Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13258 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13258 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inginer Proiectant Instalatii Electrice/​ Energie Verde


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să duci lucrurile la bun sfârșit, cât mai repede și bine? HR Design recrutează pentru ASCORP RETELE ELECTRICE - o companie de proiectare și implementare de soluții complete în domeniul rețelelor electrice, energiei regenerabile (panouri solare) și a instalațiilor electrice pentru clădirile industriale, cu sediul în București-Ilfov - un Inginer Proiectant Instalații Electrice/ Energie Verde! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să respecți reglementările legale/normele în întocmirea proiectelor* să pui în aplicare instrucțiunile primite de la șeful direct* să ai atenție la detalii și la activitățile zilnice* să îți placă să lucrezi în mod independent și din când în când alături de colegi Competențe cheie pe care le căutăm:* ai studii superioare în domeniul Energetic/Electric/Electrotehnic* ai experiență de minim 2 ani în proiectare de instalații electrice interioare* ai cunoștințe bune în AutoCAD și alte programe de proiectare Expe
HR Design Consulting

Consultant vanzari magazin Vodafone


Companie verificată
Aplica rapid
Cautam consultanti vanzari pentru magazin Vodafone in Bucuresti, zona Victoriei si Berceni. Daca indeplinesti cerintele de mai jos, astept sa ne cunoastem. - Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala;- Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail;- Atitudine pozitiva si orientata catre client;- Cunostinte generale despre GSM si Internet;- Bune abilitati si cunostinte de vanzare;- Atitudine proactiva;- Responsabilitate personala;- Orientare catre rezultate. Descrierea jobului - Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor Vodafone catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului;- Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date;- Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii;- Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta cal
Manpower

Operator Vanzari prin Telefon


Companie verificată
Aplica rapid
CERINTE: -Experienta de minimum 1 an in vanzari, prezinta avantaj experienta in vanzari Call Center -Capacitate de comunicare si relationare -Persoana deschisa, entuziasta si serioasa -Atitudine pozitiva si orientare catre client -Automotivat si cu spirit de echipa -Studii medii/superioare -Cunostinte de nivel mediu in utilizare excel/baze de date RESPONSABILITATI: -Initierea apelurilor in vederea promovarii si vanzarii diverselor produse si servicii -Furnizarea de informatii la solicitarea clientilor -Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti -Monitorizarea permanenta si actualizarea bazei de date -Indeplinirea obiectivelor specifice proiectului BENEFICII: -Pachet salarial compus din salariu net plus comisioane si bonusuri -Tichete de masa in valoare de 30 ron/zi -Transportul decontat -Asigurare medicala privata -Ziua de nastere zi libera si platita -Ziua de 8 Martie zi libera si platita (pentru doamne si domnisoare) -Tichete cadou de Paste, Craciun -Concediu de odihna 22 zile an
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Asistent Medical Laborator


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2300 până la 2700 LEI pe lună
Suntem in cautarea unui Asistent de Laborator Junior - Laborator de Anatomie Patologica.Cautam un prospat absolvent, doritor de a se dezvolta in cadrul singurului laborator din tara, dedicat exclusiv pielii.Noul coleg se va ocupa de prelucrarea tesutului (histopatologie) sub supravegherea si indrumarea medicului anatomopatolog. DESCRIEREA JOB-ULUIIn perioada de training, te vei ocupa de:Indosarierea de documenteScrierea de lame si blocuriCompletarea registrelor zilnice de incarcareArhivarea de blocuriSuport pentru asistentul senior pentru schimbarea substantelor, pipetarea lamelor etc.In urmatoarea etapa de invatare vei ajunge sa realizezi urmatoarele:Includerea tesuturilor in blocuri de parafinaNivelarea blocurilorSectionarea blocurilor si crearea lamelor de cazProcese pentru realizarea examenului de imunohistochimie si imunofluorescenta directa.Suport pentru medicul de anatomie patologica in realizare lamelor rezultate din extemporaneul la gheata. Program:L-V 8 ore/ zi (programul inc
UNITY CONSULTING SRL

