Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

17301 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

17301 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Relatii Clienti Bucuresti


Candidatul ideal Orientare catre client;Abilităţi de ascultare activaRezolvarea situatiilor clientilor si urmarirea solutionarii acestoraAbilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurtBuna comunicare scrisa si verbala;Abilitatea de a gestiona sarcini multiple simultanAbilitati de vanzare reprezinta un plusDescrierea jobului SCOP: Cautam un nou coleg care sa ne ajute sa ne mentinem clientii fericiti. Avem nevoie de cineva care sa trateze solicitarile clientilor si sa ofere solutii de optimizare a serviciilor Telekom folosite. .RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:•Preluarea apelurilor venite din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera politicoasa si profesionista•Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom Romania la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul solicitarilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este caz
Telekom Romania

Operator Introducere,​ Validare Si Prelucrare Date


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul IdealCerinte:Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, atentă la detalii și să nu te sperie activitățile repetitive.Te incurajam sa aplici daca:* Ai o atitudine pozitiva si esti orientat/a catre rezultate;* Ai atentie sporita la detalii, dexteritate in operarea calculatorului;* Ai cunostinte de utilizare a calculatorului (Pachet MS Office: Word, Excel, etc.)Daca te regasesti , atunci pe tine te căutam! :) Haide în echipa noastră! Descrierea jobului Cum ar arăta activitatea ta dacă ai lucra la Viva Credit?Activitate de tip back-office:* gestionarea fluxului de documente si introducerea acestora in sistemul electronic de lucru;* inregistrarea datelor in sistemul informatic pe baza documentelor primite;* editarea, actualizarea si verificarea compatibilitatii datelor introduse, cu cele din documente;* centralizarea, verificarea, sesizarea si participarea la corectarea erorilor aparute in procesul de gestionare a datelor;* asigurarea respectarii procedurilor d
Viva Credit

Digital Trainee In Media And Digital Team


Candidatul ideal You may be perfect for the role if you are:A fresh graduate (in your 1st to 3rd year after graduation)Curious, self-driven, flexibleAn excellent communicator, speaking flawlessly in EnglishA digital passionate, eager to constantly learn and developA great planner with analytical and problem solving skillsInitiative, with attention to detail and some project management skillsAn excellent user of Excel and Power PointWith an experience in digital marketing via internships or volunteering in FMCG sector (would be considered as a plus)Descrierea jobului If you are communicative, analytical, adaptive to various environments, with attention to detail and have passion for digital marketing and social media, then we have a place for you in our Communication team, as part of the Media and Digital stream, as a full time (8h/day) member, for a period of 1 year!Join us and you will:Enjoy a cup of coffee when in the officeReceive a monthly income of aprox. 2600 lei net (this includ
NESTLE ROMÂNIA

Operator Call-center Vodafone


Candidatul ideal Daca esti: insistent serios motivat de reusita abil in conversatie empaticatunci ai cam tot ce iti trebuie pentru a reusi in acest job. Nu te speria daca nu stii foarte multe despre domeniul nostru, suntem aici ca sa iti ghidam pasii si sa te invatam.Descrierea jobului Scopul tau in echipa noastra va fi sa obtii intalniri pentru echipa de vanzari directe.Asa ca este necesar: Sa gasesti persoana potrivita care se ocupa de telecomunicatii din cadrul societatii pe care ai apelat-o Sa adresezi intrebari pentru a obtine informatii de la prospecti, necesare la intalnirile directe Sa faci in asa fel ca prospectii sa isi doreasca sa vada solutiile oferite de Vodafone Sa fii prietenos cu prospectii si colegii Sa fii onest, muncitor si direct in interactiunile tale cu colegii si clientii Sa ai incredere tine si in solutia care urmeaza a fi prezentata Sa nu te supere un raspuns negativ din partea prospectului, sunt foarte multi clienti care vor zice ‘Da, suna interesant!’Ce oferi
ONE TELECOMLES

