Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13258 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13258 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Senior Recruiter


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Ce cautam la tine:Intelegerea intregului proces de recrutare, de la conceptul unei campanii, la stabilirea canalelor de recrutare, buget si formarea relatiilor autentice cu candidatii. Cu alte cuvinte, cautam persoana care iubeste oamenii, se descurca cu cifrele si stie sa creeze campanii creative de recrutare;Sa ai grija la cum se simte un candidat in intregul proces de recrutare, de la primul click la raspunsul final. Cautam pe cineva empatic cu gandire strategica;Sa poti lua decizii dificile si sa le poti comunica (feedback-ul este important atat pentru noi cat si pentru candidati). Cautam pe cineva responsabil;Reusesti sa gasesti solutii sau sa ceri ajutor, pe care promitem ca o sa-l gasesti de fiecare data si in zilele dificile. Cautam pe cineva care vrea sa se dezvolte continuu;Iti place sa lucrezi cu studenti, tineri care sunt la un prim job si au, de multe ori, nevoie de indrumare in cariera. Cautam pe cineva care poate fi un deschizator de drumuri;Ne-ar placea
FIELD STAR

Inginer Automatist


Estimare   4500 RON/Luna
Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement cauta pentru unul dintre clientii sai , o companie italiana specializata in productia de calorifere , o persoana pentru un rol de Inginer Automatist cu senioritate.Responsibilities: Supervizează, Eficientizează, Planifică și Configurează automatizarea proceselor de producție; Coordoneaza o echipa de ingineri automatisti ; Identifica potentialele zone care se preteaza, propune si implementeaza IA ( Inteligenta Artificiala ); Asigura identificarea şi localizarea defecțiunii, testarea, calibrarea elementelor, pentru echipamentele de care răspunde; Colaborează cu producătorii echipamentelor pentru remedierea problemelor; Identifică noi oportunități și instrumente de automatizare în cadrul procesului de producție; Monitorizeaza funcționarea echipamentelor pentru controlul din timpul procesului şi pentru acțiuni preventive; Analizeaza defecţiunile apărute şi adopta măsuri de urgenţă pentru remedierea acestora; Răspunde de funcț
ADECCO RESURSE UMANE

Director Service


Estimare   5500 RON/Luna
Candidatul ideal Abilitati de negociere, diplomatie, toleranta, gandire de ansamblu si capacitate de analiza si sinteza,Discernamant si capacitate de a rezolva probleme,Capacitate de previziune si de evaluare obiectiva,Putere de decizie si asumare a responsabilitatii,Abilitati de comunicare, abilitati pentru lucru in echipa, capacitate de delegare,Rezistenta la efort si stres,Cunoasterea principiilor, metodelor, tehnicilor si procedurilor,Cunoasterea standardelor si legislatiei aplicabile in domeniul de activitate,Reprezinta un avantaj experienta intr-o companie similara.Descrierea jobului Asigura un cadru optim pentru mentinerea unor relatii bune intre management si angajati,Asigura reprezentarea si apararea intereselor si imaginii firmei in relatiile cu terti,Raspunde de insusirea si respectarea procedurilor interne legate de utilizarea in conditii optime a aparaturii, echipamentului si utilajelor din dotare, de catre intreg personalul din subordine,Raspunde de informarea imediata a
AUTO MARCUS GRUP SA

Sales Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal  Academic certification as a chemical engineer or commercial education with technicalcapabilities strongly preferred Minimum of 3 years of experience in sales of chemical raw materials People oriented as well as competence to build and effectively manage interpersonalrelationships Ability to travel regularly within relevant market areas Good communication skills and the ability to negotiate prices and contracts as well as tomake respective decisions Fluency in both written and spoken English Category B driving licenseDescrierea jobului  Managing supplier relations, extending the portfolio and setting targets for new businessdevelopment Implementing strategies for profitable sales growth Managing and developing customers both commercially and technically through regularcontact Creating detailed market overviews and customer databases Identifying new and promising raw materials and product applications Developing and achieving future sales opportunities Ide
EXPLOREPCOM

