Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

74 Locuri de Munca Secretara in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

74 Locuri de Munca Secretara in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara


Candidatul ideal Persoana cu bune abilitati de comunicare si cunostinte operare PC.Descrierea jobului Comunicare telefonica si directa cu clientii si colaboratorii firmei.Operare pe PC.
MENTOR INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 419 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara In Cadrul Agentiei Imobiliare Colosseum


Candidatul ideal AGENTIE IMOBILIARA/BROKER DE ASIGURARI angajeaza SECRETARA!Ne mărim echipa și avem nevoie de o persoană pentru postul de secretara în cadrul Agenției Imobiliare COLOSSEUM.Activitatea noastră este axată, exclusiv, pe servicii de consultanță imobiliară.Jobul presupune activitate de birou: menținerea relației cu clienții, actualizarea periodică a bazei de date, research pe piața imobiliară și promovarea ofertelor.Ne dorim o persoană dedicată, dornică să învețe și care are cunoștințe de operare PC.Programul este full time de Luni pana Vineri (09-18), iar salariul este fix, 3.000 RON NET + comision din vanzari.
COLOSSEUM IMOB INVEST S.​R.​L.​

Secretara în Cadrul Agenției Imobiliare Colosseum


Candidatul ideal AGENTIE IMOBILIARA/BROKER DE ASIGURARI angajeaza SECRETARA!Ne mărim echipa și avem nevoie de o persoană pentru postul de secretara în cadrul Agenției Imobiliare COLOSSEUM.Activitatea noastră este axată, exclusiv, pe servicii de consultanță imobiliară. Jobul presupune activitate de birou: menținerea relației cu clienții, actualizarea periodică a bazei de date, research pe piața imobiliară și promovarea ofertelor. Ne dorim o persoană dedicată, dornică să învețe și care are cunoștințe de operare PC. Programul este full time de Luni pana Vineri (09-18), iar salariul este fix, 3.000 RON NET + comision din vanzari.Dacă sunteți interesați de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa officeARONDcolosseuminvest.ro sau ne puteti contacta telefonic la numarul zerosaptepatrudoitreidoisapteoptsasecinci
COLOSSEUM IMOB INVEST S.​R.​L.​

Gestionar depozit


Companie verificată
Aplica rapid
Esti organizat, atent la detalii, iti place sa lucrezi in echipa si ai autorizatie ISCIR?Aplica pentru postul de GESTIONAR. Cerinte:Disponibilitatea de a lucra in 4 schimburi;Cunostinte de operare PC si programe Office (SAP prezinta avantaj);Autorizatie ISCIR valabila. Beneficii:Salariu negociabil in functie de experienta;Tichete de masa;Diverse bonusuri si sporuri;Prima de angajare;Transport asigurat pe diverse rute din Brasov, Prahova si Covasna;Posiblitatea de colaborare pe termen lung. Cum ne cunoastem?Sunati la numarul de telefon afisat
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Suport Vanzari,​ Back Office


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui SUPORT VANZARI, BACK OFFICE dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre.Daca ai urmatoarele competente : Engleza - nivel mediu; Studii superioare – economice sau tehnice; Cunostinte minime - desen tehnic (va fi considerat un avantaj) ; Cunostinte de baza - Microsoft Office ; Experienta in domeniul vanzarilor B2B (va fi considerata un avantaj); Excelente abilitati de comunicare si relationare;Daca te consideri o persoana: Deschisa , extrovertita Proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Organizata ; Atenta la calitatea muncii prestate;Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea ? Asigura suport pentru echipa din Departamentul Comercial cu scopul de a realiza comunicarea cu clienții și de a răspunde solicitărilor acestora; Furnizarea de informatii privind produsele si serviciile companiei; Pregatirea, intocmirea si transmiterea ofertarii; Mentinerea relatiei cu clientii in procesul de vanzare si post-vanzare; Asigura supor
DDCA ROMANIA SRL

Asistent Store Manager Brasov


Candidatul ideal Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magazinului Responsabil de modul de prezentare al mărfii - VIM Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe: Studii medii Experiența profesionala – de preferat, in vânzări Spirit flexibil, competente sociale, dinamism, prezenta agreabila Abilități de comunicare, persoană motivată si responsabilă Abilități de ManagementOferim Oportunitatea să dezvoltați o cariera de succes Training-uri specifice Pachet salarial motivant Atmosferă plăcută de lucru într-un mediu familialDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Aplică online sau trimite CV-ul la adresa: [email protected] jobului Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magaz
CA MODA RETAIL SRL

Asistent Store Manager Brasov


Candidatul ideal Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magazinului Responsabil de modul de prezentare al mărfii - VIM Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe: Studii medii Experiența profesionala – de preferat, in vânzări Spirit flexibil, competente sociale, dinamism, prezenta agreabila Abilități de comunicare, persoană motivată si responsabilă Abilități de ManagementOferim Oportunitatea să dezvoltați o cariera de succes Training-uri specifice Pachet salarial motivant Atmosferă plăcută de lucru într-un mediu familialDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Aplică online sau trimite CV-ul la adresa: [email protected] jobului Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magaz
CA MODA RETAIL SRL

Vanzari Back-office


Candidatul ideal Persoana cu atitudine activa si pozitiva, cu placere de a comunica si de a lucra in echipa .Abilitati bune de organizare , gandire logica si capacitatea de lucru multitasking .Deschidere si energie pentru crestere continua personala si profesionala.Descrierea jobului Acordarea de asistenta clientilor in procesul de vanzare si livrare a produselor comercializate ( comunicare preturi , preluare comenzi, organizare livrari din depozit pe cele 3 canalele de distributie folosite : local, curieri si pe trasee nationale deservite de flota auto proprie ).Intocmire documente contabile si comerciale specifice activitatii de vanzari prin intermediul aplicatiei software ERP din cadrul societatii .Promovarea si vanzarea produselor din portofoliul companiei catre clientii targetati prin mijloace de comunicare online .Imbunatatirea continua a cunostintelor privind produsele comercializate in vederea cresterii continue a gradului de satisfactie a clientilor privind serviicile oferite
CONTRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Lucrător Gestionar (depozit Hărman)


Candidatul ideal Daca ai mai lucrat intr-un depozit si esti familiarizat cu Word, Excel si Outlook, deja suntem prieteni. Faci si economie la bugetul de sala cand alegi sa lucrezi cu noi, ca manevrezi zilnic colete. Nu sunt exagerat de grele, dar se aduna pe parcursul unei zile si te ajuta sa ai conditie fizica buna. De exemplu cam cel mai greu produs care se manevreaza zilnic este hartia de copiator care are 12,5 kg/cutie.Stii si tu ca ai vrea sa ti se livreze ieri chestiile pe care le comanzi, daca se poate. Cam asa isi doresc si clientii nostri si, ca sa putem oferi servicii prompte, am decis sa introducem si schimbul 2. Totusi, e in stilul Brand – un schimb 2 relaxat, de la ora 12:00 la 20:30. Practic, sunt zilele alea in care dormi pana tarziu si tot ajungi la timp la job. Bineinteles ca iti si asiguram transportul, pentru ca tu sa nu pierzi timp pe drum si nici sa nu ai cheltuieli suplimentare.Am fi extra bucurosi daca ai autorizatie de stivuitorist (ISCIR), dar nu e musai – te a
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Lucrator Gestionar (depozit Harman)


Candidatul ideal Daca ai mai lucrat intr-un depozit si esti familiarizat cu Word, Excel si Outlook, deja suntem prieteni. Faci si economie la bugetul de sala cand alegi sa lucrezi cu noi, ca manevrezi zilnic colete. Nu sunt exagerat de grele, dar se aduna pe parcursul unei zile si te ajuta sa ai conditie fizica buna. De exemplu cam cel mai greu produs care se manevreaza zilnic este hartia de copiator care are 12,5 kg/cutie.Stii si tu ca ai vrea sa ti se livreze ieri chestiile pe care le comanzi, daca se poate. Cam asa isi doresc si clientii nostri si, ca sa putem oferi servicii prompte, am decis sa introducem si schimbul 2. Totusi, e in stilul Brand – un schimb 2 relaxat, de la ora 12:00 la 20:30. Practic, sunt zilele alea in care dormi pana tarziu si tot ajungi la timp la job. Bineinteles ca iti si asiguram transportul, pentru ca tu sa nu pierzi timp pe drum si nici sa nu ai cheltuieli suplimentare.Am fi extra bucurosi daca ai autorizatie de stivuitorist (ISCIR), dar nu e musai – te a
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Gestionar Depozit Materii Prime Si Produse Finite


Candidatul ideal Gestionar Depozit Materii Prime si Produse FiniteCerinte: Studii Medii sau Postliceale sau SuperioareExperienta: minim 2-5 ani in activitatea de gestiune profil constructii metalice Descrierea jobului Atributii si responsabilitati ale postului: Gestiune Materii Prime si Produse Finite care concura la realizarea produsului din cadrul sectiilor de productie ● Receptioneaza si asigura conditiile de conservare pe timpul depozitarii a produselor primite in depozitul de produse finite si a materiilor prime ; ● Efectueaza si receptioneaza produsele finite si a materiile prime,se va face cantitativ la preluare sau intrare in depozit ; ● Asigura primirea, descarcarea, evidenta produselor finite si a materiilor prime ● Opereaza in stoc miscarile de produse materii prime ; ● Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; ● Efectueaza , ori de cate ori este nevoie, inventarul produselor finitemateriilor prime si raporteaza rezultatele ; ● Participa activ la operatiunile de
ENERGOSTEEL ART S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Manager care să aducă un strop de creativitate in echipa noastra, cu energie pozitiva si cu capabilitatea de a găsi solutii noi intr-un mod independent!Candidatul ideal:- Studii medii sau superioare- Limba engleza nivel mediu - avansat- Constituie avantaj experienta in domeniul vanzarilor- Energic, dinamic, bune abilități de comunicare și negociere.- Ambiție, gândire pozitivă și dorintă de performanță;- Creativitate, spirit de inițiativă, orientat spre rezultate și atingerea obiectivelor propuse;- Capacitatea de a jongla cu multiple sarcini, de a le planifica, organiza și de a menține un zâmbet pe buze.- Un suflet aventuros și o minte deschisă către provocări noi.- Cunoștinte de operare PC – Word, Excel, navigare internet;- Experienta in marketing si e-commerce reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitati administrative:- Maestru al Organizării: Asistentul Manager va fi arhitectul care pune bazele și fundația pentru o zi de
OLSTRAL HPT SRL

Media netă estimată pe baza celor 4075 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal #Să fii coechipier bun, proactiv, cu simțul responsabilității;#O fire organizată și atentă la detalii;# Cu capacitate și dorință de a învăța rapid;#Abilități tehnice și de orientare, utilizare PC;#Experiența în manevrarea stivuitorului constituie avantaj# Să ai liceu sau școală profesională;# DOAR cu autorizaţie de stivuitorist - atestat ISCIR.Descrierea jobului -Utilizarea echipamentelor în mod corespunzător (stivuitor, liza electrica, transpalet, scanner);-Îndeplinirea sarcinilor operaționale care țin de activitățile de gestionare a tuturor materialelor și articolelor din depozit:-pregătirea comenzilor conform livrărilor de efectuat;-încărcarea şi descărcarea mărfurilor din depozit în și din mijloacele de transport;-asigurarea transferurilor de materii prime către producție și a produselor finite în depozit, conform fișelor;-așezarea la raft sau locul de depozitare al mărfurilor;- un singur schimb;-asigurarea ordinii și curățeniei în depozit.Beneficiile tale, ceea ce
NOVAPAX ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 697 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Descriere Post: Asistent Manager- cunoașterea foarte bună a limbii engleze;- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- abilități excelente de comunicare verbală și scrisă- atitudine pro activă în rezolvarea situațiilor neprevăzute- dorința de a învață și de a se dezvolta continuu- capacitate de a lucra eficient atât independent, cât și în echipăPoate constitui un avantaj orice experiența anterioară în domeniul medical.Descrierea jobului Responsabilități:- Menținerea relației cu pacienții telefonic și prin email- Programarea consultațiilor- Asigurarea comunicării între pacienți și medicii cabinetului (întrebări din partea pacienților, reprogramări, alte probleme specifice)- Menținerea relației cu parteneri, furnizori de consumabile și servicii- Monitorizarea stocurilor de consumabile necesare activităților clinicii: specifice pentru fiecare echipament medical, medicamente, reactivi medicali, materiale sanitare, materiale de curățenie, articole de birotică;
THERAMED HEALTHCARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 4113 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Brasov


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonuri de masa;• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Manager Coffee Shop


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru funcția de asistent manager de coffee shop , ne dorim să fie pasionat de industria cafelei și să manifeste o atitudine proactivă în gestionarea locatiei. Acesta trebuie să aibă o experiență semnificativă în domeniul serviciilor alimentație și în gestionarea unităților alimentare, cu o atenție deosebită la detalii și abilități excelente de organizare.Abilitățile de leadership sunt esențiale, având capacitatea de a motiva echipa pentru a atinge obiectivele stabilite și pentru a asigura un nivel înalt de servicii pentru clienți. Un bun asistent manager de coffee shop trebuie să fie orientat spre rezultate, să aibă abilități puternice de luare a deciziilor și să fie capabil să gestioneze eficient stocurile, programul de lucru și bugetul unității.De asemenea, comunicarea eficientă, abilitățile interpersonale și o atitudine prietenoasă sunt esențiale pentru a crea un mediu plăcut pentru clienți și angajați.Descrierea jobului Responsabilitati generale:
S.​S.​D HORECA SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Esti asistent medical generalist cu sau fara experienta si iti doresti sa lucrezi in domeniul stomatologiei?!Ne dorim sa ai:- studii postliceale sau superioare in domeniul asistentei medicale;- personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- disciplina, organizare si responsabilitate in activitatile zilnice;- bune abilitati de comunicare si relationare cu pacientii si echipa medicala. Descrierea jobului - Pregatirea materialelor si instrumentelor necesare tratamentelor dentare;- Dezinfectarea si sterilizarea instrumentelor stomatologice;- Pregatirea cabinetului stomatologic pentru desfasurarea optima a actului medical;- Utilizarea si intretinerea corecta a aparaturii existente in cabinet.Programul de lucru este:Luni- Vineri- schimbul I - 07:30-15:30;- schimbul II - 14:30-22:00.Se lucreaza si in weekend ocazional.Detalii referitoare la pachetul salarial se discuta in cadrul interviului.Asteptam cv-ul tau si sa ne cunoastem in cadrul unui interviu.
E.​S.​ GARANTI DENTISTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 2906 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Manager Coffee Shop


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru funcția de asistent manager de coffee shop , ne dorim să fie pasionat de industria cafelei și să manifeste o atitudine proactivă în gestionarea locatiei. Acesta trebuie să aibă o experiență semnificativă în domeniul serviciilor alimentație și în gestionarea unităților alimentare, cu o atenție deosebită la detalii și abilități excelente de organizare.Abilitățile de leadership sunt esențiale, având capacitatea de a motiva echipa pentru a atinge obiectivele stabilite și pentru a asigura un nivel înalt de servicii pentru clienți. Un bun asistent manager de coffee shop trebuie să fie orientat spre rezultate, să aibă abilități puternice de luare a deciziilor și să fie capabil să gestioneze eficient stocurile, programul de lucru și bugetul unității.De asemenea, comunicarea eficientă, abilitățile interpersonale și o atitudine prietenoasă sunt esențiale pentru a crea un mediu plăcut pentru clienți și angajați.Descrierea jobului Responsabilitati generale:
S.​S.​D HORECA SRL

Muncitor Necalificat - Etichetator /​ Ajutor Gestionar Brasov


Candidatul ideal Angajam Muncitor necalificat -etichetator/manipulant DEPOZIT ( depozit Produse Cosmetice si ingrijire casa)Cerinte:• Corectitudine, seriozitate, atentie la detalii.• Atestat ISCIR - este un avantajDescrierea jobului Responsabilitati: Manipulare marfa; Etichetare produse cosmetice si detergenti; Colaborarea cu ceilalți membri ai echipei. pregatire comenzi Venituri nete minim 2.500 RON/lunaIncepand cu luna 4 salariul Net de 2600 Ron + 600 Ron bonuri de masa iar incepand cu anul 2, doua din urmatoarele benficii :- pensie facultativa- asigurari de sanatate- servicii turistice- abonament sport+ al 13-lea salariu + prima de Paste + prima de Craciun
INTERNATIONAL TIBECOM CO TRUST SRL

Asistent Medical Recoltare - Part-time


Descrierea jobului Din rolul de Asistent Medical Recoltare vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune. Astfel, prin ceea ce faci in fiecare moment, pacientul si cei dragi lui vor simti grija pe care le-o porti, de la actul medical, pana la vorba buna pe care le-o daruiesti din toata inima.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:• Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale;• Vei asigura conditiile optime de depozitare si de transport ale probelor recoltate;• Vei urmari lunar stocurile medicale existente si le vei inlatura pe cele cu termen de valabilitate aproape de expirare sau expirate;• Vei acorda primul ajutor in situatii de urgenta.Ce ne dorim de la tine:• Sa detii diploma de bacalaureat;• Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile;• Sa ai o experienta de minimum 1 an in recoltarea probelor biologice la adulti si copii;• Sa detii cunostinte digitale
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 74 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.