6116 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în România
6116 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în România

Candidatul ideal
Master's Degree
2-4 years of project management; proven experience of software implementations management.
Excellent technical understanding: ability to demonstrate knowledge of software development life cycle, application design, integration, and hosting technologies.
Ability to influence technical discussions / designs / architectures.
Strong general computer literacy, including MS Office, Internet applications, ability and desire to advance technically.
Ability to work and achieve goals independently without daily monitoring at the manager's side, while

Candidatul ideal Minim 3 ani experienţă în domeniul de Logistica/Transport
Abiliati bune de planificare și organizare
Persoana pragmatica, orientata catre obiective
Cunostinte avansate de operare PCDescrierea jobului Conduce activitatea de distributie, care include receptia, depozitarea si livrarea marfurilor;
Selecteaza furnizorii de servicii logistice si controleaza calitatea serviciilor oferite
Implementeaza si optimizeaza indicatori de performanta: timpi de receptie si livrare, acuratete picking, discrepanțe inventar, livrare in timp, OTIF, costuri de logistica, incadrarea in bugetul

Candidatul ideal Compania farmaceutica BERLIN-CHEMIE MENARINI
angajeaza in regim full-time
AREA MANAGER
pentru zonele:
Bucuresti, Dambovita
CERINTE:
Studii superioare finalizate;
Minimum 3 ani experienta in companii multinationale sau in distributia de produse farmaceutice;
Capacitate de a lucra proactiv si de a se adapta la cerintele organizationale;
Abilitati in planificarea si organizarea activitatilor unei echipe;
Onestitate, flexibilitate, spirit de echipa, abilitati de comunicare;
Cunostinte operare PC (Windows, Office);
Cunostinte de limba engleza nivel medi

Candidatul ideal Studii superioare;
Experienta pe un post similar intr-o companie cu distributie FMCG constituie avantaj;
Limba engleza nivel avansat;
Cunostinte operare calculator; MS Office (Word, Excel, PowerPoint) nivel avansat;
Atentie la detalii, excelente abilitati de comunicare, creativitate, seriozitate.Descrierea jobului Concepe planul de marketing si vanzari pe brandul gestionat si urmareste implementarea acestuia;
Defineste linia strategica a brandului in functie de strategia companiei;
Planifica campaniile de promovare catre consumatori si retailer;
Urmareste derularea cont

Candidatul ideal Help Autism caută o persoană bine organizată, creativă și cu spirit de inițiativă. Vom aprecia faptul că îți asumi obiectivele stabilite și că poți lucra la standarde foarte bune de calitate. 💯 În echipa noastră harnică avem un rol disponibil: Manager de Proiect pentru Servicii de Printing. Cei peste 600 de copii și adolescenți diagnosticați cu TSA (Tulburare de Spectru Autist) din cadrul comunității noastre, au nevoie de motivația și cunoștințele tale, pe care le vei transforma în proiecte minunate.
Îți oferim oportunitatea de a face parte dintr-o echipă de oameni sinceri,
Caut loc de munca pentru post de asistent manager, am studii universitare finalizate in domeniul economic si experienta in domeniul economic 9 ani.

We are looking for a Delivery Manager to join our tremendous team. Experience8+ years experience in Project Management or Project Delivery related role5+ years experience (Senior PM/ Delivery Manager) in delivering complex/ large projectsExperience in Agile transformation at organizational level Delivery Management experience is a plusPreviously worked as a technical person: developer, technical lead. Technical architect experience is a plusExperience in client facing and portfolio management is a Must GoalCollaborate with the development teams and coach Project Managers in

Candidatul ideal Am aprecia la tine:
Entuziasm, dinamism şi iniţiativă
Abilităţi de comunicare şi leadership
Atitudinea motivantă
Focus către performanţă şi îmbunătăţirea rezultatelor
Disponibilitate la program în ture şi în weekend
Descrierea jobului
Participi activ la realizarea obiectivelor calitative şi cantitative
Promovezi şi comercializezi produsele brandului
Monitorizezi performanţa angajaţilor şi realizarea obiectivelor de vânzări
Participi şi îndrumi echipa în vederea implementării şi menţinerii standardelor de Visual Merchandising
Coordonezi şi motivezi membr

Candidatul ideal - Experienta anterioara de lucru in domeniul logisticii, minim 3-5 ani;
- Studii universitare;
- Cunostinte solide de MS office ( Excell);
- Limba Engleza nivel avansat;
- Competenţă managerială, experiență de minim 3-5 ani în coordonarea unei echipe;
- Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
- Foarte bune abilităţi de organizare şi planificare;
- Foarte bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
- Proactivitate si orientare spre rezultat;
- Gândire de ansamblu;
- Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
- Perseverență, flexibilitate;
- Ini