Php Back-end Developer


Candidatul ideal What we would like to see:Strong experience with PHP 5 and PHP 7 Experience building and interfacing with RESTful APIs and SOAP web services Strong interpersonal and communication skills Experience with MySQL and Git Experience with modern PHP frameworks (Laravel, Symfony, Phalcon, CodeIgniter) Minimal knowledge of JavaScript/HTML/CSS/jQueryAdditional nice-to-have:Experience with caching systems like Redis/Memcached Experience with web sockets / NodeJS Experience with other database systems (SQL or NoSQL) Experience with other programming languages like C/C++/Java Experience with AWS (S3, EC2, RDS, ECR) Experience with Docker/Kubernetes Experience with Messaging/Queue/Streaming systems (Kafka, RabbitMQ, Beanstalk, Flink) Understanding of Linux-based operating systems like RHEL/Ubuntu/Debian TDD/Unit testing/Functional testing using PHPUnit or other testing toolsWhat you will be doing:Working within a cross-functional development team, applying Agile methodology, and co
EMMAUS INTEGRARE

Analist Contracte Distributie Junior - Perioada Determinata


Candidatul ideal La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce fac. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.În prezent, căutăm o persoană atentă la detalii pentru a se alătura departamentului Flux Gaz, în calitate de ANALIST CONTRACTE DISTRIBUȚIE JUNIOR - perioadă determinată de 12 luni.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în Distrigaz Sud Rețele. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu un talent remarcabil. Totul începe cu tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei răspunde de transmiterea, către partenerii contractuali ai societății, de notificări privind întreruperile planificate/neplanificate în prestarea servic
ENGIE ROMANIA

Vanzator Bucuresti Intrarea Godeni (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT

Tehnician Ortezist Protezist


Candidatul ideal Detine cursuri de ortezare protezare si diploma aferenta. Experienţă de minim 6 luni în domeniul ortoprotezării sau curs de ortezare protezare; Absolvent de kinetoterapie; Îndemânare; Spirit de echipă; Abilităţi de comunicare.Descrierea jobului Responsabilitati: Studii medicale sau kinetoterapie; Preleveaza mulaje in vederea realizarii ortezelor pentru membru superior, membru inferior, pentru realizarea ortezelor toracolombare (corset Cheneau, orteze membru inferior/superior);Beneficii: Salariu in functie de calificare.
ADAPTARE RECUPERARE KINETOTERAPIE S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerinte:- experienta practica in acest domeniu constituie un avantaj- cunostinte PC- cunostinte de limba engleza (nivel mediu)- cunostintele tehnice constituie un avantaj- abilitati de planificare si organizare, persoana responsabila- abilitatea de a lucra in echipa- abilitati de comunicare, prezentare, negociere si convingere- gandire analiticaDescrierea jobului Atributii:- intocmirea ofertelor conform cerintelor beneficiarilor- dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari- cresterea, actualizarea si gestionarea bazei de date de clienti- mentinerea relatiei cu clientii- mentinerea relatiei cu furnizorii- promovarea solutiilor de automatizare oferite de companieOferta (bonusuri, beneficii):- salariu motivant- comision- bonuri de masa- prime- telefon
AMAVYS PROJECT

Asistent Farmacist Vanzari Prin Telefon Bucuresti


Candidatul ideal Ai minimum 3 ani experienta ca asistent farmacist? Esti dornic(a) sa experimentezi o arie de activitate diferita in cadrul industriei farmaceutice? Dona. Logistica recruteaza!Ne dorim sa angajam o persoana serioasa, focusata pe rezultate, cu experienta in farmacie si motivata sa invete un job nou in cadrul aceluiasi domeniu de activitate.Asadar, iata profilul candidatului ideal in viziunea noastra: ai energie si incredere in fortele proprii ai capacitatea de a relationa cu lejeritate cu clientii ai o voce placuta, discurs clar, putere de convingere si asculti activ simti ca te poti descurca in orice situatie te motiveaza lucrul in echipa esti orientat catre client si rezultate - ai interes pentru conturarea unei cariere în vânzări ai studii liceale / superioare finalizate ai experienta de lucru de minimum 3 ani intr-un rol de asistent farmacie SAU ai avut un job similar postului nostru (telesales/call-center)Descrierea jobului Pana la prima noastra discutie, iti poti f
DONA. LOGISTICA

