Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2590 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2590 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara


Candidatul ideal Absolvent/ă de studii superioare și cu experiență în activități administrative / secretariat; Bune cunoștințe de navigare web și tehnoredactare (office, mail); Atenție la detalii, spirit de echipă; Atitudine pozitivă, asertivă și constructivă; Cunoștințe de limbă engleză, nivel avansat; Cunostine de limba Ucraineana, reprezinta avantaj; Abilități de comunicare și relaționare, gândire analitică; Capacitate de organizare, planificare și minuțiozitate; Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală; Disponibilitate la deplasări/delegații la sediile din țară (o data la 2-3 luni);Descrierea jobului Atribuții:Activități specifice de secretariat: preluare și transmitere mesaje; multiplicare, redactare înscrisuri; înregistrare corespondenţă; management corespondență telefonică, letrică și informatică;
UNIUNEA UCRAINENILOR DIN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 380 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal - abilitati in gestionarea de activităţi multiple, sociabilitate crescută,- siguranţă în gestionarea relaţiilor interumane,- dinamism şi putere de adaptare la contexte sociale diverse.- limba germana – avansat- abilitati solide de operare pe calculator (Microsoft Office)Descrierea jobului - Facturare- Rezolvarea problemelor administrative simple aparute in activitatea de zi cu zi a firmei- Prelucrarea deconturilor de la soferi- Diverse atributii administrative- Mentinerea unei comunicari armonioase cu clientii- Alte sarcini in legatura cu postul, trasate de catre administrator
CRAISS LOGISTIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 938 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal pentru postul de secretar-administrativ- minim studii medii, avantaj studii superioare;- experienta pe un post similar de minim 2 ani;- cunoștințe bune operare si viteza foarte buna de lucru pe PC: MS Office (WORD, EXCEL);- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- isteata, expeditiva, pozitiva, saritoare;- prezenta agreabila, tinuta decenta.Descrierea jobului Sediul se afla in Galati!Cerintele:-bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;-desfășurarea activităților administrative si de protocol conform solicitarilor;-indeplinirea atribuțiilor de reprezentare în cadrul diferitelor activitati;-intocmirea și transmiterea corespondentei;-abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;-persoana proactiva, dinamică, agreabilă;-mentine o buna relatie si comunicare productiva cu toti colegii.Prezentarea unei scrisori de
INVICTUS FORCESAFE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 948 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Cerinte:Cunostinte Microsoft Office,Gmail, Outlook, ExcelOrganizare de documenteAbilitati de comunicare si relationareLucru in echipaExperienta intr-un post similar si cunostinte de contabilitate primara reprezinta avantajeDescrierea jobului Responsabilitati:Redactarea corespondentei si a altor documente interneAsigurarea unui mediu de lucru curat si eficientAsigura suportul administrativ si relationeaza cu colaboratoriiRaspunde la telefon si programeaza interviuriAsumarea si urmarirea sarcinilor de serviciuBeneficiiProgram de lucru de la 10:00 - 16:00
DAMIS ADVERTISING CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 332 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara - Asistent


Candidatul ideal Abilități de comunicare orală și scrisă în limba română. Abilități organizatorice și capacitatea de a prioritiza sarcinile. Competențe în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Atitudine proactivă, orientată către rezultate și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a gestiona informațiile confidențiale cu professionalism Absolvirea liceului, cu diplomă de bacalaureat obținută. Cunoștințe minime de limba engleză pentru comunicare orală și scrisă.Descrierea jobului Gestionarea apelurilor telefonice, corespondenței și e-mailurilor. Asistență în organizarea întâlnirilor interne și externe, inclusiv pregătirea materialelor necesare și organizarea protocolului. Gestionarea eficientă a biroului, inclusiv a stocului de materiale de birou și a echipamentelor necesare. Întâmpinarea vizitatorilor și a clienților, oferindu-le asistență și direcționându-i către persoanele sau departamentele potrivite. Întocmirea și act
ASOCIATIA BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA

Secretar Receptie


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială “AEQUITAS COTROCENI”, cu sediul în Mun. Bucureşti, Piata Operei recrutează secretar receptie.Cerinte:Experienta in domeniu notarial/juridic constituie un avantaj;Capacitate de organizare, concentrare, atentie la detalii, rezistenta la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;Foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;Abilităţi de comunicare cu publicul;Informarea clienților asupra aspectelor specifice activității notariale;Identificarea corectă a nevoilor clienților;​Întâmpinarea si îndrumarea clienților;Preluarea apelurilor telefonice și mesajelor.Descrierea jobului Pastrarea unei bune relatii cu clientii biroului notarial;Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist.
NEW RESIDENCES TOWN PROPERTIES S.​R.​L.​

Secretar Receptie


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Secretar Administrativ


Candidatul ideal SECRETAR ADMINISTRATIVPostul este post exclusiv de birou, activitatea se desfasoara la sediul companiei, incinta interioara de tip spatiu comercial, aflat la parterul Complexului Rezidential “NEW RESIDENCE GHENCEA" din Strada AREFU Sector 5 BUCURESTI (transport in comun: statia autobuzului este chiar in fata complexului).Va recomandam sa evaluati SI localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.!Candidatul Ideal Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, asumarea responsabilitatii Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora Cunostinte dе Microsoft Office (Word, Excel, Email) si de lucru cu echipamente IT(pc,imprimanta,cititor card,etc) Cunostinte de planificare si autoplanificare, managementul timpului Cunostinte minime de contabilitate primara si gestiune (factura
PHARMA TELNET S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 923 de salarii introduse în Salario: 3250 RON/Luna

Consilier Juridic/​secretar Notariat


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială Berevoianu - Chelaru, o echipă dinamică și profesionistă, își caută coleg(ă) pentru poziția de consilier juridic/secretar birou notarial.Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, te invităm să ne cunoaștem.CERINȚE:– experiența in domeniul juridic de cel puțin un an;– studii superioare, absolvent/ă al/a Facultății de Drept;– rapiditate și acuratețe în tehnoredactarea actelor notariale în baza documentației puse la dispoziție și a prevederilor legale aplicabile;– abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate, disponibilitate și deschidere față de clienți și membrii echipei);– cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office);– rigurozitate în respectarea termenelor-limită și a sarcinilor.Descrierea jobului – secretariat și lucrul cu platforma ANCPI - Eterra;– tehnoredactarea actelor notariale: declarații, legalizări, procuri, contracte, succesiuni, divorțuri etc;- asigură o verificare preliminară a documentelor puse
SOCIETATEA PROFESIONALă NOTARIALă BEREVOIANU - CHELARU

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Receptionera/​secretara (munca De Birou)


Candidatul ideal - persoana cu min.1 an experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale;- absolvent de studii medii / superioare;- abilitati de comunicare, planificare si organizare;- seriozitate, punctualitate si implicare;- claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;- cunoasterea limbii maghiare la nivel avansat reprezinta avantaj;- permis de conducere cat.B.Descrierea jobului - acorda sprijin general unitatii, prin preluarea comunicarilor primite, precum corespondenta, apelurile telefonice si documentatia;- evidenta, organizarea si gestionarea in siguranta a documentelor societatii;- redactarea diferitelor documente solicitate de conducere;- mentinerea legaturilor societatii cu autoritatile locale si colaboratori;- organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii;Beneficii:- pachet salarial motivant,- tichete de masa;- pachet gratuit cu servicii medicale;- mediu de lucru placut si dinamic.
RED SEVENS S.​R.​L.​

Office Administrator/​secretara


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta de cel putin 6 luni;• Absolvent/a studii superioare;• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);• Limba engleza la nivel mediu;• Atitudine pozitiva orientata spre client;• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;• Preocupare pentru exactitate;• Orientare catre rezultate;• Autonomie;• Initiativa si pro-activitate.Descrierea jobului • Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;• Arhiveaza diverse tipuri de documente;• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curaten
RENANIA TRADE SRL

