Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

17299 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

17299 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Senior Golang Backend Developer


Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement is looking for its client, a multinational company, the one of the leading technology companies globally, for a Senior Golang Backend Developer.Responsibilities:- Design, develop, document and test core software components according to productrequirements- Collaborate with other team members to incorporate their development work- Work with QA and DevOps team to deliver quality software- Research and investigate product requirements and new technologiesProgramming Language- Go developers with at least 1 year experience and has a good understanding of Go and hasactual project development experienceMinimum Qualifications:- Good knowledge of service development, has experience in core business logicdevelopment- Good knowledge of Restful API development, know how to design and develop Restful API- Good knowledge of database system, such as MySQL, MongoDB, Redis- Familiar with micro service architecture- Familiar with message q
ADECCO RESURSE UMANE

Hr Specialist Administrare - Perioada Determinata 1 An


Candidatul ideal RESPONSABILITĂȚI•Intocmește dosarele de personal ale angajaților, începând de la incheierea contractului de muncă, modificarea, suspendarea și terminând cu încetarea acestuia;•Formulează și comunică angajaților modificările contractuale;•Menține relația cu clinica de medicina muncii și programează controlul de medicina muncii pentru angajați;•Menține relația cu compania furnizoare de servicii de protecție a muncii și se asigură de efectuarea instructajului SSM;•Emite și ține evidența documentelor eliberate pentru angajați (adeverințe salariat, venit, bancă), dar și pentru personalul încetat (adeverințe de vechime, note de lichidare, adeverințe bază de calcul CAS);•Actualizează în permanență baza de date a companiei;•Ține evidența documentației primite și se ocupă de arhivarea acesteia;•Asigură fluxul corect de informații între sediul angajatorului și punctele de lucru;•Organizează și susține sesiunea de semnare a contractelor de muncă/livrează trainingul de induction p
INDITEX ROMANIA

Qa Automation Engineer


Estimare   5500 RON/Luna
Candidatul ideal We are currently looking for a QA Automation Engineer to join our team.Who you are: Software Dev Engineer in Tests for Web Applications Good knowledge of how web JavaScript, HTML 5 and CSS 3 applications are working Good knowledge of Selenium framework Good skill in writing Java code for our end-to-end automated tests 1+ years of experience in a similar position Experience debugging Java applications, and understanding errors returned by the browser for CSS, and JavaScript applications Knowledge working with Git Person with initiative and ability to work as part of a team Good level in spoken and written EnglishAny or more of the following skills will be highly appreciated: Large scale projects Product development lifecycle CI/CD, end-to-end automation Jenkins experienceDescrierea jobului Key Responsibilities: You will write tests for STREAMWIDE's Smart Messaging product and create test execution plans You will help debugging the issues together with the product de
StreamWIDE

Front Desk Assistant- Receptie


Candidatul ideal Prezenta tanara si agreabila; tinuta office, comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);Comunicativ: capabil/ă să comunice clar şi concis, atât în scris cât şi verbal.Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;Cunostinte bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint, Magento- constituie un avantaj);Atitudine pozitiva si proactiva;Gandire logica, abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu, orientare spre rezolvarea problemelor;Existentă/potenţială şi găsiti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte.Flexibilitate: vă adaptaţi uşor în funcţie de situaţie şi sunteţi deschis/a către noi idei.Lucrul in echipă si individual.Descrierea jobului Vanzare de produse si servicii .Preluarea comenzilor online, a apelurilor telefonice si emailurilor .Procesarea pe calculator a comezilor primite.Receptia si predarea produs
WONDER FLOWER

Ofiter Facturare Si Colectare Creante Junior


Candidatul ideal • Studii superioare finalizate in domeniul financiar (Finanţe Banci, Contabilitate);• Minim un an experienta in domeniul financiar - contabil;• Cunostinte de limba engleza, nivel mediu/avansat;• O buna cunoastere a pachetului Office (Excel – nivel avansat);• Responsabilitate, spirit de inițiativă, integritate, lucru în echipă și organizare;• Acurateţe în modul de lucru, rigurozitate, atentie la detalii;• Abilitate de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe;• Abilități dezvoltate de analiză şi sinteză;• Flexibilitate, atitudine proactiva, orientare spre rezultate.Descrierea jobului • Repartizarea si inregistrarea sumelor incasate de la clienti in evidentele companiei;• Contactarea zilnica a clientilor, in vederea recuperarii creantelor;• Pregatirea, verificarea si emiterea facturilor fiscale aferente contractelor de inchiriere, publicitate, parcare, utilitati etc.;• Redactarea rapoartelor zilnice privind incasarile/sumele colectate de la chiriasi si a informatiilor
ANCHOR GRUP

