Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Bragadiru

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Bragadiru

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Bragadiru si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Absolvent si licentiat al Facultatii de Drept; Experienta profesionala in pozitia de Consilier Juridic; Cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii financiare nebancare si a dispozitiilor legale privind: contractele speciale, societatile pe actiuni, protectia consumatorilor, procedura de executare silita etc; Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; Capacitate de atentie concentrata si distributive, atentie / interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare Persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa.Descrierea jobului Principalele activităţi şi responsabilităţi:- verificarea documentatiei de credit;- analiza juridica a dosarelor de credit;- completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele de credit aflate in lucru;- centralizarea situatiilor zilnice, period
EASY CREDIT 4 ALL IFN
Candidatul ideal Absolvent al Facultatii de Drept (preferabil universitate de stat) Experienta profesionala pe o pozitie similara de 1-2 ani Experienta in intocmirea contractelor comerciale Experinta in intocmirea documentatiei specifice licitatiilor de achizitii publice Cunostinte solide de Microsoft Office (Word, Excel si Outlook) Persoana dinamica, organizata, capabila sa urmareasca si sa respecte termenele limitaDescrierea jobului RESPONSABILITATI: Asistenta juridica a companiei in vederea desfasurarii activitatii in conformitate cu reglementarile legale in vigoare Elaborarea, analiza, modificarea si adaptarea contractelor comerciale sau a altor acte juridice incheiate de societate cu furnizori, clienti, parteneri. Identificarea riscurilor contractuale si propunerea solutiilor pentru atenuarea si/sau eliminarea lor Reprezentarea companiei in fata diverselor institutii publice sau private (Instante judecatoresti, birouri notariale, autoritati contractante, Registrul Comertului, etc.
TEMA ENERGY
Candidatul ideal Persoana sociabila, ambitioasa si dornica dе a invata.Descrierea jobului Intocmire аcte еxеcutionale; - Aplicаtiе Zеnic si Executor ITComunicаrе actе еxecutionаlе;Dеplasаri pe teren in vederеа efеctuarii procedurilor juridice.
BEJ LUPULESCU CATALIN GIGEL
We are SchlumbergerOur story begins with what it truly means to be a technology innovator. It stems from a common sense of purpose that unites the people of Schlumberger who, representing more than 160 nationalities, provide leading digital solutions and deploy ground-breaking technologies to enable performance and sustainability that are crucial for the global energy industry.With expertise in more than 120 countries, we partner with customers in close collaboration to create industry-changing technologies that unlock cleaner, safer access to energy for every community—including those we live and work in.We are Schlumberger, and we are leading the energy industry forward—together.Schlumberger peopleWe are industry leaders because of our exceptional and talented people. They are the core that drives our purpose and integrity, which fuel our belief that everyone should have the opportunity to reach their greatest potential. Ever-evolving and constantly innovating, we transcend every cul
SCHLUMBERGER
Candidatul ideal -studii juridice – obligatoriu-experienta intr-un post similar – minim 1 an-specializare in domeniul financiar-bancar/asigurari – constituie avantaj-bune abilitati de comunicare, relationare si ascultare activa-orientare catre client si orientare colaborativa-eficienta si imbunatatire continua-agilitate si livrare de rezultateDescrierea jobului -Verifica legalitatea documentelor depuse la dosarul de dauna si avizeaza dosarele de dauna din punct de vedere juridic-Identifica dosarele de dauna in vederea exercitarii dreptului de regres, instrumenteaza dosare de regres si urmareste recuperarea regreselor-Reprezinta, prin delegare din partea superiorului direct, interesele companiei in fata instantelor de judecata, organelor arbitrale, de urmarire penala si a altor organe de jurisdictie, a notarilor publici, precum si in raporturile cu persoanele juridice sau fizice in cauzele de interes general al societatii, litigii de munca, litigii comerciale, civile si contencios admin
GROUPAMA ASIGURARI
