Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Tunari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Tunari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Tunari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ne marim echipa, cautam Contabil primar:Job permanent , experienta in contabilitate primara, stocuri, gestiune, avantaj pt cei care au mai lucrat in Horeca. Se lucreaza in SAGA
Confidenţial
Candidatul ideal Cautam coleg/a motivat/a de oportunitatea de a se alatura Homey apartments, in echipa noastra de Finance.Daca iubesti mediile aflate in continua miscare, esti interesat/a sa fii parte dintr-o companie care se dezvolta rapid, doresti sa ai o expunere mare și un impact pe masura, atunci esti persoana potrivita pentru noi!Pentru a reusi in acest rol, e important sa dai dovada de o mare atentie la detalii si sa fii foarte organizat/a in lucrul cu documentele, cifrele, bazele de date, avand in vedere ca importanta corectitudinii acestora este esentiala.Va trebui sa analizezi si sa investighezi actiunile anterioare intreprinse in ciclul de procesare a facturilor, sa identifici potentiale probleme/lipsuri si sa oferi solutii pentru a finaliza procesul la timp și cu acuratețe.Descrierea jobului - organizeaza circuitul documentelor si inregistreaza in mod cronologic in evidenta contabila- inregistreaza incasarile si platile conform extrasului de cont si a registrului de casa- t
STR ASSET MANAGEMENT
Candidatul ideal ​Absolvent de studii universitare- domeniul financiar-contabil; Experienta in utilizarea programului Smartbill; Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel); Skill-uri interpersonale si de comunicare foarte bune; Persoana organizata si atenta la detalii, cu o buna capacitate de planificare si control; Atentie la detalii; Permis de conducere categoria B si masina personala;Descrierea jobului 1. Coordonarea activitatilor necesare pentru o buna desfasurare a serviciului de contabilitate primara: contracte, facturi, plati;2. Completarea si/sau predarea la semnare a documentelor financiare;3. Relationarea cu banca si trezoreria;4. Organizarea arhivei pentru documentele financiare si contabile;5. Raportarea financiara catre directorul general6. Managementul financiar al granturilor;
NAN LOGISTIC
Candidatul ideal - persoana adaptabila, comunicativa, atentie distributiva, atentie foarte mare la detalii, persoana organizata, rezistenta la stres, capacitate de respectare a termenelor limita, abilitati de comunicare atat scris cat si verbal; spirit de echipa- cunoştinţe PC - Pachetul Ms Office, e-mail; reprezinta un avantaj experienta in domeniuDescrierea jobului Operator contabilitate primara (registru de casa, emitere facturi de vanzare, introducere facturi de achizitie);Se asigura ca marfa se livreaza mereu pe baza unui document de insotire a marfii si emite facturi de vanzare / procese verbale / avize de insotire a marfii pentru marfa sau prestari servicii,Se asigura ca incaseaza valoarea facturilor emise catre client, dupa caz, numerar/card/avans si opereaza zilnic incasarile in Registrul Jurnal de Casa;Se asigura de corectitudinea tuturor documentelor operate;Asigura evidenta, indosarierea documentelor pe care le are in pastrare;Comunica in mod direct cu clientii si distribui
PROFLEX
Scurta descriere a companieiCompania ArtGranit este producator si distribuitor al produselor din piatra naturala, cu o experienta in domeniu de mai bine de 10 ani. Din primele zile de activitate, cu perseverenta si in mod constant, am diversificat gama de produse din portofoliul ArtGranit, corespunzator celor mai inalte standarde de calitate si generand noi tendinte pe piata. Gratie acestor principii, iata ca, de ani buni, compania noastra se mentine printre liderii de piata si continua sa fie un exemplu inovator. Materia prima utilizata de ArtGranit este de la cei mai renumiti distribuitori, printre acestia regasindu-se nume ca: „Technistone”, „Italstone”, „Infinity”, „Lapitec”, „Inalco” , “Silestone” si “Dekton” Cerinte Candidatul Idealabsolvent studii economice superioare; experiență minimum 2 ani în contabilitate primară; cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de contabilitate; flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; abilități de comunicare și re
ARTGRANIT
Scurta descriere a companieiDe peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional. Cerinte - Engleza - mediu; - Cunostinte si experienta in contabilitatea primara; - Cunostinte operare in Program de Contabilitate Winmentor - constituie un avantaj; - Persoană comunicativă, foarte organizată si responsabilă; - Foarte bune abilitati de
Experis Romania
Candidatul ideal Absolvent studii economice superioare;Experiență minimum 2 ani în contabilitate primară;Cunoștințe PC: MSOffice, soft-uri de contabilitate; este obligatorie cunoasterea Excelului la un nivel cursiv;Flexibilitate, abilități de comunicare și relaționare; persoană organizată, capacitate de analiză și sinteză;Postul este stabil, de lunga durata, intr-un mediu de lucru placut si relaxant.Descrierea jobului Introducerea facturilor fiscale in programul contabil;Completare NIR-uri;Gestionarea mărfurilor intrate și ieșite din depozit;Verificarea corectitudinii documentelor primare și /sau a diverselor situații primite de la colaboratorii direcți;Verificarea stocurilor;Întocmirea/verificarea inventarelor.
DOCTE CONSULTING
Candidatul ideal Cunostinte minime necesare:- experienta in contabilitate primara si facturare - minim 2 ani;- experienta operare program SMARTBILL & SAGA reprezinta un avantaj;- cunoastrere temeinica a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Mail);- experienta in contabilitate in domeniul comertului online si domeniul fashion, reprezinta un avantaj;Profilul candidatului ideal:- orientat in permanenta catre o activitate eficienta;- dinamic si proactiv - sesizeaza oportunitati si actioneaza rapid;- disciplinat si organizat - indeplineste eficient sarcinile alocate;- sunt dorite persoane cu o capacitate foarte buna de organizare si rezolvare eficienta a unor sarcini multiple in interval scurt de timp;- respectuos - creeaza relatii bazate pe respect si incredere cu colegii de birou si partenerii companiei;- silitor - respecta termenele limita impuse pentru indeplinirea sarcinilor;- persoana orientata spre dezvoltare personala si profesionala;- se integreaza cu usurinta intr
MON PETIT JO
Candidatul ideal Căutăm o persoană cu peste 2-3 ani de experiență într-un rol similar, cu bune abilități de organizare si planificare, inițiativă, curiozitate, dorință de cunoaștere și de dezvoltare personală, responsabiltate în asumarea rolului. Candidatul ideal trebuie sa aiba:•Experienta in contabilitate primara•Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)•Bune cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)•Atentie catre detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si punctualitateDescrierea jobului Rolul presupune:•Gestionarea apelurilor telefonice/fax•Inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor•Relationarea cu clientii si furnizorii de materiale si servicii•Suport pentru colegii aflati in teren•Activitati legate de administrarea si intretinerea biroului•Asigurarea necesarului de papetarie, protocol, echipament de lucru•Alte activitati specifice de secretariat si administratie•Centralizarea si verificarea core
INTERSOFEX
Candidatul ideal Shoteria cauta persoana dinamica care sa se alature echipei.Studiile superioare economice in domeniul financiar contabil nu sunt obligatorii, dar reprezinta un avantaj.Experienta în activitati contabile/ administrative/ secretariat/ asistent manager.Persoana sociabila, atenta la detalii, responsabila, punctuala. Atentie distributiva, viteza de reactie, abilitati de comunicare si organizare.Cerinte- Experienta in utilizarea calculatorului, Microsoft Excel nivel mediu, experienta in contabilitate primara este un plus (registre de casa, NIR-uri).- Persoana organizata, pozitiva, serioasa si atenta la detalii.Descrierea jobului Responsabilitati- Activitati administrative si de contabilitate primara.- Desfasoara activitati de contabilitate primara (verifica si intocmeste registre de casa, extrasele de cont, soldurile furnizorilor)- Scaneaza documente, inclusiv facturile de intrare de marfa si intocmeste NIR-uri pentru acestea in softul dedicat.- Suport in intocmirea si evide
SHOTERIA BAR
Candidatul ideal -Sa probeze o vechime de cel putin 2 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;-sa posede cunostinte in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;-sa posede cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;-inteligent/a (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);-corectitudine, seriozitate, ordonat/a, bune aptitudini de comunicare, spirit de echipa-bune calitati de comunicare in scris si oral-cunostinele despre utilizarea platformei publice SICAP reprezinta un avantaj-conostinte solide in utilizarea computerului si aplicatiilor MS Office si specifice activitatii profesionaleDescrierea jobului - Prestare activitati administrative- Intocmire facturi si avize de expeditie- Intormire registru de casa;- Contactarea clientilor cu debite restante in vederea incasarii acestora;- Intocmirea si transmiterea instiintarilor si a notificarilor de plata;- Intocmirea situatii
SIGURA TOTAL FIRE & BUILDING ENGINEERING
Candidatul ideal - experienta in contabilitate primara sau domeniu economic de minim 5 ani- cunostinte privind documentele financiar-contabile primare si reglementarile in domeniu- bune abilitati de utilizare Microsoft Office- abilitati organizatorice, de lucru in echipa, rezistenta la stres- capacitate de analiza si sinteza- abilitati de prezentare, comunicare, coordonare- meticulozitate si acuratete in operatiuni- spirit analitic, tenacitate, orientare pe rezultatDescrierea jobului - organizeaza circuitul documentelor si inregistreaza in mod cronologic in evidenta contabila- inregistreaza incasarile si platile conform extrasului de cont si a registrului de casa- tine evidenta registrului de casa- inregistreaza facturi de furnizori interni/clienti/achizitii intracomunitare- inregistreaza deconturile interne si externe- preia deconturile si documentele justificative pentru avansurile spre decontare, verifica intocmirea acestora conform reglementarilor legale in vigoare- urmareste lunar
STRUCTURAL EURO FOND & TRAINING
Candidatul ideal - experienţă în contabilitate primara sau domeniu economic dе minim 1 an- cunoştinţe minime privind documentele financiar-contabile primare si reglemetarile in domeniu- bune abilitati utilizare Microsof Office (Word, Excel);- abilitati organizatorice, dе lucru in echipa,rezistenta la stres- capacitate dе analiza si sinteza- abilitati dе prezentare, comunicare, coordonare- meticulozitate si acuratete in operatiuni- spirit analitic,tenacitate,orientare pe rezultatcunostinte minime de contabilitate (recunoasterea si citirea unei facturi fiscale, extras cont etc);- nivel avansat de operare PC;- abilitati de lucru cu pachetul Microsoft (Word, Excel, PowerPoint etc. ), Outlook, Gmail, Yahoo;- abilitati de lucru in marketing (actualizare pagina de facebook, site etc)- persoana receptiva, comunicativa, deschisa la noi schimbari, organizata, punctuala, spirit de echipa, atenta la detalii, atentie distributiva;- disponibilitate de deplasare (detinerea unui permis de conducere re
ASIMETRIC ALB
PTICONSULT OFFICE SRL angajeaza persoana serioasa si dornica sa lucreze intr o firma de contabiliate.Cerințe:- Studii superioare;- Persoană ordonată, serioasă, atentă la detalii, autonomă, cu inițiativă;- Să dețină bune abilități de relaționare și de organizare;- Cunosterea programului de contabilitate SAGA constituie un avantaj.Ofertă:- Pachet salarial atractiv;- Mediu de lucru profesionist;- Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică.Rugam persoanele interesate sa inainteze CV, in vederea preselectiei:
PTICONSULT OFFICE SRL
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post, trebuie sa intruneasca urmatoarele calitati si competente personale:- Responsabilitate- Ambitie- Simt de organizare- Atentie distributiva- Capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii- Capacitate de adaptare la specificul unei situatiiDescrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea facturilor de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente- Inregistrarea notelor de productie, a fiselor de magazie si a bonurilor de consum- Intocmirea avizelor de iesire (transfer) a materiilor prime si a altor materiale din unitate- Evidenta stocurilor- Introducerea si verificarea Registrului de casa- Intocmirea de diverse rapoarte necesare activitatii de control internBeneficii:- Conditii de formare profesionala- Posibilitate de promovare- Salariu motivant
TINERVIS GROUP
Candidatul ideal - Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate,- Abilitati de a folosi suita Microsoft Office la nivel mediu spre avansat- Studii superioare in domeniul economic, specialitatea contabilitate;- Cunostinte in domeniu minim 2 ani;- Este foarte atent/ă la detalii și foarte bun/ă prieten/ă cu cifrele.- Seriozitate Descrierea jobului - Tine situația stocurilor la zi în programul de contabilitate CIEL și actualizează constant datele;- Intocmirea de rapoarte specifice;- Identifică erorile din programul de gestiune și le corectează;- Se ocupă de arhivarea documentelor operate.- Procesează notele de intrare recepție, transferurile, avizele de expediție;- Mentinerea legaturii cu institutiile abilitate in domeniul financiar contabil si nu numai;- Intocmeste facturi, situatii si efectueaza plati catre furnizoriBeneficii:Salariu motivat discutabil la interviu;Calculator, telefon;Program : 8:00 - 17:00, Luni - Vineri;Punct de lucru: Baneasa, sect
CASA STIL INTERNATIONAL
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic, specialitatea contabilitate; Cunostinte in domeniu minim 2 ani; Abilitati de organizare si planificare Meticulozitate si acuratete Spirit analitic, lucrul in echipa SeriozitateDescrierea jobului Contabilitate primara si de gestiune Intocmirea de rapoarte specifice; Verificare zilnica a soldurilor bancare si pastrarea evidentei incasari/cheltuieli; Completarea registrelor fiscale ale firmei; Mentinerea legaturii cu institutiile abilitate in domeniul financiar contabil si nu numai; Intocmeste facturi, situatii si efectueaza plati catre furnizori si catre bugetul de stat;Beneficii: Salariu motivat discutabil la interviu; Laptop, telefon; Program : 8:00 - 17:00, Luni - Vineri; Punct de lucru: Otopeni
STAIF CONSTRUCT
Candidatul ideal Persoana atenta la detalii, organizata.O persoana dinamica, cu incredere in ea.Bune abilitati de lucru in echipa.Persoana analitica.Capacitate de organizare si sistematizareDescrierea jobului - Intocmeste documentele fiscale aferente livrarilor.- Gestioneaza si indosariaza documentele contabile primare specifice.- Participa activ la tinerea evidentei contabile primare.- Inregistrarea incasarilor si platilor conform extraselor de cont- Contabilizarea facturilor de achizitie si vanzare - inregistrare marfa stoc, receptie - NIR- intocmirea facturilor conform comenzilor primite;- intocmirea retururilor de marfa pe baza proceselor verbale- respectarea tuturor procedurilor aplicabile in activitatea departamentului- operare incasari/plati (extras,registru de casa);- emitere documente expeditie colete prin curier rapid;
A.C.D.D. ART CONSTRUCT DEVELOPMENT & DESIGN
Candidatul ideal Ne extindem echipa si imbunatatim serviciile pentru furnizorii si clientii nostri.Candidatul ideal pentru aceasta pozitie este o persoana cu o experienta pe un post similar de minim 2 ani, cu studii medii economice, iar cunoasterea programului Senior ERP, reprezinta un avantaj.Pentru ca noi functionam ca un intreg, ca o familie, invatam unii de la altii, vei fi o persoana deschisa inspre a invata, a-ti admite si corecta greselile, vei fi atenta la detalii, cu spirit de echipa, altruista si o persoana dornica de dezvoltare catre cel mai inalt nivel.Programul de lucru va fi de 8 ore pe zi (08:30 - 17:30 - 1 ora pauza).Vei raporta catre Directorul Economic, si vei lucra din biroul din Strada Garlei nr.78, Baneasa.Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa cu suflet si pasiune in ceea ce face, sa cresti cu noi, si sa fii expus unui cadru de munca colegial si international, aplica azi! Descrierea jobului Responsabilitatile pozitiei de Contabil primar:Contabilizeaza factu
CINAR FOOD DISTRIBUTION
Candidatul ideal Echipele din Asko Group (Toyota, Mazda și Honda) au crescut rapid, iar pentru asta avem nevoie de un al treilea coleg în departamentul financiar-contabil într-o companie din domeniul auto care este într-o continuă expansiune.Cum ești tu? Ai valori precum: integritate, responsabilitate și profesionalism; Ești absolvent/ă de studii superioare în domeniul financiar/contabilitate; Să fii un bun cunoscator de Excel; Ai experiență de 3 ani pe un post asemănător (contabilitate primară); Ești o persoană organizată, meticuloasă și cu atenție la detalii.Descrierea jobului Fii parte dintr-o echipă unde vei avea următoarele responsabilități: Înregistrare în contabilitate a documentelor primare; Înregistrare extrase de cont (încasari și plăți); Verificare registru de casă Cunoștințe planuri de conturi și reguli de funcționare a conturilor; Îndosarierea și arhivarea documentelor; Efectuarea de situații solicitate de management.Beneficii: Pachet salarial corelat cu performanțele indi
ASKO INTERNATIONAL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.