Specialist Achizitii Publice


Estimare   3921 RON/Luna
Candidatul ideal Ai studii superioare si experienta intr-un rol similar de min. 2 ani Ai cunostinte SEAP/SICAP si intocmirea unui dosar de licitatii Ai cunostinte despre piata constructiilor Esti ambitios, riguros si orientat catre rezultate Ai abilitati excelente de planificare, coordonare, organizare si prioritizare a activitatii Ai atentie la detalii si cauti solutii adecvate, respectand termenele limita Ai cunostinte foarte bune de utilizare MS Office (Word, XLS, PPT) Cunosti limba engleza nivel mediu - avansatDescrierea jobului Participi la executia strategiei privind licitatiile publice Pregatesti documentatia de participare la licitatii publice si esti responsabil pentru depunerea corecta, completa si la timp a acesteia in SEAP/SICAP Intocmesti impreuna cu managerul direct solicitarile de clarificari referitoare la documentatia aparuta in SEAP si esti responsabil(a) de depunerea acesteia Analizezi impreuna cu managerul direct oportunitatea intocmirii contestatiilor in procesul a
S.​C.​ BEMEL ARCHITECTURE AND DESIGN SRL

It Business Analyst


Estimare   7000 RON/Luna
Candidatul ideal Experienta relevanta minim 3 ani intr-o pozitie similara preferabil in domeniul financiar-bancar/IT; Cunostinte solide de analiza de business si intocmirea documentelor aferente (specificatii functionale, business case, use case, etc.); Capacitatea de a intelege procese complexe si de a gasi solutii de implementare a cerintelor din diverse arii de business; Abilitati de comunicare si prezentare; Buna cunoaştere a limbii engleze; Experienţă în comunicarea cu utilizatori cu diverse profile (business, tehnic); Flexibilitate, orientare către client, atitudine pro-activă; Capacitate de relaţionare şi lucru în echipă; Adaptabilitate, eficienţă şi iniţiativă.Constituie un avantaj Certificari in domeniul analizei de business (ECBA, CCBA, CBAP); Cunoştinţe de project management; Intelegerea conceptelor de baze de date; Cunostinte SQL; Intelegerea conceptelor de integrare intre aplicatii folosind diferite tehnologii (WebServices, XML, JSON, etc.); Experienta in identificarea, de
OTP BANK ROMANIA SA

Accountant


Estimare   3400 RON/Luna
Candidatul ideal Candidata/ul ideal:Atenț la detalii, pasionat de cifre, proactiv, capacitate de analiza, sinteză și stabilire a priorităților,cu orientare spre realizarea obiectivelor.Cerinte: - Experienta - 2-3 ani - Experienta in IFN/ banca / institutie de plata/ raportari BNR constituie un avantaj - Bune cunoștinte în domeniul legislatiei contabile și fiscale; - Studii superioare în domeniul financiar – contabil (sau economic) finalizate; - Cunoasterea ERP NAV constituie un avantaj; - Cunostinte MS Office; - Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa; - Implicare și spirit de inițiativă.Descrierea jobului Responsаbilitati: - Evidenta si inregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori; - Evidenta si inregistrarea extraselor bancare; - Evidenta și inregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor; - Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descăr
PayPoint

Contabil Sef


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare de specialitate Experiență minim 5 ani în evidență contabilă completă Cunoștințe temeinice de Contabilitate și fiscalitate Experiență într-un sistem ERP şi în cost controlIntegritate profesionalăAptitudini de rezolvare a problemelor de natură financiarăCunoaşterea limbii engleze ar reprezenta un atuu Descrierea jobului Responsabilități:Evidență contabilă generală conform legislației în vigoareVerifică și asigură corectitudinea înregistrărilor contabile efectuate în cadrul departamentului financiar-contabilVerifică, analizează și efectuează operațiile specifice de închidere lunară a TVA și a conturilor de venituri si cheltuieliUrmăreşte situaţia datoriilor si a creanţelor si informează corespunzator conducerea societăţiiÎntocmește și depune lunar declarațiile fiscale (D100, D112, D300, D390, D394, etc.)Verifică și validează lunar balanța de verificareCalculează impozitul pe profit;Elaborează bilanțul contabil al firmei la sfârșitul fiecărui an financia
Confidenţial

Inginer Instalatii


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Absolvent al Facultății de construcții – Ingineria Instalațiilor;Experiență în construcții civile (IS, IT, IE & HVAC) de minimum 5 ani;Capacitate de a lucra organizat și cu termene limită;Interese practice în domeniul: construcții/ inginerie/ instalații.Beneficii:Oportunitatea de dezvoltare într-o echipă tânără și dinamică;Mediu de lucru profesionist cu posibilitate de promovare;Tichete de masă 30 lei/zi, tichete cadou cu diverse ocazii, prime anuale;Acces gratuit parc acvatic, reduceri abonamente servicii medicale/ sala fitness/ servicii telefonie mobilă & alte beneficii.Descrierea jobului Scopul postului:INGINERUL INSTALAȚII este persoana de legătură dintre ARHITECȚI și EXECUTANȚI. Acesta coordonează proiectele de instalații (IS, IT, IE & HVAC) aferente clădirilor rezidențiale, de la fazele de proiectare până la execuția acestora - în conformitate cu legislația, normativele și reglementările în vigoare.Activități:Participă activ la toate ședințele/ întâlnirile cu pri
JACOB GARDENS

Inspector Resurse Umane


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Dacă ai experiență în cadrul unui departament de Resurse Umane de cel puțin 3 ani, ești o persoană organizată, responsabilă, ghidat/ă de o puternică motivație de dezvoltare în acest domeniu, trimite-ne CV-ul tău!Așteptăm cu drag să te cunoaștem și să discutăm despre colaborarea noastră!Candidatul ideal:• Studii superioare finalizate;• Experiență anterioară într-o poziție similară de 3-5 ani (Recrutare, Administrare și Salarizare);• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe de legislație a muncii, operare Revisal și Ciel Salarii;• Cunoștințe minime de limba engleză;• Cunoștințe operare MS Office (Word, Excel) - nivel mediu;• Cunoașterea platformelor și tehnicilor de recrutare;• Excelente abilități de organizare, implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucru cu cifrele), atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități:Administrare personal:• Întocmirea documentelor de angajare (contracte individuale de muncă, informări, fișe de post) și de încetare
JACOB GARDENS

Senior Accountant


Estimare   4800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Diploma de licenta in domeniul economic, preferabil Finante/Contabilitate Experienta de 2 – 3 ani in analiza tratamentului contabil IFRS si definirea monografiilor contabile Experienta in utilizarea aplicatiilor MS Office (Excel, Word) Experienta bancara sau audit/consultanta servicii financiar-bancare reprezinta un avantaj Cunostinte bune de limba englezaAlte competențe necesare: Aptitudini de relationare si comunicare Spirit de echipa Persoana capabila sa respecte termene si sa livreze rezultate la nivelul calitativ asteptatDescrierea jobului Responsabilități: Actualizezi si dezvolti politicile contabile si procedurile Bancii, in conformitate cu reglementarile si standardele de contabilitate in vigoare (IFRS aplicabile institutiilor de credit din Romania si IFRS aplicabile Grupului UniCredit) Analizezi tratamentul contabil aplicabil operatiunilor Bancii si intocmesti monografiile contabile aferente Participi la proiectarea si administrarea planului de contur
UNICREDIT BANK SA

Market Research Analyst


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Minim 3 ani de experiență de lucru în proiecte de cercetare de piață - în domeniul real estate,Cunoștințe solide de limba engleză,Cunoștințe solide de MS Office (în special Excel),Capacitatea de a capta rapid particularitățile și specificul business-ului imobiliar (dezvoltator, constructor, etc.),Abilități de planificare și organizare,Atenție la detalii și acuratețe – a must for the job.Descrierea jobului Activități specifice rolului:Monitorizarea aparițiilor din presa scrisă de business și real estate ale publicațiilor mari și identificarea materialelor de interes pentru domeniul imobiliar,Redactarea prezentărilor scurte ale materialelor analizate,Guparea materialelor și redactarea raporturilor de monitorizare respectând caracteristicile solicitate,Prezentarea materialelor și cifrelor echipei de Management.Beneficii:Oportunitatea de dezvoltare într-o echipă tânără și dinamică,Mediu de lucru profesionist cu posibilitate de promovare,Tichete de masă 30 lei/zi, tichete c
JACOB GARDENS SRL

Spanish Speaking Reactivation Sales Agent


Candidatul ideal What would you bring:You are a Spanish native speaker & have a conversational level of English;You are natural at engaging and leading conversations;You are interested in sports and online casinos;You have sales capabilities.Nice-to-havesYou have experience in or good knowledge of gambling and betting;You have previous experience in B2C sales;You are fluent in other languages.Descrierea jobului We are looking for a Spanish speaking Reactivation Sales Agent to join our Sales Team in Bucharest, Romania. In this role, you will be responsible for calling and engaging with inactive players in your native languages on behalf of our clients to promote their platforms and offers. This role is for you if you are interested in iGaming or sports. Either you are an expert in one or many of the iGaming verticals, or you are new to the industry. We will train and help you succeed in the role and become our next sales superstar.What you’ll be doing:Outbound calling (B2C) to inactive
ENTERACTIVE LTD.​

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal ContabilAs an Accountant you will be responsible for: • Registration of documents, involvement in making estimates and their registration • Participate in monthly closings, preparation of reports to the group and preparation of local financial statements • Preparation of reports, analysis of various accounting accounts requested by management • Involvement in the audit process or various controls • Preparation of balance verification reports; We are looking for a person who has: • Studies in Accounting / Finance • Experience of maximum 3 years in the field of accounting • Good understanding of Romanian accounting standards • Knowledge in Excel • Good knowledge of English is required; We oer: • A friendly work environment • Stable employment and professional development opportunities • Possibility of development in an international and dynamically growing organization.Descrierea jobului ContabilAs an Accountant you will be responsible for: • Registration of documents,
PEPCO RETAIL

Analist Financiar


Estimare   4400 RON/Luna
Candidatul ideal Absolvent studii superioare Experienta minima 1 - 2 ani in domeniul Financiar - Contabil Cunostinte avansate Microsoft Office (in special Excel) Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii numerice Persoana responsabila, dedicata domeniului alesDescrierea jobului Intocmire rapoarte zilnice, saptamanale, lunare, trimestriala si anuale Monitorizeaza incadrarea cheltuielilor si veniturilor la nivel de centre de cost Planificarea si urmarirea cash-flow-ului Prelucreaza informatiile economico-financiare si intocmeste rapoarte in conformitate cu cerintele conducerii Analizeaza si urmareste modul de realizare al indicatorilor financiari prevazuti in bugetul de venituri si cheltuieli Acorda suport in vederea gestionarii patrimoniului companiei in conformitate cu legile in vigoare Intocmirea rapoartelor pentru auditul extern trimestrial si anual Colaboreaza cu directorul financiar si contabilul sef privind elaborarea diverselor rapoarte ad-hocBeneficii : Pachet salaria
INTERGAME SELECT

Java Software Engineer - Touchpoint Platform Onepam


Candidatul ideal What you’ll bring to the team Experience: at least 2 years of experience as a software developer Tech stack/ knowledge: Mandatory: Java (8/11), Spring 5.x/Springboot 2.x, Maven/Gradle, RESTful APIs Nice to have: Elasticsearch, experience with DevOps teams, experience with CI/CD and code quality tools Foreign languages: English (advanced) Education: nice to have Bachelor’s Degree (or higher) in an IT related fieldDescrierea jobului Your day to dayEven if you’ll start your day from the comfort of your home or drink your morning coffee in our office’s garden, your day will be quite similar when comes to tasks. Here are your daily responsibilities: Being part of an end-to-end development process. You design, develop, test and deploy new features Support the applications in production environment that are under your team’s portfolio Manage and customize monitoring tools for your team’s portfolio Work in close cooperation with stakeholders (feature squads), but also with oth
ING Bank