Quality Assurance & Training Specialist


Candidatul ideal What will make you successful for the role: A C1 level of English Language (both written & spoken); Minimum 1-year experience delivery of training/workshop sessions or/and min. 6 months Quality experience in a BPO environment; Medium-high Microsoft Excel and PowerPoint skills; Results and customer satisfaction orientation; Passion for people’s development and eager to develop dynamically and focus on results; Know-how about types of training and communication;Descrierea jobului Are you a person you can understand rules and has the ability to pass down knowledge?Do you value quality of quantity? Would you be able to follow, evaluate, improve quality standards of a project?As an Quality Assurance & Training Specialist, you will be a bridge between our agents and clients. You will work to improve the quality of work of agents working on a specific account & you get the chance to create and deliver workshops for agents. You would be a mentor to joining agents while also be
Conectys Romania

Secretara


Candidatul ideal Cerinte: cunostinte de limba engleza; gandire logica si abilitati de comunicare si lucru in echipa; bune cunostinte operare PC; persoana responsabila, serioasa, motivata.Descrierea jobului copiaza, redacteaza si tehnoredacteaza documente; primeste si transmite emailuri; preia si directioneaza apeluri telefonice; asigura protocolul firmei; promoveaza imaginea firmei prin activitatea pe care o desfasoara.Asteptam cu interes CV-urile dumneavoastra.
Confidenţial

Economist Trezorier


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara minim 1 an;- Studii superioare de specialitate;- Foarte bune cunostinte utilizare MS Office, in special Excel;- Seriozitate, atentie sporita;- Orientare catre client, amabilitate;- Capacitate de lucru in echipa.Descrierea jobului - Verifica zilnic operatiunile financiar – contabile efectuate in punctele de incasare organizate in cadrul companiei;- Reconciliaza tranzactiile efectuate utilizand aplicatiile proprii versus rapoartele emise din casele de marcat fiscale;- Verifica incasarile POS decontate in Banca, verifica depunerile de numerar decontate in banca;- Se asigura de corectitudinea documentelor contabile (facturi,bonuri,chitante, dispozitii de plata) care se introduc in sistemul informatic;- Inregistreaza in contabilitate rezultate ale inventarierii stocului de bunuri materiale;- Inregistreaza/efectueaza diverse operatiuni bancare;- Intocmeste rapoarte si situatii la cererea superiorului ierarhic;- Pregateste documente solici
SANADOR

Marketing Business Analyst


Candidatul ideal University degree;Minimum 2 years experince in business analysis;Extremely good analytical skills;High level of Excel/Google sheets;English language - minimum medium level.Descrierea jobului Generating regular reports for marketing and sales departments;Ensuring the centralization of business planning data received from the sales team and generating consolidated reports for business planning;Facilitating the accurate and timely exchange of information between sales, marketing, logistics and financial departments;Supporting the marketing team with various reports, analyzes, statistical data.No: PR/022423
Lugera

Digital Marketing


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal Excellent communication, copywriting and organizational skillsCollaborate with internal teams to create a digital strategy that includes landing pages, relevant assets, external agencies and other vendor partnersCreating and managing end-to-end digital campaignsCreating compelling, persuasive content and visual concepts for various digital assets, including landing pages, ads, webinars, whitepapers, infographics, videos to generate leads and increase sales.Implementing, monitoring, optimizing, evaluating marketing campaigns across multiple channels (GDN, Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube)Editing graphic content for images (resolution adjustment, crop, brightness, contrast, corrections,Plan, execute, and measure experiments and conversion testsAsset management including print, digital, and video assets.Monitor performance, data, and insights to optimize accordinglySelf-discipline, results-driven attitude and a high level of autonomy;Strong work ethic and high perso
EUROINS ROMANIA ASIGURARE-REASIGURARE

Senior Accountant


Estimare   4700 RON/Luna
Candidatul ideal We need you to be a professional Accountant with a passion for excellence. In this role, you will ensure that the accounts are completed on time, accurately and in line with country & corporate accounting policies. The main responsibilities of an Accountant in Affidea Romania is to provide financial information to management by researching and analysing accounting data and to prepare various reports.QualificationsUniversity/College degree in Economics/Accounting/BusinessStrong MS Office knowledge (Word, Excel, Power Point), iScala, SAPExcellent reporting skills and technical accounting knowledgeStrong financial acumen and the ability to perform a hands-on roleFluent English skills, both written and verbal, are mandatoryExperienceQualified Accountant, with minimum 3-5 years’ experienceCompetenciesExcellent analytical skills and problem-solving skillsThe ability to self-start and work independently in a fast-paced environmentAbility to handle multiple tasks under tight d
AFFIDEA ROMANIA

Transport & Logistics Operations Specialist


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career?Join Cargill's global team of employees who use new technologies, dynamic insights and over 154 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactAs Transport & Logistics Operations Specialist you will focus on freight sourcing and will support the implementation of Transport & Logistics Cargill strategy, manage segment sourcing negotiations, deeply understand the market and business/revenue opportunities for Cargill businesses. May be involved in one or more transportation & logistics modes of truck and rail. Minimum Qualifications Min. 3-5 years experience in a Transportation or Forwarder role Medium to advanced MS Excel knowledge Experience managing multiple priorities and tasks daily Secondary or higher education levelPreferred Qualifications Transport Management System experien
CARGILL AGRICULTURA

Air & Ocean Reporting Analyst (power Bi)


Candidatul ideal Knowledge and understanding of international logistics operations;Previous work experience in Reporting or Business Information Management (preferably);Excel Knowledge and Power BI;Ability to manage high workloads by prioritizing;Time-management skills, high level of attention to details and accuracy;Very strong focus on details, figures and statistics;Works in a rigorous and transparent manner that ensures efficient task completion;Fluent spoken and written English.Descrierea jobului Achieves individual and team objectives set by SLA (Service Contracts) and KPI (Key Performance Indicators);Coordinate and administrate global Air & Ocean reports;Source figures and statistics from different systems and compile reports;Create high-level Dashboards for TopManagement;Escalate conflicts and issues to BIM Air & Ocean;;Ensure reports distribution according to established protocols;Data validation and checks.Hybrid working schedule: 08:30 - 17:30, L-V
DB Schenker GBS

Responsabil De Mediu


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare profil tehnic. Experiență anterioară într-un rol similar într-o companie cu profil industrial sau constructii reprezinta un avantaj. Cunoștințe solide legislație în domeniul protectia mediului. Competențe de evaluare a riscurilor referitoare la protectia mediului și de auditor intern. Abilități de comunicare persuasivă și relaționare. Curiozitate, pasiune pentru protectia mediului si abilitatea de a-i inspira și motiva pe ceilalți. Autonomie, inițiativă, orientare către performanță și îmbunătățire continuă. Capacitatea de a lua decizii și de a acționa rapid. Abilități de utilizare PC și limba engleză - nivel mediu. Permis de conducere și disponibilitate pentru calatorii. Oferta suport Coordonatorului de Mediu.Descrierea jobului Oferă suport Coordonatorilor de productie/ Manager Operatiuni la obtinerea noilor acte de reglementare ori de cate ori exista o schimbare de fond a datelor care au stat la baza emiterii actelor de reglementare existente ( imple
HOLCIM (ROMANIA)

Asistent Vanzari - Afi Cotroceni- Bucuresti


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului Pachеt salаrial аtractiv.Bonuri dе masa. (15 lei/zi)Bonus lа аtingеrе tаrgеt.(intrе 15%-22%)Primа concursuri sеmestriаlе.Spor de wеekend.Program flexibil.​Discount in mаgаzinelе Smyk pentru toate produsele.​Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in SMYK.​Training-uri de specialitate si posibilitatea de a promova in magazinele noastre atat in Romania cat si international.
Smyk
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 17301 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.