Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Secuieni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Secuieni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Secuieni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Absolvent de studii superioare – economice; Cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate si legislatie specifica; Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali; Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului Verificarea si introducerea documentelor in sistemul integrat de contabilitate; Efectuarea evidentei lunare de contabilitate generala a fluxului economic, pana la nivel de balanta / bilant; Coordonarea inregistrarii corecte, complete si la timp a fluxului de documente; Intocmirea rapoartelor si analizelor catre conducerea societatii; Efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cate ori directorul general al societatii o cere.
RCS & RDS
Candidatul ideal In cadrul Grupului de firme ROMANEL cautam sa angajam un Contabil Senior care isi va desfasura activitatea in Tarcau / Roznov.Descrierea postului :Titularul postului asigură desfăşurarea în condiţii optime a activităţilor contabile, verificarea balantei lunare, a contului de profit si pierdere, urmarirea si verificarea corectitudinii inregistrarii mijloacelor fixe la nivel de grup precum si respectarea prevederilor legale din punct de vedere fiscal si contabil.Cerinte: Absolvent de studii universitare in domeniul financiar-contabil; Foarte bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala; Experienta de lucru in domeniul financiar-contabil minim 3- 5 an; Bun utilizator al pachetului Office, in special Excel; Cunostintele de limba Engleza - scris/vorbit: nivel mediu-avansat ; Persoana organizata, capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita; Abilităţi de lucru în echipăPot oferi un avantaj dar nu sunt obligatorii: Membru CECCAR ; Experienta in uti
ROMANEL HOLDING SERVICES
Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul economic- Experiență într-un post similar de minim 3 ani- Cunoștințe legislative din Codul Fiscal și cunoștințe dе contabilitate inclusive intocmirea balantelor de verificare- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu- Operare PC, cunoaștere pachet Microsoft Office (Excel avansat constituie avantaj)- Constituie avantaj cunoștințele de operare în Saga, Smartbill, Tigris, WinMentor- Cunostinte de a genera balanta, jurnale de vanzari, declaratii, bilanturi- Foarte bune abilități de organizare și planificare- Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții și colegii- Atenție la detalii, capacitate crescută de concentrare, spirit de observație- Capacitatea de analiză a datelor numerice- Abilitatea de a se încadra în anumite termene limităDescrierea jobului Responsabilități:- Înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor și vânzărilor de produse și servicii- Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de c
C&C FINANCIAL SERVICES
Candidatul ideal Cautam coleg/colega serios/oasa si care are nevoie de un loc de munca stabil.Asteptam cv-ul dvs și la [email protected] Descrierea jobului la interviu
LEMAR INDUSTRIES
Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial
Candidatul ideal Cum îți dai seama dacă ești potrivită pentru acest rol? Ai atitudine pozitivă, abilități de comunicare şi relaționare interpersonală.Ești o persoană organizată, responsabilă și punctuală.Ai gândire analitică și atenție la detalii.Lucrezi cu usurință mai multe sarcini simultan și ai capacitate de prioritizare.Știi să lucrezi în Microsoft Office (în special Outlook, Excel şi Word).Cunoști limba engleză cel puțin la un nivel mediu.Experiența pe un post similar, reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Rolul tău:Vinzi prin telefon servicii/produse conform oferteiOferi informații corecte referitoare la produsele și serviciile promovateSolicită feedback-uri de la clienți și face chestionare de satisfacție.Preia reclamațiile și le duce la bun sfârșit, medieză conflictele.Creeză și organizează campanii de activare clienți (mail, telefon, mesaje).Oferă suport clienților existenți și potențialilor clienți.Oferă suport departamentelor interne și externe.Colaborează cu celelalte d
GRAIN BAGS
Candidatul ideal - cunostinte avansate operare pachet Office (formule, pivoti, etc - optimizare prin macro este un plus apreciat);- cunostinte SQL, HTML/CSS, CMS - reprezinta un avantaj;- abilitati de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si multitasking;- disponibilitate pentru cautarea si descoperirea de noi solutii pentru activitatea curenta;- constiinciozitate si rigurozitate in realizarea taskurilor sunt de dorit si aprciat, precum si creativitate si simt de initiativa;- atentie deosebita la detalii, organizare;- abilitati de comunicare, spirit de echipa;- domiciliul stabil in Piatra Neamt.Descrierea jobului Responsabilitati:- Operare cu pachet Office, in special Excel in mod avansat;- Gestionarea si actualizarea bazei de produse la site-urile companiei;- Implementarea politicii de marketing si comerciale;- Colectarea de informatii despre produsele pe care compania le promoveaza online;- Asigura suport si colaboreaza in mod strans cu echipa IT si de vanzari.Benef
AUTO DIN
Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzari
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK
Candidatul ideal Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor; Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie; Achizitioneaza materialele necesare depozitului; Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pe
CHIS & CHIS
Candidatul ideal Recrutăm în echipa departamentului financiar din Termoplast★ Economist responsabil pentru controlul costurilor de producție și a serviciilor prestate, precum și de monitorizare a respectării bugetelor alocate în cadrul societățiiUna dintre pozițiile cheie în companie, rolul economistului responsabil de controlul costurilor și a bugetelor este de a asigura prin acțiunile sale menținerea unui model de business competitiv pe piața de profil, în cele mai bune condiții de profitabilitate.Cerințe studii superioare economice experiență de lucru în activități de bugetare și monitorizare a rezultatului, de urmărire a indicatorilor de profitabilitate și control a costurilor, raportare abilități foarte bune de lucru cu Excel și cu programe de contabilitate cunoștinte de legislație financiar-contabilă capacitate de analiză, organizare, integritate, comunicare și spirit de echipă atenție la detalii și flexibilitate în gândire gândire critică și înclinație spre rezolvarea de problem
TERMOPLAST
Suntem in continua dezvoltare si ne marim echipa . Angajăm. Ce oferim ? mediu de lucru intr-o companie de succes, pachet salarial motivant. echipă tânără și in crestere. alte beneficii salariale motivationale. posibilitatea de a evolua profesional in cadrul companiei.Daca esti o persoana creativa, ai si experienta si ti-ar placea sa iti dezvolti abilitatile in cadrul echipei CROSTA , ne-am bucura sa te cunoastem. COFETARI si PATISERI BRUTARI RESPONSABIL MENTENANTA ECHIPAMENTE LUCRATOR COMERCIAL, VANZATOARE CONTABILITATE PRIMARACare sunt cerintele noastre ? să ai indemanare, precizie și simț estetic. să ai o atitudine pozitivă și entuziastă. să fii o persoana responsabila, să ai bune abilități de comunicare si lucru în echipă. experiența relevantă de lucru pe un post similar celui pentru care candidezi, constituie avantaj.Hai să ne cunoaștem și să afli mai multe despre această oportunitate.Trimite-ne CV-ul tău pe adresa Telefon: .
CROSTA SRL
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP; cunostinte de baza in instalare/ administrare Linux si alte sisteme de operare; cunostinte legate de functionarea unei retele (nivele OSI, DNS, DHCP, subnetizare etc.); abilitati foarte bune de comunicare; atitudine proactiva si orientata catre gasirea unor solutii; disponibilitate pentru munca in ture.Descrierea jobului configureaza echipamentele de acces utilizate in reteaua RCS&RDS (ONT, switch, echipament de voce, cpe etc.); aloca resurse necesare instalarii clientilor noi; ofera suport tehnic echipelor de teren; verifica parametrii de functionare a echipamentelor de acces RCS&RDS; escaladeaza problemele catre alte departamentele in functie de natura lor.Reprezinta un avantaj: certificari / cursuri (CCNA); certificari / cursuri Linux; certificari / cursuri / notiuni de baza de programare (Ruby, C++, Shell, PHP etc.); notiuni legate de lucrul cu bazele de date, aplicatiile de calcul tabelar s
RCS & RDS
Candidatul ideal - este utila experienta in domeniul tehnic minim 2 ani- studii medii- implicat, performant, eficient- orientare catre client, orientare catre rezultat- deschidere catre initiativa- abilitati dе comunicare si relationare umana- abilitati dе prioritizare- permis dе conducere categoria BDescrierea jobului - operаreа аutomatelor dе tip vending in zona аlocata in baza unor rutе zilnice prestabilite- aprovizionаrea/igiеnizarea/mеntеnаnta аutomatelor de cafea- instalarea/mutarea automatelor- verificarea periodica a gramajelor produselor aferente prepararii bauturilor calde- mediu de lucru performant si competitiv
Dallmayr Vending
Candidatul ideal Consultant vanzari- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;-Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale;-Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei;-Program de lucru flexibil, in ture
IRINIK
Candidatul ideal SC din Piatra-Neamt angajeazaOperator calculator/ Referent OfertareCerinte job: Absolvent de studii medii-superioare (preferabil profil tehnic); Cunoștințe bune de utilizare a programelor MS Office, în special Excel; Cunostinte de limba engleza nivel mediu; Abilitati de organizare si atentie la detalii.Descrierea jobului Descrierea jobului: • Asigurarea suportului administrativ; • Centralizarea datelor si documentelor intocmite, contactarea furnizorilor; • Identificarea celor mai bune oferte; • Pregatirea ofertelor catre clienti; • Indeplinirea sarcinilor cu acuratete.
ICON AUTOMATIONS
Scurta descriere a companieiSă ne cunoaștem!V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?Noi suntem!Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.Cerinte Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: - Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); - Experienta in retail (1 an); - Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; - Foarte bune abilitati de comunicare si
INTERBRANDS ORBICO
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Cerinte:- Minim studii medii;- Experienta in vanzari reprezinta un avantaj ;- Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa;- Harnic, perseverent, onest si cu simt al responsabilitatii;- Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza;- Disponibilitate la efort fizic si munca in ture, inclusiv in weekend.Descrierea jobului Responsabilitati:- Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului;- Organizeaza activitatea din magazin;- Receptioneaza marfa din cadrul magazinului;- Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne;- Participa activ la procesul de vanzare;- Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor;- Asigura evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;- Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;- Asigura primirea, depozitarea
BORANIC TOUR
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- Inve
PROFI ROM FOOD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.