Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

534 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti - Joburi Manager Relatii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

534 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti - Joburi Manager Relatii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa posede abilitati de comunicare orala si scrisa, claritate in exprimare, flexibilitate in discurs, capacitate de persuasiune. Alte abilitati necesare: stabilitate emotionala, autocontrol, atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie distributiva, punctualitate, amabilitate, capacitate de analiza si sinteza. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului - Mentinerea si dezvoltarea continua a portofoliului de clienti;- Cunoasterea portofoliului de produse;- Cunoasterea portofoliului de clienti;- Intocmirea documentelor aferente procesului de vanzare.Benеficii:- Salаriu аtrаctiv;- Tichetе de mаsa in valoare de 36 ron;- Transport decontat;- Zile suplimentare de CO pentru angajatii cu vechime;- Perspective de dezvoltare profesionala si calificare la locul de munca;- Prime de Paste, Craciun;- Prime de vechime in companie;- Cadou pentru angajati cu ocazia zilei onomastice;- Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de
EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 239 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center - Limba Engleza


Candidatul ideal Cunoasterea limbii engleza nivel avansat ! Experienta in customer support/ call center - avantaj EXCEL -nivel mediu / avansat reprezinta un plus; Experienta in A/R, experienta in reconciliere si dispute reprezinta un plus; Abilitati de comunicare; Cunostinte PC+ lucrul cu sisteme multiple - avantaj; Gandire critica; Abilitati de rezolvare a problemelor; Bune abilitati organizatorice.Descrierea jobului Oferirea de suport cliеntilor si solutionarеa аnumitor situatii pentru diferite proiecte prin intermediul telefonului si a e-mail-ului. Activitatea se desfasoara pe proiecte internationale USA. Program de lucru proiect USA: 16.00 - 00:50.Beneficii: Salariu fix 3000 lei Net. Posibilitate reala de avansare. Bonus de seara 250 lei Net. Tickete cadou de sarbatori. Bonusuri atractive in functie de performante. Echipa tanara si dinamica.
SGC GLOBAL S.​R.​L.​

Operator Call Center /​ Colectare Debite


Candidatul ideal Daca ai:• Excelente abilitati de comunicare si convingere;• Atentie la detalii, perseverenta si dorinta de a-ti construi o cariera in domeniul financiar;• Experienta in colectare debite (constituie avantaj);• Studii medii/ superioare in curs/ superioare finalizate;• Cunostinte de lucru cu pachetul Microsoft Office (constituie avantaj);Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre si responsabilitatile tale vor fi:• Contactarea telefonica a clientilor cu restante, aflarea situatiei lor financiare actuale si negocierea termenelor de plata;• Gasirea celor mai bune modalitati de plata a debitelor, inclusiv prin incheierea angajamentelor de plata;• Realizarea target-ului lunar de suma colectata;• Inregistrarea in mod corect, complet si in timp util in sistemul de lucru a rezumatului apelului telefonic;• Gestionarea intr-un mod cat mai eficient a portofoliului de clienti alocat si realizarea de rapoarte periodice de activitate;Noi iti oferim:• Training de specialitate;• Opor
INTEGRAL COLLECTION S.​R.​L.​

Customer Service Representative (arabic Language Mandatory)


Descrierea jobului ،أعزائي الناطقين باللغة العربية.ندعوكم لتنضموا إلى فريقنا المتميز في شركتنا الموثقة والجادة في تقديم خدمات العملاء بشكل قانوني و متميز.نقدم لكم بيئة عمل وديّة ومريحة، وفي نفس الوقت ذات طابع محترف لا مثيل له.ستحصلون من خلالنا على مزايا قوية - رواتب محفزة و مكافآت مميزة.نرحب بكم ونتطلع إلى العمل سويًا بكل تفانٍ وإخلاص
LYONSHIELD S.​R.​L.​

Recovery Agent Call Center B2b


Candidatul ideal - 2 years minimum experience in collections/AR- Fluent speaker of English- Experience with an automated telephone dialing system and collections database- Proficient in Microsoft Office and other PC skills- Ability to build rapport, ask questions, listen and redirect the conversations- Ability to overcome objections, analyze responses and negotiate resolutions- Work independently and as part of a team to achieve required metrics and standards- Solid time management skills- Knowledge in customer service, accounts receivable, invoicing, collections and/or finance- Ability to adapt to new business opportunities, challenges and client demands- Excellent verbal and written communication skills- Ability to learn and grow with our organization- Great analytical, critical thinking and problem-solving abilities- Must be detail oriented, with the ability to work independently.Descrierea jobului The collections /accounts receivable agent position is accountable for collecting the
DS GLOBAL SOLUTIONS SRL

