Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

944 Locuri de Munca Economist - Joburi Economist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

944 Locuri de Munca Economist - Joburi Economist

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3300 până la 6000 LEI pe lună
Cerințele postuluiAsigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite Efectuează încasări şi plăţi numerar pe baza documentelor: borderouri de încasări, role de la casa de marcat, avansuri spre decontare, autorizare cheltuieli, decontare avans, dispoziţie de plată /încasare Întocmeşte registrul de casă zilnic respectând procedura de întocmire a registrului Întocmeşte cash-flow-ul zilnic pe baza căruia se ordonează plăţile Înregistrează / verifică registrul de casă Înregistrează / verifică deconturile Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa obligaţiilor de plată către furnizori Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa clienţilor Ţine evidenţa leasing-urilor şi a contractelor cu plata în rate Înregistrează lun
Arkada Steel Map
Descrierea jobului Compania noastra Kunden Broker activeaza in domeniul intermedierii de asigurari si de servicii financiare integrate, avand o prezenta de peste 15 ani in Romania si un portofoliu consistent de clienti. Integritatea, performanta si spiritul de echipa sunt valori care ne ghideaza in tot ceea ce facem si criterii pe care le luam in considerare in selectia celor care doresc sa se alature echipei noastre. Dorim sa avem alaturi de noi persoane determinate, ce au o atitudine pozitiva si deschisa, carora le face placere sa lucreze cu oamenii si dau dovada de empatie.Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!Candidatul Ideal Iubesti cifrele si iti place sa fii exact, concis si corect? Ai cunostinte si experiente de lucru in companii financiare?Cerinte Studii superioare de specialitate, Financiar – Contabile; Experiența in utilizarea programelor de contabilitate (Winmentor) și a pachetului MS Office; Capacitate de comunicare si de relationare foarte bune; Gestiona
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ
Descrierea jobului Cerinte: Absolvent studii economice, sectie Contabilitate si informatica de gestiune; Experienta in contabilitate minim 5 ani (experienta in activitatea de productie constituie avantaj); Limba engleza nivel mediu; Cunostinte de excel; Cunoasterea softului de contabilitate Saga; Atentie la detalii; Capacitatea de a lucra in echipa; PunctualitateAtributii: Inregistrare facturi furnizori interni si externi/furnizori de imobilizari/achiziti/livrari intracomunitare/importuri/exporturi; Evidenta intrari - iesiri mijloace fixe si verificare calcul de amortizare; Verificari lunare de balanta; Organizare inventar anual patrimoniu de active; Completare, inregistrare in contabilitate si tinerea evidentei biletelor la ordin emise de societate; Facturare catre clienti.CV-urile se vor depunde la adresa de email: [email protected]
ARKA REC
Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul economic;Experienta minima in domeniul financiar-contabil;Capacitate de sinteza si atentie la detalii;Capacitate de respectare a termenelor limita;Bun cunoscator al pachetului Microsoft Office (Excel, Word)Descrierea jobului Raspunde de inregistrarea corecta si la termen a documentelor justificative in contabilitate (casa, banca, deconturi cheltuieli, clienti, furnizori).
UNITA TURISM HOLDING TIMIŞOARA SUCURSALA TRAIAN DROBETA-TURNU SEVERIN
Candidatul ideal Studii superioare economiceCunoştinţe bune de utilizare PC (Microsoft Office, Excel, aplicaţii informatice specifice desfăţurării activităţii).Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;Experienta in utilizarea unui soft ERP .Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;Fire dinamica , flexibila , foarte bine organizata, gandire logica , capacitate de analiza si sinteza ,atitudine principiala in relatiile cu oamenii;Descrierea jobului EconomistAsigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic;Răspunde de înregistrarea, verificarea si reconcilierea tranzactiilor economice din contabilitatea primara si financiara avand ca obiectiv respectarea cerintelor in ceea ce priveste standardele contabile cat si legislatia fiscala;Suport pe perioada auditului f
IMPACT BALANCE CONSULTING S.​R.​L.​
Candidatul ideal Responsabilitati:-realizeaza situatii financiare precum si alte documente solicitate de directorul general;-operatiuni financiar-contabile;-incasari si plati aferente clienti si furnizori;-evidenta furnizori, clienti;-urmarire, verificare stocuri;-inregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabileCerinte:-studii superioare economice-de preferat specializare finante-contabilitate;-experienta in contabilitate de minim 5 ani;-bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word);-cunostiinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;-abilitati de organizare si planificare;-meticulozitate si acuratete;-spirit analitic, lucru in echipa,-seriozitate.Beneficii;-pachet salarial motivant (corelet cu performanta);-posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-un mediu profesionist si dinamic.
