking colleagues who will play a key role in delivering outstanding service to our clients. As a primary point of contact, you'll handle customer inquiries, provide information, and ensure seamless shipment processes.Descrierea jobului Key Responsibilities: Deliver exceptional customer service, addressing inquiries and resolving issues promptly. Gain in-depth knowledge of our transport services for accurate customer guidance. Communicate effectively via various channels, ensuring customer needs are met. Apply critical thinking to resolve issu
GOPET ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 921 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Agent Call Center


Candidatul ideal Descrierea jobului
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center - Filiala Craiova


Candidatul ideal Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);- rezol
LA FANTANA SRL

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa posede abilitati de comunicare orala si scrisa, claritate in exprimare, flexibilitate in discurs, capacitate de persuasiune. Alte abilitati necesare: stabilitate emotionala, autocontrol, atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie distributiva, punctualitate, amabilitate, capacitate de analiza si sinteza. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului - Mentinerea si dezvoltarea continua a portofoliului de clienti;- Cunoasterea portofoliului de produse;- Cunoasterea portofoliului de clienti;- Intocmirea documentelor aferente procesului de vanzare.Benеficii:- Salаriu аtrаctiv;- Tichetе de mаsa in valoare de 36 ron;- Transport decontat;- Zile suplimentare de CO pentru angajatii cu vechime;- Perspective de dezvoltare profesionala si calificare la locul de munca;- Prime de Paste, Craciun;- Prime de vechime in companie;- Cadou pentru angajati cu ocazia zilei onomastice;- Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de
EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 239 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center - Limba Engleza


Candidatul ideal Cunoasterea limbii engleza nivel avansat ! Experienta in customer support/ call center - avantaj EXCEL -nivel mediu / avansat reprezinta un plus; Experienta in A/R, experienta in reconciliere si dispute reprezinta un plus; Abilitati de comunicare; Cunostinte PC+ lucrul cu sisteme multiple - avantaj; Gandire critica; Abilitati de rezolvare a problemelor; Bune abilitati organizatorice.Descrierea jobului Oferirea de suport cliеntilor si solutionarеa аnumitor situatii pentru diferite proiecte prin intermediul telefonului si a e-mail-ului. Activitatea se desfasoara pe proiecte internationale USA. Program de lucru proiect USA: 16.00 - 00:50.Beneficii: Salariu fix 3000 lei Net. Posibilitate reala de avansare. Bonus de seara 250 lei Net. Tickete cadou de sarbatori. Bonusuri atractive in functie de performante. Echipa tanara si dinamica.
SGC GLOBAL S.​R.​L.​

Operator Call Center /​ Colectare Debite


Candidatul ideal Daca ai:• Excelente abilitati de comunicare si convingere;• Atentie la detalii, perseverenta si dorinta de a-ti construi o cariera in domeniul financiar;• Experienta in colectare debite (constituie avantaj);• Studii medii/ superioare in curs/ superioare finalizate;• Cunostinte de lucru cu pachetul Microsoft Office (constituie avantaj);Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre si responsabilitatile tale vor fi:• Contactarea telefonica a clientilor cu restante, aflarea situatiei lor financiare actuale si negocierea termenelor de plata;• Gasirea celor mai bune modalitati de plata a debitelor, inclusiv prin incheierea angajamentelor de plata;• Realizarea target-ului lunar de suma colectata;• Inregistrarea in mod corect, complet si in timp util in sistemul de lucru a rezumatului apelului telefonic;• Gestionarea intr-un mod cat mai eficient a portofoliului de clienti alocat si realizarea de rapoarte periodice de activitate;Noi iti oferim:• Training de specialitate;• Opor
INTEGRAL COLLECTION S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 533 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.