1899 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în România
1899 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în România
Firma BBC EXPERT HR SRL , firma specializata in domeniul Resurselor Umane, angajeaza contabila cu experienta, varsta maxima de angajare este de 50 ani. Am prefera ca viitoare noastra colega sa cunoasca foarte bine legislatia in vigoare, sa fie o persoana vesela, open mind, dispusa la deplasari, de preferinta necasatorita, nonconformista si mereu eleganta. Contractul va fi pe perioada nedeterminata. Pentru interviu avem nevoie de un CV-ul dvs insotit de o poza si o scurta descriere si caracterizare a dvs.email: Tel/Whattap :

Candidatul ideal -experienta in contabilitate de minim 1-2 ani;
- experienta evidenta contabila diverse domenii de activitate, minim 1-2 ani;
- experienta in contabilitatea financiara si unoasterea legislatiei contabile si fiscale romane constituie un avantaj;
- bune cunostinte de operare PC (Excel, Word);
- studii medii/superioare economice (preferabil specializarea financiar- contabilitate);
- spirit de echipa, corectitudine, responsabilitate;
- abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
- atentie la detalii;
- capacitatea de a respecta termenele limita si de a gestiona sarc
Ofer servicii contabilitate pentru SRL, Intr.Indiv, PFA, preț negociabil în urma evaluării privind obiectul de activitate ,TVA , nr, salariati, CA.Detalii la telefon

Candidatul ideal -Studii superioare;
-Cunostințe solide de legislație în domeniul contabilității șifiscalității;
-Experienta in domeniul contabil retail peste-3 ani;
-Cunostinte solide de analiza si raportare financiara;
-Cunostinte de operare PC (Ms Office), experienta anterioara in sisteme de tip ERP reprezinta un avantaj; -Limba engleza;
-Spirit de initiativa, abilitati de comunicare si munca in echipa, capacitate de organizare si prioritizare;Descrierea jobului -Verifica si inregistreaza documente financiar - co

Școala Gimnazială Sacoșu Turcesc, județul Timiș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de contabil.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul î

Candidatul ideal 1. Absolvent studii superioare de specialitate
2. Nu este necesara experienta
3. Persoana serioasa/responsabila cu atitudine pozitiva, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare, organizata, dinamica, dornica de a invata si a acumula experienta
4. Cunostinte PC MSOffice (Word, Excel, etc.)Descrierea jobului 1. Inregistrarea documente contabile in programul WinMentor
2. Verificarea, aranjarea si arhivarea documente contabile
3. Comunicare cu clientii (corespondenta electronica)

Candidatul ideal Persoana calificata si cu minima experienta in contabilitatea primara si de gestiune.
- limba engleza reprezinta un avantaj Descrierea jobului Cautam persoana care sa asiste si sa preia atributii de contabilitate si gestiune primara.

Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice;
Experienta in domeniul contabil de minim 2 ani;
Cunostinte PC: Outlook, MSOffice (Word, Excel), soft-uri de contabilitate, REVISAL;
Cunostinte de limba Engleza;
Abilitati de comunicare si relationare;
Persoana analitica, ordonata , responsabila, cu spirit de echipa;
Implicare si spirit de initiativa.
Foarte important - atent la detalii, cu dorinta dе a invata;
Capacitatea dе organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate;
Responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul;
Capacitate dе a lucra cu t

Candidatul ideal Pe cine căutăm?
Contabil înseamnă că te vei asigura de bunul mers al departamentului financiar - contabil. Vei coordona activitatea contabilă și vei identifica modalități de simplificare a muncii. Este important să ai deschidere în transmiterea cunoștințelor dobândite.
Trebuie să ai studii superioare în domeniul economic sau contabilitate și să ai minimum 3 ani experiență în sectorul financiar. Pe lângă limba română, cunoașterea limbii engleze reprezintă un mare plus. Miconstruct are în prezent 40 de angajați, așa că ar fi ideal dacă ai lucrat în companii similare.
Or

Candidatul ideal Candidatul ideal
Absolvent de studii superioare economice;
Experienta in domeniul contabil de 1-5 ani;
Cunostinte PC: Outlook, MSOffice (Word, Excel), soft de contabilitate Saga
Abilitati de comunicare si relationare;
Persoana organizata,capacitate de analiza si sinteza.Descrierea jobului Descrierea jobului
Contabilitate generala:Cunoasterea prevederilor Codului fiscal;
Rularea procedurii de inchidere a stocurilor si reconcilierea lunara a conturilor de stoc;
Inregistrare facturilor de mijloace fixe si a obiectelor de inventar, inregistrare amortizare lunara;
Inregist

Candidatul ideal -Persoana serioasa, responsabila, deschisa pentru noutati,
-Studii superioare;
-Experienta in domeniu de minim 2 ani;
-Cunoastere avansata de PC (Excel, Word, Outlook);
-Cunoasterea limbii maghiare constituie avantaj;
-Capacitatea de a lucra in echipa;
-Experienta in HR reprezinta avantajDescrierea jobului Se va discuta la interviu, se ofera pachet salarial motivant, mediu de lucru si posibilitate de dezvoltare profesionista.

Candidatul ideal
Experiență anterioară pe un post/rol similar – minim 2 ani;
Cunoștințe solide de contabilitate;
Spirit analitic și atenție la detalii;
Abilități de comunicare, corectitudine și seriozitate.
Descrierea jobului Responsabilități:
Evidența contabilă completă la societăți din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achiziții, vânzări, casa, banca, stocuri, mijloace fixe și amortizări, salarii, impozite și taxe, deconturi, închiderea conturilor;
Verificarea și închiderea balanței contabile;
Arhivarea documentelor financiar-contabile;

Candidatul ideal - Absolvent/ă de studii superioare relevante în domeniul financiar-contabil;
- Persoană cu spirit analitic, punctuală, obișnuită cu lucrul în echipă, atentă la detalii și rezistentă la stres;
- Cunoștințe solide de legislație financiar-contabilă și fiscală;
- Bune abilități în utilizarea PC-ului și a pachetului MS Office (Word, Excel);
- Cunoașterea programului SAP-constituie un avantaj;
- Cunoștințe de limba germană-constituie un avantaj.Descrierea jobului - Înregistrarea facturilor de materii prime în evidența contabilă;
- Înregistrarea deconturilor din avansurile ridi
Expert contabil , efectuez servicii de contabilitate completa si resurse umane. tel.
Dorim sa ne marim echipa, cautam colegi noi.Este necesar sa cunosti programul Saga, si sa ai experienta de minim 2 ani pentru intocmire declaratii pana la nivel de balanta.

Candidatul ideal Studii superioare economice
• Experienta intr-un post similar minim 3 ani
• Cunostinte avansate de operare PC
• Excelente abilitati de organizare, spirit de initiativa, capacitate de a lucra in echipa,
• Cunostinte excelente de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare
•Capacitate ridicata de analiza si sinteza
• Excelente abilitati de comunicare in limbi straine (Franceza poate fi un avantaj)
• Cunostinte excelente de contabilitate si comert international;Descrierea jobului • Efectuarea tuturor operatiilor de evidente fiscala si contabila
• Verificarea respe
Execut evidenta contabila generala pentru S.R.L.,,P.F.A.,, Intrep.Individ. ( se poate emite factura pentru prestarea de serviciu Î

Candidatul ideal Detalii job:
- asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor
- intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora
- operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in
avans
- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse,
precum si a platilor catre acestia;
- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri
- incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si
cheltuieli
-salariul angajatilor
-pregati

Candidatul ideal Cerințe privind ocuparea postului:
- studii superioare economice;
- experiență specifică de minim 3 ani privind contabilitatea de gestiune;
- calitatea de expert contabil reprezinta un avantaj;
- bune abilități de comunicare și relaționare;
- cunoașterea programului Softone reprezinta un avantaj;
- cunoașterea programului Charisma reprezinta un avantaj;
- cunostințe bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.)
- cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
- atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gând
caut contabil /ă pentru o firma de constructii .mai multe detalii la telefon
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: