Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2633 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2633 Locuri de Munca Secretara - Joburi Secretara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretar (a)/​ Back Office


Candidatul ideal Persoane seriose si responsabile cu cunostinte de limba italiana.Descrierea jobului Angajam secretar (a).O persoana seriosa, si responsabila.CERINTE:- sunt necesare cunostinte de limba Italiana nivel mediu;- Cunostinte de contabilitate primara;- Microsoft office;- inregistrare date;- sa mentina contactul cu clienti si furnizori.
VUELLENNE SRL

Secretar/​jurist/​grefier Birou Executor Judecatoresc Ploiesti


Candidatul ideal ​ABSOLVENT FACULTATE DE DREPT SAU STUDENT/STUDENTA; PERSOANA CU UN STIL DE LUCRU ORGANIZAT, ATENTIE DISTRIBUTIVA, PERSOANA ECHILIBRATA, CU CAPACITATE DE INVATARE RAPIDA, COMUNICATIVA. EXPERIENTA OPERARII CU APLICATIILE ZENIC SI/SAU EXEC SOFT CONSTITUIE UN AVANTAJ.. Descrierea jobului REDACTAREA ACTELOR SPECIFICE EXECUTARII SILITE; CORESPONDENTA; ARHIVA; COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA; COMUNICARE PRIN E-MAIL, FAX SI TELEFON; CUNOSTINTE P.C, PACHETUL OFFICE: LA NEVOIE VIRAMENTE BANCARE, INTOCMIRE O.P.;SALARIZARE DIFERITA IN FUNCTIE DE EXPERIENTA SI EXPERTIZA, INCEPAND DE LA 2200 LEI + TICHETE DE MASA, PANA LA 3500 LEI
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC LICĂ N.​ IONEL

Secretara /​ Asistent Manager/​ Consilier Imobiliar


Candidatul ideal Daca esti persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.Cerinţe:-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);-absolvent de studii;-bune abilităţi de comunicare şi negociere;-spirit de iniţiativă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;-identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;-finalizarea tranzacţiei imobili
UNUIMOBILIARE IASI S.​R.​L.​

Consilier Juridic/​secretar Notarial


Candidatul ideal O persoană punctuală, organizată, cu atentie la detalii, cu abilități bune în redactarea documentelor solicitate, dornică să studieze și să descopere un domeniu juridic cu specific notarial. Descrierea jobului Birou Notarial cu sediul în Oradea, str Independenței, nr. 7-9, Jud. Bihor angajează personal auxiliar pe postul de consilier juridic ori de secretar notarial.Atribuții: preluarea clienților și oferirea informațiilor necesare, tehnoredactarea actelor notariale cu grad redus de dificultate, înregistrarea actelor notariale în programul E-terra, operațiuni de Carte funciară, efectuarea interogărilor și înscrierilor în registrele naționale, arhivarea documentelor, gestionarea corespondenței, precum și alte atribuții de secretariat.Cerințe: - cu sau fără experiența (condițiile angajării se vor discuta raportat la nivelul experienței in domeniu existând și posibilitatea angajării fără experiența și oferirii unui stagiu de formate profesională) - studii superioare -capa
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL ARA VLAD

Secretar Prelucrare Date /​ Operator Notarial - Navodari


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana:- pozitivă, respectuoasă, dorinică și deschisă spre muncă, cunoștințe operare pc-tehnoredactare, înregistrare documente în programul de Carte Funciară;- disponibilitate program de lucru extins, efort intelectual, capacitate buna de concentrare;- persoană responsabila, ordonată, comunicativă în interacțiunea cu publicul și cu colegii, adaptabilă;- persoană activă, cu disponibilitate în a efectua muncă de birou și deplasare ocazionala la diferite instituții (doar la nevoie);Reprezintă un avantaj prezentarea aplicantului la sediul biroului notarial, împreună cu CV.Pentru activitatea de teren (când aceasta este necesară), de preferat persoană cu carnet de conducere.Descrierea jobului Job-ul recupune interacțiune cu public, activitate de secretariat, evidență clienți și documente interne, efectuare de statistici, tabele cu clienți și proceduri notariale, informarea clienților cu privire la procedurile necesare soluționării cazurilor civile, or
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA TONCU MIHAELA SI TONCU GEORGIANA

Secretara - Cluj (contract pe perioada determinata)


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii medii sau superioare;Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clientii;Limba engleza.;Utilizator MS Office (Word, Excel);Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;Esti organizat/a si atent/a la detalii. ResponsabilitatiCoordonarea documentelor si core
Alpha Bank

Secretara Si/​sau Expert Jurist


Candidatul ideal Secretara și/sau expert jurist, de preferat cu experiența notariala și studii juridiceDescrierea jobului Relații cu clienții, fisa postului
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA PAIDEIA

Secretar Procuratura - Pitesti (full Time-hybrid)


