Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Transport in Tunari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Transport in Tunari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Transport in Tunari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Absolvent studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență în functii similare in distributie de tip Farma sau FMCG; Experiență în organizare si planificare rute transport; Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; Cunoștinte referitoare la legislația și normele interne privind transportul de marfuri; Cunoștințe medii Ms Office (Excel, Word, Outlook); Permis de conducere categoria B.Locatie: preferabil Cluj Napoca / Bacau, secundar Bucuresti.Descrierea jobului Planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile legate de transport; Cunoaste si respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice; Administreaza flota auto; Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto; Planifica si optimizeaza zilnic rutele de livrare (intr-un soft de rutare), in baza comenzilor primite; Realizeaza rapoarte de activitate.
FARMAVET
Candidatul ideal Adaptabilitate, atitudine pozitiva si abilitati de leadership. Experienta pe o pozitie de management in transport/curierat/distributie, ideal peste 5 ani Capacitatea de a dezvolta proceduri de lucru, procese, metrici, care sa creasca eficienta si productivitatea Buna cunoastere a suitei MS Office, in special excel; Cunoștințe solide cu privire la industrie și legislatia in transport Aptitudini avansate de management organizational; Bune abilitati de comunicare, planificare si negociere; Seriozitate, dinamism si adaptabilitate; Capacitate de analiza, sinteza si luarea deciziilor; Integritate si principii solide de etica profesionala; Disponibilitate pentru deplasari ocazionale la clienti din Europa de VestDescrierea jobului Dezvoltarea sustenabila a companiei si obtinerea profitului operational Coordonarea si supravegherea intregii activitatati operationale a companiei Construieste relatii si coordoneaza activitatea echipelor din subordine Planifica, monitorizeaza și an
C & C APPROACH TRANSPORT
Candidatul ideal Te invitam sa faci parte din echipa Best Value!In data de 26 mai, ora 11.00/13.00 organizam in cadrul hotelului Prahova Plaza din Ploiesti o sesiune de cunoastere!Descrierea jobului Mediul de lucru este superior oricarui segment de retail din Romania. Angajații nostri sunt formați cu ajutorul programelor de training oferite de cei mai buni specialiști din domeniu.Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri: Dior, Chanel, Guerlain, etc Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Zile in plus de concediu de odihna; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic. Transport asigurat din Ploiesti / Indemnizatie de transport;
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career?Join Cargill's global team of employees who use new technologies, dynamic insights and over 154 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactAs Transport & Logistics Operations Specialist you will focus on freight sourcing and will support the implementation of Transport & Logistics Cargill strategy, manage segment sourcing negotiations, deeply understand the market and business/revenue opportunities for Cargill businesses. May be involved in one or more transportation & logistics modes of truck and rail. Minimum Qualifications Min. 3-5 years experience in a Transportation or Forwarder role Medium to advanced MS Excel knowledge Experience managing multiple priorities and tasks daily Secondary or higher education levelPreferred Qualifications Transport Management System experien
CARGILL AGRICULTURA
Candidatul ideal Daca esti pasionat de parfumerie, detii abilitati de comunicare si cunosti Limba Engleza la un nivel conversational, te invitam sa faci parte din echipa Best Value!Mediul de lucru este superior oricarui segment de retail din Romania. Angajații nostri sunt formați cu ajutorul programelor de training oferite de cei mai buni specialiști din domeniu.Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri: Dior, Chanel, Guerlain, etc Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Zile in plus de concediu de odihna; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic. Transport asigurat din Ploiesti / Indemnizatie de transport;
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal - sa cunoasca limba engleza (scris/citit/vorbit);- sa aiba cunostinte operare PC, cunoastere Microsoft Office;- Interes pentru o dezvoltare profesionala in domeniul transportului de marfuri;- sa aiba deja cunostinte in transporturi interne si internationale de marfuri;- persoana organizata, ordonata, atenta la detalii cu o buna capacitate de planificare si coordonare;- sa aiba abilitati excelente de comunicare cu colegii si clientii;- atentie distributiva si capacitate de concentrare;- capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan;- persoana orientata spre rezolvarea problemelor si luarea de decizii in timp scurt;- dinamism, abilitati de bun negociator, putere de convingere, perseverenta, spontaneitate, atitudine proactiva.Descrierea jobului - Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor;- Managementul documentelor necesare activitatii de transport;- Operarea comenzilor de transport in sistemul operational ERP al firmei;-Transmiterea detaliil
HOLLEMAN SPECIAL TRANSPORT & PROJECT CARGO
Companie verificată
Aplica rapid
Firma autorizata ARR, partener oficial Uber - Bolt, cautam șoferi colaboratori. Facilitam în cel mai scurt timp obținerea Copiei Conforme și a ecusonului ARRCERINȚELE SUNT : minim 21 ani, permis auto cu vechime 2 ani, carte identitate, auto an fabricație 2010-2022,cazier judiciar, atestat transport persoane.Cartea de munca se calculează separat 2/4/8 ore și este obligatorie. Firma percepe comision 10%.Responsabilitățile postului
Flobemi
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane, recruteaza sofer transport valori, pentru clientul sau care ofera servicii de de asistență tehnică pentru ATM-uriResponsibilities:• Verifica starea tehnica a autovehiculului atat la plecare cat si la sosirea din cursa fiind raspunzator de exploatarea, intretinerea si integritatea autovehicului pe care il conduce• Recpecta cu strictete itinerariul stabilit si se abate de la traseu doar cu acordul sefului de echipaj • Raporteaza superiorului ierarhic orice defectiune tehnica a autovehiculului • Permite accesul in autospeciala membrilor echipei • Raspunde de pastrarea documentelor autovehiculului necesare deplasarii: certificat de inmatriculare, RCA, ITP, cardul de combustibil, vignieta asigurandu-se ca acestea sunt valabile • Completeaza foaia de parcurs, mentionand nr, de km parcursi de la un obiectiv la altul cu mentionarea orei de sosire/ plecare de la fiecare obiectiv si preda aceasta foaie de parcurs sefului de echipaj la s
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Studii superioare; - Experienta in domeniul transportului rutier international de marfa - Foarte bune abilitati de comunicare - Capacitate de lucru in echipa - Cunostinte limba engleza nivel avansat - Cunostinte operare MS Office, Internet - Persoana punctuala, organizata si ordonataDescrierea jobului Contactarea furnizorilor, ofertarea - Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificare noi oportunitati; - Organizarea serviciilor de transport respectand cerintele companiei; - Urmarirea programarilor facute si actualizarea permanenta cu traseul marfii pana in momentul livrarii catre client - Asigurarea permanenta a unui nivel inalt de servicii clientilor
QUADRA CASA
Candidatul ideal -Studii superioare-Cunostinte operare pc-Cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu ( scris, citit - cunoaşterea unei alte limbi străine constituie un avantaj);-Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;-Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;-Fluenţă verbală;-Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;-Loialitate şi confidenţialitate;-Rezistenţă la stresDescrierea jobului - Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatile zilnice de transport- Preia si urmareste executarea comenzilor de transport- Coordoneaza si monitorizeaza in mod eficient activitatea soferilor si a poziţionării autocarelor;-Transmite detalii despre transport conducătorilor auto şi menţine legătura directă cu aceştia;- Întocmeşte diferite rapoarte aferente departamentului de transporturi;- Completează planul de transport în urma comenzilor primite de la client.- Operează comenzile de transport în sistemul informatic;
STAR HOLIDAY & TOURS
