Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

11 Locuri de Munca Juridic in Dambovita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

11 Locuri de Munca Juridic in Dambovita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Dambovita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Spitalul Municipal Moreni, județul Dâmbovița, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:1 post de șef serviciu – Serviciul administrativ;1 post de referent la Biroul ATA;1 post de șef formație muncitori.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de med
Instituii locale
Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic; Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane juridice; Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite; Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj; Limba engleză – min. nivel mediu; Bun utilizator al MS Office.CĂUTĂM Persoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă; Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței; Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii. Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii; O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor; Bune abilități de comunicare ve
Alpha Bank
Candidatul ideal CERINTEStudii superioare, finalizate sau în curs, preferabil juridice sau economice;Experiență în promovarea produselor / serviciilor financiar-bancare, destinate ariei Retail;Cunoștințe de analiză financiară privind segmentul de clienți persoane fizice;Certificare de pregătire profesională în domeniul distribuției de asigurări - reprezintă un avantaj;Limba engleză - nivel intermediar;Bune cunoștinte MS Office (Word, Excel).CAUTAMOnestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate.Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă.Abilități de negociere și vânzare, abilități de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitate de respectare a deadlineurilor și atingere a obiectivelor stabilite.Descrierea jobului CE VEI FACE, PE SCURTIniția, menține și dezvolta relațiile cu clienții existenți și potențiali din segmentul Retail.Participa la realizarea obiectivelor de vânzări, urmărind maximizarea profitabilității p
Alpha Bank
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina practica bancara.Descrierea jobului Probabil te intrebi:Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!Ce primesc?Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, c
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Cerinte:1) Studii medii/superioare cu profil economic sau juridic;2) Cunostinte bune operare PC MS Office (Word si Excel-obligatoriu)- se da proba de lucru;3) Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati;4) Persoana dinamica, pro-activa, cu o gandire pozitiva;5) Persoana atenta la detalii, organizata, responsabila,dornica de a invata lucruri noi si de a se perfectiona permanent.Descriere post:Activități de resurse umane.Secretariat: desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, a telefoanelor, a faxurilor, e-mail-urilor, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, asigurarea si respecta cadrul legal de desfasurare a activitatii de invatamant, etc).Oferta (bonusuri, beneficii):Job stabil, de lunga durataPachet salarial atractiv Publi24
ii mirela
Cerinte:1) Studii medii/superioare cu profil economic sau juridic;2) Cunostinte bune operare PC MS Office (Word si Excel-obligatoriu)- se da proba de lucru;3) Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati;4) Persoana dinamica, pro-activa, cu o gandire pozitiva;5) Persoana atenta la detalii, organizata, responsabila,dornica de a invata lucruri noi si de a se perfectiona permanent.Descriere post:Activități de resurse umane.Secretariat: desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, a telefoanelor, a faxurilor, e-mail-urilor, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, asigurarea si respecta cadrul legal de desfasurare a activitatii de invatamant, etc).Oferta (bonusuri, beneficii):Job stabil, de lunga durataPachet salarial atractiv
eu
Candidatul ideal 1. Studii de specialitate - studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice sau juridice;2. Perfectionari (specializari) – sa detina certificatul de atestare prin care atesta indeplinirea conditiilor necesare pentru ca un auditor intern sa desfasoare activitati de audit intern.3.Experienta : minim 3 ani in activitatea de audit.4. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) - MS Office si Internet - nivel mediu5. Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere)- engleza – nivel de baza6. Abilitati, calitati si aptitudini necesare - capacitate de lucru in conditii de stres si adaptare la volum mare de lucru, obiectivitate si impartialitate in exercitarea functiei si loialitate fata de lege si fidelitate fata de institutie.7. Cerinte specifice - bun comunicator in toate formele de comunicare, disponibilitate la schimbare, indeplinirea conditiilor si respectarea situatiilor de inco
PRO ACTIV
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 11 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.