Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Fieni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Fieni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Fieni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Flux Concasor


Candidatul ideal Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Operator flux concasor, pentru punctul de lucru Fabrica de ciment Fieni, jud. Dâmbovița.Cerințele postuluiStudii şi experienţă Absolvent studii medii / școală profesională; Diplomă calificare lăcătuș mecanic; Minim 3 ani experiență în mediul industrial;Cunoştinţe şi abilităţi necesare: Îndemânare, viteză de reacție și precizie în execuție; Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă; Capacitate de concentrare și atenție; Abilități de organizare și gestionare a timpului; Flexibilitate și adaptabilitate; Punctualitate, seriozitate și corectitudine.Descrierea jobului Principalele responsabilități: Folosirea eficientă a resurselor materiale de marnă și argilă în vederea asigurării necesarului pentru producerea cimentului; Asigură buna funcționare a concasoarelor de tip Wedag si anexelor, din punct de vedere mecanic; Realizează lucrări de întreținere și
HEIDELBERGCEMENT ROMANIA S.​A.​

Consultanti Imobiliari - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Timișoara, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea,Arad, Tg. Mureș și Deva!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea. Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candid
GDN IMOBILIARE ROMANIA

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:340


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Centru


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Economist /​ Specialist Analiza Financiara


Candidatul ideal Cerințe: Studii în economie / finanțe; Experiență de peste 3 ani într-o poziție similară, preferabil într-o firmă de producție; Cunoștințe solide în domeniul managementului financiar; de contabilitate;Descrierea jobului Atribuții și responsabilități: Elaborarea analizelor financiare – calculul costurilor de producție, elaborare și urmărirea Cash Flow, P&L, etc.; Furnizarea de informații contabile primare către contabilitate (companie externă) pentru încheierea la timp a situațiilor financiare lunare, trimestriale, anuale, etc; Emitere și verificare de facturi, efectuare plăți, urmărire încasări; Menținerea relațiilor cu autoritățile fiscale, bănci, auditorii și consultanții externi;Beneficii: Salariul este de 3000-4000 lei net în funcție de experiență; Tichete de masă, tichete cadou (cu ocazia sărbătorilor).
S.​C.​ UPET S.​A.​

Contabil Otopeni


Candidatul ideal Klass Wagen este o companie cu capital românesc, activă de mai bine de un deceniu în domeniul închirierilor de autoturisme, devenind lider național de piață pe segmentul călătoriilor de tip concediu. Flota noastră de autoturisme este prezentă în 7 locații din România, dar și în Budapesta (Ungaria) și Lisabona (Portugalia).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară fizic, la birou, în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare (care doresc să se mute – te ajutam cu cazarea).Ne dorim o persoană care să bifeze următoarele cerințe:- Studii economice superioare finalizate;- Membru CECCAR sau CCF constituie un avantaj;- Minim 3 ani experiență într-o poziție similară;- Cunostințe solide de contabilitate;- Experiența de utilizare ERP (experiența cu Navision constituie un avantaj);- Cunostințe de limba engleză prezintă avantaj;- Persoană riguroasă, atentă la detalii
Klass Wagen

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari Piese Auto


Candidatul ideal - Motivat sa lucreze in domeniile auto, agricol si industrial- Persoana dinamica - orientare catre client si spre nevoile acestuia- Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara (experienta in vanzari/ofertare piese auto) constituie un avantajDescrierea jobului - Identifica nevoile clientului si ofera varianta optima în conformitate cu cerintele acestuia- Aprovizioneaza marfa la raft- Solicita preturi de achizitie si termene de livrare la furnizorii companiei pentru piesele identificate- Genereaza oferte personalizate pentru clientii companiei- Aprovizioneaza marfuri de la furnizori interni- Periodic efectueaza vizite la clientiBeneficii:- Salariu fix + bonuri de masa + bonus din vanzari- Discount la produsele achizitionate in interes personal prin compania noastra- Team building-uri si iesiri informale- Oportunitati de crestere- Flexibilitate, intelegere- Mediu de lucru placut
AUTO CRIS COM

Operator Pariuri Sportive /​ Casier


Candidatul ideal Operator pariuri sportive / Casier#winnerDescrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Bonuri de masa in valoare de 30lei/zi- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru fl
DREAM BETTING

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Operator Cnc


Estimare   2600 RON/Luna
Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil?Având în vedere proiectele noi, dezvoltarea companiei si faptul că ne mărim echipa, te așteptăm la noi!Candidatul ideal:- Cunostinte programare si operare masini cu comanda numerica;- Cunostinte desen tehnic;- Cunostinte procese frezare si strunjire;- Verificarea calitatii produselor fabricate;- Cunostinte utilizare scule si instrumente de masura si control (calibre, sublere, micrometre);- Absolvent Liceu sau Scoala Profesionala, de preferat in specializarea Prelucrator prin aschiere/ Mecanica;Descrierea jobului - Asigura realizarea pieselor in urma setarii si operarii masinilor cu comanda numerica (CNC);- Pregateste semifabricatul pentru operatia de prelucrare prin aschiere;- Ruleaza programul CNC pe masina cu comanda numerica (CNC), conform instructiunilor de operare si cu specificatiile tehnice;- Masoara si verifica piesele folosind instrumentele de masura, conform cerintelor si specificatiilor tehnice;- Incarca si manevreaz
ROQUET EASTERN EUROPE