Operator Call Center/​facturare


Candidatul ideal - Studii medii (liceu + bacalaureat)- Foarte buna cunoastere a Lb. Romane- Operare PC: Word, Excel, prezinta avantaj experienta de lucru in SAP- Abilitati de negociere- Seriozitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva- Disponibilitate de lucru la sediul companieiDescrierea jobului - Responsabil de preluarea si procesarea corecta a comenzilor sosite in Call Center;- Client service & support- Alte activitati specifice (telemarketing, sondaje etc)BENEFICII:- Pachet salarial competitiv (salariu fix, tichete de masa, tichete cadou, abonament servicii medicale, zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie)- Training- Un loc de munca placut si o echipa profesionista
ANTALIS SA

Agent Call Center


Candidatul ideal Căutăm agent call center cu experiență minimă care să ne ajute să ajungem la cat mai multi clienti cu produsul nostru Termene.ro.În următorii 10 ani vrem să devenim furnizorul principal de soluții de Inteligență artificială (AI) dedicat companiilor din România, pentru că vrem să avem resursele necesare pentru a schimba modul în care se face educație/sănătate în România.Pentru asta, ne-am propus ca, din veniturile generate de compania noastră, să construim opt spitale regionale în acești ani și să ne implicăm activ în construirea de centre de educație alternativă.Vrem ca oamenii care cresc alături de noi să se implice activ în comunitățile din care fac parte și să aducă schimbarea, evoluția și leadership-ul de care este atât de multă nevoie.Pentru asta suntem dispuși să le punem la dispoziție toate resursele de care au nevoie.Cerințe: Ai experiență pe un post similar minimum 6 luni; Știi să folosești OFFICE 365 și un CRM online; Știi să vorbești și să scrii corect grama
TERMENE JUST SRL

Media netă estimată pe baza celor 241 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Service Representative Italiana - Lucrezi De Acasa!


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing Customer Service Representatives with ITALIAN - working from home!IF You are / You have: Fluent in ITALIAN Able to listen, connect and solve problems of our customers Experience streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) A basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc) The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitude The drive to be successful and contribute to the success of others Preferably have experience with working in a customer service environment.Descrierea jobului IF You Love: Providing exceptional customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chat Getting to the right resolution with every call so members can get back to streaming A fast-paced and team-based international work environment Interacting with all types of people from all over the world Learning new things every day
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Customer Support Representative With English


Candidatul ideal A C1 level of English (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantageCuriosity, always looking for solutionsAttention to detail and “willing-to-help” attitudeExcellent computer skillsWillingness to work from the officeDescrierea jobului Are you friendly and positive? Is Spanish your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution Follow predefined workflows & handle issues specific
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Customer Support Representative


Candidatul ideal Poți aduce plusvaloare profesională dacă: Ai deja experiență pe un rol similar de customer support, aceasta va fi în avantajul tău; în cazul în care acesta ar fi primul tău job, îți place să îi ajuți pe ceilalți și ai o atitudine proactivă, nu te sfii să aplici pentru că suntem deschiși să începem împreună acest drum; Ești în largul tău să vorbești limba română, engleză sau maghiară și faci asta fluent, corect și cu plăcere; Înveți repede și ai dorința de a cunoaște și a aplica tehnologii noi; Îți dorești să faci parte dintr-o companie pentru care clienții contează cu adevărat; Poți trata clienții companiei așa cum ai vrea să fii tratat și tu în calitate de client; Îți dorești să participi activ la rezolvarea situațiilor întâmpinate de către clienții noștri; Ai bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții; Îți dorești un program flexibil și ești conștiincios în respectarea acestuia.Descrierea jobului Ca urmare a extinderii, suntem în căutarea unor noi colegi
SELFPAY S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 887 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Reprezentant Relatii Clienti – Call Center


Candidatul ideal Căutam coleg pentru echipa de Call Center! Îți dorești un job la care să îmbini munca în echipă cu profesionalismul? Dacă răspunsul este da, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Suntem dinamici, plini de energie și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Dacă ești o persoană entuziastă, comunicativă și dornică să oferi cea mai bună experiență clienților, atunci avem locul potrivit pentru tine la certSIGN!Ce cautăm? Experiență anterioară în call center, dar nu este obligatoriu. Dacă ai abilități excelente de comunicare și ești dispus să înveți, ne dorim să te cunoaștem! Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant, menținându-ți mereu calmul și profesionalismul Abilități solide de rezolvare a problemelor și atenție la detalii Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa? Mai întâi vei învăța procesle și fluxurile
CERTSIGN SA