AUTO SCHUNN
Candidatul ideal Persoana organizata, dinamica, zambitoare, ce isi asuma responsabilitatea , cu un caracter frumos, bun coechipier si care doreste sa acumuleze cunostinte noi, cu un ideal de crestere profesionala.Descrierea jobului Departament financiar-contabil:- introducerea si contabilizarea documentelor financiar-contabile- relatii de reprezentare a firmei cu ANAF, ITM, Casa de Asigurari de Sanatate- intocmirea de rapoarte financiar-contabile- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale- resurse umane- salar atractiv , tichete de masa, bonus-uri semestriale- cursuri de perfectionare
DIACONU CONSULTING & HR
Candidatul ideal Dacă principiile care te ghidează sunt competența, respectul reciproc, implicarea și ești absolvent de studii superioare cu profil economic (membru C.E.C.C.A.R. = avantaj) lucrezi în domeniu de cel puțin 1 an și ai cunostinte bune de contabilitate, fiscale, ale actelor normative si ale principiilor ce reglementează domeniul economic măcar unele dintre aplicațiile de gestiune economică și informatică (Ciel, Saga, Winmentor, Scrib, Office 365) nu au secrete pentru tine iar pe celelalte ești dispus să le descoperi ești obișnuit să lucrezi în Excel poți purta o conversație decentă în limba engleză deții permis de conducere categoria B (nu e obligatoriu, dar e un plus)te invităm să ni te alături!Descrierea jobului Îți vom da ocazia să: ai propriul portofoliu de clienți cu care vei comunica direct revizuiești și/sau operezi documentele contabile primite de la clienți în programul de contabilitate utilizat de aceștia întocmești registrele contabile și declarațiile de impozite
FINACO
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate financiar-contabile;- Experienta specifica in contabilitate & controlling de minim 3 ani- Cunostinte de contabilitate si legislatie fiscala;- Experienta in utilizarea programelor de contabilitate, de preferinta WinMentor.Descrierea jobului -Responsabil pentru procesele centrale de facturare, planificare, prognoză și raportare-Responsabil pentru procesele centrale de calcul de cost-Susținerea și dezvoltarea în continuare a instrumentelor de raportare pentru managementul de controlling ISInternational-Diagnosticarea dezvoltării indicatorilor cheie-Monitorizarea măsurilor si exercitiilor financiare-Sprijin în dezvoltarea de cazuri de afaceri pentru activitățile de vânzări și pentru dezvoltarea de noi modele de afaceri-Dezvoltarea în continuare a instrumentelor care să sprijine procesele de controlling
INDUSTRIES SERVICE INTERNATIONAL
Candidatul ideal - este absolvent de studii superioare in domeniul economic;- cunoaste programul Nexus Erp (reprezinta un avantaj);- este o persoana cu atitudine pozitiva si implicare in tot ce face.Descrierea jobului In cadrul jobului vei avea urmatoarele responsabilitati:-inregistrarea corecta in programul nexus erp a facturilor de cheltuieli si repartizarea acestora pe gestiuni;- inregistrarea operatiunilor derulate prin banca;- verificarea stocurilor in programul de gestiune si semnalarea neconcordantelor;- gestionarea dosarelor de personal, efectuarea comenzilor lunare de tichete de masa.- verificarea fiselor de parteneri si reconcilierea acestora;- lucrari conexe care au legatura cu departamentul financiar-contabil.Te-am convins sa aplici? Trimite-ne cv-ul la [email protected]
MAS DOM KONSTRUKT
Candidatul ideal - Studii economice universitare- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare in programul Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Atenție la detalii, initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate- O bună cunoaștere a aplicațiilor Office (editoare de texte/Word și calcul tabelar/Excel)- Disponibilitate pentru lucru în echipă cu colegi din departamente tehnice și economice- Constituie un avantaj detinerea de permis de conducere cat. BDescrierea jobului - Evidenta clienti, furnizori- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Inventariere stocuri la punctele de lucru- Tinerea relatiei cu banca- Intocmirea de rapoarte solicitate de conducere sau seful ierarhic- Contabilizarea facturilor de intrare, a facturilor emise, respectiv avizare- Locul de munca se afla in loc.Suceava, judetul Suceava
SYMMETRICA
Candidatul ideal Economic University graduate, preferable specialized in Accounting or Finance.Advanced English skills, written and spoken.Minim 2 years of experience in accounting.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Operation of financial documents in ERP system.Operation of bank entrances / exits.Issuing sales / purchase journal.Completion and management of specialized registers.Following the due dates and managing the relationship with the financial departments of both clients and suppliers.Assist in period-end closing activities (intercompany bookings, follow-up for approval, post manual journal entries).Perform periodic vendor statement reconciliation.