Secretar Notarial/​consilier Juridic


Candidatul ideal Secretara / Secretar notarial / consilier juridic- experienta in notariat obligatorie- cunostinte de operare pe calculator si de utilizare a programului word- abilitate de a lucru in echipa si de a fi flexibil in functie de nevoile biroului notarialDescrierea jobului - redactarea actelor notariale- comunicarea cu clientii si furnizarea de informatii cu privire la procedurile notariale si documentele necesare- gestionarea programarilor- pastrarea si arhivarea actelor notariale- folosirea registrelor notariale
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL - ANTOHII DINA

Secretara Front Office - Chitila


Candidatul ideal - studii medii finalizate, studii superioare in curs sau finalizate;- limba engleza mediu (scris si vorbit) - constituie avantaj;- cunostinte operare PC (outlook, excel) nivel mediu - constituie avantaj;- experienta in domeniu sau domenii conexe minim 6 luni constituie avantaj;- disponibilitate de o lucra program L-V 06.30-15.00 (se asigura transport cu masina companiei dus - intors din zona magazinului Sir, zona Lujerului-Militari)- persoana organizata, motivata, dinamica, amabila, serioasa, loiala si sociabila;- bune abilitati de relationare interpersonala si comunicare;- dorinta de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - receptionare si inregistrare corespondenta (interna, externa), cu firma terta sau curieri interni;- preluare si directionare apeluri telefonice si corespondenta;- asigurarea relatiei intre departamentele companiei;- activitati de secretariat pentru managementul firmei;- intocmire rapoarte;- inregistrarea facturilor primite la sediul societatii;
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Secretara,​ Departament Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal:1. Experienta in domeniul de secretariat, relatii cu clientii2. Fire prietenoasa, seriozitate, diplomatie, punctualitateSistem de bonusare pentru indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative.Program de lucru: L-V intre orele 09:00- 18:00, cu 1h pauza de masaCine nu trebuie sa aplice:1. Daca nu aveti experienta in domeniul de secretariat, relatii cu clientii2. Daca nu aveti cunostinte in Microsoft Word, Google calendar3. Daca nu va puteti prezenta la sediul firmei zilnic care se afla in sectorul 1, langa liceul ION NECULCE4. Acest job este pe perioada determinata, pana la inceputul lunii Iulie!Aplicati numai cu CV. Veti fi contactati in urma triajului CVului.Descrierea jobului Cerintele de baza ale postului:1. Candidatul trebue sa realizeze task-uri impreuna cu supervizorul in domeniul secretariatului si al relatiilor cu clientii.1. Pozitia este una de junior, dar cu competente in domeniul de secretariat si a relatiilor cu clientii2. P
STUDIOBLITZ S.​R.​L.​

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Contabil Primar /​ Secretara


Candidatul ideal capacitatea de a invata rapid, atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; experiență pe un post similar 2 ani; cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; permis de conducere.Descrierea jobului intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii/ confirmari de sold; preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; intocmeste contracte; intocmire ordine de plata/foi de varsamant; intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; indosariere documente; admini
TS ACTIVE SUPPLY S.​R.​L.​

Secretariat Contabilitate


Candidatul ideal Cautam coleg/colega de birou cu experienta.
LANDMANIA SRL

Secretara/​ Office Manager


Candidatul ideal • Bune abilitati de comunicare; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;• Persoana proactiva, dinamică;• Cunoscător al limbii engleze;• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);• Experienta reprezintă un avantaj; Descrierea jobului Preluarea/prelucrarea/expedierea corespondenţei.Înregistrarea documentelor, organizarea arhivei;Primirea invitatilor;Preluarea apelurilor telefonice şi redirecţionarea acestora;Asigură protocolul;Completeaza AWB uri, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise;Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale;Intocmeste necesarul si face comenzi pentru aprovizionarea biroului;Executa orice alte dispozitii date de superiorul ier
NAGRA GAMING SRL

Secretariat - Front Office


Candidatul ideal o persoana comunicativa si atenta la detaliiDescrierea jobului programari pacienti, incasari, registru de casa, evidenta diverse acte
DENT EXPERT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2590 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.