Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Coordonator in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Coordonator in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Manager Supervizor Trafic


Candidatul ideal Care este profilul pe care îl căutăm: Studii superioare finalizate; Experienta: minim 2 ani intr-o pozitie similara (pe zona de transporturi); Cunostinte medii de limba engleza; Spirit de echipa si aptitudini interpersonale bune; Abilitatea de a intelege si de a analiza probleme complexe; Abilitati de comunicare; Abilitati tehnice.Descrierea jobului Ce vei face în echipa Mega: Se asigura zilnic de executia planului de transport conform planificarii primite; Ofera feedback departamentului planificare cu privire la implementarea zilnica a planului de transport; Supervizează activitatea monitorilor de trafic si operatorilor help desk; Comunica cu responasbilul de transport al firmelor partenere; Mentine legatura cu furnizorii de combustibil; Supervizează respectarea termenelor de introducere si validare a comenzilor de aprovizionare (PO) pentru transport; Intocmește rapoartele privind activitatea de transport (costuri, statusul livrarilor etc); Testează noile aplicații di
MEGA IMAGE SRL

FirstGen PepsiCo Commercial Management Trainee


Graduated or finishing up last leads? Excited to finally make an impact 🤞 and work with fantastic and tasty brands? Totally in the mood for the kickoff of your career within the most dynamic and vibrant sector: FMCG?! Join our FirstGen PepsiCo Commercial Management Trainee Program.Starting this year, PepsiCo Romania is looking for YOU – the greatest young potential leader. What is it exactly? From Sales to Marketing, on-the-job learning but we will also develop you into a true professional leader. The successful FirstGen PepsiCo Graduates will get the opportunity to develop their commercial awareness by spending time in each of the PepsiCo commercial functions, ultimately progressing their careers in an area of expertise that best suits their attributes and those of the business. Whoever you are (sparkly, salty, spicy, the dip to our Doritos or the bubbles for our SodaStream), you are more than welcome within our international, diverse and inclusive culture! We are looking for enthusi
PepsiCo

Manager Achiziții - Private Label


Candidatul ideal Cautam pentru firma noastra un Manager Achiziții in sistem Private Label, dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste.Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design.Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante.Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator.Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru amb
GINZA INVEST SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal - Experienta de minim 5 ani in activitate de birou- Cunostinte de operare PC (pachet Office)- Persoana organizata, punctuala, receptiva, cu spirit de echipa.- Persoana pozitivaDescrierea jobului - Mentinerea legaturilor cu clientii- Verificarea si arhivarea documentelor specifice firmei- Organizarea si actualizarea registrelor de intrari/iesiri documente- Tehnoredactarea contractelor si urmarirea arhivarii lor- Răspunsuri la solicitări pe email și telefon- Suport operațional și sarcini administrative- Transmitere oferte pe email- Prelucrare comenzi client ( verificare comenzi, avizare, facturare )- Transmitere comenzi catre furnizori- Bonuri de masa- Comision de succes- Posibilitate lucru remote 1 zi pe saptamana
STARDORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 231 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Product Manager - Private Label


Candidatul ideal Cautam pentru firma noastra un Product Manager - in sistem Private Label, dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste.Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design.Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante.Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator.Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru amb
GINZA INVEST SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Business Development Manager (German Speaking) - Full-Time


Job Description - Identifica si contacteaza potentiali clienti, cum ar fi arhitectii, proiectantii, designerii si dezvoltatorii imobiliari, pentru a prezenta si promova produsele companiei. - Conduce procesul de vanzare consultativa, negociaza si finalizeaza contracte de vanzare in conditii avantajoase pentru ambele parti. - Furnizeaza consultanta si solutii personalizate clientilor, adaptate la nevoile si cerintele lor specifice. - Monitorizeaza si raporteaza progresul vanzarilor, mentinand in acelasi timp o relatie solida cu clientii pentru a asigura satisfactia si loialitatea acestora. - Construieste si mentine relatii cu clientii existenti, contribuind la dezvoltarea unei retele de clienti stabila si loiala. - Ramane la curent cu tendintele din industrie, concurenta si nevoile pietei, adaptand strategiile de vanzare in consecinta. - Viziteaza si mentine relatii de lunga durata cu clientii din zona alocata, asigurandu-se ca sunt indeplinite nevoile si cerintele acestora. - Raporteaz
PROFESSIONAL

Manager Financiar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER FINANCIAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SC EUREX ALIMENTARE SRLEducatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: POPESTI LEORDENI
SC EUREX ALIMENTARE SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Asistent Manager


Util Smart Instal angajează o persoana pentru departamentul de secretariat cu experienta,în păstrarea relațiilor cu clienții,furnizori și colaboratori,program de lucru luni-vineri 9-17:30,se oferă salariu fix plus bonusuri,pentru punctul de lucru din Popești-Leordeni
Util Smart Instal

Media netă estimată pe baza celor 4026 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Gestionar Depozit


Candidatul ideal - Abilitati personale dе comunicare, spirit energetic si punctualitate;- Abilitati de organizare;- Efort fizic minim solicitat in cadrul zilei dе lucru pentru receptie marfa si picking;- Bun spirit organizational;- Cunostinte solide al pachetului Microsoft Office - in special Excel- Seriozitate si initiativa;- Atentie la detalii;Descrierea jobului - Receptie marfа;- Inventariere importuri si stocuri folosind un program de gestiune intern;- Aranjarea produselor conform categoriei in gestiune;- Operare soft de gestiune (se va asigura training dupa angajare);- Pregatirea comenzilor pentru livrare, verificare cantitativa si calitativa- Posibilitatea avansare pe diferite posturi in cadrul firmei;Oferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in strada Leordeni 153, Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de mas
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 366 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical Generalist - Policlinica Pallady


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Daca locuiesti in zona sectorului 3 sau in zone limitrofe precum (Glina, Cernica, Pantelimon, Fundeni, Branesti, Calarasi, Ialomita etc) aplica la anuntul nostru si alatura-te echipei de asistenti medicali generalisti din Policlinica Pal
Regina Maria

Analist Vanzari,​ Operator Facturare - Roluri Back-office


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Asistent De Farmacie In Bucuresti Si Ilfov


Descrierea jobului Ce oferim:Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale;Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme;Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire;Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului;Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;Ce profil cautam:Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie;Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor;Capacitatea de organiz
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Roluri Back-office: Analist Vânzări,​ Operator Facturare


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Asistent Medical Generalist - Policlinica Pallady


Descrierea jobului Daca locuiesti in zona sectorului 3 sau in zone limitrofe precum (Glina, Cernica, Pantelimon, Fundeni, Branesti, Calarasi, Ialomita etc) aplica la anuntul nostru si alatura-te echipei de asistenti medicali generalisti din Policlinica Pallady.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului; Vei pregati cabinetele, instrumentarul, aparatura necesara si vei asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale (ginecologie, ORL, cardiologie etc); Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale si vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Sa ai o experienta de minimum 6 luni pe un post similar; Sa detii cunostinte MS Office - nivel mediu; Sa prezinti lejeritate in interactiunea cu ceilalti si atentie la nevoile celor din ju
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.