323 Locuri de Munca Economist - Joburi Economist
323 Locuri de Munca Economist - Joburi Economist
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist / contabil |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 2701 LEI pe lună
SC angajeaza contabil/ economist in Barlad.Cautam o colega cu studii superioare economice sau medii de contabilitate, cu o experienta de minim 1 an in acest domeniu.Persoana sociabila, deschisa catre public, descurcareata, cu bune cunostiinte de operare PC, pachet Microsoft Office, program contabil Xsoft.Oferim salariu net pornind de la 2700 lei, variabil in functie de experienta in domeniu.Program luni - vineri: 8:30 - 17:00.CV-ul se depune pe plaforma. Pentru detalii suplimentare, va rog sa ne contactati la telefon.
Proiecte Imobiliare SRL
![]() |
Economist |
Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul idealStudii superioare in domeniul financiar-contabil;De preferat, experiență anterioară în domeniul financiar - contabil. Apreciem insa si tinerii entuziasti si ambitiosi;Cunoștințe de contabilitate primara și analiză financiară;Abilitati de utilizare a programelor de contabilitate si a instrumentelor Microsoft Office;Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă;Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor;Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele.ResponsabilitățiVerificare si inregistrare facturi client si furnizori;Operare extrase bancare;Efectuare plati online;Confirmari de sold la client/furnizori;Inregistrare leasing-uri financiare;Verificarea, indosarierea si arhivarea documentelor contabile prelucrate;Intocmire diverse rapoarte la solicitarea managementului.Ce oferim in schimbOportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut și colegial, într-o echipă entuziastă și dedicată;Pachet salarial corelat cu experienta;Program fix de lucru (lu
Scorpion Exim SRL
![]() |
Economist |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare în domeniul financiar contabilitate,- Experienta pe un post similar minim 3 ani,- Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, Beneficii:- Salariu atractiv, corelat cu experiența Responsabilități:-Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor-Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi,-Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata-Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate-Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL
![]() |
Economist |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3200 până la 4000 LEI pe oră
Descrierea postului- Inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a documentelor de evidenta contabila conform legislatiei in vigoare;- Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare;- Verificarea inregistrarilor contabile,- Respectarea termenelor limita; Cerințele postului -Experienta minima de 1 an in domeniul contabil;-Capacitate de lucru în echipă;-Capacitate de comunicare;-Persoană serioasă, motivată si ambiţioasa
Mattheo HR Consult SRL
![]() |
Economist - Firma specializata de Contabilitate |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 EURO pe lună
Candidatul Ideal:Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice;Intelegeti usor procesele economice si contabileAveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii;Cunoasteti programul SagaCunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice;Dornic de acumulare de noi cunostinte;Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilorBune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune:Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila.Intocmirea de rapoarte si situatii;Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente;Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei;Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim:- Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera;- Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa;- Pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigur
PROACTIVE ACCOUNTING SRL
![]() |
Economist contabilitate primara |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 4500 LEI pe lună
Cerințe:-Experienta in domeniu de 1-2 ani-Seriozitate, implicare, dornica de a invata Responsabilități:- Desfasura activitati specifice de contabilitate primara-Intocmire registru de casa-Intocmire receptii-Stocuri, inventare-Inregistrare documente-Relatia cu partenerii: clienti ,furnizori,colaboratori-Relatia cu bancile si institutiie statului- Desfasoara activitati suport pentru celelalte departamente ale firmei. Beneficii:- Salariu atractiv-Tichete de masa-Mediu de lucru placut SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL
![]() |
Economist |
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe specificeStudii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic, specializare Contabilitate si informatica de gestiuneO bună înțelegere a contabilității, a principiilor și procedurilor contabileO bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Excel: cunoștințe medii)Experiență de lucru în zona financiar-contabilă reprezintă un avantaj Cerințe generaleAtitudine proactivăGândire analitică, atenție la detalii și rigurozitateAbilități de rezolvare a problemelorAbilități de comunicare, organizare și relaționare
COFETARIA DIETA SRL
![]() |
Economist junior |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare în domeniul financiar contabilitate,- Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, Beneficii:- Salariu atractiv, corelat cu experiența Responsabilități:-Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor-Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi,-Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata-Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate-Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL
![]() |
Economist Senior |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 6000 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza Economist Senior- pentru companie multinationala. Cerințe:- Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic- Experienta profesionala in fiscalitate sau mijloace fixe- Cunoasterea foarte buna a aspectelor financiare, contabile specifice unei companii private- Cunostinte avansate de MS Excel (SAP este un avantaj)- Abilitatea de a analiza datele pentru a detecta neconformitatile si inexactitatile- Capacitate de organizare a propriei activitati si de a lucra cu termene impuse- Bune cunostinte de limba engleza Beneficii:- salariu motivant- tichete de masa- transport asigurat Responsabilități :- Verifica si inregistreaza achizitiile de servicii si bunuri de la furnizori interni si externi- Raspunde de intocmirea si depunerea corecta si la termen a declaratiilor de TVA- Realizeaza actualizari si verificari regulate in registrele de contabilitate pentru a asigura acuratetea inregistrarilor- Verifica si inregistreaza toate intrarile, iesiri
Clarismart Consulting SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Compania AX PERPETUUM se afla in pozitia fericita de a angaja un EconomistCerinţele de baza:Studii de specialitate: studii superioare economice finalizateCunoasterea legislatiei financiar-contabileAbilitatea de a utiliza Microsoft Office la un nivel mediuCapacitate de organizare și prioritizare a activităților cu respectarea termenelor limităProfilul candidatului:Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua.Capacitatea de abordare sistemica si organizata a activitatilor cu atentie distributiva si capacitatea de lucru in echipaAtenție deosebita la detalii și abilitați excelente de analizaFoarte bune cunostinte PC (in special Excel)Constituie avantaj cunoasterea sistemelor informatice contabileDescrierea jobului Descrierea job-ului: Inregistrarea facturilor de achizitii servicii interne/externe si repartizarea acestora pe centre de cost (divizii/proiecte) si a cheltuielilor inregistrate in avans Inregistrarea si verificarea operatiunilor referitoare la mi
AX PERPETUUM IMPEX SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Ne dezvoltăm și avem nevoie de noi membri în echipa noastră!Căutam Economist la sediul central din Ploiesti! Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal.Cerințe și abilitați:Studii superioare economice – cu diploma de licenta;Experiența într-o pozitie similara minim un an de zile;Buna cunoastere a legislatiei fiscale;Cunoașterea programelor de navigare Internet și a programului Microsoft Office;Atenție la detalii, abilitati de organizare si planificare;Spirit de echipa, dar și aptitudini de lucru independent;Domiciliul în Ploiesti sau împrejurimi.Descrierea jobului Intocmeste facturile in programul E- factura si descarca facturile primiteVerifica facturile sub aspectul corectitudinii si completitudinii lorRaspunde de calitatea activitatii financiar-contabile a societatii si corectitudinea analizelor economice;Indeplineste la termen si in conformitate cu dispozitiile legale obligatiile catre furnizori si
