Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Sacele

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Sacele

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Sacele si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Vrei sa faci parte dintr-o companie in plina expansiune si cu o dinamica puternica?Vrei sa ai o cariera de succes si sanse reale de promovare?Esti o persoana atenta la detalii si iti place sa contribui la succesul nostru?Aplica acum pentru un post de Jurist in cadrul companiei noastre daca indeplinesti conditiile de mai jos si Iti oferim oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, motivata si ambitioasa aflata intr-o continua dorinta de autodepasire. Absolvent cu diplomă de licenţă a unei facultăţi de drept, specializarea ştiinţe juridice Experienta de minim 5 ani pe postul de consilier juridic . Experienta in drept statutar precum si in domeniul jocurilor de noroc/AML/GDPR constituie un avantaj. Abilitati excelente de persuasiune, negociere, contractare Abilitati de coordonare, planificare si organizare a timpului de lucru Abilități de relaţionare cu oamenii si companiile Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală Capacitatea de a urmari si soluționa
NOBLEPIAGIO
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Ne plac oamenii comunicativi, care se integreaza usor într-o echipa!Despre tine stim ca:- iţi place să vorbesti cu oamenii, sa ii asculti si sa ii ajuti in rezolvarea problemelor lor;- stii sa negociezi si ai facut acest lucru cu usurinta, fie pentru tine, fie pentru cei din jurul tau;- esti orientat pe gasirea de solutii in orice imprejurare;- esti o persoana pozitiva, amabila, dar in acelasi timp ferma si convingatoare;- lucrezi bine in echipa;- organizarea si inovatia sunt punctele tale forte;- esti persoana care se implica 100% in ceea ce face.Descrierea jobului O zi in EOS pentru un Consilier Juridic in Colectare Creante - Call Center arata astfel:- Analizezi situatia consumatorilor cu restante si gestionezi activitatile de recuperare a creantelor interactionand telefonic cu acestia, lucrand atat portofolii care se afla in etapa amiabila cat si in cea de executare silita;- Mentii legatura cu agentii de executare silita/avocatii din departament si cu birourile exec
EOS KSI
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de consilier juridic S II – Compartimentul juridic.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de stu
Instituii locale
Candidatul ideal Your profile:• Fluent spoken and written English;• Very good command of MS Office (Outlook, Word, Excel);• Student or Graduate of Law, Foreign Languages or other fields with proven interest in thе area of Intellectual Property;• Administrative background;• Ability to prioritize and manage several tasks simultaneously;• Responsible, Resourceful, Service oriented;• Team Player;• Highly organized with excellent attention to details• Availability for flexible working hours;We offer you thе opportunity to continually acquire knowledge and expertise in thе field of Intellectual Property, to develop a long term career all in a welcoming working environement.Please apply via e-mail at [email protected] stating your name and thе specific position to which you are applying in thе subject.Descrierea jobului Your tasks:• You will bе working on exciting projеcts relаtеd to patent filling, аdministrаtion аnd prosеcution;- Reviеwing accuracy of documents;- Cross-chеcking еntriеs to
EHRLICH & FENSTER
Candidatul ideal Following our business growth, we are currently recruiting for our Docketing Department in Braşov, a full-time:Specialist in Intellectual PropertyYour profile: University degree; Excellent written and verbal communication skills in English; German language skills are a plus; Precise and autonomous way of working; Team-spirit and initiative driven; Good analytical and time management skills; Strong interpersonal skills, discretion and high level of professionalism; Highly organized with excellent administration skills; Ability to prioritize and manage several activities simultaneously; Adaptable and personable; Ability to adhere to strict deadlines; Strong attention to detail; Good written and verbal communication skills; Good command of MS Office ( Outlook, Word, Excel, Access).Descrierea jobului Rеviеwing and analyzing incoming emаils from clients/аgents/IP Offices аnd аccuratеly and timеly updаte in thе cliеnts’ IP managеmеnt systems mаtters rеlаtеd to their IP portf
DENNEMEYER & ASSOCIATES
Candidatul ideal Following our business growth, we are currently recruiting for our Patent annuities Department in Braşov, a full-time:Specialist in Intellectual PropertyYour profile: University degree in Business or Economics / Law / Applied Foreign Languages Fluent spoken and written English French and/or German are a plus Affinity for working with numbers, strong attention to detail, thorough Very good command of MS Office (Outlook, Word, Excel) Willingness to learn and ambitious towards achieving objectives Autonomous working style with a critical mind-set Team spiritDescrierea jobului Payment of annuities for patents at international level and patent portfolio data administration Insert and update data in our in-house IP Management System, check status of patents in online databases and communicate effectively with clients in English, by e-mail and by phone; Perform specific administrative duties as needed Meet deadlines and follow-up on commitments Constantly expand knowledge and
DENNEMEYER & ASSOCIATES
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Daca esti o persoana carismatica, cu initiativa, atitudine pozitiva si actionezi ca un team player, te asteptam in echipa noastra. Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare; Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta; Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​ Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice); Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata; Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul; Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide; Permis de conducere categoria B (fara incidente) Disponibilitate pentru deplasare in zona alocata minim 60%Descrierea jobului • Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul B2B;• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu
SFERA MDOR
Companie verificată
Aplica rapid
Your tasks • Contribute to protecting intellectual property rights (IPRs) of international clients in multiple jurisdictions by performing legal tasks concerning their IP portfolios; • Handle needed formalities and ensure compliance with specific local legal requirements for registration and prosecution of IPRs related procedures; • Draft and/or review legal documentation (powers of attorney, M&A or transfer agreements, companies’ commercial register extracts, IPRs Register extracts etc.); • Cooperate with Intellectual Property offices, law firms and notaries worldwide; • Follow-up on commitments and meet strict legal deadlines; • Perform specific administrative tasks, including reporting, docketing the matters in our database and issuing invoices; • Develop strong relationships and cooperate with clients and partner law firms worldwide; • Communicate effectively in English, mostly by e-mail; • Constantly expand knowledge and expertise in Intellectual Property laws and regulations.
HRVIZER
Responsabilitati cheie:Gestioneaza riscul operational, in activitatatile desfasurate;Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului;Respecta normele si procedurile de lucru in vigoare;Utilizeaza aplicatiile interne conform instructiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;Propune masuri de eficientizare a proceselor si aplicatiilor din sfera de competenta a grupului;Participa la indeplinirea obiectivelor echipei si ale departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale.Isi mentine la zi cunostintele profesionale despre produsele si serviciile Raiffeisen Bank (procedurile si normele de lucru actuale).Respecta instructiunile de lucru comunicate de catre Team Leader/Manager Departament.Respecta programul de lucru.Semnaleaza rapid catre Team Leader/Manager Departament disfunctionalitatile si situatiile atipice aparute la nivelul activitatii;Se implica in mod activ in activitati organizate la nivelul Centrului Operational Brasov.Studii
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal MedLife recruteaza noi colegi pasionat de vanzari, in 3 orase: Brasov, Tg-Jiu si Arad. Daca locuiesti in unul dintre aceste orase si vrei sa iti dezvolti in continuare abilitatile cu obiectivul de a deveni un profesionist de top atunci vrem sa te cunoastem. Candidatul ideal pentru noi va veni la pachet cu: Studii superioare finalizate Cunostinte de operare PC (Internet, MsOffice) Excelente abilitati de comunicare, relationare interpersonala si negociere Capacitate de organizare a activitatii individuale Cunostinte limba engleza nivel conversational Orientare catre performanta si rezultate, atat individuale cat si la nivel de echipa Permis de conducere categoria B Experienta de minimum 2 ani in domeniul vanzarilor directe, la nivelul corporateDescrierea jobului Responsabilitati: Identifica clientii potentiali - persoane juridice - in vederea incheierii si derularii contractelor de furnizare a serviciilor oferite de companie; Dezvolta portofoliul de clienti prin crestere
MedLife
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Profilul tau Gandire analitica si sintetica; Spirit de echipa; Orientare catre rezolvarea problemelor si catre rezultate; Atitudine proactiva si dinamica; Abilitati de comunicare si negociere; Limba Engleza - nivel mediu (scris, citit, vorbit); Cunoasterea proceselor de creditare, administrare si monitorizare PJ; Cunoasterea reglementarilor bancare si cunostinte de legislatie; Cunostinte IT: Word, Excel; Absolvent de studii superioare.Descrierea jobului Ce vei face: Vei propune, vei structura si vei negocia oferta pentru clientii existenti din portofoliul Micro HO atribuit in administrare, vei solicita acestora documentele si informatiile necesare, inclusiv cele precizate prin normele interne ale bancii, pentru elaborarea analizei corespunzatoare, intocmirea referatului si a propunerii de credit; Pentru clientii persoane juridice Micro din portofoliul atribuit vei pregati si vei transmite aplicatii de modificare a conditiilor de aprobare existente; Vei intocmi, transmi
OTP
Candidatul ideal studii superioare tehnice (inginerie tehnologica si/sau autovehicule rutiere reprezinta un avantaj); min. 7 ani experienta in institutii cu activitate de productie /comert din industria auto (de preferat in ramurile de tractoare si camioane); persoana cu cunostinte juridice in domeniul comercial; limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit); disponibilitate pentru deplasari in tara si in strainatate la targuri si expozitii; persoana cu capacitate de analiză şi decizie tehnică, comunicare, formare tehnică; persoana cu independență în rezolvarea problemelor ; persoana cu capacitate de decizie si spirit de inițiativa; persoana cu cunostinte bune de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office); persoana cu simtul responsabilitatii si capacitate de organizare si disciplina a muncii.Descrierea jobului coordoneaza activitatiile departamentului tehnic, acorda consultanta si consiliere tehnica in vederea luarii unor decizii eficiente in ceea ce priveste orga
TOPAUTO COM
Candidatul ideal Echipa noastra de Inrolare si Suport clienti din Centrul Operational Brasov este in plina dezvoltare si joaca un rol esential in strategia Raiffeisen Bank.Ne dorim colegi care sa aiba minim 1 an de experienta bancara relevanta (cunostinte despre procesul de inrolare/actualizare date clienti PF&PJ sunt un avantaj).Orientare catre client, abilitati in comunicare, abilitatea de a-si gestiona eficient timpul si activitatile, atentie la detalii, rezistenta la stres sunt cateva din calitatile principale pe care le urmarim in procesul de recrutare.De asemenea, candidatii care au studii superioare finalizate si sunt absolventi ai unui profil economic/juridic care cunosc limba engleza la un nivel mediu vor beneficia de atentia noastra.Descrierea jobului Primeste prin Email solicitarea "Request Information" privind o alerta pe tranzactie Contacteaza clientul prin telefon/email si solicita documente justificative si informatii KYC recente/aditionale. Daca este necesar, notifica c
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Candidatul ideal Coordonăm un proiect de recrutare pentru un client, companie internaționala, specializată in recuperarea de creanțe, pentru care avem mai multe roluri de Agent Colectare Debite deschise. Veți putea alege, intre posibilitatea de a lucra full time: 8h/zi și part-time 6h/zi.Cerințe: Să fii o persoană deschisă, dornică să învețe și să se dezvolte professional; Să fii o persoană sociabilă și prietenoasă, asemenea colegilor din echipă :); Să ai aptitudini foarte bune dе comunicare și să te simți confortabil într-o conversație cu persoane abia cunoscute; Să întelegi responsabilitatea pe care o presupune un loc dе muncă; Să dai dovadă dе răbdare, perseverentă și dе un bun autocontrol; Să fii disponibil/ă să lucrezi în ture alternative (dimineața si după-amiaza).Descrierea jobului Obiectivul principal al rolului:Rolul presupune contactarea telefonică a persoanelor care au datorii la organizațiile cliente ale angajatorului.Descrierea jobului: Vei discuta telefonic cu persoanele
CREATIVE RESURSE UMANE
Provide legal support across all lines of business enabling profitable growth while mitigating legal risks and assure adherence to governance policies, ethics, and country specific laws and regulationsResponsible for providing legal advice to the organization. Close liaison to business in providing a variety of corporate and commercial legal services. May perform litigation on Oracle's behalf or coordinates litigation and other legal, administrative or investigative actions handled by outside counsel. May draft, review, and negotiate major and/or non-standard technology contracts with public and private sector customers, including licensing agreements, professional services agreements, and cloud services agreements. May advise on legal issues involving government and regulatory compliance. Responds to ad hoc queries to include identification, analysis, and evaluation of risks in order to provide appropriate legal solutions. Works closely with other lawyers throughout Oracle and coordin
ORACLE ROMANIA
CERINTE:-Experienta dovedită în domeniul confecțiilor;-Îndemânare;-Atenție la detalii si finisaje;-Abilităti de comunicare si lucru în echipă;-Seriozitate si punctualitate;-Responsabilitate, loialitate, corectitudine și disciplină.OFERTA NOASTRA:-Salariu motivant în funcție de abilitati și performanțe;-Tichete de masa;-Siguranța și stabilitatea locului de munca contract de munca pe perioada nedeterminata;-Program de lucru într-un singur schimb;-Consiliere specializată în vederea adaptării la locul de muncă;-Echipă dinamică, plină de energie si profesionistă.RESPONSABILITATI:-Contribuie la confectionarea de: huse pentru scaune de avion, perdele si covoare pentru aeronave etc.;-Realizeaza modelul din punct de vedere tehnologic, respectand sabloanele;-Pregătește materialele pentru croitorie;-Asamblează reperele pe mașina de cusut;-Folosește corect uneltele si echipamentele specifice;-Finisează produsele;-Mentine ordinea si curatenia în spațiul de lucru;-Respecta regulile de protecția munc
Testori Aero Supply
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.