Ofiter It


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Cunostintele si experinta ta ne intereseaza si trebuie sa stii ce cautam: Studii superioare (finalizate sau in an terminal);Utilizare avansata si configurare sisteme de operare tip client / server;Cunostinte hardware generale: asamblare, conectare, depanare sisteme informatice (in limitele stabilite de producator);Cunostinte generale retelistica: cablare, conectica, utilizare echipamente retea (Cisco, Juniper, Riverbed, etc.);Capacitatea de a intelege si de a aplica normele IT stabilite in cadrul companiei;Datorita accesului privilegiat la datele confidentiale ale entitatii, capacitatea de a intelege, respecta si mentine secretul profesional este o cerinta obligatorie.Iar daca in plus ai aceste competente si calitati:Rezistenta crescuta la stres;Gandire analitica, capacitatea de a gasi/concepe solutii viabile in probleme considerate ca fiind dificile/ fara solutie de majoritate este o cerinta obligatorie;Capacitate de adaptare/ abilitatea de a adopta rapid noi tehnolog
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI

Functionar Economic


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal Echipa Raben este in cautarea unui coleg in Departamentul Financiar, vorbitor de limba engleza (nivel incepator/ mediu), la inceput de drum in cariera profesionala, dornic sa lucreze intr-o companie multinationala unde va avea posibilitatea sa se dezvolte in plan personal si profesional.In cazul in care esti o astfel de persoana, te asteptam sa aplici la jobul nostru.Descrierea jobului Responsabilitati:- procesarea facturilor de achizitie,- verificarea si aprobarea facturilor de achizitie,- reconcilieri de solduri cu furnizorii,- raportari lunare catre managerul direct.Beneficii:- accesul la cele mai performante sisteme operationale pe partea de procesare facturi achizitie,- tichete masa,- salariu motivant.
RABEN LOGISTICS ROMANIA

Operator Telesales


Estimare   3550 RON/Luna
Candidatul ideal Ne extindem si crestem intr-un ritm rapid, asa ca angajam Operatori Telesales motivati si determinati, care sa se alature echipei noastre de vanzari. Daca punctul tau forte este puterea de convingere si pasiunea pentru comunicare, atunci tu esti persoana pe care o cautam.Viitorul Operator Telesales stie sa comunice in mod direct si eficient, este bine pregatit, increzator si inteligent. Acesta va contribui la atingerea targetului echipei de vanzari, urmarind in permanenta dezvoltarea de parteneriate noi, dar si mentinerea unei colaborari durabile cu clientii existenti. Raportarea se face catre Sales Manager.Descrierea jobului Cerinte: Studii superioare; Experienta in vanzari de produse si servicii B2B (2-3 ani); Cunostinte operare pachet MC Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook; Foarte bune competente de comunicare si persuasiune; Dorinta de afirmare, de a depasi propriile limite; Abilitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Abilitatea de adaptare la schimbar
MEDICINA DE NIȘĂ

Hr Onboarding Partner - 235443


Candidatul ideal LET’S TALK ABOUT YOUYour profile• Psychology / Human Resource Management Degree• Min. 5 years of relevant experience in human resources, including onboarding• Fluent English and Romanian• Highly organized, detail-oriented but also able to see the big picture• Proactive, with great communication skills and team payer• Flexible and solution-oriented• Understanding of the roles to be hired• Presentation skills• Strong sense of accountabilityDescrierea jobului DESCRIPTION/RESPONSIBILITIES:Your responsibilities• First point of contact for new employee and hiring manager from offer accept through onboarding; handle inquiries from new hires• Report new hire data to the parties involved in hiring and onboarding process• Schedule and facilitate new-hire orientation sessions• Monitor and coordinate requests and delivery of all provisioning items by new hire's start date• Welcome new employees, facilitate personnel file completion• Ensure follow-up of the probation and integr
SIEMENS ENERGY

Finance Internship With English (6 Months Contract)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills: Good communication skills with interfaces; Good with numbers; Analytic person; Self-driven attitude; To be proactive and with initiative; Comfortable with repetitive work and transactional activities; Serious, respecting deadlines; Focused on finding the solution; Resilience in stressful situations; Flexibility and adaptability in terms of team changes and dynamic environment; Fluent in English;Descrierea jobului What will you do?Your main responsibilities in the AR department: Cash applications Reception and matching of all types incoming payments; Closing and reporting activities Ensure that all credit management activities comply with Group referential and relevant country's legislation; Respect of all SLAs and KPIs defined; Write, check and update when necessary, the documentations of AR activities. During new processes transfer/tool implementation phase, will participate in implementation, testing, cleaning and any other ac
EUROMASTER TYRE & SERVICES ROMANIA

Consultant Servicii Clienti Vanzari B2b


Candidatul ideal Doar persoanele selectate vor fi contactate.Descrierea jobului - vânzări - oferte/comenzi/interacțiune permanentă cu clienți (la telefon și prin email)- cunoștinte de contabilitate primară- experiență în întocmirea facturilor, avizelor de insoțire a mărfii, etc.- activitatea se desfășoară doar la sediul companiei- program de lucru: luni-vineri intre 08:00 si 17:00- colectiv format din 3 persoane- contract de muncă
Confidenţial

(jr) Administrator Credite Npl


Candidatul ideal CERINŢE Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic; Cunoștințe privind fluxurile operaționale aferente produselor și serviciilor bancare - reprezintă un avantaj; Limba Engleza – nivel mediu; Bun utilizator al MS Office (Word, etc), bune abilitați de operare in Excel.CĂUTĂM Persoană de încredere, responsabilă, integră și obiectivă, o gandire analitică, cu atenție la detalii; Promptitudinea și acuratețea sunt deopotrivă calități necesare; Persoană energică, având capacitatea să lucreze cu deadline-uri strânse; Abilități în obținerea de informații, documentare, procesare și sinteză a informațiilor. Descrierea jobului CE VEI FACE, PE SCURT Intocmirea dosarelor de insolventa si/sau executare silita; Redactare acte aditionale la documentatia de credit (contracte de credit, de facilitate, de garanție); Monitorizarea creditelor neperformante, angajamentelor și garanțiilor aferente; Efectuarea, în sistemul informatic al Băncii, a operatiunilor specifice afere
Alpha Bank

Trainer Case Bucuresti Basarabiei (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experienţă profesională în domeniul comerţului Cunoștințe avansate de operare PC și limba engleză Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Amabilitate, spirit de echipă, responsabilitate și disciplină Orientare către client și o ținută profesională ireproșabilăÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Responsabilitățile tale Sprijini angajaţii noi aflaţi în şcolarizare și asiguri formarea lor profesională Asiguri o școlarizare calitativă, privind servirea rapidă, corectă și amabilă față de client Respecți toate regulile interne Kaufland privind scanarea tuturor mărfurilor și încasarea corectă și completă Realizezi planificarea eficientă a lucrătorilor comerciali la casele de marcat Cunoștințe aprofundate privind marfa și conștiința importanței prospețimii și a calitățiiBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește d
KAUFLAND ROMANIA SCS

Ocean Pricing Associate/​senior


Candidatul ideal Qualifications:Knowledge and understanding of international logistics operations with an emphasis on ocean freight;Communication skills supported by customer-oriented attitude;Fluent business English (spoken and written);A mobile, flexible, and motivated personality;Very good knowledge of Excel;Ability to work in a cross-functional matrix and virtual environment.Descrierea jobului Responsibilities:Assesses incoming Ocean Freight tenders with low to medium complexity level and pricing requests (global tender);Enter customs relevant data for Ocean consignments;Reviews pricing received from the regions / countries / ocean freight teams to secure high quality and competitive submissions to the customers as well as conducts final quality/formula checks/ benchmarking Bill of lading (B/L) transfer to the carrier;Pricing / Proposal preparation as well as final verification and benchmarking in alignment with the involved regions / countriesConsults with Head of Ocean Pricing &
DB Schenker GBS

Ingrijitor Cladiri Bucuresti Basarabiei (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilorBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un sa
KAUFLAND ROMANIA SCS

Specialist Daune Auto


Candidatul ideal Marsh, lider global pe piata de brokeraj in asigurari si consultanta de risc, este in cautarea unui Specialist Daune Auto, pentru completarea echipei din departamentul Daune.Care sunt cerintele noastre? Minim 2 ani experienta in asigurari, in domeniul daunelor auto în cadrul unei companii de asigurări, brokeraj sau service auto Studii superioare Cunoștințe avansate Microsoft Excel Cunoștințe medii de limba engleză Inițiativă, entuziasm si spirit de echipa Absolvent curs IMA/ISF de calificare/pregatire in domeniul asigurarilor – reprezinta avantajDescrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale? Asistenta in caz de dauna pentru clienti Receptionarea, avizarea si monitorizarea avizarilor de dauna transmise de Call-center Monitorizarea deschiderii dosarelor de dauna si efectuarea constatarilor, colectarea documentelor de la asigurator privind deschiderea dosarelor de dauna (note de constatare/ reconstatare, fotografii) Monitorizarea fluxului de transmitere si rezolv
MARSH BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE

Insurance Officer - Back Office (determined-period Contract)


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Preferabil experiență intr-o activitate din aria financiar-bancara.Bune abilitati de comunicare și relaționare interpersonală, capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite.Atentie la detalii, rigurozitate.Dorinta de a lucra intr-o echipa.Descrierea jobului Asigura suport agentilor bancassurance pentru incheierea politelor de asigurare noi precum si reinnoirile politelor de asigurare.Acorda Suport colegilor din Aria IMM in vederea facilitarii incheierii si monitorizarii politelor de asigurare.Monitorizeaza portofoliul de asigurari, intocmeste si transmite rapoarte specifice catre unitatile teritoriale sau alte departamente.Monitorizeaza intrarile si iesirile de agenti Bancassurance, comunica asiguratorilor modificarile si actualizeaza Registrul de evidenta a subagentilor Bancassurance.Actioneaza ca interfata intre unitatile bancii si asiguratorii parteneri.
Alpha Bank

Senior Software Tester


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal At REI Development Services we are looking for a talented Senior QA Tester (Quality Assurance) who are enthusiastic, creative, responsible and have the wish to grow alongside with us. We value our employees because they are our most important asset and the key of our success.For us the ideal candidate would be that person that is genuine, transparent, a team player and who wants to perform with dedication, support, innovation and a modern overview.Requirements:- Minimum 3-4 years experience as QA Engineer- Bachelor’s Degree in Structural Engineering or equivalent- Prior knowledge in Web/Mobile- Testing experience- Proactive approach- Clear verbal and written English communication skills- Customer oriented- Good interpersonal skills.- Works well in a team environment- Strong technical troubleshooting skills- Methodical with good attention to detail- Ability to translate knowledge acquire in documents- Passionate about quality- Curious and fast learner- Working with remo
EMMAUS INTEGRARE

Inginer Proiectant Structuri


Estimare   6500 RON/Luna
Candidatul ideal - Diploma in inginerie civila- Bune cunostinte tehnice in domeniu- Familiarizat cu standardele Romanesti de proiectare- Experienta de baza in detalierea sistemelor structurale, intocmirea notelor de calcul si a pieselor scrise- Cunostinte de lucu cu programe de detaliere si calcul:* Allplan* Etabs- Capacitatea de a mentine un nivel ridicat de precizie in pregatirea si introducerea informatiilorDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizeaza desene si detalii intr-o platforma BIM- Efectueaza calcule pentru dimensionarea sistemelor structurale in conformitate cu codurile si standardele in vigoare sub indrumarea sefului de departament- Intocmeste liste de cantitati de materialeBeneficii/Avantaje:- Interactioneaza cu membrii echipei de proiectare, o echipa tanara si dinamica de arhitecti si ingineri cu experienta in proiectare- Posibilitatea unui program flexibil adaptat la nevoile personale- Asigurare de sanatate in sistemul medical privat (Regina Maria)- Bonusuri in fun
RUBRICK ENGINEERING

Coordonator Platforma Produse Alimentare Proaspete


Candidatul ideal Pentru a avea succes in acest rol, vei avea nevoie de:* Orientare catre cerintele pietei si ale clientului* Flexibilitate si excelente abilitati de organizare* Dinamism şi spirit de iniţiativă* Cunostinte solide in zona de produse alimentare proaspete* Cunostinte medii de limba engleza si avansate de MS Office* Studii mediiBENEFICII:Suntem pregătiți să te antrenăm și să te recompensăm ca pe un #METROCHAMPION:* Prânzul și vacanța sunt asigurate de noi prin tichete de masă și prima de vacanță;* Sănătatea ta este o prioritate pentru noi, de aceea beneficiezi de asigurare medicală privată;* Performanța ta este răsplătită prin bonusuri de echipă sau individuale;* Primești zile suplimentare de concediu pentru diverse ocazii;* Ai acces la consiliere psihologică, financiară și juridică pentru tine și familia ta;* Ai prime de Sărbători si pentru diferite ocazii ( Crăciun, Paște, 1 Iunie);* Primești bonus de recomandare pentru noi #METROCHAMPIONS pentru echipa noastră;* Benefici
METRO CASH & CARRY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 17299 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.