Antrenoare/​antrenor Personal Xbody - Fitness Trainer


Candidatul ideal • Trebuie sa fie o persoana sociabila, energica, cu experienta obligatorie in domeniul fitness;• Absolvent de ACADEMIE/UNIVERSITATE de Sport sau CURS de PERSONAL TRAINER acreditat de Ministerul Muncii;• Sa aiba un corp frumos lucrat;• Sa aiba noţiuni de bază privind igiena activităţilor sportive;• Sa aiba noţiuni privind regimul de viaţă sănătos în general şi noţiuni de alimentaţie raţională;• Programe de întreţinere şi menţinere a capacităţii fizice şi psihice.Descrierea jobului • Initierea clientilor si urmarirea lor in executarea corecta a exercitiilor;• Planificarea programelor de antrenament;• Mentinerea motivatiei clientilor;• Construirea planurilor alimentare pentru clienti.Tehnologia EMS(stimulare eletrica musculara) reprezinta contractia musculaturii cu ajutorul impulsurilor electrice. Aparatul EMS, transmite un impuls vestelor prin care contracta muschii, apoi emite vibratii relaxante. Aceasta tehnica este utilizata de peste 50 de ani cu efecte benefice si es
PURESHAPES

Sef De Tura Bucuresti Aerogarii


Candidatul ideal Sef de tura Bucuresti AerogariiDescrierea jobului Sef de tura Bucuresti Aerogarii
PEPCO RETAIL

Inginer Topograf /​ Cadastru


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate; Autorizarea ANCPI pentru avizarea lucrarilor la OCPI este un avantaj; Cunostinte ale legislatiei in domeniu; Experienta in desfasurarea lucrarilor de cadastru sistematic / general (cel putin un UAT); Cunostinte minime soft AutoCad, Microsoft Office, programe specifice pentru cadastrul sporadic: TopoLT, CADGEN, Toposys etc. Persoana dinamica, motivata si capabila sa asimileze cunostinte noi intr-un timp relativ scurt; Disponibilitate atat pentru munca de birou, cat si pentru cea de teren; Permis categoria B reprezinta unavantaj;Descrierea jobului Intocmirea documentatiilor tehnice de specialitate - documentatii cadastrale, planuri parcelare, planuri topografice, planuri de situatie, suport cartographic, digitizare imagini fotogrametrice etc; Interactiunea corespunzatoare cu institutiile relevante, administratiile locale si detinatorii proprietatilor pentru finalizarea proiectelor la calitatea si termenele stabilite; Colectarea de acte
TOTAL BUSINESS LAND

Ingrijitor Cladiri!


Estimare   2000 RON/Luna
Candidatul ideal * Studii medii;* Amabilitate, seriozitate și responsabilitate;* Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa;* Disponibilitate pentru progam de lucru inegal( 8 ore zilnic);* Detinere carnet de conducere tip B de minim 3 ani;* Disponibilitate si abilitati pentru lucrari de intretinere spatiu birouri;* Experiență intr-un post similar constituie un avantaj.Descrierea jobului * Permanenta urmarire a functionalitatii spatiului de birou si interventia rapida pentru reparatii de cate ori este cazul;* Asigurarea si achizitionarea diverselor echipamente, instrumente necesare bunei functionari a sediilor.Beneficii:* Contract de munca pe perioada nedeterminata;* Salariu fix;* Tichete de masa;* Zile de concediu de odihna suplimenare conform vechimii in munca;* Echipa serioasa;* Management deschis, care pune accent pe dezvoltarea angajatilor.
IHB LANGUAGE TRAINING CENTER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 13258 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.