Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operations Specialist in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operations Specialist in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Internship Specialist Dezvoltare Zonal,​ Pitesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul electroenergetic; Cunostinte legislatie aplicabila in domeniul energetic; Autorizare ANRE (constituie un avantaj); Dorinta de invatare continua; Bune aptitudini de ascultare si comunicare; Atitudine orientata spre rezultat; Buna capacitate de adaptare la informatii noi.Descrierea jobului Elaborare documentatii simplificate pentru proiectele de investitii din programele de investitii si reparatii cu documentatie pe care o furnizeaza proiectantului; Evaluare economica si prioritizarea solicitarilor de lucrari din investitii pentru instalatiile de joasa, medie tensiune si inalta tensiune; Elaborare studii privind dezvoltarea RED din zona in care isi desfasoara activitatea, studii de solutie pentru racordarea la RED a consumatorilor sau pentru eliberarea de amplasamente la medie sau joasa tensiune; Analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor privind parametrii de calitate ai energiei electrice distribuite, reclamatii patrimoniale; Propune lu
EVRYO POWER S.​A.​

Specialist Gestiune Personal Instruire Si Relatii Sociale


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta 5 ani in gestiunea salariatilor si calcul salarial; Bune cunostinte referitoare la Codul Muncii si legislatiei in domeniu; Certificat Inspector Resurse Umane – constituie un avantaj.Descrierea jobului Participa la definirea standardelor, proceselor si instructiunilor de lucru pentru procesele gestionate de Biroul Resurse Umane; Elaboreaza si implementeaza politicile de resurse umane (recrutare, selectie, integrare, salarizare si motivare, relatii de munca) care sa asigure necesarul de personal corespunzator din punct de vedere cantitativ si calitativ; Asigura evidenta personalului si gestionarea fondului de salarii pentru salariatii companiei, conform legislatiei romanesti in vigoare; Elaboreaza propuneri de norme, proceduri, instructuni si regulamente, privind activitatile aferente obiectului propriu de activitate.
EVRYO POWER S.​A.​

Specialist Smart Metering - Pitesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul electric; Atitudine orientata spre rezultat, spre identificarea oportunitatilor; Buna capacitate de adaptare la informatii noi, dorinta de invatare continua.Descrierea jobului Maparea consumatorilor la posturile de transformare, in cazul necompletarii anterioare de catre serviciul GIS; Analizarea strategiei de implementare la nivel de localitate pentru situatiile in care nu se poate realiza maparea la nivel de PT; Asigurarea premiselor de instalare concentratoare de date in aplicatiile informatice (Identificare TC-uri, Creare TC-uri etc.); Operarea concentratoarelor de date, manual, in aplicatiile informatice, in lipsa unei solutii automate de transfer a datelor; Crearea si monitorizarea comenzilor de instalare contoare SMI; Operarea erorilor pe comenzile de instalare a concentratoarelor de date si instalarea contoarelor inteligente; Analizarea/ solutionarea anomaliilor rezultate din procesele de masura, referitoare la contoarele SMI.
EVRYO POWER S.​A.​

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cautam Specialist marketing entuziast/a, organizat/a si dornic/a de o noua provocare profesionala. In acest rol vei lucra autonom si te vei ocupa de promovarea unei game largi de produse prin utilizarea strategica a canalelor digitale si a altor activitati promotionale.Profilul pe care il cautam: Experienta de minim 1-2 ani in marketing; Cunostinte de cercetare de piață și analiză de date; Cunoștințe de Photoshop - reprezinta un avantaj; Experiență în planificarea și coordonarea campaniilor de promovare; Cunostinte in distributia de materiale publicitare/flyere (stradal/cutii postale/“door hanger”) - reprezinta un avantaj; Atenție sporita la detalii și acuratețea informațiilor; Deschidere pentru feedback și generarea modificărilor; Respectarea termenelor limită; Flexibilitate si adaptare in functie de circumstantele mediului de afaceri; Autonomie in organizarea sarcinilor specifice;Valorile noastre: Frugalitate, Responsabilitate, Proactivitate, Imbunatatire continua, I
PRETURI PENTRU TINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1156 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Pompare Izolatii Din Lemn


Candidatul ideal Angajam si scolarizam muncitori pentru pompare izolatii cu lână de lemn, cu contract pe perioada nedeterminata si salariu incepand de la 4230 lei NETConditii minime obligatorii:- Domiciliul in una din localitatile Sibiu, Cluj Napoca sau Pitesti - angajam personal in fiecare din aceste trei sucursale - Permis cat B - ne deplasăm la client acasa pentru executia lucrarilor- In unele cazuri lucram pana se termina lucrarea, deci se fac si ore suplimentare (care se compenseaza cu timp liber platit)- izolăm poduri si mansarde, la interior - cautam deci persoane cu minime abilitati tehnice sau care sunt dispuse sa invețe Descrierea jobului 4230 lei/luna NET in primele 3 luni4480 lei/luna NET in urmatoarele 3 luniSalariul fix incepe de la 4230 Ron NET, IN MANA, calculat pentru 8 ore de luni pana vineri, trecut integral in cartea de munca, inclusiv tichete de masa virate pe card (3150 Ron salariu + 630 Tichetele + 450 bonusul de insertie)Dupa perioada de proba salariul de baza c
CASE CăLDUROASE S.​R.​L.​

Specialist In Digitalizare,​ Dezvoltare Si Sustenabilitate


Candidatul ideal Cerințe: Experiență relevantă în digitalizare, dezvoltare și/sau sustenabilitate, preferabil într-un mediu corporativ sau organizațional similar. Cunoștințe solide de tehnologii digitale și capacitatea de a gestiona proiecte de implementare a soluțiilor software și hardware. Înțelegere a conceptelor de sustenabilitate și a strategiilor de reducere a impactului asupra mediului. Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a influența și mobiliza echipele interne. Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în schimbare rapidă.Descrierea jobului Responsabilități: Identificarea oportunităților de digitalizare și eficientizare a proceselor în cadrul companiei. Gestionarea proiectelor de implementare a soluțiilor digitale și a instrumentelor tehnologice. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de sustenabilitate, cu accent pe reducerea amprentei de carbon și utilizarea responsabilă a resurselor. Colaborarea st
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Medic Specialist


Candidatul ideal Absolvent al facultății dе medicina; Abilităţi foarte bune dе comunicare şi relaţionare; Abilităţi dе organizare, coordonare şi atenţie la detalii; Abilitatea dе a lucra în echipă; Integritate şi profesionalism; Spirit antreprenorial.Descrierea jobului Medici specialisti care ingrijesc pacienti in regim de ambulatoriu clinic, in program full time/part time, in contract cu CASMB si/sau cu PLATA.MEDICI SPECIALISTI pentru urmatoarele specialitati:1.Diabet zaharat,nutritie;2.Cardiologie;3.Oftalmologie;4.Endocrinologie5.Neurologie;6.Psihiatrie;7.Medicina interna8.Dermatologie;9.Pneumologie;10.Reumatologie;11.Balneofizioterapie si recuperare medicala;12.Fizio-kinetoterapeut.Site:diabetmed.roResponsabilități: Stabilеște planul dе trаtаment în bazа propriеi consultații; Cunoaște şi aplică responsabilităţile de etică şi deontologie profesională; Comunică eficient cu celelalte departamente şi stabileşte o relaţie armonioasă cu pacienţii prin crearea unei atmosfere de încredere ş
DIABET MED SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Specialist SSM


Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Experienta intr-un rol similar (companie s
Lugera Makler

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Studii tehnice (electromecanic / electronica/ electrica); Cunostinte elementare de operare pe calculator; Este necesara calificare de electrician; Capacitate de analiza si sinteza, organizare si rigurozitate; Capacitate de adaptare la situatii noi, abilitati comunicare – flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei. Disponibilitate program de lucru in 3 schimburi.Descrierea jobului Asigurarea intretinerii si service-ul echipamentelor din aria de productie; Asigurarea alimentarii cu curent electric a echipamentelor din aria de productie; Asigurarea efectuarii intretinerilor preventive a echipamentelor din aria de productie; Asigurarea prezentei sculelor si dispozitivelor specifice repararii echipamentelor din aria de productie; Cererea asigurarii cu piese de schimb specifice; implicarea in reducerea timpilor de intrerupere si inregistrarea acestora; Oferirea suportului tehnic productiei (in afara sarcinilor principale); Instruirea operatorilor
LEONI WIRING SYSTEMS PITETI SRL

Media netă estimată pe baza celor 146 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti Migrator


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Servicii Clienți Migrator, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Dacă cele de mai jos te reprezintă, șansele tale să fim colegi au crescut: ești pasionat(ă) de zona vânzărilor și îți face placere să interacționezi cu clienții; te faci ușor înțeles/înțeleasă, indiferent că este vorba despre clienți, colegi sau alte persoane cu care intri în contact; prietenii te descriu drept o persoana cu atitudine pozitivă și empatică.Dacă vii de acasă cu: spirit de echipă; adaptabilitate; abilități bune de comunicare; abilități de organizare
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti (migrator)


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre. Iti va face placere sa le promovezi, pentru ca raspund eficient unui complex de nevoi prezente din ce in ce mai mult in randul clientilor nostri;Comunici cu clientii bancii (exact ce iti place tie :)) si pe baza nevoilor pe care le identifici le recomanzi produsele sau serviciile potrivite;Procesezi operatiuni cu numerar/ fara numerar in functie de specificul tranzactiei
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Hostess /​ Brand Specialist


Candidatul ideal Hostess / Brand SpecialistNe marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco!Asa ca daca si tu vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam cu drag sa te cunoastem!Ce trebuie sa faci:• Sa fii imaginea brandului;• Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;• Sa creezi experienta de testare si cumparare;• Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie;• Sa colectezi feedback dupa testarea produsului Descrierea jobului Noi iti oferim:· O echipa cool formata din oameni dinamici si carismatici;· Program de lucru dinamic;· Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;· Transport asigurat;· Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri· Tinuta asigurata;· Team building-uri;· Recunoastere profesională;Ce asteptari avem de la un Brand Specialist?· Atent la propria imagine· Orientare
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Specialist Board Design Engineer


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice; Minim 1-2 ani experienta in industria auto pe o pozitie similara; Abilitati de intelegere a desenelor tehnice; Desen tehnic, AutoCAD nivel mediu, SolidWorks; MS-Office (Word, Excel) nivel mediu; Limba engleza nivel mediu/germana (constiutuie avantaj); Spirit de echipa; Capacitate de analiza si sinteza, organizare si rigurozitate; Capacitate de adaptare la situatii noi, abilitati comunicare – flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.Descrierea jobului Provocarea ta: Realizarea comenzilor de proiectare a bordurilor în timp si la calitatea corespunzatoare; Dezvoltarea și îmbunătățirea procedurilor privind proiectarea bordurilor; Oferirea asistentei Inginerilor de Productie in activitatile de revizuire si propunere a unui design detaliat pentru produsele noi si pentru modificarile tehnice, folosind sisteme CAD, in conformitate cu standardele si procedurile LEONI si ale clientilor; Oferirea suportului in dez
LEONI WIRING SYSTEMS PITETI SRL

Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Studii de specialitate (profil tehnic/electric/electronic/telecomunicatii);Cunoasterea sistemelor electronice de securitate existente pe piata romaneasca;Cunostinte in domeniul sistemelor de alarma si detectie la efractie, supravehere video, sisteme avertizare la incendiu;Carnet de conducere auto – categoria B (experienta minim 2 ani);Cunostinte tehnice IT - Hardware si SoftwareResponsabilitate, mod riguros de organizare a propriei activitati, rabdare, meticulozitate;Dinamism, bune abilitati de comunicare si relationare la orice nivel, spirit de echipa;Descrierea jobului Realizarea cablarii si a conexiunilor necesare pentru implementarea sistemelor de securitate tehnica, conform proiectelor;Instalarea si punerea in functiune a sistemelor de securitate (sisteme de detectie si alarmare antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, sisteme de detectie si alarmare la incendiu, audio si videointerfonie, automatizari);Coordonarea activitatilor impuse de derularea con
DARIA TELECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3950 RON/Luna

Senior AWS DevOps Engineer - Full-Time


Application ManagementBrasov+9 more What's this role about?Looking for an enthusiastic Cloud DevOps Engineer that will be responsible for developing and running a wide variety of consumable services on AWS that are highly automated, secure and compliant by design.- Responsible for migrating and helping other teams migrate their business applications to the cloud.- The ideal candidate would have experience in automation and software engineering, as well as a very good understanding of the underlying components such as server operating systems, databases, network components, etc.- Be part of an on-call team which offers 24/7 support for critical matters for 5 days/month with an average of 1-3 interventions per week.What skills and experience do you need? Solid, hands-on experience building and managing AWS infrastructures; Hands-on experience with infrastructure-as-code through tools like AWS CloudFormation or Terraform; Solid skills in coding/scripting (Python, bash); Experience with ve
Endava

Angajez Tehnician Sisteme De Securitate


angajez tehnician sisteme de securitate
SC EUROGUARD SECURITY 2007 SRL
Vezi alte joburi relevante

Project Manager Retele Hidroedilitare Pitesti


Candidatul ideal - studii superioare / Facultatea de Hidrotehnica/Instalatii;- experienta profesionala in domeniul studiilor: min. 5 ani;- experienta ca manager de proiect pentru lucrari de proiectare + executie retele apa, canal, statii pompare, statii epurare, statii tratare apa;- portofoliu specific: lucrari retele de alimentari cu apa si canalizari avand lungimi mai mari de 10 km (fiecare);- constituie avantaj: experienta de lucru in contracte de tip FIDIC, cunostinte limba engleza ;-permis categoria B.-cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera , Microsoft Project-coordonare proiecte publice complexe;-cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit).Descrierea jobului - Asigura respectarea prevederilor contractuale ale proiectelor;- Studiaza detaliile tehnice ale proiectului si in functie de acestea planifica, conduce si coordoneaza direct implementarea acestuia;- Intocmeste si urmareste graficele de executie;- Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;-
SKILLD BY EJOBS

Asistent Manager Import


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Assistant Store Manager


Candidatul ideal Assistant Store ManagerOur promise:• “Bring Fun to Life” culture and unique atmosphere• Career in the international, dynamic company• Intensive professional and personal development• Commitment to people and rich reward systemYour challenges/tasks:• Responsible for recruitment, selection, job performance appraisal and retention of coffee store baristas.• Coordinates training of crew members• Ensures proper operations of a store, manages the store during Store Manager’s absence• Accounts for optimal level of cost of labour on store level: plan, analyze and control cost of labour; prepare work schedules and holiday plans for baristas• Create friendly atmosphere at work, reflecting AmRest and Starbucks culture and Core ValuesOur expectations:• At least 1 year of experience in team management• Experience in customer service (preferred gastronomy)• Good knowledge of English in ideal case• Positive energy and enthusiasm at work• Reactiveness, problem-solving skills, taking c
AMREST COFFEE SRL

Manager Operational - Retail - Arges Mall - Pitesti


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in incinta Arges Mall, conform programului: Luni-Vineri, 09:00-18:00 (program fix).Cerinte: Minim 1 an experienta pe un post similar Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile economic / juridic) Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit) Cunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul de activitate Cunostinte teoretice si practice adecvate naturii, amplorii si complexitatii activitatii si responsabilitatilor alocate Cunostinte bune de MS Office (in special Word si Excel) Nivel ridicat de responsabilitate, rabdare, implicare, proactivitate, confortabil cu multi-taskingDescrierea jobului Responsabilitati: Coordoneaza si supervizeaza activitatea prestatorilor de servicii (paza, curatenie) Propune investitii privind intretinerea si modernizarea centrului comercial Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea chiriasilor /furnizorilor si se implica in mod direct in rez
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.