MAXIGEL SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal - studii superioare profil economic;- experienta in domeniu de cel putin 5 ani, in contabilitatea si fiscalitatea societatilor;- experienta pe evidenta contabila completa a societatilor si ONG-uri, inclusiv inchidere de luna, declaratii fiscale, situatii financiare, raportari statistice;- viziune si rationament contabil-fiscal corecte;- cunostinte program Charisma si Saga constituie un avantaj;- cunostine in utilizarea programelor informatice de tip Microsoft Office (Excel si Word);- persoana organizata, cu o buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii.Descrierea jobului - inregistrarea documentelor justificative conform prevederilor legale;- verificarea anexelor si devizelor aferente facturilor, emitere facturi vanzare servicii/bunuri, verificarea documentelor justificative;- lucrari contabile specifice inchiderii lunare; reconciliere conturi contabile;- verificarea jurnalelor de vanzare si cumparare, a soldurilor conturilor din balanta contabila, intocm
CATENA MANAGEMENT SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL este companie care s-a remarcat in domeniul : import si distributie pe piata romaneasca si UE a produselor chimice , fiind unul dintre cei mai importanti operatori in acest sector .Cerintele noastre pentru aceasta pozitie sunt: Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Cunostinte solide pentru legislatia si sistemul organizatoric financiar contabil Cunostinte limba engleza; Cunostinte MS Office (in special Excel); Capacitate de analiza, sinteza si organizare Abilitatea de a lucra cu termene limita Persoana serioasa si corecta Descrierea jobului Responsabilitatile tale principale pentru aceasta pozitie vor fi: Inregistrare facturi furnizori interni si externi Integrare facturi in sistemul E_FACTURA Inregistrare extrase bancare Inregistrare deconturi Respecta toate reglemementarile financiar contabile Rapoarte de management și situații, luând în calcul documentele justificative Participa la pregatirea informatiilor pentru
MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Ce trebuie sa ai:Experienta pe partea de contabilitate primara si raportare (P&L, cash flow):Experienta pe partea de controlling constituie un avantaj;Cunostinte la nivel avansat de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint;Studii superioare finalizate in domeniul economic (Contabilitate, Management, Finante);Minim 3 ani experienta pe un post de Economist/Analist Financiar/Costuri/Controling sau similar.Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, cu capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta planificate:Adaptabilitate, gandire strategica, promptitudine, dezvoltare constanta, expertiza, gandire strategica, responsabilitate, integritate:Cunostinte de limba engleza la nivel avansat.Descrierea jobului Ce vei face:Activitati de contabilitate primara (inregistrare/emitere facturi clienti/furnizori, decont de cheltuieli, casierie, incasari si plati)Reconcilieri financiare (in relatia firma externa de contabilitate si part
STRATOS MANAGEMENT S.R.L.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal SOPHIA ROMANIA este o companie cu renume in industria decoratiunilor interioare cu o prezență solidă pe piață și o echipă dedicată. Suntem în căutarea unui economist talentat și pasionat să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul continuu al companiei.Cerintele jobului:- Studii de specialitate/ Stiinte economice;- Experienta minim 2 ani pe un post similar;- Sa detina cunostinte din legislatia aplicabila in domeniul financiar-contabil;- Capacitatea de analiză, profesionalism, calităţi previzionale;- Capacitatea de a respecta termenele de lucru;- Orientare spre indeplinirea obiectivelor;- Atentie la detalii, ambitie si dorinta de a progresa;- Sa detina cunostinte de operare PC - MS Office (Excel – Mediu/Avansat);- Cunoasterea programului NEXUS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare;- Verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programul Nexus de evidenta contabi
SOPHIA 2004 S.R.L.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Economist in Cluj-Napoca- Studii superioare economice definitivate;- Minim 5 ani experienta in domeniul contabil;- Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Experienta contabila in productie constituie un plus;- Cunostinte foarte bune Microsoft Excel-Word.- Bun comunicator cu abilități de relaționare și lucru în echipă- Echilibrat si încrezător- Organizat și punctual- Capacitate de concentare și atenție la detalii- Cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație internațională;- Conduită respectabilă- O bună cunoaștere a noilor tehnologii și a mijloacelor moderne de comunicare;- Dornic de a învăța lucruri noi și a accepta ideile altora într-un mod constructiv- Permis de conducereDescrierea jobului - Conduce contabilitatea societatii de la nivel de documente primare pana la nivel de bilant.- Intocmeste deconturile de cheltuieli in functie de necesitati.- Inregistraza facturile de cheltuieli si servicii- Urmareste fluxul