Agent Call Center - Remote


Candidatul ideal Cunostinte utilizare PC; Persoana dinamica si empatica; Atentie la detalii; Atitudine proactiva si orientare catre client.Descrierea jobului Preluarea apelurilor inbound si consilierea clientilor + inregistrarea solicitarilor in sistemul informatic; Initierea apelurilor outbound pentru situatii particulare, dar si pentru activitate de tratare a reclamatiilor (2nd level-apelarea si informarea clientilor pentru a comunica raspunsul reclamatiilor depuse telefonic); Promovarea serviciilor; Indeplinirea celor mai importanti KPI (Key Performance Indicators): AHT (durata medie de apel), scor de calitate, scor survey, procent incadrare corecta, activari e-bill, OIS (one interaction solution). Activitatea se desfasoara remote; Vei beneficia de un training platit online pentru a fi pregatit din toate punctele de vedere atunci cand vei incepe activitatea; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programul de lucru este de Luni pana Vineri, iar turele se stabilesc in urmatoare
ADVALIA SERVICES SRL

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Customer Service Representative With Italian - Remote


Candidatul ideal We’re looking for a Customer Service Representative with Italian, for one of our clients, a global supplier of services, specializing in customer experience and business process outsourcing services.Requirements: Italian speaker (at least B2 level); Friendly attitude; Available to work in shifts (between 08:00 – 00:00).Descrierea jobului Responsibilities: Helping customers on e-mail, chat/ticketing system; Manage smalls amounts of incoming phone calls; Identify and assess customers needs to achieve satisfaction.Benefits: Lunch vouchers; Attractive rewards and additional performance bonuses; Full private medical insurance; Working on a hybrid program.
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Operator Call Center - Full Time Pitesti


Descrierea jobului Medicover cauta un profesionist cu initiativa pentru pozitia de Operator call center.Daca te regasesti in urmatoarele randuri, nu ezita sa aplici!- Empatie, profesionalism si receptivitate;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;- Orientat catre client, atent la detalii;- Bune cunostinte de operare PC;- Disponibil pentru un program de lucru in ture de luni pana sambata (de luni pana vineri in intervalul orar 08.00-20.00, iar sambata intre orele 08.00-15.00).Principalele responsabilitati:- Preluarea apelurilor telefonice;- Oferirea informatiilor despre abonamente si modalitatea de a accesa consultatiile de specialitate;- Programarea sau reprogramarea pacientilor la consultatii si investigatii medicale;- Ofera informatii pacientilor in ceea ce priveste pregatirea anterioara necesara efectuarii diferitelor investigatii medicale;- Solutionarea solicitarilor/ plangerilor clientilor.
MEDICOVER SRL

Customer Support Representative With Italian And English


Candidatul ideal Languages: Fluent in Italian, English and RomanianLocation: Work from our office or remotely in a hybrid modeRequirements:– Proficiency in Italian, English, and Romanian (both written and spoken). All three languages are required. – Strong communication and problem-solving abilities.– Previous customer support experience is advantageous.– Customer-oriented mindset.– Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks.– Availability to work on weekends/ day shifts/ night shifts.Descrierea jobului Responsibilities:– Respond promptly and professionally to customer inquiries via email, phone and chat.– Resolve customer issues and concerns effectively to ensure their satisfaction and a positive experience.– Collaborate with our team to tackle complex problems and find effective solutions.–Keep accurate records of customer interactions and provide feedback for continuous improvement.Benefits:– Competitive salary and benefits package.– Opportunity to work in
FSP GLOBAL SRL

Call Center Agent - Customer Service


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: esti un team-player știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapidDescrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor Suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauza de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică. In fiecare saptamana se respecta cele 2 zile libere. Nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noapte succesive și p
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Customer Support Representative With Spanish


Candidatul ideal A C1 level of Spanish (both written & spoken)A B2 level of English (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantageCuriosity, always looking for solutionsAttention to detail and “willing-to-help” attitudeExcellent computer skillsWillingness to work from the officeDescrierea jobului Are you friendly and positive? Is Spanish your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution Follow p
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Work At Home - Spanish Customer Support Representative


Candidatul ideal Are you looking for a multicultural environment to develop yourself and your skills? Join Foundever in Cluj-Napoca, Romania, to experience thе culture of a multinational US company!If you are thе type of person that has a solution to every problem, you like keeping thе pace with technology and enjoy sharing your knowledge, then you are our missing piece.Your main responsibility will be to answer enquires coming from end users via phone and email.REQUIRED SKILLS AND EXPERIENCE:- Proficiency in Spanish;- Previous experience of/ or aptitude for Customer Service;- Good organizational skills;- A working knowledge of MS Word/Excel;- Excellent communication skills and thе ability to remain calm in all situations;- Ability to work on own initiative and under pressure in order to achieve deadlines and KPI’s;- Ability to adapt to a continuously changing environment and procedures.Descrierea jobului The most important characteristic of our support team is that we love helping peo
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 534 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.