Scurta descriere a companieiApa Nova Bucureşti (societate ce face parte din Grupul Veolia) are principal obiect de activitate gestiunea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, fiind concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti.Cerinte Nivel studii: superioare de specialitate (Facultatea de Drept);Nivel experiență: 3-5 ani;Limba engleză: nivel B1 intermediar;Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;Abilități soft: comunicare, responsabilitate, perseverență, competențe de negociere, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate.ResponsabilitatiReprezentarea și apărarea intereselor legitime ale companiei în fața instanțelor de judecată/curților de arbitraj;Pregătirea și întocmirea tuturor documentelor necesare, solicitate de instanțele de judecată/curtea de arbitraj în toate fazele procesului, precum și în cazul soluționării pe c
APA NOVA BUCURESTI
Scurta descriere a companieiMETROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.Cerinte Candidatul ideal- Studii superioare in domeniul juridic;- Experienta minim 3 ani;- Cunoasterea legislatiei(drept comercial/dreptul muncii);- Bune abilitati de comunicare si relationare;- Simt de raspundere si orientare spre rezultat;- Atentie la detalii si respectarea termenelor limita;- P
METROPOLITAN RESIDENCE
Candidatul ideal - Studii superioare absolvite in Drept/Contabilitate- Cunoasterea limbii romane, atentie distributiva- Discretie si seriozitate la locul de munca- Persoana disciplinata si corecta- Cunoştinţe bune de operare PC si de utilizare a imprimantei;- Simt analitic;- Bune abilităţi de comunicare;- Atentia la amanunte constituie un atribut esential al candidatului ideal.Descrierea jobului - redactarea documentelor specifice, formulare de somatii de plata, constituire dosare recuperare debite- tinerea evidentelor specifice activitatii biroului;- organizarea documentelor si arhivarea acestora- activitati de secretariat
ECOSYSTIMA CONSTRUCT
Candidatul ideal - studii superioare juridice finalizate (Facultatea de Drept);- experienta relevanta pe un post similar de consilier juridic in cadrul unei societati comerciale;- constituie avantaj experienta in coordonarea unui departament juridic, prioritizarea si delegarea solicitarilor primite la nivel de departament.- cunoasterea limbii engleze minim nivel mediu (scris si vorbit);- excelente abilitati de comunicare, putere de concentrare si capacitate de sinteza;- atitudine pozitiva, proactiva, capacitate de asimilare rapida;- fire sociabila si comunicativa;- respectarea termenelor limita si orientare spre solutionarea problemelor;- atentie la detalii;- gestionarea eficienta a timpului de lucru;- capacitatea de a organiza documente, informatii si dosare;- bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office).Descrierea jobului - intocmeste sau revizuieste contracte/ acte aditionale intre companie si furnizori/clienti si le adapteaza conform intereselor companiei reprezentate si legi
BMF TOTAL SERV
Candidatul ideal Cunostinte teoretice si practice dе drept civil si dе procedura civila ( in special drept civil si drept comercial) Experienta practica relevanta in litigii in fata instantelor judecatoresti, cat si a altor organisme cu atributii jurisdictionale; Minimum 2 ani dе experienţă în poziția dе consilier juridic sau alte functii in domeniul juridic; Prezinta avantaj activitatea desfasurata in domeniul executarilor silite; Abilitați excelente dе comunicare și exprimare în limba romana, dе analiza, sinteza si organizare, dе lucru autonom si in echipa; Cunostinte avansate dе operare pe calculator (in special, pachetul MS Office- Word, Excel, Powerpoint); Seriozitate și disciplină în muncă, proactivitate; Rezistenta la lucru in conditii dе stres; Disponibilitate dе invatare continua si intr-un timp scurtDescrierea jobului Recupеreаza creаntele sociеtatii prin actiuni in justitiе, conciliеri, notificаri, executari silite, inclusiv intocmirеa documеntаtiei si urmаrirea dosаrеlor af
RCS & RDS
Candidatul ideal - absolvent al Facultatii de Drept;- bun cunoscator al limbii engleze;- simt organizatoric;- simtul responsabilitatii si confidentialitatii;- bune cunostinte de operare PC.Descrierea jobului 1. Colaborari cu celelalte departamente ale companiei si colaboratori externi (firme de traduceri, consultanti externi).2. Indeplineste diverse sarcini administrative si organizatorice (intocmire dosare, corespondenta, rezervari, raportari, arhivari specifice profesiei).3. Intocmirea si redactarea contractelor si a altor acte juridice necesare desfasurarii activitatii.4. Reprezentarea societatii in fata institutiilor publice si a altor terti(ca de exemplu, si fara a se limita la, instante judecatoresti, etc.).5. Relatia cu Registrul Comertului si alte institutii (redactare hotarari si inregistrarea acestora).6. Orice alte activitati ale societatii pentru care este necesara consultanta de specialitate.
NEW KOPEL ROMANIA
Candidatul ideal Ai terminat facultatea de drept si esti in cautarea unui drum? Vrei sa lucrezi intr-un birou de executori judecatoresti sa intelegi ce presupune aceasta activitate si daca ti se potriveste? Daca da, citeste mai departe si vezi daca te incadrezi in caracteristicile pe care le cautam noi la un viitor coleg. Cum stii ca te cautam pe tine:1. Consideri ca o procedura bine facuta e un ajutor de nadejde si te ajuta sa nu-ti scape nimic din vedere?2. Vezi usor erorile pentru ca esti atent la detalii si iti place sa le remediezi?3. Iti place sa primesti feedback onest si nu te superi, pentru ca stii ca asa cresti?4. Stii ca poti lua cele mai bune decizii pentru a rezolva sarcinile de lucru?5. Nu iti plac lucrurile facute in graba, ci vrei sa le analizezi pana gasesti cea mai buna solutie?Descrierea jobului Vei fi responsabil sa: Redactare acte de executare silita in cadrul procedurii cu atentie la detalii; Colaborarea cu creditorii in vederea furnizarii informatiilor solicitate
BIROUL EXECUTORILOR JUDECATORESTI ASOCIATI AEQUITAS
Candidatul ideal Esti candidatul Ideal, daca: Esti licentiat/a in studii juridice; Ai experienta in activitate juridica minim 6 luni; Comunici cu foarte mare usurinta si iti place sa gasesti solutii la probleme; Esti o persoana organizata, dinamica, energica si orientata catre rezultate in acelasi timp; Detii cunostinte bune de MS Office;Descrierea jobului Descrirea job-uluiCe face un Consilier Juridic la EOS?! Urmeaza procedurile specifice actiunilor in instanta pentru cererile de valoare redusa, ordonante de plata, actiuni in pretentii si alte spete; Sustine in fata instantelor actiunile depuse in numele companiei in limitele legii ce reglementeaza organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic; Efectueaza toate actiunile necesare solutionarii avantajoase a proceselor in fata instantelor competente; Gestioneaza procesul, procedurile si activitatile de recuperare a creantelor si propune solutii de imbunatatire; Intocmeste rapoarte si analize privitoare la rezultatele obtinu
EOS KSI
Candidatul ideal Absolvent al Facultatii de Drept; Cu sau fara experienta; Excelente abilități de organizare și planificare a activității; Abilitatea de a-și prioritiza sarcinile; Abilitatea de a comunica eficient cu restul colegilor;Descrierea jobului Intocmire аcte еxеcutionale; Comunicаrе actе еxecutionаlе; Dеplasаri pe teren in vederеа efеctuarii procedurilor juridice.Beneficiile se vor discuta la interviu;Echipa dinamica, atmosfera placuta;Program: Luni-Vineri de la 9:00 - 17:00Se lucreaza 100% de la birou;
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC NICOLESCU GHEORGHEALIN
Candidatul ideal - Licentiat in stiinte juridice- Experienta pe un post similar in domeniul asigurarilor dе minimum 3 ani- Experienta in Instanta de minim 3 ani- Cunoscator al limbii engleze- Calitatea dе membru al Colegiului Consilierilor Juridici reprezinta un avantaj- Capacitate dе organizare si prioritizare a sarcinilor- Atentie la detalii- Usurinta dе a lucra la mai multe proiecte concomitent- Reale capabiliatti dе negociator si mediator- Experienta in redactarea si verificarea dе contracte comerciale- Experienta si practica juridica in relatia cu instantele judecatoresti, Registrul Comertului, alte autoritati ale statului- Experienta si practica juridica in domenii precum: drept comercial, drept civil, drept procesual civil, drept penal, dreptul munciiRESPONSABILITATI:- Redаctarеа actelor juridicе, atestаrea identitаtii pаrtilor, a consimtаmаntului, а continutului, a datei аctelor incheiate cаrе au legаtura cu societatea- Verificarea documentelor cu caracter juridic care fac part
EUROINS ROMANIA ASIGURARE-REASIGURARE
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul Juridic; Experienta de minim 2 ani, de preferat in domeniul financiar – bancar; Cunoștințe de limba engleză (vorbit, scris, citit) - nivel mediu; Excelente abilități de comunicare si lucru in echipa; Flexibilitate si capacitate de a rezolva probleme; Abilități organizatorice; Cunoștințe MS Office.Descrierea jobului Asigura consultanta de specialitate in etapa de reconciliere a reglementarilor interne; Analizeaza legislatia cu impact asupra domeniului financiar-bancar, intocmeste materiale de informare cu privire la acestea si asigura informarea unitatilor organizationale si a subsidiarelor bancii; Avizeaza, sub aspectul legalității, contractele și/sau actele adiționale, altele decât contractele ce vizează activitatea de bază a băncii (cum ar fi contracte de credit, contracte accesorii de garanție), în sensul verificării conformității acestora cu prevederile legale în vigoare, cu principiile de drept, precum și cu reglementările interne ale
OTP
Scurta descriere a companieiSpiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică su
Groupe Renault Romania
Candidatul ideal - Entuziasm, creativitate, integritate morală;- Capacitate de însușire rapidă a informațiilor;- Excelente abilități de organizare și planificare a activității;- Abilitatea de a-și prioritiza sarcinile;- Abilitatea de a comunica eficient cu restul colegilor;- Abilități de lucru în echipă;- Bună cunoaștere a limbii române;- Cunoșterea pachetului de programe Microsoft Office și foarte bună viteză tehnoredactare.Cunoașterea fluxului de lucru în cadrul biroului este absolut necesară pentru îndeplinirea sarcinilor. Pentru acest scop, angajatul va beneficia de o perioadă de pregătire de trei luni. În acestă perioadă, angajatul va îndeplini sub îndumarea executorului judecătoresc și a colegilor majoritatea activităților biroului, urmând ca la finalul celor trei luni să aibă loc o evaluare a rezultatelor obținute.Contract: Contract perioadă determinată de 3 luni urmând a fi prelungit pe perioadă nedeterminată în funcție de rezultatele obținute în cadrul evaluării.Descrierea job
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC RADUTA NICOLETA
Candidatul ideal Cerinte:Licentiat al facultatii de drept in specialitatea stiinte juridice;Experienta minim 5(cinci) ani in post similar;Persoana activa, ambitioasa , plina de energie care sa se implice si sa se dezvolte alaturi de noi. Descrierea jobului Responsabilitati in domeniul consultantei jurudice de specialitate cu privire la:-intocmire /avizare contracte;-informare modificari legislative;-intocmire notificari, adrese, somatii catre persoanele fizice sau juridice de drept public sau privat;-consultanta juridica permanenta acordata departamentelor din cadrul grupului.Responsabilitati in domeniul consultantei juridice de specialitate cu privire la :-infiintare/desfiintare puncte de lucru(asigurarea neintrerupta a relatiei cu ORCB);-modificare/prelungire/incetare mandate adminstrator;-modificare/prelungire sedii sociale;-mentionare acte;-obtinere certificate constatatoare;-pregatirea dosarelor de registru.Responsabilitati in domeniul consultantei juridice de specialitate cu priv
BULROM GAS IMPEX
Candidatul ideal studii juridice finalizate; cunostinte juridice solide; minim 5 ani experienta in domeniul juridic; limba engleza-nivel mediu (engleza juridica constituie un avantaj); cunostinte specifice in domeniul legislatiei privind achizitiile publice si a contractelor comerciale; persoana puternic motivata, agera in solutionarea situatiilor neprevazute si gasirea de modalitati pentru cresterea eficientei echipei; capacitatea de stabilire a prioritatilor si de respectare a termenelor limita; persoana organizata, dinamica, rezistenta la stres, atentie la detalii; abilitati de comunicare si prezentare, bun negociator, spirit analitic, disciplinat, punctual şi corect, să aiba simtul raspunderii; cunostinte bune PC (Word si Excel)Descrierea jobului Asigurǎ implementarea deciziilor/hotararilor luate de organele de conducere, management si administrare de la nivelul Societatii; Asigura asistență și reprezentare juridică de specialitate în domeniul relațiilor de muncă; Asigura consultan
HIDROCONSTRUCTIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.