Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Web Developer in Baia Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Web Developer in Baia Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Web Developer in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Web Developer in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Application Developer


Candidatul ideal Job Requirements:- university degree / Bachelor's degree in Computer Science, Engineering or a relevant field- knowledge of Database using SQL language- nice to have experience in Business Intelligence applications- capacity to learn new programming languages and to find the best solutions for the company requirements- 1-2 years of experience in: Java, C# programming and .Net framework- good written and verbal communication skills in EnglishDescrierea jobului Job Responsibilities:- developing business applications within the company operations & production - 1 position financial department - 1 position- working with internal teams to define and iterate upon internal processes- ensuring continuous improvement of systems and processes within the team- developing and maintaining internal business applications- implementation of new processes & documentation
PRINTMASTERS SRL

Mechanical Design Engineer Jr & Sr


Candidatul ideal Profile: Bachelor’s degree in mechanical engineering or related field. Good knowledge of a computer aided design software (preferably SolidWorks). Good analytical skills and the ability to perform calculations and analysis. Good communication skills and ability to work independently and in a team setting. Detail-oriented mindset with a commitment to quality, accuracy, and continuous improvement. Strong technical drawing knowledge and understanding. Knowledge about machine building technology is a plus.Descrierea jobului Responsibilities: Design and develop mechanical systems, components, and products from concept to production. Conduct analysis to validate design concepts and performance. Utilization of CAD software to create and adjust detailed drawings and models. Guarantee the functionality and reliability of products through effective design strategies. Collaborate with engineers, technicians, and other stakeholders to optimize designs and resolve technical challen
DELTA ENGINEERING AUTOMATION SRL

Business Developer


Candidatul ideal Experiență relevantă în dezvoltarea de afaceri, preferabil în industria produselor pentru animale de companie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Cunoștințe solide în domeniul strategiilor de vânzări și marketing. Abilitatea de a identifica și valorifica oportunități noi de afaceri. Dorința de a atinge și depăși obiectivele de vânzări. Abilități de planificare și organizare bune. Flexibilitate și adaptabilitate pentru a face față schimbărilor din industrie.Descrierea jobului Responsabilități principale: Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de afaceri pentru creșterea vânzărilor și a cotei de piață. Întocmirea de strategii de piață și planuri de acțiune pentru a atinge obiectivele de vânzări și creștere. Stabilirea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți și potențiali. Monitorizarea tendințelor și a concurenței din industrie pentru a identifica oportunități noi. Colaborarea cu echipa
MASTER PRODUCTS NETWORK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 532 de salarii introduse în Salario: 6201 RON/Luna

Vanzari/​business Developer Domeniul It - Colaborare


Candidatul ideal • Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere;• Bune abilitati dе interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;• Dorinta reala dе dezvoltare;Descrierea jobului • Idеntificаrеа si contаctarеа clientilor business;• Sustinеrеa interactiunilor/vizitelor lа prospеcti/cliеnti in vеdеrеа identificarii nеvoilor si oportunitаtilor de colaborare;• Colaborаreа cu depаrtamentele rеsponsabile in vеderea implementarii sistemelor;• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;• Participarea la definirea si dezvoltarea planurilor si metodelor de vanzare si abordare a pietei.Este o propunere de colaborare, prin urmare vom avea un interse comun real sa reusim!Iti oferim:• Beneficii pe termen lung din proiectele bune pe care reusesti sa le aduci;• Implicarea in proiecte si tehnologii actuale si complexe intr-un domeniu bun;
TECH ARCHITECTURE SRL

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Progresului


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Progresului - Baia MareDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajuteDescrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Vanzari /​ Sales Manager


Candidatul ideal Dacă ești pasionat/ă de vânzări, ai o viziune strategică și vrei să te alături unei echipe dedicată inovării și excelenței, te invităm să aplici pentru această poziție și să te alături misiunii noastre de a oferi o experiență autentică și sănătoasă clienților noștri.Profilul Candidatului: Experiență solidă în vânzări, cu rezultate dovedite Abilități excelente de comunicare și negociere Viziune strategică și capacitatea de a dezvolta și implementa strategii inovatoare și eficiente de vânzări Abilitatea de a lucra independent, precum și în cadrul unei echipe, și de a stabili și menține relații de încredereDescrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări, în conformitate cu obiectivele noastre comerciale Identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor prin dezvoltarea unor parteneriate strategice Analiza pieței pentru a susține strategiile de preț și poziționare a brandului Răspunderea pentru atingerea obiectivelor de vânzăr
ARTISAN ELITE S.​R.​L.​

Specialist Marketing


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui candidat pasionat și creativ pentru a se alătura echipei noastre ca Marketing Specialist. Dacă ești dornic să aduci inovație și energie în industria auto și să te implici în strategiile noastre de marketing, te încurajăm să aplici.Descrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova gama noastră de produse într-un mod inovator și eficient. Crearea și gestionarea campaniilor de marketing online și offline, inclusiv publicitatea pe social media și organizarea de evenimente. Analiza datelor de piață și a comportamentului consumatorului pentru a identifica oportunități de creștere și a influența deciziile strategice. Colaborarea strânsă cu departamentele de vânzări și de produs pentru a asigura alinierea strategiilor și a obiectivelor. Monitorizarea și raportarea performanței campaniilor de marketing și ajustarea strategiilor în consecință.Cerințe: Experiență anterioară în marketing, preferabil
BEN RESOURCES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1219 de salarii introduse în Salario: 4085 RON/Luna

Manager Productie


Candidatul ideal Candidatul ideal :✔ corectitudine, punctualitate, seriozitate✔ capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor şi a spaţiului de muncă✔ spirit de echipă şi atenţie la detalii✔ cunoştinţe de bază şi abilităţi specifice proceselor de producţie✔ operare PC la nivel avansat✔ cunoştinţe în proiectare 2D (Corel sau Ilustrator) şi 3DDescrierea jobului ✔ operarea unei game variate de echipamente de ultimă generație : cutter digital, laser digital, mașină de caserat, mașină de îndoit plexiglas, router CNC, ghilotină hidraulică, mașină de ambalat, imprimantă 3D✔ verificarea și asigurarea calității produselor fabricate conform specificațiilor tehnice✔ participarea activă la îmbunătățirea continuă a proceselor de producție✔ dezvoltarea departamenului de producţie
AMD DIGITAL GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 68 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Manager Restaurant - Mesopotamia Baia Mare Vivo


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Baia Mare - VIVO? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului - Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile superioare reprezintă un avantajCe oferim:- Salariu atractiv- Training
SET-CORPORATION SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal QualificationsMinimum 2-4 years’ experience in customer relationship managementExperience in Sales - is an advantageBusiness fluent in written and spoken English, other European languages represent a plusExcellent communication and problem-solving skillsHigh level of self-sufficientUniversity degreeMS OfficeDescrierea jobului Overall, the Customer Support Specialist plays a crucial role in enhancing the customer journey by addressing a wide array of issues and concerns while collaborating closely with different teams. This position focuses on nurturing positive customer relationships, collecting and evaluating feedback, and monitoring key performance indicators to provide valuable insights to management.What you'll be doing:Relationship building: The primary mission of the Customer Support Specialist is to manage and resolve moderately complex cases, while focusing on upholding customer satisfaction and fostering retention.Client Satisfaction: Ensuring high levels
MEZE AUDIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 952 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Key Account Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi:- Bune abilitati de comunicare- Experienta in domeniul facility ar fi un avantaj- Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office- Orientare catre rezultate- Disponibilitate pentru activitate de teren si deplasari in tara- Rezolvarea situatiilor clientilor din portofoliu- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:Prospecteaza piata, identifica oportunitatile de dezvoltare si realizeaza extinderea portofoliului de clienti- Gestioneaza clientii din zona alocata si se implica activ in cresterea profitabilitatii pe fiecare client pe care il administreaza- Promoveaza imaginea si serviciile companiei - Gestionezi procesul de hunting- Realizeaza diverse rapoarte si analize de vanzariCe oferim noi?Pachet salarial negociabil in functie de experientaResurse si instrumente de lucru optime: laptop, telefon, masina de serviciu 24/24Suport continuu din partea echipei (extrem de ambitioasa)
SC DEJA VU INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 472 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Mentenanta


Candidatul ideal Absolvent studii superioare tehnice – specializare în unul din următoarele domenii: mecanica, electrotehnic, electromecanic, automatizari industrialCunoștințe avansate de mentenanta a echipamentelor industrialExperienta de lucru de min 2 ani in activitatea de mentenanta pentru utilaje industrialAbilitati avansate de operare PC – MS OfficeAbilitati avansate de organizare si atentie la detaliiBune abilitati de comunicare si coordonare echipaPersoana cu o buna gandire practica si spirit tehnicBune abilitati de gestiunea conflictelor si lucru in echipaPersoana dinamica si perseverentaDeschidere si flexibilitate, disponibilitate si seriozitateDescrierea jobului Ocupantul postului va conduce activitatea de mentenanta a fabricii si functionarea acesteia conform procedurilor companiei, avand urmatoarele responsabilitati:Coordoneaza echipa de intretinere a companieiGestioneaza stocul pieselor de schimb pentru echipamente si stabileste necesarul pieselor de schimb critice;Coordo
R B COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 16 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal seriozitate si responsabilitateabilitati si experienta organizatoricacapacitate foarte buna de prioritizare si planificareatentie distributivaabilitati dezvoltate de comunicare si de a dezvolta relatii interpersonalecapacitate de luare a deciziilorcunostinte foarte bune Microsoft Officeaspect placutDescrierea jobului se ocupa de relatia cu clientii intrati in magazin sau care solicita informatii telefonic sau pe emailse ocupa de intocmirea de documente specifice activitatiipastreaza curatenia la locul de muncaasigura legatura dintre persoanele cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteiase ocupa de apeluri telefonice sau diferite rapoarte si cereripoate reprezenta managerul la intalniri atunci cand acesta nu este prezentpastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces
VLAROX FISCAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3811 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager De Zona : Satu Mare- Maramures


Candidatul ideal Experienta de lucru intr-o pozitie similara de min. 2 ani, de preferat in FMCGStudii superioare licentiateAbilitati de leadership, probate prin experientele anterioareSpirit de lucru în echipa, flexibila si deschisa la schimbare;Excelente abilitati de comunicare. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze;Capabilitati de analiza, interpretare a datelor si agregare a planului de actiuneAbilitati de planificare si organizareCunostinte avansate operare PC: Microsoft Office,.Reprezinta un avantaj experienta de lucru in Power BIDescrierea jobului Vrei sa faci parte dintr-o companie in care poti sa inveti si sa te dezvolti?Te motiveaza sa stii ca munca ta contribuie la succesul intregii echipe de vanzari?Suntem nerabdatori sa primim cv-ul tau pentru pozitia de Manager Vanzari, in cadrul departamentului Comercial.Descrierea postului:Asigura managementul echipei locale de vanzari si logistica, cu scopul de a maximiza rezultatele de vanzari, de a capta oportunitatile de v
UNICARM SRL

Site Manager - Sef Santier


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Area Export Managers - Cis+baltics Zone And Central Europe


Candidatul ideal We are looking for a partner with its own legal form (PFA, SRL, etc.) for collaboration:- Area Export Manager for CIS + Baltics Zone - countries: Ukraine, Moldova, Belarus, Latvia, Lithuania, Estonia and Georgia, mandatory: English + Ukrainian and Russian, preferably lives in Czech Republic, Slovakia, Romania, Republic of Moldova.- Area Export Manager for Central and Western Europe – countries: Poland, Czech Republic, Slovakia, Germany, Austria, Hungary and France, mandatory: English + Polish and preferably lives in Poland. We are looking for a person with:- higher education;- experience in sales, experience in the field of lubricants is an advantage;- good knowledge of PC operation.Descrierea jobului - intermediation of the sale of products by identifying new customers;- offering and promoting to customers the products from the Hexol portfolio;- ensuring the support of existing customers to support sales;- management of sales and deliveries;- preparation of activity/s
HEXOL LUBE SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveți experiență și cunoștințe solide în materie de achiziții și puteți lucra fără probleme cu softuri specilizate? S-ar putea să fiți Buyer-ul pe care îl căutăm!Cerintele rolului:• Studii superioare tehnice, de preferat în domeniul lemnului;• Experiență în domeniul achizițiilor;• Experiență de lucru cu un sistem ERP;• Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziuni și planificare;• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat;• Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine.Descrierea jobului ​Responsabilități cheie:• Întreține relațiile cu furnizorii existenți, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare ;• Identifică furnizori noi de bunuri și se asigură de cel mai bun raport calitate – preț;• Întocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legătură cu respectivele achiziții;• Folosește sistemele informatice puse la dispoziție ;• Răspunde de calitatea produselor achiziționate ;• Îmbunătățește condițiile com
SC ROMBEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.