Candidatul ideal Cerinte: Experienta minima anterioara ( cel putin 2 ani) in zona de transport paletizat (zona de expeditie , logística , dispecerat); Studii superioare; Cunostinte excelente de calculator (WORD, EXCEL avansat); Limba engleza nivel avansat; Abilitati de comunicare si prezentare, spontaneitate, flexibilitate, rezistenta la stres, persoana organizata si atenta la detalii; Inclinare spre lucru in echipa; Viteza mare de reactie; Persoana responsabila pentru actiunile intreprinse si serviciile prestate; Persoana comunicativa si curioasa cu dorinta de evolutie profesionala Descrierea jobului Descrierea postului: Mentinerea legaturii zilnice cu furnizorii externi pentru onorarea comenzilor. Mentinerea legaturii cu depozitul de incarcare in vederea livrarii si optimizarii comenzilor. Gasirea de solutii pentru optimizarea cantitatilor incarcate in mijloacele de transport Organizeaza miscarile (livrari si transferuri marfa paletizata) in corelatie cu echipa de executie, si cu mij
EXPUR
Candidatul ideal Cerinte:- studii medii/superioare;- minimum 1 an experienta in coordonare transport rutier de marfuri (FTL/LTL), pe rute interne;- cunostinte de operare PC (Word, Excel);- abilitati de organizare si planificare;- bun negociator, simt comercial, persuasiune;- dinamism, reactii prompte, orientare spre rezultate.Descrierea jobului - organizeaza si coordoneaza activitatea de transport intern cu camioane subcontractate;- mentine relatia cu beneficiarii transporturilor de marfuri;- monitorizeaza evolutia curselor;- verifica documentele insotitoare ale transporturilor.Locatia postului: depozit logistic CHIAJNA (Str, Italia, nr. 1-7 P3 Bucharest Park).Se ofera:- pachet salarial motivant;- asigurarea transportului la/de la locul de munca;- asigurare de sanatate.
LOGISTIC E VAN WIJK
Candidatul ideal Student(a) sau proaspat absolvent(a) al(a) facultatii de TransportCunostinte avansate ExcelExperienta in administrare parc auto pentru transportul intern si international reprezinta un avantajCapacitatea de a anticipa si rezolva probleme, orientare spre performantaAbilitati de comunicare, rigurozitate, dinamism si flexibilitateDescrierea jobului Asistenta si sprijin în coordonarea furnizorilor de servicii pentru a întruni standardele si solicitarile companiei; Aspecte operationale clare care sa deserveasca magazinele din punct de vedere livrari;Coordoneaza, controleaza si optimizeaza transportul de bunuri din platformele Fresh si Ambient prin implicarea departamentelor de Achizitii, Operational, prestatori logistice de transport si altii pe baza aplicarii procedurilor, standardelor si regulilor contractuale agreateAsigura suport logistic pentru departamentele din cadrul companieiCoordoneaza comenzile de transport si le coreleaza cu sistemele interne Auchan. Verifica an
Auchan
Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career?Join Cargill's global team ofemployees who are committed to safe, responsible and sustainable ways to nourish the world. This position is in Cargill’s protein and salt business, where we provide wholesome, high-quality food products to a wide range of customers, from foodservice operators and grocery stores to manufacturers and exporters. The position is limited for 7 months working contract.Job Purpose and ImpactThe Transportation and Logistics Operations Assistant will help us conduct data management, reporting and analysis, shipping, client interaction, business partnership and people, resource, budget and project management.Minimum Qualifications High school diploma, secondary education level or equivalent MS Office Knowledge Good written and verbal communication skills in EnglishPreferred Qualifications Proven work experience in data management, data entry etc. Very good organizing ski
CARGILL AGRICULTURA
Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career?Join Cargill's global team of employees who use new technologies, dynamic insights and over 154 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactAsTransport & Logistics Operations Specialist you will focuson freight sourcing and will support the implementation of Transport & Logistics Cargill strategy, manage segment sourcing negotiations, deeply understand the market and business/revenue opportunities for Cargill businesses. May be involved in one or more transportation & logistics modes of truck and rail. Key AccountabilitiesPartner with trading, supply chain and shipment execution identify inter-modal/other opportunities; Understand the relevant transportation segment market, the related business model and customer requirements of each business unit.Conducts routine external and internal
CARGILL INTERNATIONAL
Scurta descriere a companieiCerinte Candidatul Ideal- obligatoriu sa cunoasca limba engleza (scris/citit/vorbit);- sa aiba cunostinte operare PC, cunoastere Microsoft Office;- Interes pentru o dezvoltare profesionala in domeniul transportului de marfuri;- sa aiba deja cunostinte in transporturi interne si internationale de marfuri;- persoana organizata, ordonata, atenta la detalii cu o buna capacitate de planificare si coordonare;- sa aiba abilitati excelente de comunicare cu colegii si clientii;- atentie distributiva si capacitate de concentrare;- capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan;- persoana orientata spre rezolvarea problemelor si luarea de decizii in timp scurt;- dinamism, abilitati de bun negociator, putere de convingere, perseverenta, spontaneitate, atitudine proactiva.ResponsabilitatiDescrierea jobului- Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor;- Managementul documentelor necesare activitatii de transport;- Operarea comenzilor de transpor
HOLLEMAN SPECIAL TRANSPORT AMP PROJECT CARGO SRL
Candidatul ideal Studii medii (in curs sau finalizate) Experienta intr-o functie similara constituie avantaj Abilitati de comunicare verbala si scrisa Atentie la detalii, capacitate de organizare si prioritizare, viteza de reactie Usurinta asimilare diverse programe operare/aplicatii informatic Curs “agent de securitate” - constituie avantajDescrierea jobului Daca te alaturi echipei noastre iti oferim: un loc de munca stabil cu posibilitatea de dezvoltare si promovare salariu motivant si platit la timp, cu toate taxele calculate si platite conform legislatiei in vigoare orele suplimentare si sporul aferent , orele de noapte si sporul aferent , impreuna cu bonusurile si alte adaosuri sunt inregistrate in intregime pe statul de plata tichete de masa in valoare de 20 lei/zi lucrata abonamente la clinica medicala privata pentru tine ca si salariat si membrii familiei tale o zi libera platita cu ocazia zilei tale de nastere decontarea cheltuielilor de transport in limita a 40 lei lunar cont
CIT ONE
Candidatul ideal Profilul dumneavoastră Cunostinte bune de geografie si economie Abilitati de lucru cu computerul ( Ms Office, Outlook) Cunostinte de limba engleza - nivel mediu/avansat Persoana dinamica, ambitioasa Foarte bune abilitati de comunicare si organizare Capacitate de sinteza si rapididate in adoptarea deciziilor Experienta relevanta de minim 2 ani in domeniul transporturilor rutiere de marfa Cunostinte specifice transporturilor maritime si aeriene prezinta un avantajOferta noastră Pachet salarial motivant Abonament servicii medicale Regina Maria Reduceri la abonament la sala prin 7Card Abonament gratuit la Bookster - biblioteca virtuala Prime de sarbatori (Paste, Craciun, 8 Martie, 1 Iunie ) Bonus anual conform obiectivelor revizuite impreuna cu mangerul direct – se acorda in luna decembrie in cuantum de pana la un salariu brut lunarDescrierea jobului SubtitluO activitate concentrată asupra clienților!Atribuțiile dumneavoastră Organizarea transporturilor rutiere interne si
GEBRUDER WEISS
Candidatul ideal Ce avem nevoie de la tine?In primul rand sa ai minim 1 an experienta in coordonarea camioanelor in comunitatea Europeana, adica sa fi lucrat in functia de coordonator transport In al doilea rand, trebuie sa te descurci sa vorbesti si sa scrii in engleza. Daca stii franceza si germana ar constitui un avantaj.In al treilea rand, trebuie sa stapanesti arta conversatiei pentru ca lucrezi cu oameni Restul cerintelor pentru un astfel de post, consideram ca le ai daca iti doresti ca continui in acest domeniu:- cunostinte office- rezistenta la stres- cunoasterea legislatiei specifice- orientare spre rezolvarea problemelor- atentie la detalii, etc.Descrierea jobului Ce vei face la noi?Cam tot ce inseamna pozitia de coordonator transport, astfel incat sa marim eficienta a parcului auto care circula prin Europa:- tii legatura cu clientii si soferii ( de la preluarea comenzii, introducerea ei in sistem, comunicarea catre sofer si pana la finalizarea descarcarii)- monitorizezi si t
BLUE RIVER BUCURESTI 78
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori – respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunătatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflectă în acțiunile pe care le desfășurăm din grijă pentru toți colegii noștri.- Inve
PROFI ROM FOOD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.