Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Talmaciu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Talmaciu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Talmaciu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Talmaciu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist Mijloace Fixe Si Stocuri


Candidatul ideal Absolvent studii economicePersoana responsabila, seriosa si implicata, comunicativaCunostiinte solide de contabilitate, contabilitatea mijloacelor fixe si a stocurilor reprezinta un avantajCunostiinte bune de operare in MS ExcelCunostinte de operare in MS Navision constituie un avantaj Descrierea jobului Principalele responsabilitati sunt: operarea intrarilor si iesirilor de mijloace fixe operarea intrarilor si iesirilor de materiale, semifabricate si marfuri diverse rapoarte si situatiiBeneficiile acordate: salariu motivant tichete de masa la valoarea maxima stabilita prin lege tichete de vacanta decontarea transportului asigurare de sanatate bonusuri de performanta un mediu de lucru placut si un colectiv unit
ALGECO SRL

Consultant Vanzari Prin Telefon


Candidatul ideal ✅️ Dacă dorești să faci parte dintr-o echipă serioasă și motivată, orientată către rezultate, aici suntem!Căutăm personal pentru sediile noastre din Sibiu.✔️ Cerințe :- Abilitați bune de operare PC, suita MS Office- Abilitați bune de comunicare orală și scrisă- Adaptabilitate și capacitatea de a găsi rapid soluții, pentru a ajuta clientul în timpul apelului.Descrierea jobului ✅️ Ce oferim?- Contractul de muncă este pe perioadă nedeterminată- Program de lucru 9-18- Pachet salarial atractiv (salar fix + comisioane + bonuri de masă)- Asigurare medicală privată- Cursuri de dezvoltare personală și profesională- Training de vanzari- Colegi tineri, superiori direcți faini, super beneficii (posibilitatea solicitării a unei părți din salariu oricând, abonament telemedicina pentru întreaga familie, cursuri de dezvoltare personală)
CONSILO WEB

Operator Masini Comanda Numerica (cnc) - In Sibiu


Candidatul ideal Absolvent de liceu sau scoală profesională în domeniul tehnic; Cunoștințe foarte bune de desen tehnic; Experientă relevantă (sau dorintă de invațare!)Descrierea jobului Responsabilitati: Realizare piese conform desenului; Rularea programelor pe mașini CNC; Control produse.Locatia job-ului este in orasul SibiuBeneficii: Veniturile lunare pot depăsi 3000 lei net Sporuri salariale și zile de concediu suplimentar Spor de 100% pentru ore suplimentare Prime 2846 lei net/an și alte tichete cadou - necondiționat! Bonusuri de producție; prime pentru îmbunătățiri Creșteri anuale ale venitului Tichete de masa de 30 lei/zi Transport gratuit Formare tehnică la locul de munca Cursuri gratuite de calificare sau re-calificare, certificate Sprijin pentru continuarea studiilor
COMPA

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Consultant Fonduri Europene


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Studii: superioare Experienţă: minim 2 ani în Consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise și implementate. Abilităţi, calităţi si aptitudini necesare Abilităţi de comunicare si relaţionare Abilităţi de soluţionare a conflictelor Cunoştinţe avansate în domeniul economic Promptitudine Abilități de conducereDescrierea jobului Sarcini si responsabilitati: Colectează şi înregistrează informaţiile necesare prin toate metodele necesare şi stabilite împreună cu clientul; la nevoie se deplasează acolo unde este necesar şi realizează interviuri; Analizează datele şi informaţiile colectate, şi le prelucrează pentru a fi introduse în documentele necesare planificării; Prelucrarea datelor şi informaţiilor obţinute din faza de cercetare cu privire la elaborarea cererii de finanţare; Realizează previziuni economic-financiare cu privire la întocmirea cererii de finanţare; Întocmeşte corect şi prompt documentul final de prezentare a cercetării, analizelor şi previziunilor
GOODWILL CONSULTING GWC

Economist Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Daca doresti sa lucrezi intr-un mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si motivata, alaturi de care sa te dezvolti profesional, te asteptam la Rud!Cerinte: Studii superioare economice Cunostinte de legislatie fiscal - contabila (Codul Fiscal, Legea Contabilitatii) Experienta in domeniul financiar-contabil de minim 3 ani, de preferat intr-o companie de productie Cunostinte soft Clarvision reprezinta un avantaj Cunostinte operare Excel la un nivel mediu spre avansat Acuratete, spirit analitic, abilitati de lucru in echipa, atitudine pozitiva, seriozitate, punctualitateDescrierea jobului Atributii Verifica si opereaza Facturi furnizori in aplicatia Clarvision Efectueaza contabilitatea imobilizarilor Intocmeste registrul de casa si documentele justificative privind intrarea/iesirea de numerar Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa Verifica si inregistreaza deconturile lei si/sau valuta Opereaza plati in aplicatia de Internet banking Prei
RUD FLORIAN RIEGER

Economist | Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Job requirements: Proficient in SAP or any other ERP system Proficient in accounts receivable / payable Bachelor’s Degree in Accounting / Finance 3+ years’ experience Good Knowledge of accounting packages Good English and/or German language skills Microsoft skils Enjoy team work Problem-solving skills Very good analytical skills.Descrierea jobului Responsibilities: Monitoring and reconciliation of customer accounts Assigning and accounting of payment receipts Communicates on a day-to-day basis with the customers, company employees and also the billing department, in order to ensure timely and accurate cash collection. Support dunning process Create intercompany invoices, debit/ credit notes Credit management reporting Price and customer masterdata management Follow ageing balance and action plans to reduce overdue with sales team.
THYSSENKRUPP BILSTEIN SA

Functionar Economic


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal - experienta minima de 2 ani in domeniul contabilitatii primare - gestiune / facturare;- minim studii medii / cursuri de perfectionare, preferabil studii superioare de specialitate;- constituie avantaj cunoasterea programului de specialitate Winmentor;- cunostinte solide in Microsoft Office (excel,word,power-point);- persoana corecta, cu implicare profesionala, punctuala, cu simt de raspundere, atenta la detalii ;- receptiva la nou si interesata pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu intr-un mod profesionist;- cu un caracter sociabil, placut, capabil sa interactioneze cu orice persoana cu care intra in contact, dezvoltand relatii profesionale pozitive;- abilitati de analiza si sinteza, cu spirit de initiativa si organizatorice,- dispus pentru colaborare, de a lucra in echipa dar si in mod independent;- constituie avantaj detinerea permisului de conducere cat.B.Descrierea jobului - atributii specifice contabilitatii primare/facturarii la nivelul punctului de lucru (
NET DISTRIBUTION

Consultant/​manager


Candidatul ideal Sociabil si comunicativ, dar nu agasant; Cu principii solide; Sa fii punctual; Perseverent in tot ceea ce faci; Bun vorbitor de limba romana - sa stii ca sh, tz, k, etc nu inlocuiesc ș, ț, ca...; Sa iti placa sa citesti, sa inveti si sa te dezvolti mereu, pentru ca asta va face parte din sarcinile de serviciu; Sa poti lucra dupa agenda; Sa iti doresti sa te autodepasesti si sa iti construiesti o cariera;Descrierea jobului Vei da telefoane, multe telefoane; Te vei intalni cu potentialii clienti; Vei face analize de nevoie; Vei veni cu solutii pentru nevoile clientilor; Vei mentine relatiile cu clientii existenti; Vei invata de la cei mai buni.Oferta noastra: Birou; Un job cu independența financiara si organizatorica; Pachet salarial motivant; Traininguri gratuite, performante si suport in activitate.Crezi ca esti potrivit(a)?
BAIAS VIOLETA AGENT DE ASIGURARI

Consultant Turism - Sibiu


Candidatul ideal - Recomandata experienta minim 6 luni pe pozitia de agent turism;- Cunoasterea sistemului ETrip reprezinta un avantaj;- Studii superioare - specializarea turism reprezinta un avantaj;- Cunostinte generale de turism, destinatii/ produse;- Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);- O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala;- Abilitati de comunicare si negociere; abilitati empatice in relatia cu clientul- Pasiune pentru calatorii si dorinta pentru o cariera in domeniul turismului;- Disponibil pentru deplasari in Teambuilding-uri si InfoTrip-uri in vederea cunoasterii destinatiilor;- Dorinta de a lucra in echipaDescrierea jobului - Prezentarea ofertelor turistice, in functie de destinatia solicitata si de particularitatile/ preferintele clientilor;- Consilierea si asistarea clientilor pre si post vanzare;- Efectuarea rezervarilor si emiterea documentelor necesare (factura, chitanta, contract, voucher, etc)
HELLO HOLIDAYS

Consultant Vanzari


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant vanzari- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;-Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale;-Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei;-Program de lucru flexibil, in ture
IRINIK

