Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

10 Locuri de Munca Juridic in Tasnad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

10 Locuri de Munca Juridic in Tasnad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Tasnad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre!Cautam un coleg/a pe scrierea si implementarea proiectelor pentru fonduri Europene!Persoana analitica, orientata spre rezultate, disciplinata, ordonata, cu motivare interioara și dorința de a învăța permanent și de a folosi informația în scopul profitului;Candidatul/a va desfășura activitatea în cadrul departamentului de management de proiect, în vederea scrierii si implementării proiectelor/contractelor din portofoliul companiei (asistență la derularea procedurilor de achiziții publice, elaborarea documentațiilor aferente cererilor de plată/rambursare, elaborarea rapoartelor de progres lunare și trimestriale, elaborarea documentelor/documentațiilor specifice managementului de proiect, asistență acordată clienților pe toată perioada derulării proiectelor și pe perioada de monitorizarea a acestora).Descrierea jobului Analiza ghidurilor de finantare in vederea intocmirii dosarelor pentru obtinere finantare prin AFIR, POR, AFM, CNI etc., in func
ARHIDOR
Candidatul ideal Adecco Permanent Placement recrutează pentru unul dintre clientii sau, un grup de firme Italian lider de piata in sectorul vanzarilor de utilaje de manipulare marfuri, un Responsabil administrativ pentru sediul din Satu Mare.Experienţa în muncă: Experienta in domeniul vanzarilor si a activitatii administrative / back office; cunoştinţele juridice (constituie avantaj)Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Cunoasterea limbii italiene si/sau engleza este indispensabila Capacitate de a lucra singur si in echipa; Orientare catre client; Studii medii/superioare Orientare catre rezultate; Dedicare pentru dezvoltarea companieiBune cunoştinţe operare PCDescrierea jobului Responsabilitati/Descrierea jobului:- Indeplineste activitati de back office in cadrul departamentelor de vanzari si comercial;- Preia si gestioneaza apelurile telefonice / cererile de oferta destinate Dep. Vanzari- Intocmeste oferte la solicitarea agentilor de vanzari- Intocmeste contracte de chirie sau prestari
ADECCO RESURSE UMANE
Scurta descriere a companieiAPT RESOURCES & SERVICES SRL Cu o prezență de peste 25de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național
APT PROHUMAN
Candidatul ideal Ne dorim alături de noi, într-o echipă de succes, viitori colegi cu entuziasm și dorința de a face performanță într-o industrie unică. Împarte deprinderi profesionale, dezvoltă idei și preia responsabilități la Alu Menziken ca:CONTROLOR FINANCIARCa să te alături echipei ar trebui să îndeplinești următoarele condiții: studii superioare finalizate experiență într-un domeniu ce presupune analiza și /sau controlul achizițiilor - constituie avantaj cunoștiințe de limbă engleză nivel avansat cunoștiințe de limbă germană nivel avansat constituie avantaj operare SAP - constituie avantaj bune abilități de comunicare și interacțiune capacitate analitică, atenție la detalii integritate și responsabilitateDescrierea jobului oferă asistență echipei de management în raport cu activitatea de achiziții la nivel de companie și de grup propune și monitorizează proiectele de îmbunătățire a fluxului de procese ale departamentului de achiziții realizează controale periodice cu referire la
ALU MENZIKEN
Candidatul ideal Te invitam sa faci tu urmatorul pas daca:Ai minimum 7 ani in activitate bancara si minimum 5 ani experienta pe zona de creditare persoane juridiceAi experienta in coordonarea unei echipe, gandire anteprenoriala si comerciala, capacitate de adaptare si raspuns la schimbareIti place sa interactionezi cu oamenii intr-un mod asertiv, esti proactiv, organizat si deschis sa inveti lucruri noiIti place sa iti setezi obiective personale pentru a le depasiDezvolti si menti relatiile de parteneriat cu clientii potentiali sau cei existentiAi abilitati de motivare a angajatilor, entuziasm, dar si aptitudini de a gestiona situatii neprevazute la nivel de regiuneDescrierea jobului Pentru ca rolul tau este unul important iata care sunt principalele activitati de care vei fi responsabil:Coordonarea si motivarea echipei pentru indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative de vanzare alocate regiunii pentru segmentul de clienti IMMSa asiguri consultanta clientilor in vederea dezvo
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic; Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane juridice; Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite; Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj; Limba engleză – min. nivel mediu; Bun utilizator al MS Office.CĂUTĂM Persoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă; Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței; Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii. Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii; O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor; Bune abilități de comunicare ve
Alpha Bank
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina practica bancara.Descrierea jobului Probabil te intrebi:Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!Ce primesc?Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, c
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 10 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.