Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

56 Locuri de Munca Consultant in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

56 Locuri de Munca Consultant in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Tehnic&vanzari Cu Atributii De Gestiune&livrare


Candidatul ideal - Studii finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență în vânzarea produselor/serviciilor de natură tehnică (echipamente, produse industriale);- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Contribuie la elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor zonale- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din zona alocată;- Identificarea de noi clienți la nivel zonal și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Vizitarea în mod regulat a clienților din zona alocată;- Gestionarea stocului de marfă din depozitul din zona alocată;- Dezvol
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Reprezentant Tehnic&vânzări Cu Atribuții De Gestiune&livrare


Candidatul ideal - Studii finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență în vânzarea produselor/serviciilor de natură tehnică (echipamente, produse industriale);- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Contribuie la elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor zonale- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din zona alocată;- Identificarea de noi clienți la nivel zonal și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Vizitarea în mod regulat a clienților din zona alocată;- Gestionarea stocului de marfă din depozitul din zona alocată;- Dezvol
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

CRM Consultant with German - Full-Time


Hello, We are called People More because we treat our employees with respect, but also because the projects we work on are for people and should be easy and pleasant to use. We are technological, but we look at the bigger picture :) People More has been in existence for over three years and is an offshoot of one of the country's oldest interactive agencies - Insignia. The company is made up of people with a huge client base in the country and abroad, for whom we build projects from scratch (UX, UI, frontend, backend, mobile) or in part. We work directly for our clients and also support our partners in their own solutions. This ensures a wide range of projects and the ability to change! We work with clients all over the world. For a long-term project for our German partner, we are looking for a CRM Consultant with German. The project is extremely interesting and allows you to solve real problems. While working on this project you will be in direct contact with everyone on our client sid
People More P.​S.​A.​

Mid Azure Consultant - Full-Time


Responsibilities As a Mid Azure Consultant , you will be responsible for delivering solution designs and architectures for initiatives within the Azure Cloud. Together with your team you are able to find the best solution for the customer’s demands and guide him into the right direction. Development of concepts for the introduction of Azure Services , especially in the context of change & adoption processes within the organization of our customers. Implementation and/or project management of migration and rollout. Your focus is to consult the customer on Cloud transformations and show up with your engineering skills. You provide guidance on engineering methodologies and best practices to improve the customer’s environment. You can prepare and support on customer workshops on a technical level. You are willing to continuously improve your knowledge and skills. Benefits Motivizer Benefits Platform to choose and manage all your benefits in one place. You receive a budget (550 PLN mont
Reply Polska Sp.​ z o.​ o.​

Senior Big Commerce Consultant Freelance - Full-Time


The company is involved in satellite communication. The team is developing an application similar to the Australian version of Starlink, which they are promoting in their market. However, in the future, they aim to expand to the UK and the USA Beam Communications is dedicated to saving lives, improving safety and enhancing communications for the people and companies that work in some of the most hostile and remote regions of our planet. Through our innovation, creativity and technological expertise, we design products and services that are at the leading edge of the satellite industry, helping to solve some of the most challenging communications problems Responsibilities: Coordinate the seamless transfer of existing e-commerce platforms to BigCommerce. Ensure data integrity throughout the migration process. Optimize performance of the BigCommerce platform. Provide continuous support post-migration. Troubleshoot technical issues and implement enhancements to maximize site efficiency and
N-iX

Consultant vânzări /​ Relații clienți - Full-Time


Noi echipa My Next Job reprezentăm mai mult decât un site de joburi, avem o viziune prin care să revoluționăm industria creatoare de conexiuni între vise, vieți și nevoi ale oamenilor care vor reprezenta clientela noastră, candidat sau companie fară granițe sau bariere. Diversitatea echipei este punctul nostru forte și ceea ce ne face să fim inovativi, inspiraționali și uniți. Dacă ne impartășești viziunea și gândești îndrăzneț, te așteptăm să ni te alături și împreună să ducem My Next Job la nivel internațional unde vom schimba sute de milioane de vieți în bine. Cum arată viitorul nostru coleg? are experiență în vânzări, mai ales pe partea de cold calling experiența în HR prezintă un avantaj este dornic să învețe lucruri noi și să evolueze odată cu echipa are spirit de echipă și potențial de team/ operational leader, pentru că există posibilitatea de a avansa în funcție; este sociabil și zâmbește în fiecare zi abilități medii-avansate de lucru cu PC-ul (familiar cu operarea suitei Mic
INTERNATIONAL MANPOWER SOLUTIONS

Manager Zonal De Vanzari - Technical Sales Manager


Candidatul ideal - Studii universitare finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență relevantă în managementul vânzărilor;- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Experiența în domeniul vânzării echipamente/servicii tehnice - constituie avantaj;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor regionale;- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din teritoriul alocat;- Identificarea de noi clienți la nivel regional și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Planificarea și executarea planurilor de dezvoltare a vânzărilor în zona alocată;-
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Recrutam Consultanti


CANDIDATUL IDEAL -Studii medii/studiile superioare constituie un avantaj; -Cunostinte medii de utilizare PC; -Bune activitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat; Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; Spirit de initiative si capacitate de a lucre in echipa. RESPONSABILITATI -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; -Promovarea,prezentarea si vanzarea produselor companiei. BENEFICII -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare; -Traininguri gratuite; Posibilitatea de a promova profesional si de a devein manager de echipa.

Consultant Asigurari


studii medii/studii superioare constituie un avantaj; cunostinte medii de utilizare PC; bune abilitati in comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; experienta anterioara in vinzari constituie un avantaj; spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. Beneficii support de autorizare ca agent de asigurare ; finantare 24 de luni de activitate ,in functie de rezultate; traininguri gratuite

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 2150 RON/Luna

Consultant Vanzari


Consultant vanzari Mobexpert Constanta Candidatul Ideal Căutăm o persoană: Ambițioasă și comunicativa; Respectuoasă și onestă; Perseverentă și integră; Care are plăcere în a comunica; Cu inițiativă; Responsabilă; Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii. Descrierea jobului Mai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament. Descrierea companiei Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a-ți realiza visurile; Cursuri de dezvoltare profesională și personală; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale: Pachet salarial compet
MOBEXPERT CONSTANTA

Media netă estimată pe baza celor 893 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Financiar


OFERTA PENTRU TINE Compania recruteaza, selecteaza si formeaza Consultanti Financiari pentru piata financiara din Romania. Aceasta oferta se adreseaza: - absolventilor de facultate; - celor care vor sa isi schimbe domeniul de activitate; - celor care activeaza in domeniul vanzarilor dar sunt nemultumiti de veniturile actuale; - celor care vor sa-si dezvolte o cariera in domeniul financiar; BENEFICIILE TALE Iti oferim venituri motivante . Iti oferim beneficii atractive. Te formam profesional prin programe de training si perfectionare gratuite, efectuate de profesionisti cu o experienta internationala de peste 20 de ani in vanzari. OPORTUNITATI DE CARIERA. Iti oferim o cariera si recunoasterea meritelor tale in functie de nivelul de performanta atins. Iti oferim programe de dezvoltare personala. Te ajutam sa devii manager daca asta iti doresti! TI-AM PREGATIT UN LOC IN ECHIPA Trebuie DOAR sa iti DORESTI si sa investesti TIMP! Accepta provocarea si pregateste-te pentru o cariera de succes
Allianz-Tiriac Asigurări

Media netă estimată pe baza celor 211 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Recrutam Agenti /​ Consultanti Asigurari


CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functi

Consultant Asigurari Cu Cod Raf


Schema de remunerare unica in piata asigurarilor! Daca esti autorizat in asigurari si doresti sa vezi oferta noastra pentru tine, te rog sa ne contactezi la nr de telefon afisat sau sa sa atasezi CV-ul tau aici si te vom contacta noi!
GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Loc De Munca Consultant De Credit


Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Instituție Financiară Nebancară fondată în anul 2005 , care activează în 6 țări : România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industri de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit , compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerințe: -Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și și ambițioși, indiferent de vârstă, sex, studii sau experiență. -Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit. -Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate -Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Al
Icredit

Consultant Finaniciar In Asigurari


Suntem o echipa de consultanti specializati in asigurari si pensii private, in pna dezvoltare care, isi cauta colegi . Poti fi chiar tu unul dintre ei daca: -detii diploma de bac : - te intereseaza un mod de colaborare si castiguri in functie de implicarea ta ; - te atrage programul flexibil ; - ai experienta in vanzari banking marketing poate construi un avantaj ; Ce oferim : - colegi foarte bine pregatiti si simpatici ; - training si mentori la inceput de cariera ; - sustinere in autorizare si cursuri de dezvoltare profesionala personala gratuite; Ce trebuie sa faci? - cere mai multe detalii si lasa CV -ul tau pentru a ne cunoaste.

Icredit Constanta Angajeaza Consultant Credit Part Time-full Time


Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și s
Icredit
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 56 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.