Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Telekom in Ciorogarla

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Telekom in Ciorogarla

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Ciorogarla si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Telesales B2b - Partener Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa nostra.- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Prelungirea contractelor cu Telekom Mobile- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezultate;B
ALENICO CONSULTING SERVICES

Consilier Vanzari Magazin Telekom Otopeni,​bucuresti


Candidatul ideal -sa fie o persoana serioasa, responsabila, onesta-sa abordeze cu deschidere si intelegere clientii-sa detina cunostinte minime de calculator, sa fie pasionat de tehnologie si de o cariera in vanzari-sa detina abilitati de comunicare dezvoltate, dinamism, rezistenta la stres-experienta in vanzari de minim 1 an constituie un avantajDescrierea jobului -sa promoveze si sa vanda produsele/serviciile oferite de companie prin reteaua de magazine, catre clienti, respectand politicile si standardele companiei-sa consilieze clientul si sa ii ofere solutia potrivita nevoilor sale-sa aiba atitudine pozitiva, deschisa si orientata spre client pentru a obtine obiectivele vanzarii-sa transmita clientilor incredere in calitatea produselor si serviciilor companiei-sa respecte procedurile de organizare si tehnicile de vanzare ale companiei-sa urmareasca obiectivele lunare si sa lucreze in echipa-sa factureze, sa incaseze si inregistreze platile in sistemele interne, cu scopul de a contr
CEMADO TRADE INTERNATIONAL

Operator Back-office Partener Telekom


Candidatul ideal - Ești o persoană atentă la detalii, cu mare capacitate de concentrare?- Ai competențe avansate de operare pe calculator și dexteritate digitală?- Vrei să-ți dezvolți abilitățile de învăţare activă, capacitatea de autoevaluare și exprimarea verbală fluentă?- Ai deprinderi de organizare și planificare a activității?- Ești obișnuit să lucrezi atât individual, cât și în echipă?- Ai absolvit liceul? Studiile superioare reprezintă un avantaj.- Cunostintele tehnice constituie un avantaj, dar se pot invata pe parcurs- Este necesara experienta in Telekom .Descrierea jobului - Avem nevoie de tine să ne ajuți la introducerea şi prelucrarea datelor pe suport electronic în funcţie de proiectele desfăşurate de organizaţie!- Vei introduce date în aplicaţiile specifice proiectelorÎn funcţie de specificul proiectului poți realiza activităţi de indexare- Vei verifica corectitudinea datelor introduse şi vei efectua corecturi în momentul identificării neconcordanțelor- Vei prelucra datel
UNITEL B2B S.​R.​L.​

Agent Achizitii/​ Agent Comercial


Candidatul ideal - Studii superioare în curs/finalizate;- Bune cunoștințe dе operare PC - MS Office;- Permis dе conducere categoria B;- Cunoștințe dе limba engleză (cel puțin nivelul B2);- Abilități excelente dе relaționare, dе negociere și putere dе convingere;- Persoană ambițioasă, perseverentă și motivată dе rezultate;- Orientare către eficiență, către inițiativă personală și cu atitudine pro-activă;- Excelente aptitudini dе comunicare scrisă și verbală.Descrierea jobului Identificаreа generаtorilor de deșеuri reciclabilе;- Prеgătirеa ofеrtelor dе preț și efectuаrеa аnalizеlor dе cost;- Nеgociereа și întocmirea de contracte pentru diverse tipuri de deșeuri;- Gestionarea și monitorizarea permanenta a portofoliului de parteneri (urmărirea derulării contractelor, actualizarea informațiilor, etc.);- Îndeplinirea target-ului alocat;- Prospectarea permanentă a pieței;- Întocmirea de raportări cu privire la activitățile derulate.
RECYCLE INTERNATIONAL

Asistent Vanzari Militari Shopping Center


Candidatul ideal Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!!Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere.Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva.Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca.Atentie distributiva, simt pentru detalii.Spirit organizatoric si de lucru in echipa.Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita.Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-endCapacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse.Responsabilitate si onestitate.Persoana entuziasta, pasionata de fashion.Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Consilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin.Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor.Aranjarea produselor in magazin, confo
Reserved

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 6


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Vod
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Introducere Date - Departament Achizitii - Chiajna


Candidatul ideal Postul este disponibil la sediul nostru din: Str. Italia nr 1-7, Depozit 12, Chiajna, 077040, Ilfov.Asigurăm transportul la și de la Metrou Preciziei.Program de lucru: L-V; 08:00 - 17:00 sau 09:00-18:00 (rămâne la alegerea ta)Se lucrează atât de la sediul companiei, cât și remote. Ce ne dorim de la tine?- Rapiditate în introducerea de date.- Atenție deosebită la detalii.- Cunoștințe basic de engleză - scris - comunicare pe email.- Cunostințe basic de Excel sau deschis(ă) să te perfecționezi.- Minimum studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat.Descrierea jobului Ce urmează sa faci?- Introducerea în sistem a facturilor de la furnizori conform procedurilor interne - activitate principală- Lansare comenzi furnizori pe plan național - activitate secundară- Raportare diferențe cu furnizorii - activitate secundarăDin prima zi de lucru și pe tot parcursul perioadei de școlarizare primești sprijinul permanent al colegilor pentru a reuși să te familiarizezi cu activitat
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Consilier Vanzari Mangalia,​oradea,​bucuresti,​focsani,​lugoj


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Hr Specialist (personnel Administration)


Candidatul ideal Minim 6 ani experienta Cunostinte in legislatie/codul muncii Cunostinte de payroll reprezinta un avantaj Cunostinte de limba engleza scris si vorbit la un nivel avansatDescrierea jobului SCOP PRINCIPAL:Gestionează și aplică în concordanță cu prevederile legale si procedurile companiei specifice acordarii ajutoarelor sociale si asigura efectuarea deconturilor de transport acordate conform politicilor si procedurilor Vei menține o relație directă, deschisă cu salariații furnizandu-le informații și formulând recomandări care să soluționeze cerințele lor individuale; Angajatul are obligația respectării Regulamentului de Ordine Interioară al Societății, regulile și procedurile aplicabile postului ocupat, indiferent de modalitatea de comunicare a acestora către angajat; Vei gestiona procesul de angajare până la exit din perspectiva administratorului de resurse umane Vei prelua procesul de angajare din momentul în care un candidat acceptă o ofertă; Respectarea proceselor apro
Telekom Romania

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Experienta in munca: Experienta relevanta, intr-o pozitie similara reprezinta un avantajCUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.Descrierea jobului SCOP PRINCIPAL:Furnizeaza suport administrativ general pentru departamentul juridic si afaceri corporative, presupunand gestionarea de documente, gestionarea corespondentei, colectarea, rezumarea si analizarea de informatii, gestionarea aprobarilor pe sistemele interne pentru plati, pontaje, ordine de deplasare
Telekom Romania

Specialist Servicii Clienti B2c Bucuresti


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUI:Studii medii; studiile superioare constituie un avantaj.Experienţa în muncă:Experienta in sfera retentiei, vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.CUNOŞTINŢE, APTITUDINI & ABILITĂŢI: Cunoştinţe despre produsele şi serviciile TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA; Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii. Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi;Descrierea jobului Responsabilitati: Retine clientii
Telekom Romania

Consilier Vanzari Bucuresti - Feeria Baneasa


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Consultant Relatii Clienti B2c Bucuresti


Candidatul ideal Orientare catre client; Abilităţi de ascultare activa Rezolvarea situatiilor clientilor si urmarirea solutionarii acestora Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă; Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt Buna comunicare scrisa si verbala; Abilitatea de a gestiona sarcini multiple simultan Abilitati de vanzare reprezinta un plusDescrierea jobului SCOP: Cautam un nou coleg care sa ne ajute sa ne mentinem clientii fericiti. Avem nevoie de cineva care sa trateze solicitarile clientilor si sa ofere solutii de optimizare a serviciilor Telekom folosite. RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom Romania la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul solicitarilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este cazul, pentru a le oferi informatiile necesare pentru semnarea contractelor.Outbound pe clientii care solicita s
Telekom Romania

Sef Magazin Bucuresti


Candidatul ideal Studii: Studii SuperioareExperienta in munca: Minimum 1 (un) an experienta in interactiune directa cu clientul; Cel putin 1 (un) an experienta ca manager al unei echipe; Cel putin 2 ani experienta in vanzari retail. CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI: Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim; Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp; Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii. Orientare spre client – gestioneaza imprejurarile dificile sau emotionale in lucrul cu clientii. Raspunde prompt nevoilor clientilor. Solicita feed-back din partea clientilor pentru imbunatatirea calitat
Telekom Romania

Agent Servicii Clienti Business


Candidatul ideal CERINTELE POSTULUI Studii medii/superioare. Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj. Cunostinte PC MS Office Abilităţi de negociere şi vânzare, Abilităţi de comunicare, Abilităţi de ascultare, Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă, Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, Autocontrol, Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru Capacitate de a lucra în condiţii de stres; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom RomaniaDescrierea jobului RESPONSABILITATI Efectueaza apeluri in scopul vanzarii produselor si serviciilor companiei conform target alocat, respectand procedurile de lucru; Preia si solutioneaza solicitarile venite pe telefon/email/fax/online din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera eficienta, politicoasa si p
Telekom Romania

Agent Servicii Clienti B2c - Reclamatii


Candidatul ideal Studii:Studii medii, studiile superioare constituie avantajExperienţă în muncă:Experienta de minim 6 luni într-un domeniu similar, in zona de relatii clienti sau vanzari constituie un avantajCunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Orientare către client; Rezistenta la stres, abordare cu calm a activităţilor în perioade încărcate; Excelente abilităţi de comunicare scrisă şi verbală; Abilitati de procesare text; Cunostinte solide de limba romana; Empatie; Asertivitate; Etica si integritate Atitudine proactivă; Orientat spre detalii; Cunostinte operare calculator (Microsoft Office); Capacitate de organizare si planificare a activitatii; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Abilitati de lucru in echipa; Abilitati de invatare rapida; Limba engleza constituie un avantajDescrierea jobului SCOP: Oferă asistentă clientilor companiei in conformitate cu strategia si standardele de comunicare ale companiei. Sprijină implementarea strategiei Managementul Reclamaţiilo
Telekom Romania

Reprezentant Magazin Cluj,​bucuresti,​pitesti,​caracal,​ Pascani


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA

Project Manager


Estimare   5999 RON/Luna
Candidatul ideal SCOP PRINCIPAL:Defineste obiectivele, planifica, coordoneaza executia, finalizeaza proiectele din aria sa de responsabilitate, gestioneaza relatia cu clientul si furnzorii, pe baza unor termene-limită stricte şi încadrându-se în buget, asigurandu-se de calitatea acestora.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Defineste obiectul, scopul şi livrabilele proiectului care sprijină obiectivele de afaceri în colaborare cu toate partile implicate; Este responsabil de dezvoltarea si gestionarea proiectului din punct de vedere project management din faza de conceptie si pana la terminarea fazei de implementare si predarea proiectului in zona operationala; Gestioneaza relatia cu partenerii; Gestioneaza relatia cu stakeholderii din partea clientului; Comunica aşteptările legate de proiect către membrii echipei şi către toate partile implicate, la timp şi într-o manieră clară; Stabileste termenele limită şi obiectivele intermediare ale proiectului folosind instrumente adecvate; M
Telekom Romania

Junior Financial Analyst - Commercial Controlling


Candidatul ideal We are seeking for people who: Have critical and adaptive thinking, also analytical and long- term thinking Have an appetite for data and digital tools Meet deadlines and target for monthly/annual deliverables Have the ability to work in transversal projects and activities with different teams Have very good planning and organizational skills Have good communication skills and show flexibility in relation to other people Are able to work in a fast paced environment and are able to respect deadlines and track the issues until they are resolved Manage time effectively and have good management reporting & presentation skills Have very good Power Point and Excel skills Have Basic SAP knowledgeDescrierea jobului What you’ll be doing:Main responsibility is to provide support for all month end activities, forecast activities and Ad-hoc reports for B2C and B2B segmentsThis role contains activities like: Preparing short and comprehensive presentations about financial results; G
Telekom Romania

Reprezentant Magazin Bucuresti (locatie: Colosseum Chitila)


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.