Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Rasnov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Rasnov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Rasnov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant - Brasov


Candidatul ideal De ce sa te alaturi Echipei CGS? Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere. Mediu de lucru competitiv cu posibilitati de dezvoltare personala si profesionala. Bonuri de masa. Contract pe perioada nedeterminata. Servicii de asigurare medicala cu discount in reteaua privata de clinici Regina MariaCautam oameni perseverenti si plini de energie ca tine, care isi doresc sa se dezvolte personal si profesional!Vrem sa ne cunoastem!Cerinte:- Cunostinte de operare PC.- Orientare catre client.- Atentie la detalii si orientare catre rezultate.- Bune abilitati de comunicare. Descrierea jobului - Informează clienții potențiali despre oferta și beneficiile produselor/serviciilor oferite de companie.- Prezintă caracteristicile produsului, pachetelor de servicii și explică beneficiile aferente.- Actualizează și îmbunătățește periodic bazele de date/portofoliul clienților contactați.- Identifică necesitățile clienților și oferă serviciile potrivite acestora.
CGS Romania

Consultant Imobiliar Brasov


Candidatul ideal 👉 Putem deveni parteneri de afaceri în următoarele condiții:✅ Ai mentalitate antreprenorială și ești orientat spre mediul de afaceri✅ Dorești să câștigi mult peste medie, direct proporțional cu timpul și efortul depus✅ Ești dispus să muncești pentru propria ta afacere✅ Dorești să te dezvolți personal și profesional✅ Ești o fire extrovertită căreia îi place să socializeze✅ Ești o persoană optimistă✅ Îți place să lucrezi în echipă✅ Ești dispus să îți deschizi S.R.L. / P.F.A. pentru a putea colabora✅ Ai autoturism personal și carnet soferi categoria BDescrierea jobului 👉 Ce vei face concret!✅ Vei primi training-uri de specialitate și te vei educa continuu✅ Vei colabora și interacționa cu alți specialiști STARTIMOB✅ Vei interacționa zilnic cu oameni din alte domenii de activitate conexe precum, notari publici, avocați, topometriști, , evaluatori energetici, etc.✅ Vei efectua activități de prospectare precum și vizite la proprietăți cu clienții✅ Vei urma procedurile birou
STARTIMOB EXPERT

Operator Cnc - Ghimbav


Candidatul ideal Abilități specifice postului: cunoaște modul de programare şi funcţionare a utilajelor cu comandă numerică CNC, strungurilor, echipamentelor, sculelor, dispozitivelor şi verificatoarelor utilizate. experienta pe masini de: frezare, strunjire, debitare, presare, sertizare ,filetare,diferite operatii de asamblari de componente. cunoștințe tehnice solide, proceduri specifice de lucru și ordinea de execuție a acestora, tipuri și parametri funcționali ai utilajelor și SDV-urilor, documentația tehnică a acestora. notiuni generale de desen tehnic.Descrierea jobului 1 post operator CNC strung -experienta pe strungurile Okuma ,sistem de operare ISO.Descriere job: se lucrează în secția de producție, utilizând sculele și dispozitivele specifice domeniului precum dispozitive de prindere, scule tăietoare, freze de diverse profile, cuțite de strung, scule cu plăcuțe sau fără plăcuțe, electrozi, șublere, micrometre, calibre și alte instrumente de măsură.Responsabilitati: -aproviziona
TERWA CONSTRUCTION SYSTEMS

Universal Teller


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismul
UNICREDIT BANK

Consultant imobiliar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 5000 EURO pe lună
Ne marim echipa! Hai in casa celor mai buni consultanti imobiliari din Brasov!Scopul nostru este sa aducem cariera ta la cel mai inalt nivel de performanta. Cum putem noi, RE/MAX Central, sa facem asta pentru tine:EXPERIENTA de peste 15 ani în domeniul imobiliarECHIPA dinamicaREZULTATE exceptionaleSUPORT dedicatEDUCATIE continuaCE ITI OFERIM:Programe de educatie exceptionale Sesiuni de cursuri, training, seminarii, webinarii, team building si suport permanent din partea echipei. Te vom integra si in Academia RE/MAX, care este un program educational complex, deschis pentru orice agent interesat de invatarea si dezvoltarea continua pe plan profesional;Tehnologie inovativa. Alaturandu-te brandului vei avea la dispozitie un intreg sistem de lucru si model de business testat, care s-a dovedit a fi de succes, iar astfel vei ajunge mai repede la beneficiile si satisfactiile pe care orice agent imobiliar le așteapta; Vizibilitate- In ziua în care tu devi
RE/MAX Central Brasov

