Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operations Specialist in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operations Specialist in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Treasury


Candidatul ideal University degree (degree in finance and/or accounting);At least 3 years of work experience required – either SME or Big4;Proficiency in the use of Microsoft Office suite; SAP knowledge is a plus;Fluent in English (German is an advantage);Outstanding communication skills and organizing ability;Self-starter with good analytical skills;Ability to work independently and as a member of a regional team.Descrierea jobului Contact person for subsidiaries and headquarter with regards to intercompany financingManagement of the daily cash distribution in the groupSupport for payment transactions including authorizations, improvement of bank account structure and administrative tasks in banking systemsActive role in weekly and monthly Treasury- Reporting’s and preparation of meetings with the managementPreparation of cash forecastsLink to finance department for monthly bookings and month-end reportingKey role in treasury related projects concerning the EMEA regionContact person f
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Internal Audit Specialist


Candidatul ideal ─ University degree;─ Audit experience (external/internal) preferred 4+ years;─ Certifications (CPA, CIA, CFE, CISA) are preferred;─ Good understanding of Institute of Internal Auditors (IIA) standards, internal controls framework, riskmanagement and SOX;─ Very good knowledge of MS Office and data analysis;─ Fluent knowledge of English and German (advantage);─ Good communication, problem solving, multi-tasking and interpersonal skills;─ Familiarity with business and financial principles, good analytical skills;─ Willingness to travel as required to support audit fieldwork.Descrierea jobului ─ Participate in planning, scoping, execution and review of audits─ Perform audit fieldwork (Operations, Compliance, Regulatory, Finance, SOX audits, etc.)─ Review and evaluate compliance with policies and procedures─ Identify audit issues and root causes, recommend improved internal controls and follow-up if correctiveactions are implemented and if these would mitigate the identifi
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta Mecanica


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara la fabrica din Arad. Studii medii tehnice in domeniul electric/mecanic Experienta dе minimum 2 ani intr-o pozitie similara Bune abilitati dе analiza, sinteza si intelegere a proceselor tehnologice Abilitati dе organizare si planificare, abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa Atitudine pozitiva si constructiva Disponibilitate dе a lucra in tureDescrierea jobului SCOPUL POSTULUI: titularul postului are rolul de a asigura funcţionarea corespunzătoare si intretinerea instalatiilor, utilajelor si a masinilorRESPONSABILITATIIntreținеrеа еchipаmentеlor conform spеcificаțiilor cărții tеhnicе a utilajеlor prin еfectuarеа de inspеcții pеriodicе și revizii/rеpаrаții conform procеdurilor internеRespеctareа procedurilor SSM și identificarea riscurilor în zona de activitatеRеalizаrea activităților de mentenanță preventivă și corectivăGestionarea materialelor și pieselor de schimb.Participare activă la activitățile desfășurate în ateli
AUSTROTHERM COM S.​R.​L.​

Custommer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare sau medii- Limba engleza - nivel intermediar, ideal- Obligatoriu: limba italiana – nivel avansat (comunicare orala si scrisa)- Experienta anterioara pe partea de customer service sau procesare comenzi- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala- Orientare catre client- Orientare catre solutii- Abilitati de gestionare a conflictelor- Atentie la detalii- Cunostinte PC: Cunostinte Word, Excel, Outlook Descrierea jobului Locatie job: Strada Cornelia Bodea, nr.2A, AradProgram de lucru: 09.30 – 18.30 Descriere Job:- Supravegheaza intreg procesul de operare al comenzilor (de la introducere, la trimiterea confirmarii, pana la indeplinirea completa a acesteia), lucreaza in sinergie cu Vanzarile, Opreatiunile, Achizitiile si Depozitul asigurand respectarea timpilor de procesare conveniti cu Clientul, si implementand toate actiunilor posibile si necesare pentru a respecta data de livrare solicitata de Client-Se asigura ca, comenzile sunt pr
SMC ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist In Domeniul Calitatii 5700-6300 Lei Net


Candidatul ideal Studii superioare Minim 5 ani vechime Cunostinte temeinice si experienta in domeniul managementului calitatii, al asigurarii calitatii si al sistemului calitatii in constructii Capacitate de a utiliza eficient tehnica de calcul, in special Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet Explorer; softuri speciale ale societatii Utilizarea calculatorului si a mijloacelor de comunicare fax, telefon, e-mail; Capacitate de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, riguros; atent la detalii si calitate; Persoana activa, deschisa la provocari, energica si puternica, orientata spre munca si activism, cu buna capacitate de a lucra atat in echipa, cat si individual, cu dorinta de implicare si aprofundare a cunostintelor in domeniul calitatii in constructii. Persoana echilibrata cu grad ridicat de autocontrol a starilor emotionale, astfel incat acestea sa nu influenteze performantele si rezistenta la stres.Descrierea jobului Asigurarea conducerii operative, planificarea si execu
BAWI CONSTRUCTION S.​R.​L.​

Customer Service Specialist (m/​f/​d)


Candidatul ideal Your skills: University degree Knowledge of English language (German is a plus) MS-Office, ERP system knowledge Time management Determined and result oriented person Ability to meet deadlines and work in a dynamic environment Ability to work independently and proactively Ability to understand complex business drivers, produce high-quality analytics and communicate results effectively Willingness and availability to travelDescrierea jobului Your tasks: Manages day-to-day customer service for selected customers (one face to the customer for pre-series, series and aftersales) Coordinates day to day operations between ADC, customers, LEONI production facilities & third part logistics Manages the communication to the customers Process customer orders on behalf of the production facilities for the selected customers Analyzes customer schedules against agreed contracts, incl. capacity and flexibility agreements Negotiates potential solution for deviations between customer, sa
LEONI WIRING SYSTEMS ARAD SRL

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Absolvent scoala tehnica – cerinţă obligatorie; Cunoștinţe tehnice (oricare din specializarile: mecanica, pneumatica, hidraulica, electronica, automatizari, etc); Capacitate de lucru conform documentatiei tehnice/tehnologice ale echipamentelor; Initiativa, implicare activa si orientat spre rezolvarea de probleme; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, flexibilitate si organizare; Cunostinţe de operare PC (MS-Office); Disponibilitatea de a lucra conform schimburilor solicitate; Experienţa intr-o pozitie similara - constitue avataj; Cunostinţe de limba Engleza - constitue avantaj.Descrierea jobului Efectuarea de activitati specifice de intretinere neplanificata/ planificata asupra echipamentelor de productie pentru a asigura disponibiltatea tehnica a acestora; Folosirea corecta a uneltelor/ dispozitivelor, a pieselor de schimb si a metodelor specifice pentru activitatile de intretinere a echipamentului de productie; Sugestii de imbunatatire procesului de mentenanta si
LEONI WIRING SYSTEMS ARAD SRL

Media netă estimată pe baza celor 139 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Finance And Administration Specialist


Candidatul ideal Consider applying if you have: A minimum of 2 years of experience in accounting and business administration; Experience utilizing an ERP system (knowledge of SAP is a plus); Bachelor’s Degree or a above; Proficiency in English is mandatory.Descrierea jobului On this position you will be responsible for: Managing the company's financial work, including but not limited to review and reimbursement of daily expenses, accounting, tax declaration, fund management, business changes and other accounting work such as financial statements; Establishing and improving the company's accounting supervision mechanism, supervising the establishment of corresponding financial management systems and guaranteeing the safety and integrity of the company's assets; Coordinating with the headquarters' Finance Department and carrying out work in accordance with the requirements made by the headquarters' Finance Department; Completing audit coordination work when the compan
HUMANGEST GROUP SRL

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Candidatul ideal:Studii medii (profil tehnic: electric, mecanic, automatizari) sau studii superioareAbilitati de lucru cu calculatorul – nivel incepator/mediu (MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Windows)Avantaj cunosterea pietei locale in domeniul industrial /productie echipamente ,mase plastice ,automotive etc Descrierea jobului TEHNICIAN MENTENANTA Echipamente Industriale Mentenanta corectiva/preventiva pentru echipamente industrialeInterventii mecanice, electrice, pneumatice, Lucrul cu diverse scule, aparate de masura si controlActivitatea se desfasoara in zona/judetului Arad Vizita periodica in zona alocata Mentinerea relatiilor cu clientii companiei ,
INDUSTRIAL AIR SYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 146 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: AUTOELECTRIC PROCESS SERVICESExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
AUTOELECTRIC PROCESS SERVICES

Medic Specialist Medicina De Urgenta - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ARAD Expira in 2024-05-20 LocatieArad NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Nr. 15.921 / 25.04.2024A N U N TIn conformitate cu prevederile Ordinului MS nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice sau din directiile de sanatate publica, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment din unitatile sanitare fara paturi sau din directiile de sanatate publica, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad organizeazaCONCURS PENTRU OCUPAREA :- a doua posturi vacante cu norma intreaga de 7 ore / zi, de medic specialist confirmat in specialitatea m
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Medic Specialist Neurochirurgie - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ARAD Expira in 2024-05-17 LocatieArad NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Nr. 15.420 / 23.04.2024A N U N TIn conformitate cu prevederile Ordinului MS nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice sau din directiile de sanatate publica, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment din unitatile sanitare fara paturi sau din directiile de sanatate publica, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad organizeazaCONCURS PENTRU OCUPAREA :- a doua posturi vacante cu 1/2 norma fiecare, de 3,5 ore / zi, de medic specialist confirmat in specialit
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Tehnician Sisteme De Securitate


TRAUN GUARD HMS SRL, societate ce asigură securitatea fizică și tehnică a obiectivelor organizațiilor Grupului Lukoil în România ,ocupând constant primele locuri în topul firmelor din județul Prahova, angajează Tehnician sisteme de securitate pentru punctele de lucru din Arad si din Ploiești Descrierea postului: - Realizarea lucrărilor de cablare, instalare, punere în funcțiune și întreținere a sistemelor de securitate (sisteme de supraveghere video, sisteme de detecție și semnalizare incendiu, sisteme de alarmă antiefracție, sisteme de control acces, sisteme videointerfon, etc.); - Executarea lucrărilor în termenele stabilite conform planurilor de execuție; Cerințe: - cunoștințe minime medii în electrică și electronică; - spirit de echipă; - persoană serioasă, ordonată, cu inițiativă; - certificat tehnician sisteme de securitate și sau detecție incendiu constituie un avantaj; - posesor permis de conducere, categoria B Se oferă : contract de muncă, salariu motivant, tichete de masă in
TRAUN GUARD HMS

Media netă estimată pe baza celor 20 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Angajam Tehnician Mentenanta


Tehnician pentru mentenanta cladire de birouri, luni-vineri,8 ore
BLENDED SOFTWARE SRL

Specialist Salarizare - Referent Resurse Umane


Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi! Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Cunostinte in managementul resurselor umane; Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări); Este responsabil de gestionarea programului Revisal; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității
SC VERBITA SRL
Vezi alte joburi relevante

District Manager Arad


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Business Developer - Arad (determinat)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Safisol Industry – este o companie producatoare de izolatii termice si cautam un Reprezentantvanzari zonal.Cerinte: Experienta in domeniul ariei de constructii de minim 3 ani cu competente tehnice – zonade izolatii, reprezinta un avantaj; Experienta in zona de retail(magazine de constructii si bricolaj); Cunoasterea solida a tot ceea ce inseamna piata din zona de Vest – a clientilorimportanti; Persoana autonoma,cu abilitati de vanzare si organizare, focusata pe rezultate; Bune abilitati de comunicare si prezentare; Bune abilitati de negociere; Cunostiinte de limba engleza – cel putin nivel mediu; Permis de conducere categoria B si disponibil pentru deplasari in aria de responsabilitate. Activitatea se va desfasura pe urmatoarele orase: Timisoara, Oradea, Deva, Resita, Sibiu, Cluj, Satu Mare, Baia Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Mures, Valcea si Dolj. Descrierea jobului Responsabilitati: Alaturi de superiorul ierarhic – studiaza,identifica si abordeaza diver
SAFISOL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 58 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Manager Restaurant - Mesopotamia Arad


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall AradCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Atrium Mall Arad? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Atrium Mall Arad- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experi
SET-CORPORATION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.