Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

324 Locuri de Munca 4 Ore Pe Zi - Joburi 4 Ore Pe Zi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

324 Locuri de Munca 4 Ore Pe Zi - Joburi 4 Ore Pe Zi

Cauta printr-o varietate mare de joburi 4 Ore Pe Zi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi 4 Ore Pe Zi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Slovak Interpreter (full Time & Part Time)


Candidatul ideal We are looking for... Fluency in English & Slovak languages Excellent verbal and written communication skills Attention to detail Pro-active and self-motivated Proficient with Microsoft Excel and Outlook Experience within a customer service / office-based role is advantageous Organises own time effectively Strong interpersonal skills, like active listening and empathy Team PlayerTo apply for this role you must be able to speak English proficiently. During registration, we will ask you to prove your English language skills by either providing a relevant qualification (e.g. IELTS or CEFR) or we will conduct a language assessment with you.Descrierea jobului LocationWe have 2 roles available: Position available working from the office in Iasi Remote positions available for candidates in any other location in RomaniaLanguages RequiredFluent in English & SlovakWork ScheduleWe have 2 positions available: Full time - Monday - Friday - 10am - 7pm Part Time - Monday - Friday 12p
VALOREM STATIO S.​R.​L.​

Polish Interpreter (full Time /​ Part Time)


Candidatul ideal About the roleWe are looking for passionate and driven individuals to join our team! We're currently recruiting for interpreters who have excellent English and Polish language skills.We are looking for... Fluency in English & Polish languages Excellent verbal and written communication skills Attention to detail Pro-active and self-motivated Proficient with Microsoft Excel and Outlook Experience within a customer service / office-based role is advantageous Organises own time effectively Strong interpersonal skills, like active listening and empathy Team PlayerTo apply for this role you must be able to speak English proficiently. During registration, we will ask you to prove your English language skills by either providing a relevant qualification (e.g. IELTS or CEFR) or we will conduct a language assessment with you.Descrierea jobului LocationWe have x2 roles available: Position available, working from the office Remote positions available for candidates in any othe
VALOREM STATIO S.​R.​L.​

Online Game Presenter fara experienta (full time/​part time)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Limba engleza la nivel mediu conversationalNU este nevoie de BAC/studii finalizateNU necesita experienta Responsabilitati Prezentarea jocului de Blackjack jucatorilor virtuali, intrati pe platforma online, intr-o maniera profesionista Alte informatii Salariu NET FULL TIME (8h): 3.000 RON - 4.280 RON+Bonus de performanță pana la 3.000 RON lunar+Bonus 1.500 RON (acordat o singura data la implinirea celor 3 luni)+Spor de noapte (25%), spor de weekend (10%) și spor de sărbătoare legală (100%) +Abonament la sala+Mese
Randstad Romania

Personal De Serviciu Bacau Part-time (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, prec
LIDL DISCOUNT SRL

Ofiter Suport Clienti Telebanking Part Time/​ Full Time


Candidatul ideal 🧩 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut:Știi ce înseamnă asertivitatea și o folosești mereu în discuțiile cu oamenii.Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte.Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe.Îți place să vorbești în limba engleză.Cunoștințe solide de operare PC.Foarte bune abilitați de comunicare si relaționare.Abilitați de soluționare a problemelor.Responsabilitate, inițiativa, orientare către client.Spirit de echipa, atitudine pozitivă si entuziasm.Dicție, voce plăcuta .Orientare spre atingerea rezultatelor. Descrierea jobului 📅 O zi normală în rolul acesta:Preia apelurile primite de la clienți și acționează in concordanta cu solicitările acestora .Contactezi telefonic clienții in vederea vânzării si promovării produselor Raiffeisen Bank.Deservește cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potențial client Raiffeisen Bank.Își menține la zi cunoștinț
RAIFFEISEN BANK SA

Operator Call Center - Part Time/​full Time Pitesti


Descrierea jobului Medicover cauta un profesionist cu initiativa pentru pozitia de Operator call center.Ce propunem, ce oferim: Abonament medical MEDICOVER pentru angajat si pentru membrii familiei (sot, copii cu varsta de pana in 18 ani); Tichete de masa; Contract individual de munca; Bonusuri acordate pentru sarbatorile legale (Craciun si Paste); Locatii accesibile; Program flexibil, in ture ce iti permite sa imbini jobul cu studiile; Zile de concediu odihna acordate suplimentar in functie de vechimea in companie (21-25 zile); Zile de concediu de studiu platite; Cursuri si traininguri care sa-ti faca jobul mai usor – platforma de E-learning interna; Posibilitatea de a promova intern in alte roluri in cadrul companiei; Ajutoare financiare si zile libere platite pentru evenimentele familiale; Oportunitati de crestere a veniturilor individuale prin programe interne, dedicate (de ex, Refer a Friend, Lead Medicover).Daca te regasesti in urmatoarele randuri, nu ezita sa aplici! Empatie, pr
MEDICOVER SRL

Vanzator De Inghetata - Job Part-time


Candidatul ideal Esti in cautarea unui job part-time plin de savoare si distractie? Ai sansa sa devii parte din echipa noastra ca vanzator de inghetata!Responsabilitati: Prezentarea si vanzarea sortimentelor de inghetata oferite clientilor; Asigurarea unui serviciu prompt si prietenos; Pastrarea curateniei in zona de lucru; Gestionarea stocului de produse si raportarea comenzilor necesare.Cerinte: Disponibilitate incepand cu 1 MAI pentru o durata de cel putin doua luni Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Atentie la detalii Flexibilitate de program.Descrierea jobului Beneficii:Program flexibil care poate fi adaptat nevoilor tale;Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si plin de energie;Training si suport permanent din partea echipei;Pachet salarial motivant.
PUPIC INDUSTRIES S.​R.​L.​

Agent Imobiliar | 600-3500 $ | Part-time /​ Full -time Remote


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie.Abilități excelente de comunicare și negociere.Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București.Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți.Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate.Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional).Descrierea jobului Descriere Rol:Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală.Responsabilități:Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților.Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clien
ROGA CONCEPT IMOB SOLUTIONS S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Timișoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Vanzari Tamplarie Pvc,​ Export,​ Part-time,​ Italiana


Candidatul ideal Limba ITALIANA la nivel conversational; Cunostinte minime de operare MS Office, in special Outlook si Excel.Descrierea jobului Contacteaza potentiali clienti (dintr-o baza de date disponibila) din ITALIA si prezinta oferta companiei; Contacteaza constructori / clienti locali (dintr-o baza de date disponibila) si prezinta oferta companiei; Preia solicitarile primite si le transmite catre ofertare; Urmareste oferta facuta pana la stadiul de concretizare.Beneficii Telefon + laptop Salariu fix in functie de experienta Comision din vanzari Bonuri de masa Posibilitate de lucru in mod hybrid (dupa minim 3 luni, in care ne cunoastem reciproc).Te asteptam in echipa noastra !
QUICK LOGIK SRL

Vanzator Bacau Part-time (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine să fii
LIDL DISCOUNT SRL

Personal De Serviciu Pecica Part Time 4h (f/​m)


Candidatul ideal Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este p
LIDL DISCOUNT SRL

Part-time Sales Engineer Bucharest


Candidatul ideal For those fresh grauduate electrical engineers who are not afraid of human to human interactions, wish to visit factories to see real production of electical industry, this is an ideal choise. Beside this 20h/week work you can still do your postgrad studies. English and Romanian is a must.Descrierea jobului Your task will be to find new potential clients, arrange a visit by phone, introduce PERSONALLY our portfolio, do administration of the visits and follow up. You will work partly from home office partly at clients.Your success is measured by new clients. Fix salary+significant commission+benefits in kind, a budget company car, free time management, 20 h/week.
ELECTRO COMPONENT S.​R.​L.​

Part-time Tax Support Assistant


Candidatul ideal 2nd year student, graduate or master student in a relevant field; Those who are looking for a part-time job; Previous experience as a department/partner assistant is a plus; Good knowledge of IT tools; Proficiency in Microsoft Office especially in Excel and PowerPoint; Excellent command of written and spoken Romanian and English; Must be a team player and able to work collaboratively with and through others; Has a proactive communication style, asking questions and following up on work assigned.Descrierea jobului Responsabilities Provide day-to-day administrative support to the partners and managers; Handling correspondence, organizing files, scheduling meetings, and managing department calendars; Point of contact between the department and other teams or external parties; Compiling and organizing data, creating reports, and assisting in basic data analysis; Assisting with departmental projects by conducting research, preparing presentations, or offering logistical sup
MAZARS CONSULTING SRL

Asistent Medical Recoltare - Part-time


Descrierea jobului Din rolul de Asistent Medical Recoltare vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune. Astfel, prin ceea ce faci in fiecare moment, pacientul si cei dragi lui vor simti grija pe care le-o porti, de la actul medical, pana la vorba buna pe care le-o daruiesti din toata inima.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:• Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale;• Vei asigura conditiile optime de depozitare si de transport ale probelor recoltate;• Vei urmari lunar stocurile medicale existente si le vei inlatura pe cele cu termen de valabilitate aproape de expirare sau expirate;• Vei acorda primul ajutor in situatii de urgenta.Ce ne dorim de la tine:• Sa detii diploma de bacalaureat;• Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile;• Sa ai o experienta de minimum 1 an in recoltarea probelor biologice la adulti si copii;• Sa detii cunostinte digitale
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Profesor Limba Engleza,​ Copii (full Sau Part-time)


Candidatul ideal English Kids Academy, singura organizaţie educaţională din România care aplică Programul RULER (de la Yale University, SUA) pentru dezvoltarea inteligenţei emoţionale în comunităţile şcolare, cauta noi colegi pentru predarea limbii engleze!Ne adresăm persoanelor cu experiență în predarea limbii engleze, pasionate de lucrul cu copii, interesate să profeseze într-un mediu activ care oferă multiple oportunități de dezvoltare profesională și personală.Necesar:- disponibilitate angajare full time sau part-time;- experiență de predare a limbii engleze către copii, placerea de a lucra cu cei mici;- constituie avantaj daca sunteti persoană fizică autorizată (PFA) sau dispus sa jobului- predarea limbii engleze copiilor în unul din centrele noastre din București (Tineretului, 1 Mai, Lujerului);- monitorizarea sesiunilor de curs;- pregatirea lecțiilor și a materialelor didactice;- adaptarea cursurilor în funcție de nevoile cursanților.Descrierea jobului Beneficii:Profesori limba
IHB LANGUAGE TRAINING CENTER S.​R.​L.​

Junior Account /​ Office Manager - Part Time


Candidatul ideal Să fi o persoana motivată cu abilități excelente de multitasking, comunicare și gestionare a timpului.Să oferi ajutor departamentului de contabilitate și managerului general în introducerea datelor, procesarea și înregistrarea tranzacțiilor, actualizarea registrului și pregătirea bugetelor și rapoartelor.În acest rol, ar trebui să fii atent, precis și sincer, având abilități bune de contabilitate primară.Descrierea jobului Descrierea unei zile de lucru:Gestionezi conturile bancare de plată și încasare, facturezi proformele venite din sistemul CRM (Microsoft Dynamics), introduci date in SAGA sub supravegherea departamentului de contabilitate.Realizezi task-uri specifice unui Office Manager.Pregătești rapoarte de performanță financiară din datele existente in CRM, previziuni de cheltuieli administrative, P&L, Cashflow.Colaborezi cu departamentul de contabilitate si gestionezi închiderea lunii.Urmărești si îmbunătățești procesele interne ale procesului de facturare si col
LOGICNET SOLUTION SRL

Contabil | Part Time


Recrutam: Contabil | Part Time Domeniu de activitate al angajatorului: activitate de import, comercializare si service a aparaturii si mobilierului medical catre spitalele si clinicile din Romania. Locatie:Bucuresti, sector 5. Program de lucru: Part Time 20 ore pe saptamana, cu posibilitate de trecere la norma intreaga ulterior (Luni – Joi in intervalul 08:30 – 17:00, Vineri 8.30 – 15.00) Responsabilitati:Gestionarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale in vigoare;Verificarea emiterii facturilor catre clienti in sistemul contabil;Inregistrarea si monitorizarea veniturilor si cheltuielilor inregistrate in avans;Introducerea documentelor contabile in softul de evidenta contabila (facturi, extrase, note contabile conexe);Participarea la lucrarile de inchidere de luna / an si reconcilierea conturilor;Verificarea balantei (clienti / furnizori, plati / rest de incasat / de platit);Preluarea extraselor de cont din platforma bancara, efectuare plati interne / externe;
Gabteo HR SRL

Vânzător Avrig part time 4h (f/​m)


SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tăuClienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări;Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.);Contăm pe tine să fii acolo atunci când auzi „Casa 3 se deschide pentru dumneavoastră”;Contăm pe tine să ne ajuți la inventarul din magazin; Colegii contează pe tine să asigurați împreună curățenia și buna organizare în magazin.Profilul tăuAi minimum studii gimnaziale finalizate.Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată;Contăm pe
Lidl
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 324 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.