Operatori Productie in Brasov


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru clientul nostru, companie multinationala in domeniul automotive, cautam Operatori productie in Brasov. Responsabilitati:  Executa operatiunile de aprovizionare cu materiale in functie de masina pe care este alocat; Verifica materialele din procesul de productie din punct de vedere al calitatii; Asigura respectarea standardelor privind calitatea in functie de masina pe care este alocat; Respecta toti parametrii de monitorizare a calitatii. Cerinte:  Studii medii; Rezistenta la efort fizic; Disponibilitate pentru a lucra in 3 schimburi. Beneficii:  Salariu Motivant; Tichete de masa; Transport Asigurat.
Lugera - The People Republic

Operator productie industria textila


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unui loc de munca in productie?Angajam pentru clientul nostru, important producator in industria textila:-operatori bobinatori dublatori;-vopsitori;-manipulanti;-laboranti chimisti; Ne dorim:-sa ai cunostinte minime operare PC,-sa ai atentie la detalii si flexibilitate,-sa gestionezi eficient timpul,-experienta in productie este un plus,-sa ai disponibilitate de a lucra in 3 schimburi sau ture de 12 ore, Iti oferim:- salariu avantajos,-mediu de lucru placut,- tichete de masa 30 lei,-diverse sporuri si bonusuri,-ore suplimentare platite dublu,-prime de Sarbatori,-asigurare medicala privata,-zile de concediu in functie de vechime,- transport asigurat gratuit pe mai multe rute din jud Brasov si Covasna,-posibilitate de dezvoltare.
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Operator productie/​Montator subansamble/​Controlor calitate


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2300 LEI pe lună
Angajam OPERATORI PRODUCTIE pentru clientii nostri, companii multinationale din Brasov. MONTATOR SUBANSAMBLE, CONTROLOR CALITATE, OPERATOR-BOBINATOR, OPERATOR VOPSITORIE, MANIPULANT MARFURI, AMBALATOR MANUAL(control vizual), LEGATOR MANUAL, STIVUITORIST, LABORANT-CHIMIST. Ce iti oferim? Contract pe perioada nedeterminata/ determinata cu posibilitate de prelungire, Pachet salarial atractiv ( tichete de masa + diverse sporuri - de noapte, de ore suplimentare, de weekend, de schimburi), Bonusuri si prime de Sarbatori si alte beneficii (Asigurare medicala privata), Transport asigurat gratuit pe mai multe rute din jud. Brasov, Covasna si Prahova etc. Suport pe toata perioada colaborarii, cu posibilitate de colaborare pe termen lung, intr-un mediu de lucru placut, curat. Ce ne dorim? Seriozitate si capacitate de organizare, Buna comunicare si spirit de echipa, Disponibilitate de lucru in schimburi sau ture d
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Operatori Productie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3200 LEI pe lună
Ne mărim echipa! Smart Supply Logistic angajează operatori producție în industria Automotive. Avem locuri disponibile cu RELOCARE la Brasov! Căutăm bărbați/doamne/cupluri cu și fără experiență în domeniu. Asigurăm training de specialitate. Oferim cazare( condiții exceptionale) si transport gratuit. Salariu net de 3200 Ron. Dacă esti e o persoană serioasă si cauți un loc de muncă stabil si bine plătit, hai in Echipa Smart!
SMART SUPPLY LOGISTIC