Candidatul ideal
Experience of working with collaborative knowledge toolsets;
Experience in Knowledge Management area;
Awareness of what Knowledge Management entails and their benefits within an organization;
Analytical skills, team-player, manages time and workload effectively;
Confident, persuasive and enthusiastic about Knowledge;
Knowledge of standards and quality initiatives and being able to follow them;
Capacity to quickly learn new things and being able to apply theory into practice;
Strong communication skills at all levels of Management and staff;
2+ years working

Candidatul ideal
Experiență pe un post de conducere / coordonare producție ( de preferat zona prefabricate lemn, dar și zona automotive constituie un avantaj);
Experiența într-un program de proiectare ex. Autocad, SketchUp, Archicad;
Experiența în construcția de case din lemn constituie un avantaj;
Cunoașterea conceptelor de optimizare a producției precum: Kaizen, 5S, Lean Manufacturing;
Cunoștințe avansate de Excel;
Persoană echilibrată cu simț de răspundere;
Abilități excelente de comunicare și motivare a colegilor;
Independent și eficient în organizarea și prioritizarea tas

Candidatul ideal
- Experienţa in retail (comercializare articole dе imbracaminte) sau servicii clienti intr-o poziţie dе management;
- Abilităţi demonstrate dе organizare, coordonare şi control;
- Capacitate dovedita dе concentrare si respectarea termenelor limită;
- Spirit antreprenorial, entuziasm, implicare si rezistenta la stres;
- Experienta demonstrata in customer service;
- Iniţiativă si dorinţa dе perfecţionare continua;
- Spirit dezvoltat dе echipă;
- Cunoştinţe aprofundate MS Office;
- Cunoştinţe dе limba engleză preferabil dar nu obligatoriu.Descrierea jobului
- Conducer

Candidatul ideal Cautam o persoana cu initiativa, dornica de a avea performante intr-un domeniu cu tehnologie avansata, care corespunde urmatoarelor cerinte:
Studii superioare de specialitate in domeniul economic
Cunostinte privind evidenta stocurilor, inventariere;
Cunostinte de management;
Cunostinte utilizare programe din pachetul Microsoft Office;
Sa detina cunostinte in ceea ce priveste documentele de transport a marfurilor;
Cunoasterea domeniului de organizare si coordonare logistica;
Cunostinte Limba Engleza-nivel avansat.
Descrierea jobului Principalele responsabilitat

Candidatul ideal In ceea ce priveste Educatia, Cunostintele si Calificarile necesare, persoana pe care o cautam are:
Studii superioare – tehnice
Cunostinte Microsoft Office (Excel, Powerpivot, Word) - nivel avansat
Limba engleza- nivel mediu / avansat
Cunostinte in domeniul pieselor de schimb after market - autoturisme
Ca Persoana, cautam pe cineva care are:
Atitudine proactiva la noutate si dezvoltare
Abilitati de analiza si sinteza;
Capacitate de organizare, planificare;
Capacitate de luare a deciziilor si rezolvare de probleme;
Orientare spre rezultate;
Abilitat

Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!
Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.
Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.
Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și

Candidatul ideal Abilitati de de comunicare şi de convingere prin telefon;
Abilitate de a lucra independent şi în echipă;
Persoană ordonată şi organizată, tastare rapidă .
Abilitate de a învăţa lucruri noi într-un interval scurt de timp
Abilitate foarte bună de comunicare;
Atentie distributiva, atentie la detalii,spontaneitate
Cunostinte de operare calculator (Windows, MS Office)
Experienta in domeniul achizitiilor publice, utilizare SEAP constituie un avantaj (dar nu este obligatoriu)Descrierea jobului Menținerea relației cu clientii prin e-mail și telefon;
Cresterea portofoliului de

Scurta descriere a companieiEstablished in 1994, TotalSoft is one of the most important providers of business software systems (ERP, HCM, CRM, DM and BI) in Central Europe.TotalSoft is the preferred ERP solutions provider in Romania and one of the top 10 global providers of software solutions for the leasing industry.TotalSoft’s top products, Charisma ERP, Charisma HCM are market leader products in Romania, with relevant references in 8 industries: financial services, retail, distribution, production, construction, agriculture, medical and services.Currently, TotalSoft has a team of +500 softw

Scurta descriere a companieiWeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.Cerinte Candidatul ideal:•Persoana deschisa, careia ii place sa lucreze cu si pentru oameni, dornica sa ajute si sa s
Romstal Dej angajeaza account managerAcest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide de onestitate, integritate si grija fata de mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe terenDescrierea jobuluiRolul Jobului: Vanzarea produselor si echipamentelor din o

Candidatul ideal -Experienta in domeniu vanzarilor >= 5 ani
-Studii superioareDescrierea jobului - Coordonarea echipei de vanzari
- Relatia cu clientii
- Achizitii
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: