Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Curtici

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Curtici

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Curtici si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Curtici si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Cu Experienta De Minim 5 Ani.​


Candidatul ideal Contabil cu experienta in domeniul contabil de minim 5 ani.Descrierea jobului Inregistrare documente primare pana la nivel de balanta si intocmire state de salarii.
DAN EXPERT

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Dan Laura Auditor Financiar,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Arad
Dan Laura Auditor Financiar

Îngrijitor,​ paznic și contabil-șef (4 posturi) – Posturile vacante în administrația publică din România


Liceul Tehnologic „Francisc Neuman”, Arad Expiră in 0 zile, 22 ore LocatieArad NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Liceul Tehnologic „Francisc Neuman”, Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, de:îngrijitor – 2 posturi;paznic – 1 postcontabil-șef – 1 postArt. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;b) cunoaște limba română,
Locuri de munca la stat

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Economist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4500 până la 6000 LEI pe lună
Cerințe:-absolvent de studii superioare economice-cunostinte de contabilitate financiara, de gestiune si fiscalitate-abilitate de a lucra intr-un mediu dinamic, cu termene limita-acuratete, promptitudine, seriozitate-spirit de echipa si individual, abilitati de comunicare Beneficii:- Salariu atractiv, corelat cu experiența- Tichete de masa.-Transport asigurat Responsabilități:-inregistrarea exacta si la timp a facturilor de furnizori privind :achizitiile de bunuri, mijloace fixe, prestari servicii , dupa verificarea prealabila a prevederilor legale aplicabile in vigoare-inregistrarea documentele de casa si banca si verificarea registrelor aferente-emiterea si inregistrarea instrumentelor de plata CEC, BO, OP-urmarirea soldurilor contabile la clienti si furnizori si trimiterea confirmarilor de sold anuale-intocmirea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli si deplasare-verificarea jurnalelor de TVA-pregatirea situatiei pentru intocmirea declaratiei intrastat-arhivarea documentelor lu
Clarismart Consulting

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Operatori Masini cu Comanda Numerica


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4259 până la 5500 LEI pe lună
Arad, Zona Industriala de Vest  Descrierea postuluiDebitarea materiei prime pe baza schitelor sau a documentatiei tehnice pe masini cu comanda numerica ( cnc-uri) Cerințele postuluiSeriozitateBuna adaptareDisponibilitate pentru munca in 3 schimburiCunostinte desen tehnic Responsabilitățile postuluiAnalizeaza desenele sau documentatia tehnica pentru fiecare produs.Alimenteaza cu materie prima punctul de lucru pentru eficientizarea activitatii.Adapteaza perametrii optimi ai masinii in fuctie de tipul materialuluiDebiteaza materia prima in planul de lucru al produsuluiVerifica constant parametrii stabilitiVerifica prin sondaj piesele rezultate
Advantage Hema Innovation Technologies

Economist Senior (şantier)


Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în acest rol? Studii superioare finalizate (Economie, Inginerie economică sau similar) Cunoștinţe de contabilitate a costurilor și de legislație fiscală Experiență - minim 3 ani într-o poziție similară Limba engleză- nivel conversațional Competență în MS-Office (Excel, Word), SAPDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei de Construcții Civile? Participarea la închiderea operativă lunară și anuală a situației economico- finaciare a șantierului Elaborarea rapoartelor solicitate de managerul direct și de conducerea companiei (planificarea fluxului de numerar, rapoarte lunare de progres financiar, etc.) Pregătirea și actualizarea bugetului proiectului Realizarea transferurilor între diferite centre de cost Urmărirea și verificarea facturilor trimise de subantreprenori, furnizori și întocmirea facturilor de către client Monitorizarea creanțelor, plăților și a garanțiilor Participarea împreună cu colegii di
Porr Construct

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Consultant Fonduri Nerambursabile


Candidatul ideal Suntem în căutare de colegi noi!Zona noastra de interes este reprezentata de beneficiari publici/privati finantati prin scheme de ajutor de stat in cadrul unor programe precum POR, POC, PNRR, POIM, PNDR, fonduri guvernamentale etc.Cerinte referitoare la experienta:Ne dorim ca noii colegi sa aiba minim 3 ani experienta in elaborarea si/sau managementul proiectelor cu finantare europeana finantate prin ajutoare de stat (POR, POC, POIM, PNDR, PNRR, fonduri guvernamentale); Absolvent studii superioare in domeniul (economic/juridic/inginerie si management); Cunostinte in domeniul financiar - contabil constituie un avantaj; Cunostinte de limba engleza si/sau germana si/sau italiana (nivel conversational); Cunostinte de operare PC (Word, Powerpoint, Excel, Outlook); O buna cunoastere a programelor de finantare - atat europene cat si guvernamentale; Cunostinte operare MySMIS; Cunostinte in domeniul achizitiilor publice; Capacitatea de a lucra independent; Bune abilitati de com
DELTIS

Adjunct Manager Magazin - Penny Arad ( Cartier Alfa )


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE (ROMANIA)

Customer Relationship Officer - Ing Office Arad Revolutiei


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca:Ai studii superioare in domeniul economic;Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook;Relationezi si comunici foarte bine cu oricine;Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale;Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar;Iti place activitatea de teren,Vino in echipa ING Office. Te asteapta:Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere;O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete;Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol?Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale);Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative;Of
ING Bank

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - Experienta minim 5 ani pe un post similar- Cunostinte temeinice de operare PC- Capacitate de organizare , atentie la detalii , spirit de initiativa , lucru in echipa , punctualitate Descrierea jobului - Verificarea si inregistrarea in programul de gestiune , a documentelor primare ( intrari , consumuri , etc.)- Realizarea inventarierii gestiunii ( materii prime , marfuri ) , in vederea punerii de acord a evidentei faptice cu evidenta scriptica , rezolvarea diferentelor constatate , ori de cate ori este nevoie- Verificarea si inregistrarea documentelor privind incasarile si platile ( casa )- Intocmirea situatiilor solicitate de contabilul sef- Cunostinte solide privind intocmirea statelor de plata
FILIP D IMPEX SRL

Relationship Manager Sme - Ing Office Arad Revolutiei


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce faci de fapt ca Relationship Manager SME ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul SME; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
ING Bank

Specialist Salarizare Si Administrare Personal


Candidatul ideal Echipa noastra de HR din Timisoara are nevoie de forte proaspete! Daca dinamismul, energia, dorinta de a interactiona cu oamenii si obtinerea de rezultate sunt principalele tale atuu-uri, ne-ar placea sa ne cunoastem!Ce ne dorim:Experienta dе minim 2-3 ani pe un post similarCunostinte solide in domeniul legislatiei muncii si de salarizare in vigoareCunostinte avansate de ExcelNivel crescut de autonomieCapacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatieCapacitate de gestionare a timpului si a prioritatilorPersoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiativaDescrierea jobului Realizarea calculului salarial si a declaratiilor lunare pentru institutiile statului;Implementarea modificarilor legislative cu impact in salarizarea angajatilor;Colectarea fiselor de pontaj lunare, verificarea si introducerea in sistemul de salarizare a tuturor
IHM TOTAL CONSULT

Gestionar Materii Prime Si Control Calitate - Arad


Candidatul ideal Experienta in gestiune si control calitate de minim 3 aniCunostiinte aplicatii tip ERP, OfficeCorectitudine, rigurozitate, spirit ordonatExperienta in domeniul produselor pentru constructii constituie un avantajBune abilitati de comunicare, capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligentaDescrierea jobului Activitatea se desfasoara la punctul de lucru Zimandu NouGestioneaza materiile prime si combustibiliiÎntocmește documentele de evidență a recepțiilor cantitative și calitative a produselor aprovizionate.Înregistrează în sistemul ERP avizele și facturile de la furnizori aprobate de Managerul de fabrică, folosind codurile contabile specifice fiecărui document în parte (materie primă, consumabile, obiecte de inventar, prestare de serviciu etc.), conform procedurilor interne și legislației în vigoareRealizează recepția materiilor prime aprovizionateOrganizează, coordonează și monitorizează activitatea de depozitare a materiilor prime ș
SYMMETRICA

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Cunostinte operare PC, in special pachetul Office- Portofoliu de clienti constituie avantajDescrierea jobului Program normal 8 ore/5 zile pe saptamana + ore suplimentare, in cazuri exceptionale platite separatResponsabilitati- Consilierea clientilor in alegerea produselor in domeniul amenajarilor interioare (mocheta, covo
PRED SMY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.