Candidatul ideal • Absolvent de studii juridice;• Atenție sporită la detalii și bune abilități de organizare;• Persoană perseverentă, capabilă să livreze în termene strânse;• Permis de conducere categoria B, poate constitui un avantaj;• Bune cunoștințe de operare PC (pachet Office).Descrierea jobului • Furnizeaza servicii-suport pentru specialistii din domeniul juridic privind activitatile de comunicare, documentare si de coordonare interna;• Aplica cunostintele de specialitate privind terminologia si procedurile legale;• Prelucreaza informatiile in sistemul informatic intern;• Efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obtinute.Beneficii: Bonuri de masa; Hybrid work; Asigurare medicala; Sediul apropiat de statiile mijloacelor de transport; Mediu de lucru placut, favorabil dezvoltarii profesionale; 1 zi de concediu de odihna suplimentar pentru ziua de nastere.
EOS KSI ROMANIA SRL

Asistent Manager /​ Secretariat


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare- Persoana foarte ordonata- Usurinta si experienta in folosirea calculatorului (Word ,Excel)- Limba engleza, scris si vorbit cel putin la nivel mediu- Abilitati administrative- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii- Persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor- Persoana activa, comunicativa, amabila si eficienta- Dorinta de implicare intr-un mediu de inalt profesionalismDescrierea jobului - Activitati zilnice de secretariat:- asigura protocolul si ordinea biroului- organizeaza intalniri,- se ocupa de aprovizionarea de consumabile, produselor de birotica si papetarie- se ocupa de primirea clientilor- sortare si arhivare fizica si electronica a documentelor- redacteaza diverse adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre CEO- intocmire tabele, evidenta- Lucreaza alaturi de CEO cu programul acestu
PRIME INTELLIGENCE S.​R.​L.​

Secretara/​asistent Back Office


Candidatul ideal Secretara/ Asistent back office, cu cunostinte medii de limba engleza, cunoasterea limbii ebraice constituie un avantaj. Persoana dinamica, organizata, proactiva, cu dorinta de a invata lucruri noi ,buna interactie cu oamenii, empatica.Capabila sa gestioneze situatii urgente si sa urmeze si sa respecte protocolul de lucru si orarul impus de companie.Sunt necesare cunostinte de baza de informativa ( Office365, CRM, browser)Descrierea jobului Persoana resonsabila cu organizarea si arhivarea de documente, obtinere de programari, fotocopiere si completare de diverse documente administrative.Task-uri specifice pentru secretariat/back office.
PINCU BARKAN OFFICE SRL

Grandemar S.​a.​ Angajeaza Secretara


Candidatul ideal studii superioare, limbi străine: limba engleza scris şi vorbit foarte bine. experienţă profesională: minim 1 ani într-un post similar, cunoaşterea în detaliu a pachetului Office (Word, Excel) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilităţi de comunicare, atentie la detalii. disponibilitatea de a lucra în program prelungit cunoaşterea noţiunilor primare de gestiune a materialelor.Descrierea jobului organizarea activitatii de secretariat a societatii; conceperea şi transmiterea corespondenţei, stabilirea agendei, pregătirea întâlnirilor de lucru ale directorului; organizarea bazei de date concrete şi veridice a colaboratorilor şi instituţiilor cu care societatea are relaţii; inregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente, preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice, primirea şi trimiterea email-urilor/ faxurilor, repartizarea lor; efectuarea traducerilor tehnice şi a activităţilor de interpret-translator;Beneficii:tichete de masaasigurare medicala
GRANDEMAR S.​A.​

Consilier Juridic /​ Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL- experiența în domeniul notarial nu este obligatorie;– studii superioare, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept;– excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate de organizare);– seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate;– cunoștințe avansate de operare, în special Word (rapiditate și acuratețe în redactarea documentelor, abilitatea de a tasta cu o viteză bună de tehnoredactare);-vă rugăm să aveți în vedere că activitatea notarială presupune un contact permanent cu clienții, ce implică efortul de a vorbi mult și de a rezolva probleme multiple în același timp, inclusiv capacitatea de prioritizare a activitățiilor;- abilități de comunicare și munca în echipă Descrierea jobului DESCRIEREA JOBULUI– realizarea relației directe cu publicul;– redactarea de acte notariale: declarații, procuri, contracte etc;– verificarea și păstrarea docume
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL BEXA MIHAI

Personal Receptie/​secretariat,​ Registratura Medicala


Candidatul ideal Spitalul dе Oftalmologie ONIOPTIC MEDICAL Craiova angajează personal receptie/ secretariat,registratura medicala.Cerinţe: studii superioare, cunoştinţe operare PC, prezenţă agreabilă, limba engleza obligatorie.Cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj.CV-urile se depun la cabinetele ONIOPTIC MEDICALhttps://www.oniopticmedical.ro/Descrierea jobului Spitalul dе Oftalmologie ONIOPTIC MEDICAL Craiova angajează personal receptie/ secretariat,registratura medicala.Cerinţe: studii superioare, cunoştinţe operare PC, prezenţă agreabilă, limba engleza obligatorie.Cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj.CV-urile se depun la cabinetele ONIOPTIC MEDICALhttps://www.oniopticmedical.ro/
ONIOPTIC SRL

Secretara /​ Asistenta


Candidatul ideal Experienta in ceea ce priveste domeniul IT (cunostinte generale)Are o imagine personala impecabila, tinuta office – cerinta mandatorie.Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;Limba engleza - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, intelegere);Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;Buna cunoastere a gramaticii limbii romane (se va testa la interviu);Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;Persoana energica cu prezenta placuta;Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa, dar si individual.Disponibilitate pentru lucrul prelungit, atunci cand este nevoie.Permis de conducere categoria B.Job-ul oferit este FULL TIME, necesita prezenta in OfficeDescrierea jobului Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoaraInregistrarea tuturor documentelor in
ATELECOM BUSINESS INSPIRE SRL

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică și bine organizată pentru poziția de Secretar Administrativ în cadrul unui birou specializat în executarea judecătorească din Oradea.Cerințe:- Capacitatea de a înțelege și transpune în documente oficiale procedurile legate de executare judecătorească; -Abilități solide de operare PC și redactare documente legale;- Atenție sporită la detalii;- Abilitate de gestionare a situațiilor dificile;- Abilități de comunicare asertivă într-un mediu profesional care răspunde cerințelor clienților;- Cunoștințe în legislație constituie un avantaj;- Studii superioare în domeniul juridic constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:- Întocmește, îndosariază și arhivează actele juridice în dosarele de executare;- Verifică legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ;- Asigură suportul juridic conform legislației și în relațiile cu clienții;- Identifică, previne și minimizează riscurile juridice care pot afecta firma;- Asigură confidenț
ANA HR SRL

Media netă estimată pe baza celor 898 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Secretara Front Office


Candidatul ideal Cautăm o persoană motivată şi entuziastă, capabilă să asimileze rapid informații și să comunice eficient.• Studii superioare finalizate.• Cunoştinţe avansate de operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook etc.).• Limbi străine: limba engleza, iar cunoasterea limbii italiene este un avantaj.​Alătură-te echipei RADOX! Aplică acum!Descrierea jobului Responsabilități:• Gestionarea apelurilor telefonice interne şi externe, a e-mailurilor și a corespondenţei.• Preluarea vizitatorilor într-un mod agreabil şi profesionist atunci când aceştia intră în showroom.• Redirecţionarea clienților către colegii potriviţi din echipa de vânzări sau tehnic.
RADOX SRL

Operator Calculator Birou Notarial/​ Secretar Birou Notarial


Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA - POPA - RADULESCU SI ASOCIATII

Secretar /​ Secretara


Candidatul ideal - Cunostinte MS Office;- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Persoana dinamica, proactiva, rezistenta la stres, flexibila;- Cunostinte limba engleza nivel incepator;- Confidentialitate si responsabilitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrativ:- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.Secretariat:- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.),CERINTE:- cunostinte de operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlo
CONGEB ACG SRL

Secretara /​ Asistent Marketing


Candidatul ideal - Abilități de comunicare, deschidere la sugestii, gândire pozitivă- Bună organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atenție și concentrare- Orientare către rezultate: eficiență, rezolvarea situațiilor și depășirea obstacolelor- Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipa;- Cunoștințe avansate Office: WordDescrierea jobului Angajam SECRETARAEsti comunicativa? Ai rabdare cu oamenii? Nu te sperie sa faci o factura? Ai un zambet de milioane?Super! Te vrem in echipa noastra!Program: 09:00 - 17:30, cu pauza de masa.Responsabilitati principale: preluare apeluri telefonice si redirectionare catre consultanti, incasari clienti, realizare facturi, informare sold casa, preluare corespondenta clienti si notificarea acestora.Crestere salariala in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract.
CENTRU SPORTIV HR S.​R.​L.​

Secretara


Candidatul ideal Persoana punctuala, receptiva, organizata si responsabila, cu capacitate de comunicare si relationare foarte buna; Persoana energica, entuziasta, vesela, usor adaptabila;Studii superioare finalizate;Cunostinte de limba engleza scris/vorbit - nivel avansat;Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate;Abilități de lucru cu aparatura de birou: telefon, fax, imprimanta, scanner;Atitudine pozitiva, constructiva, proactiva, orientata spre rezultate;Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului; Atentie la detalii;Capacitate de invatare si dorinta de dezvoltare;Descrierea jobului - participa la intalnirile Managerului General si insoteste delegatiile acestuia in tara si strainatate;-indeplineste activitatile zilnice specifice de secretariat;- asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- preia, inregistreaza si distribuie corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor;- elaboreaza si
ROTEC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 486 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2633 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.