Economist - Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Profilul psihologic: Integru, constiincios, muncitor, punctual, determinat, motivat, atitudine pozitiva, entuziast.Dorinta de dezvoltare continua, dorinta de a impartasi celorlalti din cunostintele sale.Profilul profesional: Cunostinte solide de contabilitate; Lucrul cu centre de cost; Nivel ridicat pentru lucrul in excel; Capacitate de analiza si sinteza.Profilul tehnic: Constituie avantaje: experienta in sistemul ERP SAP, cunoasterea limbii engleze nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilitatile postului:Inregistrare facturi nesosite;Inregistrare deconturi pentru delegatii interne sau externeSituatie consum combustibil;Alte situatii pentru conturile gestionate;Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni si externi;Furnizarea de date corecte si la timp pentru analiza si luarea deciziilor de catre echipa de managementVerificarea inregistrarilor efectuate si a soldurilor la finalul perioadei
SIKA ROMANIA

Operator productie tipografica


Companie verificată
Aplica rapid
Vrei mai multa culoare in viata ta? Atunci aplica. Hai la noi in echipa! Avem pentru tine oferte proaspat scoase din tipografie:  -Legator manual- Manipulant marfuri- department logistica- Stivuitorist Iti oferim:-     Mediu de lucru dinamic,-     Echipa profi care sa te invete ce ai de facut,-     Pachet salarial atractiv,-     Posibilitatea reala a orelor suplimentare platite dublu, deci sanse de castiguri mari,-     Colaborare pe termen lung Ce asteptari avem?-     Sa fii atent la detalii,-     Sa fii deschis la invatare si flexibil,-     Sa fii serios si un bun coechipier,-     Sa fii dispus sa lucrezi in ture de 12 ore
HUMAN SOLUTIONS & PROVIDER

Economist Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar – contabil;Cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office si a unor programe contabile;Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;Perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultat;Persoana responsabila, serioasa;Experienta anterioara intr-un post similar de minim 5 ani;Încadrare în termene;Capacitate de a gestiona în paralel mai multe proiecte;Descrierea jobului Efectueaza activitati specifice in cadrul compartimentului financiar-contabil al companiei;Inregistreaza documente contabile privind contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;Elaboreaza situatii de plati si incasari;Evidenta si operatii aferente mijloacelor fixe;Pregatirea de rapoarte
SOFIMAT SRL

Operator Producție - Brașov - Cazare Gratuită


Companie verificată
Aplica rapid
S.C Decomar Logistic S.R.L angajează operator producție în Brașov, domeniul automotive. Se oferă:contract de muncă pe perioadă nedeterminatăcazare și utilități gratuitetransport gratuitformare profesionalădiurnă de 30 lei/ziprogram de lucru: 3 schimburi/8 ore/L-Vbonus de prezențăore suplimentare plătite Pachet salarial începând de la 2550 de lei net (bani în mână) + primă de angajare.
Decomar Logistic

Consultant Vanzari Credite Bancare


Candidatul ideal AMICredit își mărește echipa de profesioniști!Ce ar trebui să ai?- studii superioare finalizate;- limba engleză nivel minim;- permis conducere categoria B;- minim 1 an experiență în domeniu bancar sau imobiliar;- abilitatea de a învăța rapid lucruri noi ;- abilitatea de a lucra simultan cu clienți multipli;- aptitudini de comunicare și organizare excelente;- atitudine “can do”;- cunoștințe avansate despre procesul de creditare în cazul creditelor ipotecare;- aptitudini avansate de vânzare și prezentare.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- să vinzi produsele și serviciile băncii, urmărind îndeplinirea obiectivelor personale;- să identifici potențialii clienți și să dezvolți continuu portofoliul propriu;- creșterea satisfacției clienților prin dezvoltarea și menținerea unui parteneriat de calitate cu aceștia;- să promovezi imaginea companiei în segmentul vizat;- să administrezi eficient relațiile cu clienții, să coordonezi și să supervizezi întregul proces de acor
S.​C.​ AMICREDIT TEAM SRL

Expert Contabil,​ Consultant Software Erp


Candidatul ideal Studii superioare IT si/sau Economice (informatica, cibernetica, informatica economica/inginerie economica); Experienta anterioara in implementarea de sisteme informatice ERP (SoftOne constituie avantaj); Lucrul cu baze de date (constituie avantaj); Cunostinte programare Javascript , PHP (constituie avantaj); Persoana proactiva, organizata si orientata catre rezultate; Capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii; Cunostinte de business si capacitatea de a construi si de a mentine relatii de durata cu clienti/parteneri; Capacitate de lucru cu mai multe proiecte simultan; Bune abilitati de relationare si comunicare; Diponibilitate la deplasari in tara, in ultima perioada numarul acestora s-a redus semnificativ; Capacitatea de a lucra in echipa, sociabilitate, deschidere; limbaj si tinuta business.Daca totusi nu indeplinesti toate aceste conditii, noi credem in sansa fiecaruia ca poare reusi prin seriozitate si perseverenta. Te vom invata noi ceea ce nici nu ai vis
Q.B.S. RETAIL & LOGISTICS

Auditor In Domeniul Calitatii (pvs)


Candidatul ideal Studii- Ingineria si managementul calitatii- Inginerie in domeniul tehnic (TCM, IT, aeronautica, mecanica, SIM, fizica, inginerie economica)- Studii superioare in domeniu non-tehnic, dar master in Managementul Calitatii.Experienţă- Post de inginer calitate sau auditor intern: min. 1 an.- Post diferit, dar in domeniul calitatii: min 2 ani (cumulat, la diferiti angajatori).- Post similar – nu e obligatoriu- Post diferit, dar in domeniu tehnic (ex. inspector calitate, AV, inginer calitate, tehnolog, etc.)- min. 1 an.Calificări-Auditor intern pe TS16949, ISO 9001, ISO13485, ISO19011, ISO1400Descrierea jobului - Realizarea auditurilor interne de proces si produs planificate in ariile alocate in responsabilitate si a audituri follow up.- Realizarea pre-auditurilor in cazul auditurilor externe si a auditurilor de calificare interna (in cazul transferurilor de procese/produse noi).- Asigurarea ca actiunile sunt definite si implementate de catre cei responsabili conform regulii
SC PREMIUM AEROTEC SRL

Operator Facturare


Estimare   2150 RON/Luna
Candidatul ideal Caracteristici:deschis,amabil,responsabil,organizat,placut,ambitios,muncitor.Constituie un avantaj daca persoana a mai lucrat pe un soft de gestiune si cunoaste produsele din domeniul IT.Dorim sa angajam pe termen lung,nu suntem interesati de colaborare pe o durata limitata de timp. Descrierea jobului Job-ul are urmatoarele responsabilitati :vanzare si facturare produse din domeniul IT,elaborare oferte,relatie directa cu furnizori si clienti.Beneficii: salariu atractiv,tickete de masa,bonusuri de performanta si alte avantaje.
SHORTCUT

Consultant Relatii Clienti In Domeniul Medical


Candidatul ideal Echipa noastra de operatiuni cu clientii se extinde. Cautam noi colegi in Brasov si ne dorim sa construim un parteneriat pe termen lung.Cum ne dorim sa fii:Iubesti oamenii?Iti place sa comunici, cu rabdare si grija?Iti doresti sa faci diferenta atunci cand interactionezi cu clientii si pacientii Affidea-Hiperdia?Iti place domeniul medical? Vei avea ocazia sa inveti lucruri noi intr-un domeniu al tehnologiei medicale avansate.Ai spirit de echipa? Te asteptam intr-o echipa mare si inimoasa.Esti orientat catre rezolvarea problemelor si stii sa utilizezi calculatorul?Ai experienta in comunicarea cu clientii sau in domeniul medical? Acestea pot constitui un avantajDescrierea jobului Cum ne asteptam sa contribui in echipa noastra: Vei acorda suport clientilor nostri in gasirea celei mai bune solutii pentru solicitarile primite Vei prelua cererile primite la telefon, online sau pe email Vei oferi informatiil despre serviciile medicale efectuate in cadrul cliniciilor Affidea-H
AFFIDEA ROMANIA

Operator facturare/​ contabilitate


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client. Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil. Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate. Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare. Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Qualit
TEAMLAND
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.