Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2589 Locuri de Munca Office Assistant - Joburi Office Assistant

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2589 Locuri de Munca Office Assistant - Joburi Office Assistant

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent medical stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3200 LEI pe lună
EXQ Clinic angajeaza asistent medical cu toate actele la zi (colegiu, malpraxis, avizari etc) pentru domeniul stomatologie.Experienta ESTE necesara. Salariu de la 2500 lei in mana.  Cerințe:sa efectueze programarisa raspunda la telefonsa incaseze si sa emita bonsa sterilizeze instrumentarsa asiste mediculsa recoleteze sange(lucrul acesta se poate invata)
EXQ CLINIC SRL

Asistent Medical


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului:Studii de specialitate;Experienţă de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare. Responsabilitățile postului:Atribuţii și responsabilităţi specifice secţiei;Acordarea îngrijirilor specifice în cadrul departamentului;Acordarea suportului necesar medicului în efectuarea manevrelor medicale;Înregistarea corectă a consumabilelor medicale în sistemul informatic;Înregistrarea și întocmirea documentelor specifice;Recoltarea probelor de laborator;Respectarea protocoalelor specifice în activitatea medicală și în relaţionarea cu pacientul.
REVERA ASSISTED SRL

Media netă estimată pe baza celor 3239 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Farmacist /​ Asistent de farmacie cu experiență


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului: Suntem în căutarea unui farmacist/asistent de farmacie cu experienta pentru localitatea Mircea-Vodă, județul Brăila. Cerințele postului: Abilitati de comunicare și relaționare cu pacienții. Capacitate de a lucra în echipă. Aviz de liberă practică vizat pe anul în curs.
SITARU FARM SRL

Secretara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam SECRETARAEsti comunicativa? Ai rabdare cu oamenii? Nu te sperie sa faci o factura? Ai un zambet de milioane?Super! Te vrem in echipa noastra!Program in ture: 8:30 - 17:00 si 10:30 - 19:00, cu pauza de masa.Responsabilitati principale: preluare apeluri telefonice si redirectionare catre consultanti, incasari clienti, realizare facturi, informare sold casa, preluare corespondenta clienti si notificarea acestora. Crestere salariala in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract.Candidatul Ideal:- Abilități de comunicare, deschidere la sugestii, gândire pozitivă- Bună organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atenție și concentrare- Orientare către rezultate: eficiență, rezolvarea situațiilor și depășirea obstacolelor- Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipa;Cunoștințe avansate Office: Word
Eadoris Romania SRL

Gestionar (materiale de constructii)


Companie verificată
Aplica rapid
Cerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Beneficii:Program Luni-Vineri.Tichete de masaDiscount analize medicale 
Arabesque SRL

Secretară


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Suntem în căutarea unei persoane serioase și responsabile pentru ocuparea postului de secretară în cadrul unui cabinet de avocat. Cerințele postului Sunt necesare cunoștințe de operare PC (Word, Excel), precum și deținerea unui permis de conducere categoria B. Responsabilitățile postului Întâmpinarea clienților, ținerea registrului de intrări/ieșiri, primirea și expedierea corespondenței, activități administrative de birou, redactare înscrisuri.
Cabinet de avocat

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager COR 334303 si lucrator in bucatarie cod COR 941201


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 687 USD pe lună
SC COREBOS SRL , cu sediul social in Timisoara, str Hebe, nr 57 (cam 1), judetul Timis , Romania , inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J35/2025/2010 , cod fiscal nr 27814663 ANGAJEAZA URGENT personal pentru posturile de Asistent Manager (Cod COR 334303) si Lucrator in bucatarie / spalator vase mari ( cod COR 941201 ) , Contract perioada nedeterminata, program lucru : 5 zile lucratoare/saptamana, 8 ore/zi ;Salarizare:Asistent Manager :637-687 usd net lunar in functie de experientaLucrator in bucatarie / spalator vase mari : 550-600 usd net lunar in functie de experientaData de start: cat de curand posibilCvurile se pot depune si la sediul firmei
Elite Hospitality SRL

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Secretara/​ Office Manager


Candidatul ideal • Bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);• Experienta reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Preluarea/prelucrarea/expedierea corespondenţei.Înregistrarea documentelor, organizarea arhivei;Primirea invitatilor;Preluarea apelurilor telefonice şi redirecţionarea acestora;Asigură protocolul;Completeaza AWB uri, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise;Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale;Intocmeste necesarul si face comenzi pentru aprovizionarea biroului;Executa orice alte dispozitii date de superiorul ier
NAGRA GAMING SRL

Administrative Office Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana cu:Studii superioare in curs sau absolvite;Atitudine pozitiva, responsabila, organizata;Proactivitate in relatia cu colegii si clientii;Claritate si coerenta in exprimare;Cunoasterea pachetului MS Office.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul companiei;Gestioneaza apelurile telefonice din interiorul companiei;Asigura protocolul (inclusiv transmitere comenzi catre furnizori);Asigura suport celorlalte departamente cu care colaboreaza: tehnoredactare de documente, transmitere/preluare mesaje sau documente, intocmire rapoarte, arhivare documente etc.Iti oferim:Contract individual de munca si tichete de masa (400lei);Abonament Bookster;Oportunitatea de a invata de la profesionisti lucruri interesante despre creditarea bancara si educatie financiara.
KIWI FINANCE SRL

Secretara /​ Office Manager


Candidatul ideal Secretara / OFFICE MANAGERAtitudine pozitiva, abilitati de comunicare si lucru in echipa, adaptabilitate la schimbari , perseverenta,Absolventi studii medii sau superioare,Buna cunoastere si folosire a limbii romane,Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze,Cunostinte avansate : MS Office, Google, Google Drive,Abilitati de organizare si gasirea de solutii la diverse provocari,Dorinta de dezvoltare personala si profesionala Descrierea jobului Primirea vizitatorilor si indrumarea lor.Suport logistic pentru celelalte departamente ( contabilitate, casting, productie, dezvoltare film.etc),Primirea , distribuirea si arhivarea corespondentei fizice si electronice ,Redactarea si traducerea de documente.Ocazional asigurarea protocolului.Realizarea anumitor evidente.
SAGA FILM SRL

Asistent Vanzari /​ Ofiter Back Office


Candidatul ideal Buna!Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare.Esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?Iti doresti sa lucrezi intr-o companie in continua dezvoltare?Daca raspunsul este DA, noi chiar vrem sa te cunoastem! Te invitam sa aloci putin timp cerintelor de mai jos pentru ca esti cu un pas mai aproape de schimbarea dorita!Nordic Food cauta candidati in vederea ocuparii pozitiei de Asistent Vanzari.Misiunea postului: asigura suportul pentru desfasurarea in bune conditii a procesului de vanzare, realizand legatura intre angajatii aflati pe teren si celelalte departamente din cadrul firmei implicate in procesul de vanzare.Profilul candidatului: Experienta in vanzari. Abilitati foarte bune de comunicare. Cunostinte de contabilitate primara. Cunostinte limba engleza (nivel mediu scris si vorbit). Cunostinte Microsoft Office - nivel mediu. Experienta in utilizarea SAP reprezinta avantaj. Capacitate organizatorica si de gestionare utila a timpului. Per
NORDIC IMPORT EXPORT CO SRL

Secretara


Candidatul ideal Persoana organizată, plăcută, comunicativa Capacitate de organizare şi planificare, diplomaţie Abilităţi de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Cunoştinţe de limba engleză Disponibilitate la deplasări în interesul companiei Personalitate echilibrată, rezistenţă la stres Studii superioare in curs sau finalizateDescrierea jobului Desfăşoară activităţi de secretariat in departamentul de marketing Participarea la întâlniri organizate pentru departamentul de marketing Contacteaza clienti
META RING SRL

Media netă estimată pe baza celor 344 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Administrativ/​back-office


Candidatul ideal - Persoana sociabila, proactiva, ambitioasa- Studii superioare reprezinta un avantaj- Cunostinte de research- Cunostinte de utilizare a computerului- Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă - Experienta in vanzari si relationarea cu clientul reprezinta un avantaj- Seriozitate si punctualitate- Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client- Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Raspunde de accesul clienților in incinta societatii, raspunde la apelurile telefonice si preia solicitarile clientilor- Redacteaza diferite adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre personalul companiei, transmiterea actelor către clienti- Asigura si raspunde de buna gestionare a serviciilor puse la dispozitia clientilor companiei;
TTA UTILAJE INDUSTRIALE S.​R.​L.​

Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte operare PC (Microsoft Office);- Limba engleza nivel mediu;- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Studii medii / superioare finalizate;- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;- Un bun management al timpului.- Carnet cat.B - constituie avantaj.Descrierea jobului Societate in domeniul constructiilor angajeaza o persoana pe postul de secretara avand urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;-Preia, inregist
YANKONS ACTIV RESIDENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Responsabil Back Office Administrativ


Candidatul ideal Cerințe: studii postuniversitare și/sau masterul reprezintă un avantaj experiență relevantă - minim 3 ani buna cunoastere a Pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). experiență în sectorul logistic reprezintă un avantaj prezinți o bună mobilitate și flexibilitate a provocărilor cunoștințe bune de operare PC capacitate de asumare a responsabilității și de luare a deciziilor, având capacitatea de analiză și sinteză disponibilitate către învățare și adaptare lucru independent și autonom, dar și lucru în echipă dorința de a învăța și crea lucruri noi Descrierea jobului Responsabilități ale postului: Gestionează relația cu clienții și asigură un nivel înalt de satisfacție a acestora prin comunicare eficientă și soluționarea promptă a solicitarilor. Responsabil pentru recuperarea creanțelor clienților și gestionarea acestora conform politicilor și procedurilor stabilite. Procesează comenzile primite de pe site-ul companiei, asigurându-se că sunt complet
STORM MEDIA TECHNOLOGY SRL

Treasury Back Office Specialist!


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA

Sales Support /​ Back-office


Candidatul ideal Candidatul ideal:Suntem în căutarea unui profesionist organizat și orientat către detalii pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Sales Support / Back Office.Cerințe:• Studii medii/superioare; experienta relevanta in gestionarea relatiilor cu clientii;• Personalitate comunicativă dedicată serviciului clienți;• Cunoștințe în aplicațiile MS Office in special Excel;• Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii;• Orientare către clienți și capacitatea de a colabora eficient în echipă;• Este necesara buna cunoastere a limbii engleze; Descrierea jobului Descrierea jobului:• Asigura preluarea si procesarea (inregistrarea) comenzilor clientilor, tine cont de eventualele cerinte speciale, efectueaza activitati de track&trace a livrarilor, ofera suport si consiliere clientilor telefonic si prin email, conform procedurilor de lucru;• Revine cu informatii catre clienti in cazul in care apar modificari legate de cererile lor;• Raspunde la solicitarile client
VITAFOAM ROMANIA SRL

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Registrator Medical In Bucuresti


Candidatul ideal Căutăm o persoană responsabilă, dornică să înveţe lucruri noi, deschisă atât în relaţia cu persoanele din colectiv, cât mai ales în relaţia cu pacienţii, cărora le acordăm întreaga atenţie.Cerinte:- Seriozitate, abilităţi de comunicare, rezistență la stres;- Experiență în recepţie clinică medicală;- Cunoștințe operare PC.Descrierea jobului - Înregistrează pacienţii;- Pregăteşte materialele necesare pentru recoltarea probelor biologice;- Transportă probele în laborator;- Întocmeşte necesarul de materiale;- Pregăteşte probele biologice pentru analizat.
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2589 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.