Operator Amanet,​ Vanzare,​ Exchange & Transfer De Bani


Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Operator Amanet, Vânzare bijuterii&electro, Exchange siTransfer de bani, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență într-un post similar (bancă, vânzări, casă amanet sau schimb valutar) constituie avantaj- Cunoștințe operare PC și contabilitate primară;- Tinută profesionala (fizica și morala) ireproșabilă;- Capacitate deosebită dе relaționare și comunicare;- Orientare către cliennți;- Identifici și înțelegi cu ușurință nevoile și dorințele acestora;- Capacitate dе ascultare activă și dе convingere;- Bune abilități de vanzare;- Atenție la detalii și seriozitate;Ești amabil, ai un spirit dе echipă dezvoltat, atitudine pozitivă, ești responsabil și o persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Descrierea jobului:- Desfasurarea activităților de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferirea de servicii de amanet, schimb valutar si
INVEST INTERMED GF I.F.N

Operator Productie (piese Auto,​ 3 Schimburi,​ Ploiesti)


Candidatul ideal Locul de munca este situat in Com. Aricesti - Rahtivani, jud. PRAHOVA DN72, nr. 874 (Chiar langa Roquet Eastern Europe SRL)Activitatea va incepe in luna ianuarie 2023.Cerinte:- Educatie: minim 8 clase- Vedere / stare de sanatate bune, distingere culori, dexteritate- Disponibilitate lucru in 3 schimburi (prin rotatie dupa situatia firmei)- Minim 2 ani intr-o activitate industriala, preferabil automotive- Experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj- Initiativa, flexibilitate si dinamism- abilitatea de a lucra ca parte a unei echipe;- abilitatea de a lucra cu precizie;- disponibilitate pentru efort fizic, de intensitate medie;- bune abilitati de concentrare;- capacitatea de a lucra fara supraveghere directa.Descrierea jobului - asamblarea de componente auto;- Sprijina din punct de vedere productia, echipa de productie conform programului stabilit de supervizorul general.- respectarea si urmarirea proceselor de lucru- utilizarea echipamentelor conform specific
KAMTEC AUTO ROMANIA

Operator Amanet,​ Vanzare,​ Exchange Transfer de bani


Scurta descriere a companiei MoneyGold vă oferă cele mai rapide și sigure servicii financiare nebancare. Cele 41 de locații din țară vă oferă împrumuturi prin amanetare, servicii de schimb valutar și transfer rapid de bani. Conceptul MoneyGold se bazează pe servicii financiare la cele mai înalte standarde, sigure, transparente și de încredere. Cerinte Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Operator Amanet, Vânzare bijuterii&electro, Exchange siTransfer de bani, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții: - Experiență într-un post similar (bancă, vânzări, casă amanet sau schimb valutar) constituie avantaj - Cunoștințe operare PC și contabilitate primară; - Tinută profesionala (fizica și morala) ireproșabilă; - Capacitate deosebită dе relaționare și comunicare; - Orientare către cliennți; - Identifici și înțelegi cu ușurință nevoile și dorințele acestora; - Capacitate dе ascultare activă și dе convingere; - Bune abilități de vanzare; - Atenție la detalii și ser
INVEST INTERMED GF I.F.N

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - Cunostinte solide de contabilitate;- Cunoştinţe bune de operare în MS Office (Word şi Excel);- Cunostinte utilizare SAP;- Spirit analitic si atentie la detalii; orientare spre obiective; respectarea termenelor;- Abilitati de comunicare; corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului - Verifica/ inregistreaza facturile primite de la furnizorii interni/ externi; se asigura ca toate facturile sunt inregistrate corect si la timp;- Asigura inregistarea documentelor financiar - contabile ale societatii in programul de evidenta contabila;- Tine legatura cu banca, furnizorii, Autoritatea Fiscala;- Asigura intocmirea registrelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;- Participa la inventarierea periodica a patrimoniului;- Participa la intocmirea lucrarilor de inchidere de luna si a exercitiului financiar-contabil;- Analizeaza si verifica (periodic) situatia soldurilor pe clase de conturi;- Intocmeste rapoartele solicitate de catre Management;- Urmareste in perma
FERRO PERFORMANCE PIGMENTS ROMANIA

Consultant Servicii Medicale Targoviste


Candidatul ideal Studii medii/superioare finalizate; Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunostinte medicale (cerinta obligatorie); Bune abilitati de comunicare si usurinta in exprimare; Bune cunostinte de limba engleza; Bune cunostinte de operare calculator (MS Office); Capacitate de invatare si adaptare la situatii imprevizibile; Abilitatea de a deveni un “consultant de incredere” pentru clienti, demonstrand o atitudine pozitiva, implicare, seriozitate si bune abilitati de ascultare si empatizare cu nevoile acestora.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Informeaza clientii cu privire la serviciile medicale oferite,clinicile partenere din retea si programul acestora; Identifica nevoile pacientilor si solutionarea acestora; Programeaza/reprogrameaza clientii la consultatie; Asigura consultanta telefonica de specialitate in limita competentelor sale la solicitarea clientilor, pentru clarificarea prevederilor mentionate in contractul de asigurare.OFERTA NOASTRAN
CLAIM EXPERT SERVICES
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.