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal - Studii superioare economice definitivate;- Minim 2 ani experienta in domeniul contabil;- Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Experienta contabila in productie constituie un plus;- Cunostinte foarte bune Microsoft Excel-Word.- Bun comunicator cu abilități de relaționare și lucru în echipă- Echilibrat si încrezător- Organizat și punctual- Capacitate de concentare și atenție la detalii- Cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație internațională;- Conduită respectabilă- O bună cunoaștere a noilor tehnologii și a mijloacelor moderne de comunicare;- Dornic de a învăța lucruri noi și a accepta ideile altora într-un mod constructiv- Permis de conducereDescrierea jobului - Se ocupa de contabilitatea primara a societatilor.- Intocmeste deconturile de cheltuieli in functie de necesitati.- Inregistraza facturile de cheltuieli si servicii sub indrumarea managereului finaciar- Urmareste fluxul de documente contabile astfe
ZIGMAN
Candidatul ideal - Experienta minim 2-3 ani- Studii superioare economice finalizate- Cunostinte foarte bune office (excel si word)- Persoana cu initiativa, autonoma, intreprinzatoare, dinamica si foarte bine organizata (fire optimista si rezistenta la stres)- Program full time (8 ore)- Avantaj curs inspector resurse umaneDescrierea jobului - Evidente situatii financiare interne specifice activitatii in excel (cash flow, centrelor de cost si profit) ;- Evidenta furnizori si clienti (emitere facturi in Smart Bill, urmarire achitare clienti, plati furnizori) in excel- Registru de casa si deconturi cheltuieli- Pontaje salariati si transmiterea lor in vederea realizarii statelor de plata, evidenta&plata salarii si diurne de deplasare externe- Responsabilitati front office (emailuri, telefon, fax etc)- Salariul motivant negociabil in urma interviului- Bonuri de masa si decont transport in comun
TOMATO SOLUTIONS
Candidatul ideal - Experienta profesionala in domeniul contabil 5 ani; constituie avantaj experienta in domeniul turistic- Cunostinte PC , cunoasterea programului informatic CHARISMA reprezinta un avantaj;- Cunostinte operare MS Office (in special MS Excel)- O buna cunoastere a legislatiei financiar contabile;- Atentie sporita la detalii, spirit analitic si capacitate de lucru in echipa- Persoana ordonata, calma, orientata spre rezultate;Descrierea jobului - evidenta contabila, inclusiv balanta de verificare
PARALELA 45 TURISM
Candidatul ideal - studii superioare finalizate in domeniul economic;- experienta de minim 5 ani in contabilitatea generala;- cunoasterea softurilor Ciel V7 si Saga obligatoriu;- cunostinte solide privind legislatia în domeniul contabilitatii si fiscalitatii;- cunostinte foarte bune de operare Microsoft Office, Microsoft Outlook- cunoasterea limbii engleze cel putin nivel mediu;- experienta in cadrul enei companii cu profil de dezoltator imobiliar constituie avantaj:- cunoasterea monografilor contabili privind achizitia/ vanzarea de proprietati , constructia si receptionarea de cladiri rezidentiale si nerezidentiale- trecerea pe rol fiscal, alipiri, dezmembrari, etc.Descrierea jobului - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programul de evidenta contabila;- efectuarea de operatiuni specifice închiderilor contabile lunare si anuale;- intocmire si transmitere declaratii- intocmire bugete, cash flow si alte rapoarte solicitate de conducere- resurse umane, contracte de mun