Consultant Vanzari - Consumer Electronics - Samsung România


Descrierea jobului In Samsung poți lucra cu oameni minunați și ideile tale pot prinde viață prin produse și soluții noi care schimbă chipul viitorului. În Samsung vei găsi o super echipă, alături de care vei avea oportunitatea de a fi printre primii care află despre ultimele descoperiri din sfera Tehnologiei. Dacă ești o persoаnă dinаmică cu inițiativă, sociabilă și îți dorești sа lucrеzi într-o companie cаrе îți oferă oportunitatea de te dezvolta profesional, de a te autodepăși și de a performa din pasiune, Cariera ta poate Re/Începe aici! Suntem o echipă cu experiență, dornică să îți acorde suport iar Tu să ne completezi cu următoarele: Să fii pasionat de tehnologie și să ai o atitudine pozitivă;Să fii un bun ascultător, dar și să comunici eficient atât cu noi, cât și cu clienții noștri;Să fii deschis și dornic să înveți atât din teorie, dar și din experiențe;Să empatizezi cu clienții și să le prezinți cele mai potrivite soluții în raport cu nevoile lor;Să fii implicat și responsabil
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant De Vanzari In Librarie


Estimare   6300 RON/Luna
Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
Carturesti

Operator Masina Cant Abs In Sibiu


Candidatul ideal Angajam operator masina cant abs, pentru atelier dе debitare si cantuire pal melaminat.Descrierea jobului Beneficii:- salariu motivant ;- bonuri de masa;- bonusuri din vanzari ;- program : L-V 8:00-17:00;Te asteptam in echipa noastra !
DAREL IMPEX

Consultant Comercial- Consumer Electronics - Samsung România


Descrierea jobului In Samsung poți lucra cu oameni minunați și ideile tale pot prinde viață prin produse și soluții noi care schimbă chipul viitorului. În Samsung vei găsi o super echipă, alături de care vei avea oportunitatea de a fi printre primii care află despre ultimele descoperiri din sfera Tehnologiei. Dacă ești o persoаnă dinаmică cu inițiativă, sociabilă și îți dorești sа lucrеzi într-o companie cаrе îți oferă oportunitatea de te dezvolta profesional, de a te autodepăși și de a performa din pasiune, Cariera ta poate Re/Începe aici! Suntem o echipă cu experiență, dornică să îți acorde suport iar Tu să ne completezi cu următoarele: Repartizare activitate:70 % activitate in locatie fixa;30% raportare si mercantizare ( 1/2 zi/luna routing in orasul de resedinta)Să fii pasionat de tehnologie și să ai o atitudine pozitivă;Să fii un bun ascultător, dar și să comunici eficient atât cu noi, cât și cu clienții noștri;Să fii deschis și dornic să înveți atât din teorie, dar și din experie
INSTORE POWER PROVIDER

Casieri & Operatori Frontdesk - Jumbo Sibiu


Candidatul ideal Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie;-respecta procedurile stabilite de companie.Descrierea jobului Deţinătorul funcţiei va fi responsabil cu:Operator Frontdesk- Preluarea bagajelor si asistenţă clienţi in utilizarea automatelor de printare a documentelor;- Asistenţă pontare angajaţi;- Lucrul cu casa de marcat, efectuarea corectă a tranzacţiilor si aprovizionarea rafturilor din spaţiul caselor de marcat.Casier- Asigura fluxul de incasari, ajuta la aranjarea marfii in departamentul Casierie si serveste cu amabilitate clientii.Noi îţi oferim:- Pachet salarial competitiv.- Tichete de masă de 30 lei pe zi lucrătoare.- Bonus lunar de prezenţă şi bonus anual de performanţă.- Voucher JUMBO de Paşte şi de Crăciun.- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.- Program de muncă de 8 ore/zi.- Frecvente evaluări şi creşteri salariale.- Excelente perspective de dezvoltare profesională ca urmare a expansiunii rapide a
JUMBO EC.​R SRL

Consultant Turism Bucuresti Cluj Sibiu Oradea Timisoara


Candidatul ideal Suntem o companie serioasă în căutarea unui candidat responsabil, cu o atitudine pozitivă și deschisă, capabil să dovedească anduranță și să răspundă calm și eficient la provocările care apar constant.Dacă îți dorești să transformi jobul într-o veritabilă profesie, care să îți ofere satisfacțiile unei cariere de lungă durată în turism, aplică acum! Echipa Aerotravel îți va acorda în permanență sprijinul necesar pentru a învăța lucruri noi și a face performanță!Candidatul ideal dorești să îți dezvolți o carieră în industria turismului; stăpânești limba engleză la un nivel mediu-avansat; ești familiar cu utilizarea computerului și motivat să înveți programe specifice domeniului; ești o persoană echilibrată și un viitor coleg pe care să ne putem baza; îndeplinești sarcinile cu conștiinciozitate.Descrierea jobului Descrierea jobului înțelegi nevoile clientului și le transpui în sugestii valoroase pentru client și soluții de călătorie concrete și coerente; operezi în sistem
AEROTRAVEL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.