WOOD STRUCTURE SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Candidatul ideal:Absolvent al unei facultati de profil economic;Experienta de lucru in domeniul contabilitatii de min. 5 ani;Capabil sa ia decizii, sa lucreze independent si sa fie flexibil;Comunica eficient și transmite informații relevante;Este organizat, receptiv, motivat si doreste sa evolueze profesional;Are o gandire analitica, dar si orientata spre detalii;Incearca permanent sa gaseasca solutii optime la problemele care apar;Colaboreaza eficient cu ceilalti membri ai echipei;Cunostinte si experienta de lucru in MS Office sau Google Suite;Abilitatea de a vorbi, citi si scrie in limba engleza;Are carnet de sofer categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Verifica si introduce documentele financiar-contabile in programul de contabilitate;Verifica lunar jurnalele de TVA ;Intocmeste diferite rapoarte solicitate de conducerea companiei;Intocmeste diferite rapoarte /declaratii BNR si INS si tine legatura cu aceste institutii;Tine legatura cu clientii si furnizorii
DELFINGEN RO - TRANSILVANIA S.R.L.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitateExperienta in utilizarea unui program de contabilitate si a pachetului de baza Microsoft OfficeAtitudine proactiva, orientat catre rezultate si identificare de solutii noiCapacitatea de analiza si atingere constanta a rezultatelor intr-un mediu competitivOrientare catre performanta, rezultate si gestionarea eficienta a timpului, cat si incadrarea in termenele agreateFoarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipaCunostinte de limba englezaDescrierea jobului Contabilitate primara (operarea facturilor in programul de contabilitate, urmarire cash flow, inregistrarea stocurilor, etc)Analiza lunara a veniturilor si cheltuielilorIntocmire rapoarte de analiza saptamanal/lunarColaborarea cu personalul administrativ si medical pentru identificarea oportunitatilor de imbunatatire a activitatiiBeneficii:Pachet salarial atractivOcazia de a face parte dintr-o echipa de profesionistiOportunitati de dezvoltare profesionala
BIOGENESIS IVF S.R.L.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal • persoana responsabila, cu simt de raspundere• rigozitate, meticulozitate, atentie la detalii• initiativa in actiuni, atitudine pro-activa• capacitate de analiza si sintezaDescrierea jobului • Studii superioare în domeniul economic • Experiență în domeniul financiar-contabil• Experienta pe un post similar minim 5 ani• Cunoștințe solide ale legislației financiar-contabile• Aptitudini de operare Microsoft Office• Constituie avantaj cunoașterea programului WinMENTOR• Înregistrarea documentelor contabile• Evidenta platilor si a incasarilor • Urmărirea înregistrărilor în sistemul informatic și verificarea corectitudinii acestora• Evidenta stocurilor si a imobilizarilor• Arhivarea documentelor operate• Operare REVISAL si gestionare resurse umane• Introduce si validare rapoarte de productie• Participarea la inventariere si valorificarea rezultatelor inventarierii in contabilitate;
CRILELMAR SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal - Absolvent(a) de studii superioare economice;- Minim 2 ani experienta relevanta pe o pozitie similara sau avand o parte din responsabilitati similare celor prezentate;- Bune cunoastere a principiilor de baza si prevederilor legale referitoare la gestiunea creditului comercial, gestiunea cetrelor de profit si a mijloacelor fixe;- Bune cunostinte de operare PC (Office, programe de contabilitate si gestiune);- Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;- Capacitate de analiza si atentie la detalii;- Atitudine de asumare a responsabilitatii;- Capacitatea de a procesa si asimila cu usurinta informatii, metode si proceduri de operare pe zona activitatilor specifice postului.Descrierea jobului - Primeste si verifica corectitudinea completarii Rapoartelor de gestiune ale punctelor de profit, impreuna cu actele justificative anexate din fiecare farmacie;- Realizeaza reconcilierea vanzarilor si a conturilor sintetice si analitice;- Analizeaza stocul de marfuri,
ROPHARMA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 323 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: