Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Huedin

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Huedin

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Huedin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Cunostinte operare Win Mentor- Cunostinte bune MS Office.- Experienta in domeniu financiar-contabil minim 3 ani. Descrierea jobului - Asigura suport directorului financiar in elaborarea diverselor rapoarte, cereri de informatii cerute de conducere, audit sau autoritati;- Participa la inventarierea anuala- Asigura completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa, completarea si colectarea a tuturor documentelor ce stau la baza înregistrării numerarului in evidenta contabila.- Arhiveaza documentele contabile precum si cele de salarizare, asigura pastrarea in conditii optime a arhivei contabile.- Asigura depunerea declaratiilor de impunere taxe locale, cereri recuperare concedii medicale- Intocmeste si depune dosarul privind certificatul de nerezidenta la administratia Financiara.- Intocmeste diverse rapoarte la cererea conducerii.
CLEVER MEDIA NETWORK
Candidatul ideal Cerinte: Experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte operare PC; Experienta dе lucru intr-un program dе gestiune si contabilitate(Cunoastrea programului SMARTBILL constituie un avantaj); Cunostinte dе contabilitate primara; Atentie si agilitate in operarea PC-ului.Descrierea jobului Rеcеptiа mаrfii; Intocmirеа AWB-urilor afеrеntе comеnzilor; Emitereа fаcturilor аfеrеntе comеnzilor; Procеsarе, monitorizarе și închidеrе fаcturi rеtur pеntru produsеlе rеturnаtе dе către cliеnți; Pregаtirеа actеlor pentru contаbilitаtе; Program de lucru: Luni - Vineri - 09:00 - 18:00; Punct de lucru: Str. Aurel Vlaicu, Nr.184, Bloc C2, Cluj Napoca.
PRO RACING SHOP
Candidatul ideal Experiență relevantă de specialitate;Bune abilități de comunicare; lucru în echipă; organizarea și stabilirea priorităților în activitatea profesională;Abilitatea de păstrare a confidențialității activității profesionale;Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine și responsabilitate în luarea deciziilor;Persoană proactivă; experiența de lucru într-un mediu dinamic;Disponibilitate la munca de teren și delegații;Cunoscător al limbii engleze;Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);Cunoștințe de analiză economico-financiară;Cunoștințe solide economice;Experiență întocmire/interpretare balanță, bilanț;Cunoștințe de legislație fiscală și contabilă;Cunoștințe operare programe de contabilitate;Reprezintă un avantaj experiența de lucru în programul SAGA;Reprezintă un avantaj experiența într-o firmă de contabilitate;Descrierea jobului Gestionează o parte a portofoliului de clienți al societății;Evidenţe încasări pe surseBugete previzionate sap
RTZ PARTNERS SPRL
Candidatul ideal Contabil EconomistCandidatul idealStudii economice superioare;Cunoștinte bune ale pachetului Microsoft Office, în special Excel;Cunoșterea programului SAGA;Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar-contabilAbilități de comunicare, relaționare, planificare și management al timpului;Cunostinte de limba engleza nivel mediuFire dinamică, flexibilă, foarte bine organizată, cu dorința de a învăța și capacitate de a lucra în echipă;BeneficiiGrilă salarială motivantăTichete de masăOportunitatea de dezvoltareBirouri primitoare, colegi prietenoși și cafea bunăResponsabilitățiGestionează un portofoliu de firme, menține legătura cu clienții;Realizează totalitatea activităților contabile conform legislației;Solicită, sortează și arhivează documentelor contabile;Întocmește declarațile fiscale, închiderile lunare, bilanțul și diverse rapoarte solicitate de către client;Întocmește balanța de verificare;Asigură suport și consiliere financiară pentru clienții din portofoliu;Descri
GP-TAX & ACCOUNTING
Candidatul ideal studii superioare economice experienta specifica de minim 3 ani; bune abilitati de comunicare si relationare; cunostinte bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.), cunoasterea programelor relevante indeplinirii atributiilor conform fisei postului ; cunostinte privind legislația financiar – contabila in vigoare; constituie avantaj: cunostinte/experienta de lucru cu ERP, atentie la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, rabdare, perseverenta, gandire proactiva in identificarea de solutiiDescrierea jobului inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune, cu generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatiei; intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si declaratiile fiscale periodice, in termenele stabilite, conform legislatiei in
FEREX PARTNER
Candidatul ideal Exella Europe, lider pe piata est-europeana in domeniul fotogravurii chimice si fotodecupajului in metal, angajeaza pentru sediul din Apahida CONTABIL / ECONOMIST.Se cer:- Studii in domeniul economic;- Cunostinte in realizarea evidentelor contabile;- Cunostinte de legislatie financiar-contabila;- Cunostinte operare soft contabil (SAGA).Descrierea jobului - Efectuează înregistrarea cronologică și sistematică a tuturor documentelor contabile- Facturi de achiziții, registrul de casa;- Intocmește și înregistrează facturi către clienți ;- Intocmește diverse situații, rapoarte, analize financiar-contabile cerute de conducere;- Participă la activitățile de închidere de luna/an;- Indosariază și arhivează documentele după înregistrare;- Se informează permanent în legatură cu modificarile legislative in domeniul contabil.- Activitati casierie, completare si inregistrare Registru de casa, efectuare incasari, plati.Oferim mediu de lucru dinamic si profesionist.
EXELLA EUROPE
Candidatul ideal Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunoasterea programului SAGA; Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office; Experienta de minim 3 ani in domeniul financiar-contabil; Abilitati de comunicare, relationare si panificare; Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata;Descrierea jobului Responsabilitati: Gestioneaza un portofoliu de firme (diverse domenii), mentine legatura cu clientii; Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei; Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile;​ Intocmeste declaratii fiscale, inchideri lunare, bilant, balanta de verificare si diverse rapoarte;
LG EUROCONT BUSINESS
Candidatul ideal Studii superioare; Experienta minim 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile; Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil; Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; Capacitate de organizare si conducere a activitatii departamentului; Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;Descrierea jobului - Inregistreaza si urmareste inregistrarea corecta si la timp in contabilitate, a documentelor contabile;- Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform legislatiei in vigoare;- Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile, urmareste rulajele si soldurile conturilor contabile din balanta de verificare;- Efectueaza plati bancare prin intermediul aplicatiilor bancare;- Tine
DIFERIT
Candidatul ideal Studii medii sau experienta relevanta in domeniile: productie, industrie alimentara, controlul calitatii (constituie avantaj) Atentie la detalii, preocupare pentru obtinerea unui produs de inalta calitate; Este familiarizat cu deservirea unor echipamente sau instalatii Are capacitatea de a acumula noi cunostinte si de a le integra in procesele de productie existente; Este o persoana adaptabila, optimista, cu disponibilitate pentru training; Disponibilitate pentru munca in schimburi.Descrierea jobului Operarea pe echipament de prelucrare produse proaspete, echipament pasteurizare lapte - materie prima; Respectarea standardelor de operare, setare si spalare echipamente; Oferim un salariu de baza atractiv; Tichete de masa; Transport asigurat sau decontarea cheltuielilor de transport;
FRIESLANDCAMPINA ROMÂNIA
Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Candidatul ideal:- Absolvent de studii superioare in domeniul economic; masterul in audit reprezinta un avantaj;- Are experienta de cel putin 3-4 ani pe un rol similar, ce presupune raportare financiara si audit;;- Are cunostinte solide de contabilitate financiara si fiscalitate;- Are cunostinte solide de IFRS (IFRS 16);- Ms Office - Excel - avansat;- Competente de comunicare (scris si vorbit) in limba Engleza la nivel mediu-avansat;- Calificarea CECCAR/ CAFR (sau in curs de obtinere) reprezinta un avantaj;- ACCA-ul reprezinta un avantaj;- Are capacitatea de a prelucra informatii, a le interpreta si valorifica prin luarea de decizii;- Experienta in organizarea si
Gi Group Professional
Candidatul ideal Experienta dе minim 2 ani intr-o functie Contabil SefCunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Studii superioare in domeniul economicCapacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;Experienta in utilizarea calculatorului: softuri dе contabilitate,e-mail , comunicare; Office – Word, Excel, altele; Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali.Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate.Capacitate dе lucru în echipă şi individual.Abilitati dе organizare si conducere. Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate si corectitudineDescrierea jobului - Raspundе de inregistrаrеа contabila lа timp а tranzactiilor in contabilitate in concordan
PATRISTRANS VT LOGISTIC
Candidatul ideal Cautam coleg/colega, persoana cu initiativa, responsabila, atenta, cu experienta sau care sa aiba abilitati de invatare rapida;Operator facturare si introducere produse in platforma online;Domeniu activitate - Distributie si Magazin online Tigari ElectroniceSe considera avantaje:- Experienta de lucru cu platforma de comert electronic WordPress- Experienta pe un post similar (gestiune, facturare, receptie marfa, ambalare marfa) constituie avantaj- Cunostinte de contabilitate primaraDescrierea jobului Responsabilitati:-Preluare comenzi de la departamentul de vanzari• Verificarea si prelucrarea comenzilor primite pe platforma online;• Generarea facturilor si AWB-uri;• Receptia marfii si intocmirea documentelor de intrare marfa (NIR-uri) • Gestionarea stocurilor• Listarea produselor noi pe websiteCerinte:• Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, Internet)• Persoana atenta la detalii, prompta in rezolvarea problemelorCe oferim:Program de lucru: L- V: 8.30- 16.30;
MAI BIOPLANT
Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate primara si operare PC ( Ms-Office/ Word / Outlook / Excel )- Abilitati calcul matematic- Absolvire studii economice ( avantaj )- Persoana responsabila, organizata, dinamica.- Bune abilitati de relationare / comunicare cu colegiiDescrierea jobului -Gestioneaza baza de date (clienti, informatii)-prelucreaza datele-indentifica neconcordantele si informeaza superioriiSe lucreza in 3 schimburiSe asigura transportul din Cluj, Turda, Campia Turzii
AQUILA PART PROD COM
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa, viteza de lucru si bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului Cerinte:-Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet-Disponibilitate pentru program prelungit-Cunostinte de facturareResponsabilitati :-Emiterea avizelor si facturilor conform comenzilor-Urmarirea intoarcerii facturilor si avizelor-Arhivarea facturilor si avizelor, precum si a altor documente ce stau la baza emiterii acestoraBеneficii:- Pаchеt sаlаriаl motivаnt- Bonuri de mаsа- Posibilitatе dе DEZVOLTARE profеsionalа
Bilka
Candidatul ideal Contabil / Economist / Expert contabilLocul tau e in echipa noastra daca: Ai studii superioare economice in curs sau finalizate (sectia de Contabilitate reprezinta avantaj) Atentia la detalii, responsabilitatea si punctualitatea te definesc Ai bune abilitati de comunicare, relationare, organizare si planificare Iti place sa te dezvolti si sa inveti continuu Ai atitudine pozitiva, dovedesti implicare si iti plac provocarile Ai bune cunostinte de operare PC: Excel, Word, program de contabilitate (Saga reprezinta avantaj)Descrierea jobului Jobul consta in: Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul Saga Intocmirea si depunerea declaratiilor si a altor raportari Intocmirea si verificarea balantei si a bilantului Activitati de salarizare si administrare personal, inclusiv utilizarea Revisal Mentinerea relatiilor cu clientii si institutiile statului (ANAF, ITM)Oferta noastra: Salariu motivant Program de formare profesională și training specific pentru a deve
ECON MULTI SERVICES
Candidatul ideal Dacă c1fr3l3 sunt pas1unea ta, aruncă un ochi pe j0bul de ma1 jos și s-ar putea să găs3ști exact ceea c3 cauți :) Studii superioare economice absolvite; Cunoștințe dе operare calculator (Excel, Word); Cunoașterea softului de contabilitate SAGA C (constituie un avantaj); Experiență anterioară pe un post similar de 2-3 ani; Abilități de planificare, organizare și atenție la detalii; Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor prelucrate; Capacitate dе relaționare și munca în echipă.Descrierea jobului Înrеgistrezi zilnic deconturile angajaților; Verifici și gestionezi reconcilierea soldurilor furnizorilor și clienților; Prelucrezi și înregistrezi datele contabile înscrisе în documеntelе justificativе, în concordаnță cu lеgislаțiа din Româniа în vigoare; Participi la întocmirea declarаțiilor pеntru impozitеlе și taxelе cerute dе lеgislаția în vigoare (D100, D112, D101, D107, D205, D301); Implementezi și propui îmbunătățirea procedurilor contabile interne; Participi la
CLINICĂ DENTARĂ
Candidatul ideal -are studii superioare in domeniul economic, specialitatea contabilitate;-are cunostinte solide de specialitate in domeniul contabil si fiscal;-se preocupa continuu cu studiul legislatiei contabile si fiscale, astfel incat este la curent in permanenta cu prevederile legislative specifice;-are experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;-are un avantaj competitional daca detine calitatea de expert contabil si/sau consultant fiscal;-are cunostinte foarte bune de operare pe calculator (MS Office).Descrierea jobului Persoana care va fi angajata pe aceasta pozitie, va avea ca atributii cel putin urmatoarele:-inregistrarea in ERP, la zi si corect, a documentelor justificative care ii sunt alocate, cu respectarea in totalitate a reglementarilor contabile si fiscale in vigoare, precum si cu alocarea corecta a acestora pe centrele de cost ale societatii;-operarea platilor bancare prin programele de plati electronice;-este sau asigura back-up pentru orice coleg din departame
ROXER GRUP
Candidatul ideal 1. studii în domeniul economic absolvite;2. experienţă în activitatea de contabilitate;3. cunoștințe utilizare softuri contabile MAS ERP sau WinMentor;4. cunoștințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;5. cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat; cunoștințe de limba germană reprezintă un avantaj;6. cunoștințe solide privind legislația în vigoare;7. capabil să lucreze atât în echipă, cât și individual;8. capacitatea de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică;9. abilități bune de comunicare;10. capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau pentru realizarea de rapoarte;11. acuratețe, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atenție distributivă.Descrierea jobului Verifică și înregistrează deconturi de cheltuieli în contabilitate;Înregistrează tranzacțiile prin registrul de casă în contabilitate;Înregistrează tranzacțiile pr
FRANKISCHE ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul ideal:-bune cunostinte de operare computer: MICROSOFT EXCEL-cunoasterea programului SAP reprezinta un mare avantaj-experienta de minim 1 an pe aceeasi pozitie reprezinta un avantaj-promptitudine, simt al responsabilitatii si implicarii Descrierea jobului Descriere job:- operarea avizelor si facturilor, pentru marfa si ambalaje- operarea productiei in programul SAP- preluarea comenzilor de vanzare in SAP- operare inventare- operare comanda si receptie pt conexele de la magazine si intocmire aviz catre magazine- operare bonuri de consum/transfer- operare in programul Smartcash pentru magazineBeneficii si oferta companiei:-pachet salarial atractiv-tichete de masa
LA CASA RISTORANTE PIZZERIA PANE DOLCE
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana: persoana dinamica, metodica si organizata cu initiativa si interesata de o colaborare pe termen lung cu cunostinte foarte bune de Excel, Word cu experienta in utilizarea unui program de contabilitate/gestiune/ERP cu un nivel avansat de cunoastere a limbii engleze cu abilitati foarte bune de comunicare si interactiune cu dorinta de imbunatatire profesionala permanentaDescrierea jobului Responsabilitati job: centralizarea tuturor documentelor si datelor economico-financiare ale firmelor care ii sunt distribuite verificarea si operarea documentelor contabile in programul de contabilitate verificarea si reglarea fisei pe platitor ANAF, precum si fiselor pentru parteneri comerciali intocmirea de diverse documente si/sau rapoarte necesare in activitatea financiar-contabila intocmirea de acte necesare bunei desfasurari a activitatii de personal-salarizare
STARTCONTABILITATE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.