Tehnician Execuție - Rețele electrice/​fotovoltaice


Companie verificată
Aplica rapid
Te pricepi să faci o treabă bună și să o duci la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru ASCORP RETELE ELECTRICE - o companie de proiectare și implementare de soluții complete în domeniul rețelelor electrice, energiei regenerabile (panouri solare) și a instalațiilor electrice pentru clădirile industriale, cu sediul în București-Ilfov - un Tehnician Execuție Rețele Electrice / Fotovoltaice! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important: * să urmezi întocmai și să respecți procedurile de lucru și de securitate a muncii* să pui în aplicare instrucțiunile primite de la șeful direct* să ai atenție la detalii și la activitățile zilnice* să îți placă să lucrezi alături de colegi și să ai un comportament adecvat față de ei* să ai disponibilitate la deplasări (costuri acoperite de companie) Competențe cheie pe care le căutăm:* ai studii de specialitate/calificare în domeniul energiei electrice/regenerabile* ai experiență profesională în construcții montaj reț
HR Design Consulting

Contabil Junior


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1550 până la 2500 LEI pe lună
Firma de contabilitate cauta persoana cu sau fara experienta in domeniul financiar-contabil pentru operarea partii primare a mai multor societati. Cerințele postului -Deschis spre a invata -Capabilitatea de a lucra Full-time -Cunostinte suita Office -Studiile superioare sunt un avantaj, dar nu sunt obligatorii -Abilitati organizatorice si atentie la detalii -Capacitatea de a respecta termenele intr-un mediu dinamic Responsabilitățile postului -Inregistrarea de facturi clienti si furnizori, operare deconturi si documente aferente registrului de casa,generare bonuri consum si operare extrase bancare. -Oferirea de asistenta clientilor si comunicarea cu acestia pe parcursul operarii actelor contabile -Colaborarea cu contabilul senior astfel incat termenele limita sa fie indeplinite
CONTA OFFICE CLASS

Profesor engleza gradinita


Companie verificată
Aplica rapid
Liceul Româno-Finlandez, nivel preșcolar, angajează part-time profesor de engleză. Cerințe postului: - Experiență de predare: minim un an; - Studii de specialitate în domeniu; - Cunoștințe în ceea ce privește metodele de abordare pentru vârstele 2-6 ani; - Răbdare, consecvență, seriozitate, flexibilitate și “lipici” la copii sunt calități necesare și importante pentru acest post.  Program: zilnic 8:00-12:00, de luni până vineri  Tipuri de activități incluse în fișa postului: - pregătirea, predarea, consolidarea, evaluarea activităților în limba engleză pentru grupele cu vârste și abilități diferite - urmărirea progresului fiecărui copil și transmiterea feedback-ul necesar părinților și echipei de management - completarea platformei educaționale la sfărșit de săptămână cu specificarea și descrierea activităților la grupe   Facilități: - salariu atractiv pentru tipul de program - mic dejun si masă de prânz în cadrul gr
Liceul Romano-Finlandez

Medici Specialisti /​ Primari


Descrierea jobului Centrul medical integrat de diagnostic și tratament LOTUS-MED isi extinde echipa, cautand medici primari sau medici specialisti pentru urmatoarele specialitati:​- Clinica Lotus-Med din Str. Dornei nr. 79-81, sector 1, Bucuresti: Alergologie; Cardiologie; Gastroenterologie; Medicina de Familie; Radiologie si imagistica medicala;- Clinica Lotus-Med din Str. Tunari nr. 44, sector 2, Bucuresti: Psihiatrie; Cardiologie; Neurologie; Endocrinologie; Dermatovenerologie; Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice.Cerintele postului: Studii de specialitate Certificari si autorizatii: Certificat de Membru eliberat de, Colegiul Medicilor, Avizul Anual de Libera Practica precum si Asigurare Malpraxis. Responsabilitati:• efectueaza examenul clinic al pacientului si stabileste diagnosticul;• cunoaste si raspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic;• efectueaza investigatiile functionale specifice;• explica procedurile sau tratamentele prescrise pacienților; evaluaeaza s
LOTUS MED

Farmacist - Barbu Vacarescu,​ Rahova,​ Biharia,​ Lacul Tei 56


Candidatul ideal Studii superioare/medii de specialitate finalizateExperiență pe o poziție similară de min. 3 aniAviz de liberă practică avizat pe anul în cursBune abilități de comunicareAmabilitate și empatie față de paciențiIntegritate și etică profesionalăDescrierea jobului Farmacia Tei angajeaza FARMACISTI care sa:- Contribuie la mentinerea si cresterea satisfactiei pacientilor prin indrumare adecvata in timpul eliberarii prescriptiilor medicale gratuite sau compensate (consiliere privind administrarea medicatiei, efecte secundare si/sau riscuri ale acesteia)- Identifice nevoile pacientului si sa formuleze recomandarii individualizate, in functie de nevoile acestuia- Administreze stocurile, verifice termenele de valabilitate si sa isi asume gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica- Participe la cursuri de educatie profesionala continua, conform reglementarilor, atat in tara cat si in strainatate- Isi desfasoare activitatea conform reglementarilor pro
FARMACIA TEI S.​R.​L.​

Contabil Senior


Estimare   4800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerinte: Candidatul ideal este o persoana dinamica, atenta la detalii Minim 5 ani experienta in domeniu. Cunoasterea programului OMC reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Contabilizeaza facturile emise pentru companie; Creare furnizori, banci, clienti, conturi contabile in baza de date ERP; Inregistreaza incasarile si platile in lei si valuta conform extrasului de cont; Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni si externi; Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR); Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate; Intocmire jurnal de cumparari / de vanzari in vederea finalizarii declaratilor lunare; Reconciliere solduri clienti/furnizori (confirmari de solduri, verificare fise de cont); Intocmeste balante de verificare pentru clienti si furni
CLASS ENTERPRIRSE INVEST S.​R.​L

Economist Cu Atributii De Control Financiar


Candidatul ideal - studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență- cunoștinte de operare PC: Windows, Microsoft Office- foarte bune abilitati de Excel, folosirea motoarelor de cautare pe internet- capacitatea de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică- abilitatea de a manageria proiecte multiple, cu termene fixe- experiență în lucrul cu diferite programe de contabilitate- capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau pentru realizarea de rapoarte complexe- experiență în domeniul financiar contabil de minim 3 ani- experiența în ONG prezinta avantajDescrierea jobului - prelucreaza date despre finantari in soft-ul de management financiar;- pregateste inchiderea /deschiderea de luna prin verificare date in soft;- gestioneaza portofoliul de finantatori alocati- face rapoarte in soft;- intocmeste si verifica date buget/forecast;- arhiveaza documentele specif
ORGANIZATIA UMANITARA CONCORDIA

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Ne dorim colaborarea cu o persoana ce detine cunostinte in domeniul reglementarilor contabile si fiscale, care urmareste perfectionarea si acumularea de experienta in ceea ce priveste profesia contabila Intentionam sa formam o echipa puternica, bine conturata si orientata spre rezultate, pentru a reusi sa satisfacem cu succes asteptarile clientilor nostri.Persoana responsabila, punctuala, comunicativa si cu o mare dorinta/capacitate de a acumula informatii/cunostinte.Descrierea jobului Persoana angajata va gestiona un portofoliu de societati din domenii diferite de activitate, pentru efectuarea evidentei contabile, misiune pe care o va realiza impreuna cu o echipa de juniori si sub supravegherea unui expert contabil cu o vasta experienta .Va beneficia in permanenta de experienta acumulata in firma in ceea ce priveste modificarile legislative, reglementarile contabile, interpretarile fiscale , modul de calcul a impozitelor si taxelor .Fisa postului cuprinde intreaga ari
OCHIA EXPERT CONTABIL S.​R.​L.​

Electrical Engineer


Estimare   3600 RON/Luna
Candidatul ideal Technician or bachelor’s degree in the field of electrical Engineering Professional experience of at least 3 years in the mentioned field Knowledge of project planning and hardware planning Good knowledge of English, both written and spoken Very good MS Office skills and SAP knowledge Knowledge in design software Engineering Base (by AUCOTEC) Knowledge of the cement or coal-fired power plant industry is desirableDescrierea jobului Your Responsibilities: Planning and preparation for procurement, management and control of the electrical scope of supply of plant projects over the entire project duration Specification of required technology and service internally and in case of external procurement. Adaptations and development in the design tool Engineering BaseEvaluate and preparation of scope of work, basic engineering, estimation, design basis, interaction with client and related documents as per project requirements in consultation with project manager. Review of the t
LOESCHE GMBH DUSELDORF SUCURSALA BUCURESTI

Menajera


Estimare   2000 RON/Luna
Candidatul ideal Căutăm o menajeră minuțioasă și perfecționistă, cu standarde excelente de curățenie, care să acopere toate spațiile sediului nostru.Scopul este menținerea spațiilor noastre curate și ordonate.Programul de lucru este de luni până vineri, orele 08:00-16:00.Salariul 600 €Cerințe și abilități:• Experiență de lucru dovedită în domeniu.• Abilitatea de a lucra independent și de a rămâne motivat.• Abilități de prioritizare și management al timpului.• Profesionalism, rapiditate și atenție la detalii.• Cunoașterea limbii engleze• Studii liceale.Descrierea jobului Principalele responsabilități includ:• Curățenia și aranjarea tuturor spațiilor la nivelul standard de curățenie în limite de timp. • Oferirea unui serviciu excelent pentru instituție.• Crearea listelor zilnice de sarcini și înregistrarea tuturor camerelor în care s-a efectuat curațenia.Alte responsabilități:• Menținerea echipamentelor în stare bună.• Raportarea oricăror lipsuri, daune sau probleme de securitate.• Gesti
Confidenţial

Senior Payroll Specialist


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine Minim 4 ani experienta in salarizare, dar si pe zona de HR Admin Cunostinte avansate de limba engleza (nivel C1) Experienta si cunostinte de utilizare a programelor de salarizare Cunostinte pentru legislatia muncii in vigoare Cunostinte foarte bune de utilizare a aplicatiilor de Microsoft Office Cunostinte avansate de Excel Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector Resurse Umane” si „Inspector Salarizare“ Abilitati de coordonare a echipelor sau a unui proiect Organizarea si proactivitateDescrierea jobului Ce vei face: Procesarea corecta si la timp a datelor pentru clienti: calcul salarial, contributii si taxe aferente etc. Pregatirea rapoartelor si a declaratiilor obligatorii (inclusiv reconcilieri anuale) Acordarea consultantei clientilor cu privire la problemele uzuale de salarizare Acordarea suportului in initierea colaborarii cu noii clienti Colaborarea cu auditorii interni si externi pentru completarea dosar
EXPLOREPCOM

Cofetar /​ Patiser


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Când profesionalismul întâlnește pasiunea, se naște arta culinară!Ești pasionat de patiserie și îți dorești să faci parte dintr-o echipă proactivă?Dacă da, atunci gândește-te la cel mai bun restaurant în care ai lucrat – la JW Marriott vei găsi mult mai mult decât atât sau chiar îți poți imagina!Ce căutăm noi? Cunoștințe de cofetărie/patiserie sau diplomă de cofetar/patiser; Experiența anterioară în domeniu reprezintă un avantaj; Cunoștințe despre igiena alimentară; Pasiune pentru patiserie; Persoană organizată, punctuală, motivată, capabilă să lucreze în ture.Descrierea jobului Ce oferim noi? Discounturi la cazare în peste 8.000 de hoteluri din intreaga lume. Da, 8.000! Oportunități nelimitate de cariera (internațional și local); Tichete de masă; Pachet de beneficii medicale; Mic dejun de 5 euro atunci cand vă cazați în oricare dintre hotelurile noastre din Europa; Reduceri la mancare și bautura în toate restaurantele și barurile noastre; Reduceri la cazare pentru pri
Marriott

Administrator Continut Web


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare (verbala, scrisa) in limba romana;Spirit de echipa;Pasionat de mediul online & social media ( facebook, twitter, blogging,etc); Descrierea jobului Redactarea si actualizarea continutului unic pentru produsele din magazinul nostru online ( descrieri, specificatii, fotografii si introducere produse ).Verificare, testare si raportare erori.Intretinere pagina facebook/twitter a companiei.Promovare site/produse ( facebook, google adwords, etc)Suport administrativ.
Confidenţial

Switchboard Operator/​customer Service Agent


Candidatul ideal Can you be our guests’ superhero? Is guest service your ultimate passion? Then why not come and join us at the Radisson Hotel Group to Make Every Moment Matter! where our guests can relax and enjoy the experience!Our first class Guest Relations Team is the heart of the house, providing a warm welcome and happy smile and where we strive to deliver a hospitality experience that is beyond expectation - creating memorable moments for our guests.As Switchboard Operator/Customer Service Agent, you will join a team that is passionate about delivering exceptional service where we believe that anything is possible, whilst having fun in all that we do!Interested then why not say Yes I Can! as we are looking for passionate people just like you!Key Responsibilities of the Operator/Customer Service Agent :-Supports the smooth running of the guest relations department, where all aspects of the guest journey and experience are delivered to the highest level-Works as part of a team th
Radisson Blu Hotel

Specialist Licitatii


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experiență de minim 3 ani intr-un post similar Cunoștințe foarte bune de lucru in platforma SEAP Cunoștințe foarte bune în domeniul legislatiei achizițiilor publice Cunoștințe de utilizare Ms Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) și Internet Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat Abilități de comunicare si de munca in echipa Orientarea catre rezultate Capacitate de organizare si de gestionare a timpului Dorinta de a lucra intr-un mediu provocator si dinamicDescrierea jobului Identificarea anunturilor de interes aparute pe site-urile de profil Intocmirea tuturor documentelor de calificare necesare si depunerea ofertelor in forma si pana la data limita impuse de achizitori Colaborarea cu echipa de proiect si cu partenerii (asociati, subcontractanti), pe tot parcursul derularii procedurii de achizitie Mentinerea corespondentei necesare cu achizitorii pe tot parcursul derularii procedurii de achizitie Urmărirea statusului procedurilor
CERTSIGN

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Descrierea jobului Cerințe:Studii universitare profil economic Cunostinte dе contabilitate si experienta dе cel putin 2 ani în domeniuAbilitati bune dе comunicare, relationare si organizarePersoana dinamica, eficienta si cu spirit dе observatieCapacitatea dе a respecta termenele limitaCunoștinte avansate dе utilizare a pachetului Microsoft Office și Charisma ERP (constituie avantaj)Responsаbilități:Inregistrеаza zilnic extrаsеlе bаncarе si borderourile de incasarе in contаbilitаtеInregistrеаza zilnic deconturile angajatilor, cu alocarе pе centre de cost si verificarea incadrarii in bugetele alocateInregistreaza incasari si plati in numerar conform registrului de casaInregistreaza incasarile din cesiuni clientiReconciliaza rapoartele operationale cu cele din contabilitatea societatiiParticipa la operatiunile contabile de inchidere de lunaInregistreaza in contabilitate facturile de servicii, cu alocare pe centre de costVerifica lunar receptionarea facturilor de cheltuieli recurente si in
DONA. LOGISTICA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 13258 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.