HAGAG PROPERTIES MANAGEMENT
Candidatul ideal DOMICILIUL STABIL IN PITESTI SAU IMPREJURIMI- MINIM 3 ANI EXPERIENTA IN POZITII SIMILARE- CAPACITATEA DE ADAPTARE SI IMPLEMENTARE- AUTOPERFECTIONARE SI VALORIFICARE A EXPERIENTEI DOBANDITE- CAPACITATEA DE ANALIZA SI SINTEZA SI DE GASIRE A UNOR SOLUTII- SPIRIT DE ECHIPA SI CAPACITATEA DE A LUCRA INDEPENDENT- ABILITATI IN UTILIZAREA CALCULATOARELOR SI A ALTOR ECHIPAMENTE INFORMATICE- DISCIPLINA PROFESIONALA- CALITATE A LUCRARILOR EXECUTATEDescrierea jobului CONTABILIZEAZA SI INREGISTREAZA DECONTURILE- TINE EVIDENTA, INTOCMESTE SI INTRODUCE NOTELE CONTABILE- CONTABILIZEAZA CONSUMURILE- CONTABILIZEAZA SI INREGISTREAZA FACTURILE- EFECTUEAZA COMPONENTE ALE SOLDURILOR CONTURILOR SI REGLARI PE BAZA ACESTORA- COLABOREAZA LA TINEREA CORECTA SI LA ZI A EVIDENTEI FINANCIARE SI CONTABILE- ORGANIZEAZA SI PARTICIPA LA ACTIVITATEA DE IVENTARIERE A PATRIMONIULUI SI URMARESTE INREGISTRAREA CORECTA A ACESTORA IN CONTABILITATE- ALTE RESPONSABILITATI DATE DE CONDUCEREA COMPANIEI
TOTAL DISTRIBUTION GROUP ARGES
Candidatul ideal De preferat student sau economist fara experientaDescrierea jobului Cunoasterea si dezvoltarea produselor din portofoliu Dezvoltarea relatiei cu furnizorii. Participarea la procesul de stabilire a prețurilor produselor.
MIVAL GROUP SRL
Candidatul ideal - Persoana dinamica, responsabila și organizata, interesata de colaborare pe termen lung;- Experiență minim 3 ani în domeniul financiar contabil;- Studii superioare în domeniu;- Cunoașterea reglementarilor contabile și fiscale;- Cunoașterea programului Smart Bill Facturare și Smart Bill Contabilitate constituie un avantaj;- Capacitate de analiza și încadrare în termene, gândire logica și atenție la detalii;Descrierea jobului - Înregistrarea tuturor documentelor în programul de contabilitate Smart Bill Contabilitate până la nivel de balanță, conform procedurilor interne,- Verificarea și înregistrarea facturilor de aprovizionare de la parteneri conform procedurilor interne în ERP;- Pregătirea și verificarea jurnalelor de vânzări și cumpărări, registru de casa;- Pregătirea și efectuarea plaților furnizorilor conform procedurilor interne;- Suport pentru clienți cu privire la informațiile contabile (extrase de cont, etc);- Întocmirea lunara a declarațiilor către Institutul
AGRAFA PRINT SERVICES
Candidatul ideal Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata; Abilitati de comunicare, relationare si planificare; Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunostinte operare PC, Microsoft Office, programul SAGA constituie un avantaj; Cunostinte de contabilitate.Descrierea jobului Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatii comerciale (achizitii, vanzari, casa, stocuri, salarii, impozite si taxe, deconturi); Urmareste soldurile contabile: clienti , furnizori, banca, salarii; Intocmeste situatii / raportari saptamanale / lunare specifice.
BESTWAY RECYCLING S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 944 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.