Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2377 Locuri de Munca Manager - Joburi Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2377 Locuri de Munca Manager - Joburi Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Logistica


Candidatul ideal Ne căutăm un Manager de Logistică pasionat și orientat către rezultate, care să se alăture echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil de planificarea, implementarea și gestionarea operațiunilor logistice ale companiei noastre. Va colabora strâns cu departamentele interne pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activitatilor logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoșterea unui sistem de operare WMS, ERP. Abilități excelente de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date, rapoarte); Cunostinte limba engleză, nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilități: Coordoneaza impreuna cu seful de depozit activitatea depozitului societatii din punct de vedere administrativ; Impreuna cu seful d
PRO INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 479 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Productie


Candidatul ideal Candidatul ideal :✔ corectitudine, punctualitate, seriozitate✔ capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor şi a spaţiului de muncă✔ spirit de echipă şi atenţie la detalii✔ cunoştinţe de bază şi abilităţi specifice proceselor de producţie✔ operare PC la nivel avansat✔ cunoştinţe în proiectare 2D (Corel sau Ilustrator) şi 3DDescrierea jobului ✔ operarea unei game variate de echipamente de ultimă generație : cutter digital, laser digital, mașină de caserat, mașină de îndoit plexiglas, router CNC, ghilotină hidraulică, mașină de ambalat, imprimantă 3D✔ verificarea și asigurarea calității produselor fabricate conform specificațiilor tehnice✔ participarea activă la îmbunătățirea continuă a proceselor de producție✔ dezvoltarea departamenului de producţie
AMD DIGITAL GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 68 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Manager Regional


Candidatul ideal Daca esti pasionat de vanzari consultative si iti place sa dezvolti relatii comerciale, poti sa te alaturi noua, daca ai:Minimum 2 ani experiență in vanzari B2B;Ai cunoștințe in domeniul construcțiilor(optional);Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;Atitudine pozitiva si persuasiune;Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;Competente tehnice;Disponibilitate de deplasare;Cunoștinte operare Office;Carnet de conducere categoria B.si stii ca poti :să te implici in procesul de vanzare, sa fii proactiv, sa-ți respecti angajamentele;să promovezi produsele catre arhitecți, proiectanți, designeri;să gestionezi și să dezvolți baza de date a clienților din zona arondată;să gestionezi și să urmărești contractele aflate in derulare;să oferi clienților cele mai potrivite informații și să recomanzi cele mai bune soluții;să construiesti si sa gestionezi o retea de parteneri si de clienti;Descrierea jobului Ce vei face?Vei prospecta in permanenta piata, impreuna cu e
CARETTA SRL

Media netă estimată pe baza celor 123 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Vanzari (key Account Manager)


Candidatul ideal Pentru rolul de manager de vânzări sunt necesare următoarele competențe și abilități: orientare către client cunoașterea pieței-țintă și a domeniului de activitate capacitatea de stabili o serie de indicatori cheie de performanță (KPI) cunoașterea tehnicilor de vânzare, de marketing și de comunicare capacitatea de a lucra în echipă competențe manageriale și de conducere competențe analitice, manageriale și relaționale abilități de organizare și de planificare abilități excelente de comunicare flexibilitate rezolvarea problemelor rezistență la stres multitasking capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic abilitatea de a monitoriza și de a analiza toate tipurile de date obținute minim 5 ani de experienta in domeniu cunostiinte limba engleza nivel avansatDescrierea jobului Responsabilitati: planificarea activităților departamentului de vânzări stabilirea operațiunilor regionale elaborarea politicilor și procedurilor organizaționale privind vânzările stabilirea unui plan
GUVEN ASFALT S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - Persoana ordonata, comunicativa, organizata, implicata in rezolvarea task-urilor- Atenta la detalii si cu o gandire logica- Absolvent de studii superioare- Cunostinte de utilizare Excel, Word- Capacitate de relationare si comunicare, sociabilitate- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt- Cunostințe de limba Engleza, limba spaniola este un avantaj- Bune competente de comunicare- Persoana serioasa, punctual, dinamica cu spirit de initiativa- Fara cazier - obligatoriuDescrierea jobului - Sustinerea activitatii zilnice a managementului superior al companiei- Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul- Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor/comenzilor- Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)- Completarea produselor la raft- Mentinerea relatiilor cu furnizorii- Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei
MĂSLINESCU ONLINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3855 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Adjunct/​manager Magazin Carrefour Market și Express


