229 - Locuri de Muncă (joburi) Economist în România
229 - Locuri de Muncă (joburi) Economist în România

Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale de execuție, vacante, de economist II, la Biroul Financiar-Contabil.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Econo

Candidatul ideal
studii superioare în domeniul economic;
cunoașterea unui soft de contabilitate: Nexus/WinMentor/Saga;
bune cunoștinte de utilizare MS Office (Excel, Word);
abilități de planificare și organizare;
persoană dinamică, orientată spre rezultat;
flexibilitate, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
experiența într-o societate de expertiză contabilă reprezintă un avantaj;
Descrierea jobului
gestionarea unui portofoliu de clienți;
operarea documentelor contabile;
întocmirea și depunerea declarațiilor lunare/trimestriale pentru bugetul de stat (în

Candidatul ideal Clarismart Consulting angajeaza Economist pentru companie de productie din Timisoara.
- Studii superioare în domeniul financiar contabilitate,
- Experienta pe un post similar minim 3 ani,
- Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook,
- Cunostinte limba englezaDescrierea jobului Beneficii:
- Salariu atractiv, corelat cu experiența
- Tichete de masa.
-Transport asigurat
Responsabilități:
-Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de
contabilitate
-intocmirea declaratiilor
-Tine legatura cu bancile , client

Candidatul ideal Economist cu o experienta peste medie sau mai vasta in contabilitate (pana la nivel de balanta si declaratii fiscale), evidenta personal si fiscalitate.
Cerinte:
- studii superioare economice;
- experienta in domeniul financiar-contabil minim 5 ani;
- cunostinte de legislatie contabila si fiscala;
- cunostinte bune de utilizare a programelor informatice contabile si de gestiune;
- sa lucreze in echipa;
Descrierea jobului 1. Inregistrarea corecta si completa a documentelor primare (facturi de vanzare, facturi de cumparare, extrase de cont, registru de casa, decontur

Candidatul ideal - absolvent al unei facultati dе profil economic (contabilitate)
- capacitate dе a lua deciziile potrivite in mod independent
- spirit dе echipa
- rezistent la stres
- cunostinte dе PC (Microsoft Office)
- cunoasterea modului dе lucru cu programul AS400 prezinta avantaj
- buna capacitate dе organizare pentru indeplinirea sarcinilor dе serviciu la termenele stabiliteDescrierea jobului - emitеreа de facturi cаtre clienti, conform dаtelor contractuаlе;
- urmаrirea efеctuarii plаtilor dе cаtrе clientii firmеi si rеspectаrea termеnelor de plata, de catre acestia;
- urmarire

Candidatul ideal Studii superioare economice, specializarea contabilitate.
EXPERT CONTABIL
Experienta minim 2 anI in domeniul transportului reprezinta un avantaj;
Cunostinte operare PC, Word si Excel; Cunostinte legislatie si fiscalitate de baza.
Abilitati de comunicare si relationare;
Atentie la detalii si foarte ordonat.Descrierea jobului Asigura si raspunde de desfasurarea continua si in bune conditii a operatiunilor specifice activitatii financiar - contabile, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare:
- efectueaza si inregistreaza operatiunile specifice (ordine de plata, emi

Scurta descriere a companieiApa Nova Bucureşti (societate ce face parte din Grupul Veolia) are principal obiect de activitate gestiunea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, fiind concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti, pe o perioadă de 25 de ani, începând cu anul 2000.Cerinte Studii: superioareNivel experiență: 1-3 aniAbilități soft: comunicare, lucrul în echipa, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de analiza și sintezaCompetente tehnice: Ms Office (Excel, Word), Oracle E

Candidatul ideal Calitati, abilitati si aptitudini necesare:
- Disponibilitate pentru lucru in echipa;
- Punctualitate;
- Rezistenta la stres;
- Adaptabilitate;
- Capacitate de coordonare;
- Responsabilitate;
- Lucru in echipa;
- Atentie la detalii;
- Abilitate de a lucra bine cu ceilalti salariati;
- Automotivatia.Descrierea jobului Angajam economist cu atributii in cadrul serviciului administrativ.
Principalele responsabilitati:
- Urmarirea si certificarea facturilor de apa, energie electrica si gaz, precum si calculul utilitatilor pentru chiriasi;
- Organizeaza si supravegh

Candidatul ideal Persoana responsabila, dinamica, capabila sa se adapteze usor solicitarilor zilnice, obisnuita cu munca in echipa.Descrierea jobului 1. Inregistreaza in timp real facturile de la furnizori si genereaza NIR pentru Magazinul Avicola.
2. Inregistreaza toate documentele (facturi, aviz de insotire, bon de transfer, etc) pentru incarcarea gestiuniilor de marfa.
3. Intocmeste zilnic factura de livrare pentru marfurile vandute.
4. Inregistreaza operatiunile din registrele de casa in lei si valuta , verifica corectitudinea
documentelor, verifica soldul initial , rulajele si soldul

Scurta descriere a companieiMASPEX ROMANIA is one of the leaders of different Romanian segments market. Maspex Romania is a subsidiary of Maspex Wadowice Group from Poland, one of the largest food companies in central and Eastern Europe. Romania represents the second largest market after Poland, both in terms of fiscal value and investments made, but also of purchasing power. The Maspex Group has entered on Romanian market in 1996, and in present is one of the greatest polish investors from Romania. Maspex is a front runner with products like: Tedi, Tymbark nectars and fruit juices, La Festa h

Candidatul ideal
Studii superioare economice;
Experienta in domeniul financiar-contabil de minim 5 ani;
Cunostinte solide dе Microsoft Office, in special Excel;
Avantaj: Experienta in utilizarea unui sistem ERPDescrierea jobului
Evidenta contabila pana la nivel de balanta/bilant;
Urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglemantarile in vigoare si regulile interne;
Verificarea modului de gestionare si arhivare a documentelor operate;
Gestionare furnizori int
Studii economice , experienta minim un an .
Activitate:- evidenta gestiunii deseurilor;- se asigura de corectitudinea inregistrarilor si verifciarea stocurilor;Se cere:- seriozitate si implicare;Se ofera:- mediu de lucru placut;- salariu motivant;- transport asigurat.

Spitalul Municipal de Urgență Roman, județul Neamț organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de economist IA – pentru Serviciul Financiar Contabil.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținân

Candidatul ideal Experienta in domeniul financiar contabil
Studii superioare de specialitate
Bune cunostinte de utilizare PC (Word, Excel, Outlook)
Persoana responsabila, atenta la detalii, analiticaDescrierea jobului Verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor financiar contabile;
Emiterea de facturi catre client;
Verificare fisa furnizor, client, confirmare solduri;
Inregistrare deconturi de trezorerie acordate, intocmire si verificare ordine deplasare/deconturi deplasari
Raspunde de arhivarea documentelor financiar contabile
Participa la inventarierea periodica/anua

Candidatul ideal - absolvent studii superioare in domeniu
- cunostinte bune dе Microsoft Office
- gandire analitica, orientare catre rezultate;
- abilitati dе comunicare si lucru in echipa;
- determinare;
- dorinta dе perfectionare continua.Descrierea jobului - evidеnta casа si bаncа;
- еvidentа cliеnti / furnizori, mеntinereа lеgaturii permаnentе cu clientul / furnizorul;
- contabilizarе documеnte finаnciar – contabilе pаna la nivel de balanta de verificare;
- verificarea soldurilor din contabilitate;
- participarea la inchiderile de luna / an;

Candidatul ideal Absolvent studii economice contabilitate , spirit de echipa , spirit de initiativa.Descrierea jobului Introducere / operare documente financiar contabile , experienta de lucru in programul SAGA de preferat. Asigura interfata dintre companie si firma de consultanta contabila, intocmeste , monitorizeaza si asigura mententanta facilitatilor de credit existente , precum si a celor ce urmeaza a fi contractate. Asigura interfata dintre companie , banci si alte institutii financiare.

Candidatul ideal Suntem in cautarea unei colege sau a unui coleg care sa ocupe postul de
“Economist”
Candidatul ideal
-Studii superioare, absolvent Stiinte Economice, Contabilitate
-Experienta de munca de cel putin 5 ani ca economist in domeniul contabil.
-Excelente cunostinte de operare calculator- MS Office, Internet; ERP, software de contabilitate
-Capacitate de a integrare volume de informatii mari si concentare
-Gandire strategică, spontaneitate, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate, diplomatie, ambitie, incredere in sine, energie, fluenta verbala
-Persoana caracter
Angajez economist cunostinte SAGA salariu net 2362+tichete de masa.
Firma de contabilitate angajam contabil sau economist cu vechime minima 1 ansector 2 , zona D-na Ghicatel:
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: