Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

14 Locuri de Munca Juridic in Campulung Moldovenesc

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

14 Locuri de Munca Juridic in Campulung Moldovenesc

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Campulung Moldovenesc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal • Student sau absolvent studii juridice;• Atentie la detalii si bune abilitati de organizare;• Persoana perseverenta, capabila sa livreze in termene stranse;• Bune abilitati in lucrul cu calculatorul;• Permis de conducere categ B poate constitui un avantaj.Descrierea jobului • Furnizeaza servicii-suport pentru specialistii din domeniul juridic privind activitatile de comunicare, documentare si de coordonare interna;• Aplica cunostintele de specialitate privind terminologia si procedurile legale;• Prelucreaza informatiile in sistemul informatic intern;• Efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obtinute.
EOS KSI
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Avem doar cateva momente sa ne cunoastem, asa ca o sa facem noi primul pas! Banking-ul este una dintre cele complexe industrii si este un loc special pentru noi! Suntem oameni diferiti cu scopuri comune in una dintre cele mai bune scoli de banking. Aici poti gasi numeroase cariere de success, ne-ar placea sa te alaturi si sa iti dezvolti experienta impreuna cu noi. Te invitam sa faci tu urmatorul pas daca: Ai minimum 2 ani experienta in zona de vanzare produse bancare Iti place sa interactionezi cu oamenii intr-un mod asertiv Consideri ca punctele tale forte sunt persuasiunea si negocierea Esti proactiv, organizat si deschis sa inveti lucruri noi Iti place sa iti setezi obiective personale pentru a le depasi Te simti confortabil sa vorbesti in limba engleza Ai studii superioare finalizate, de preferat economice sau juridice Esti comfortabil si ai cunostinte sa lucrezi in suita Microsoft Office (Excel, MS Access, Power Point)Ofiter Cont Consilier Credite Banking officer
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina practica bancara.Descrierea jobului Probabil te intrebi:Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!Ce primesc?Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, c
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?-In primul si in primul rand, nu cautam o persoana cu experienta in domeniul imobiliar, ci o persoana deschisa sa invete, sa se dezvolte alaturi de noi, o persoana cu o atitudine proactiva!- Sa stii sa vorbesti frumos la telefon, sa scrii frumos si sa stii sa zambesti (chiar si la telefon), noi asa comunicam cu clientii nostri.- Sa fii dispus sa inveti, o sa ai din partea noastra suport tehnic, juridic, marketing si IT in permanenta. Daca nu inveti, nu cresti, daca nu cresti, ne pierdem timpul.- Sa folosesti cu ușurință PC-ul și toate programele uzuale (pachetul Office, Internet, Mail, etc), o sa ai acces la cele mai bune platforme si soft-uri pentru ca munca ta sa devina o joaca.Descrierea jobului Cu ce ne ocupam noi?Ajutam oamenii sa vanda sau sa cumpere imobile si suntem langa ei pe tot parcursul acestui proces.Ce iti oferim in schimb?- Presupun ca se subîntelege ca iti punem la dispozitie tot ce ai nevoie sa iti faci treaba.- Venitul este mai
PROACTIV BUSINESS
Candidatul ideal Echipa noastra de IMM din Centrul Operational Brasov este in plina dezvoltare si joaca un rol esential in strategia Raiffeisen Bank.Ne dorim colegi care sa aiba minim 1 an de experienta bancara relevanta (cunostinte despre procesul de inrolare/actualizare date clienti PF&PJ sunt un avantaj).Orientare catre client, abilitati in comunicare, abilitatea de a-si gestiona eficient timpul si activitatile, atentie la detalii, rezistenta la stres sunt cateva din calitatile principale pe care le urmarim in procesul de recrutare.De asemenea, candidatii care au studii superioare finalizate si sunt absolventi ai unui profil economic/juridic care cunosc limba engleza la un nivel mediu vor beneficia de atentia noastra.Descrierea jobului Inrolare centralizata a clientilor IMM si actualizare a datelor acestora in aplicatiile specifice bancii; Deschidere/mentenanta/inchidere centralizata de conturi curente, carduri Visa Business, RO IMM; Inrolare/actualizare date centralizata a clientil
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Educație necesară: Studii superioare, de preferință în domeniul economiei sau ingineriei Experiență profesională necesară: Minim 3 ani experiență practică în vânzări B2B Cunoștințe limbi străine: Limba Engleză Altele: Adaptabilitate și orientare spre performanță, disponibilitate pentru deplasări în teritoriuDescrierea jobului Stabilieşti și mențini relațiile comerciale cu partenerii de business, cărora le vei recomanda cele mai potrivite soluții din portofoliu, pliate pe nevoile lor Negociezi contracte, le gestionezi eficient, de la inițiere până la execuție și colaborezi îndeaproape cu toate departamentele implicate (achiziții, juridic, credit risk, conformitate, prețuri) Cooperezi cu structurile operaționale internaționale din cadrul grupului E.ON pentru a încheia tranzacții de furnizare, dar și pentru a dezvolta și testa produse noi Realizezi analize de piață și a ipotezelor despre dezvoltarea pieței de energie, urmărind tendințele, oportunitățile și amenințările di
E.​ON
Candidatul ideal Ce cautam- Esti in cautare unui job care sa iti aduca provocari noi in fiecare zi?- Esti o persoana ambitioasa si dornica sa vina in intampinarea nevoilor clientilor?- Iti doresti ca veniturile tale lunare sa fie peste media pietei?Vino si alatura-te echipei noastre de vanzari!Ce trebuie sa faciAplica la acest job , pregateste-te sa cunosti oameni din toate domeniile si sa comunici cu ei, sa inveti lucruri noi in fiecare zi si sa primesti recompensa pentru rezultatele tale!Descrierea jobului - Vei promova si vei vinde produsele si serviciile Orange catre persoane juridice prin realizarea intregului proces de vanzare (prospectare, abordare telefonica, investigare nevoi, prezentare oferta, indepartare obiectii, semnare contract, follow-up), in mod responsabil si profesionist astfel incat sa se atinga obiectivele de performanta stabilite.Atributii:- Cunoașterea și înțelegerea temeinică a serviciilor, produselor și ofertelor Orange- Prospectarea si abordarea clientilor din
3C TELECOM
Colegiul Național Militar „Ștefan cel Mare”, Câmpulung Moldovenesc, județul Suceava, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de administrator financiar debutant la Compartimentul achiziții.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile
Instituii naionale
Cerinte: 1) Studii medii/superioare cu profil economic sau juridic;2) Cunostinte bune operare PC MS Office (Word si Excel-obligatoriu); 3) Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati; 4) Persoana dinamica, pro-activa, cu o gandire pozitiva; 5) Persoana atenta la detalii, organizata, responsabila,dornica de a invata lucruri noi si de a se perfectiona permanent. Descriere post:Activități de resurse umane.Secretariat: desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, a telefoanelor, a faxurilor, e-mail-urilor, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, asigurarea si pastrarea curateniei in sediul firmei, etc). Oferta (bonusuri, beneficii):Job stabil, de lunga durataPachet salarial atractivCV la:
ANA ROM SECURITY
La Kaufland urmărim să garantăm cea mai bună experiență la cumpărături pentru clienții noștri. Ce ne face speciali? Performanţa, dinamismul şi corectitudinea. Angajații noștri contribuie semnificativ la succesul nostru prin dedicarea și pasiunea lor. Alătură-te nouă și devino membru al echipei noastre. INFORMARE CANDIDAȚIAspecte generaleKaufland România înțelege importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care ne asumăm angajamentul de a respecta legalitatea prelucrării acestora.Prezenta informare descrie modul în care Kaufland România gestionează datele tale cu caracter personal, precum și drepturile tale prevăzute de lege cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul procesului de recrutare.Această informare este aplicabilă tuturor candidaților care optează pentru posturile disponibile în cadrul Kaufland România, astfel cum sunt publicate.Datele cu caracter personal care fac obiectul prelucrăriiÎn cazul în care aplici pentru un post te informăm că
KAUFLAND ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 14 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.