Candidatul ideal Manager Adjunct/Manager Magazin Carrefour Market și ExpressPrincipalele tale responsabilități:- Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale amagazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități,- Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor demarfă, conform planningului de comandă/livrare,- Implementarea politicilor comerciale,- Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarearezultatelor lunare.Profilul pe care îl căutăm:▪Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)▪Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCeea ce oferim:▪Tichete de masa;▪Primă de vacanță si de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate;▪Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilo
ARTIMA SA

Store Manager Si Asistent Store Manager #pep&pepper


Candidatul ideal Căutăm Store Manager si Asistent Store Manager #Pep&Pepper Te regăsești in rolul acesta? Ești o persoană căreia îi place să faca parte dintr-o echipă de profesionisti și ai întodeauna o atitudine pozitivă? Ai experienta minim 3 ani in domeniul de activitate al restaurantelor? (in restaurante cu servire rapida reprezinta un avantaj) Esti o persoana sincera, corecta, integra, respectuoasa, dispusa la colaborare, dispusa la eforturi intelectuale zilnice in pastrarea standardelor si verificarea acestora in locatie? Știi cât este de important să fi serviabil și politicos de fiecare dată când interacționezi cu clienții? Știi cât este de important să faci lucrurile bine, într-un timp cât mai scurt și să îi inspiri și pe ceilalți să te urmeze? Îți place să creezi momente pozitive și să susții buna dispoziție a echipei?Atunci cu siguranță ești persoana pe care o căutăm și te invităm să te alături echipei Pep&PepperDescrierea jobului Beneficii oferite: pachet salarial atractiv:
EVERTOGETHER SRL

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistant Manager


Candidatul ideal Asistant manager - Magazinul EraVault Bucuresti cunoastrea lb. engleze nivel mediu, experienata pe o pozitie similara reprezinta un avantaj, cunostinte minime de contabilitate primara reprezinta avantaj, experienta in social media/ marketing reprezinta avantaj, pasiunea pentru ceasuri de lux este un bonus, ​calitati de multitasking, persoana dinamica, cu simt de raspundere in situatii stresante.Descrierea jobului responsabil pentru asistarea managerului in gestionarea afacerii si a echipei acestuia, emitere de facturi atunci cand este necesar, reponsabil cu primirea clientilor, utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei, pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma, pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice, transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General, tinerea evidentiei in calendarul/ agenda Directorului General.Beneficii: cursuri de specialitate in conta
TIME VAULT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1619 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Calitate


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare;- Experienta pe un post similar - minim 1 an;- Cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC;- Cunostinte de limba engleza si italiana - nivel avansat/constituie avantaj;- Abilitati de management al oamenilor;- Abilitati de negociere si focus pe identificarea si implementarea de solutii;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; orientare catre client.Descrierea jobului • Conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita;• Organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei;• Gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare;• Monitorizeaza analizele și rapoartele necesare atât pentru clienti, cât și pentru superiorul ierarhic;• Coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor;• Gestioneaza necon
SIT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 70 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal - Good english skills- Work experience in the administrative field is an advantage- Good knowledge of MS-Office- Communication skills, organization, coordination, team spirit, initiative- Structured, flexible and proactive way of working- Results-oriented, communicative and open personDescrierea jobului - Handling ongoing office organization- Providing administrative support to functional areas and the management team- Preparing and organizing meetings, events, workshops, including pre- and post-event tasks and managing schedules- Participation in meetings, documenting discussions, and tracking the resulting actions/measures- Maintaining internal databases- Assisting in the creation of internal instructions and guidelines- Developing decision proposals and drafting concepts for projects, as well as independently implementing smaller projects
ENERCON SERVICES CARPATHIANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 322 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Event Manager


Candidatul ideal În calitate de Event Manager, vei avea responsabilitatea de a atinge următoarele obiective cheie:1. Creșterea satisfacției absolvenților în ceea ce privește experiența petrecută în evenimentele noastre.2. Planificarea, organizarea și implementarea fără cusur a evenimentelor din portofoliul aniversez.ro3. Îmbunătățirea comunicării în echipă prin transmiterea și monitorizarea sarcinilor.Descrierea jobului În plus față de aceste obiective, vei avea un set de responsabilități pe care să le îndeplinești: 1. Achiziții materie primă pentru Graduation Box2. Plasare comenzi Graduation Box pentru toți clienții 3. Quality management: controlul calității produselor și a servicilor4. Stabilirea și respectarea termenelor de livrare pentru Graduation Box5. Booking furnizori pentru toate evenimentele din portofoliul aniversez.ro6. Planificarea și stabilirea calendarului tuturor activităților pentru furnizori7. Implementarea și monitorizarea comenzilor de lucru pe toată durata procesul
360 EVENT MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Qhse Manager


Descrierea jobului Work Location: Saipem Romania, Aricestii Rahtivani, Prahova CountyThis position is adressed to applicants already resident and with valid work permit in Romania at the time of application.POSITION SUMMARYEnsure the correct development, management and improvement of the Quality, HSE and social Management System, promoting training and sensibilization at all levels and verifying the correct implementation.Plan and coordinate the QHSE and Social personnel working both in office and site.MAIN TASKSEnsure, in liaison with the Corporate and division QHSE functions in accordance with laws, regulations and Corporate Standards and Procedures, the development, implementation and updating and continuous improvement of the Quality and Health, Safety and Environment management systems in accordance with changes in legislation and Group Standards and Procedures. Ensure the coordination of the definition and continuous improvement of work processes and business support activities p
SAIPEM ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare. Experienta in redactare si punere in aplicare a procedurilor companiei. Experienta in auditare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului di
SKY GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizateCunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet;Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat;Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta;Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza;Seriozitate, punctualitate, corectitudine;Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati:Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne;Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari;Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei;Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate;Asigura stocul produselor consumabile;Desfasoara activitati de protocol;Asigura suport administrativ pentru toate departamentele;Indeplineste zilnic activitati administrative.Beneficii:Salariu 3000-4000 lei
VERDESI CO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Marketing Manager


Candidatul ideal Căutăm un Marketing Manager care să contribuie la crearea și promovarea unor experiențe memorabile pentru oaspeții din cele 7 restaurante din grupul SHC. Avem nevoie de o persoană creativă, inovativă, dar și orientată către rezultate, care să se ocupe de actualizarea și implementarea strategiei de marketing.Ce ne dorim de la tine? atitudine pozitivă și orientare pe soluții și rezultate integritate și fermitate abilități excelente de comunicare și atenție sporită la detalii abilități de prioritizare, planificare, organizare și coordonare dorința de continuă dezvoltare personală și profesională cunoștințe solide de marketing (atât offline cât și online) studii superioare experiență pe o poziție similară de minim 3 ani cunoașterea limbii engleze la nivel avansatDescrierea jobului Ca Marketing Manager, principalele tale responsabilități sunt: actualizarea și implementarea strategiei de marketing pentru cele 7 restaurante din grup definirea și gestionarea bugetului pentru a
FREEN RESTAURANT SRL

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistant Manager


Candidatul ideal Implicare in activitatea de zi cu zi. Placere si abilitate de a invata lucruri noi.Descrierea jobului CERINTE:cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați- red
AHEAD LOGISTICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1580 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.